Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό OA701 » 12 Φεβ 2016, 12:04

Kαι συ για λογιστής μου κάνεις πάντως :) Χρήσιμη η παρέμβαση σου.

KGP έγραψε:φευγω απο αυτο το κοματι και κλεινοντας με λιγα λογια εγω διακρινω φοβια και πολυ PR (Public Rousfetation) σε αυτα που διαβασα

Εννοείς την τελευταία ανακοίνωση των γλάρων για την κίνηση του 2015; Η φοβία είναι διακαιολογημένη κατ' εμέ, το PR όμως που το είδες;

Εμένα μου προκαλεί εντύπωση η έστω τιμητική μη ονομαστική αναφορά της SKG, μιλάμε για το Νο2 στο δίκτυο τους όπως και η απουσία στοιχείων για τη LCA...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3794
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 205
Επικοινωνία:

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό jerry » 12 Φεβ 2016, 12:26

Η αλήθεια είναι πως ο τίτλος:

Αύξηση 24% στο δίκτυο εξωτερικού, τετραπλάσια από τον ρυθμό αύξησης αεροπορικών αφίξεων στην χώρα


ενισχυόμενος από τη δεύτερη και τρίτη πρόταση περί εντεινόμενου ανταγωνισμού κτλ δείχνει μια αγωνία να δείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι. Ο πόλεμος μαίνεται βέβαια, έχουμε να δούμε και ποιος θα επιβιώσει στη Μάλτα και στο Βουκουρέστι.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2302
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 144

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Φεβ 2016, 14:04

OA701 έγραψε:Kαι συ για λογιστής μου κάνεις πάντως :) Χρήσιμη η παρέμβαση σου.



Εμένα μου προκαλεί εντύπωση η έστω τιμητική μη ονομαστική αναφορά της SKG, μιλάμε για το Νο2 στο δίκτυο τους όπως και η απουσία στοιχείων για τη LCA...


Eμένα πάλι δεν μου κάνουν εντύπωση τα στοιχεία, αν σκεφτεί κανεις ότι την SKG την εχουν γραμμένη εδώ και καιρό, ενώ από HER, RHO έχουν προσθέσει ενα σκασμό δρομολόγια..Μιλάω πάντα για α/δ εκτός των ΑΤΗ..οπότε το 2% κ το -0,5% στα ήδη υπάρχοντα που παραμένουν αιωνίως τα ίδια δεν μου λενε κάτι, διότι δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό..Συντομα το νο2 πανελληνίως,δηλ. το HER θα είναι νο2 και για την Α3..
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 25

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό KGP » 12 Φεβ 2016, 22:34

OA701 έγραψε:Kαι συ για λογιστής μου κάνεις πάντως :) Χρήσιμη η παρέμβαση σου.


οταν ανοιξει κανα σχετικο θεμα θα σε ενημερωσω πως η γαλλια "πηγε" να "προικοδοτησει" με σχεδον .5 εως 1δις "ευρα" "ωκεανικη" αεροπορικη εταιρια με το ιδιο συστημα και δεν της βγηκε και ετσι μεινανε οι παραγγελιες "pending" ... επ'αοριστο

λογιστης οχι... εχω εδω και χρονια παρει αρκετες προαγωγες απο αυτο το ... σημειο....χαχα


OA701 έγραψε:Εμένα μου προκαλεί εντύπωση η έστω τιμητική μη ονομαστική αναφορά της SKG, μιλάμε για το Νο2 στο δίκτυο τους όπως και η απουσία στοιχείων για τη LCA...


"do not anchonese" για αυτα....details.... που λενε και στο χωριο μου το διπλοντουβαρο (διδυμοτειχο)

λοιπον αντι να αναλωνεστε με το τι ειπανε να αναλωθείτε με το τι δεν ειπανε...
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό OA701 » 13 Φεβ 2016, 10:43

spotterakis έγραψε:Συντομα το νο2 πανελληνίως,δηλ. το HER θα είναι νο2 και για την Α3..

Αν συνεχιστούν οι ίδιοι ρυθμοί, το HER αναμένεται να ξεπεράσει τη SKG στους επιβάτες εξωτερικού σε 3 χρονάκια ενώ θα χρειαστούν 5-6 για τη συνολική διακίνηση. Το θέμα είναι αν αντέχει το HER τόσους επιβάτες. H Α3 θα αυξήσει την κίνηση της SKG μόνο αν ασχοληθεί με τον εισερχόμενο τουρισμό της ευρύτερης περιοχής, τα λοιπά τα "τρώει" το υπερhub...

KGP έγραψε:οταν ανοιξει κανα σχετικο θεμα θα σε ενημερωσω πως η γαλλια "πηγε" να "προικοδοτησει" με σχεδον .5 εως 1δις "ευρα" "ωκεανικη" αεροπορικη εταιρια με το ιδιο συστημα και δεν της βγηκε και ετσι μεινανε οι παραγγελιες "pending" ... επ'αοριστο
...
λοιπον αντι να αναλωνεστε με το τι ειπανε να αναλωθείτε με το τι δεν ειπανε...

Ωκεανική μίνινγκ Κουάντας (που γράφουν και τα ξεφτέρια μας των μμε);

Τι δεν είπανε;

Να πώ εδώ ότι στο ex-yu διάβασα -δεν ξέρω βέβαια πόσο valid είναι τα σχόλια- ότι μέσα Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο αρραβώνας Α3-OU
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 31

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό AirServ » 13 Φεβ 2016, 12:28

O Xεκιμογλου ξετρυπωσε μια πολυ μεγαλη ειδηση κατ'εμε.Την συμμετοχη σε ενα πολυ μεγαλυτερο σχημα.Γιατι για αγορα δεν νομιζω να εκτεθει πχ στην Croatia μην ξεροντας τι θα βρει μπροστα του διοτι η Α3 απο οτι εχουμε διαπιστωσει εκ του εγχωριου σκηνικου ειχε "μεγαλες" βοηθειες εκ των ανω.Πιστευω οτι η Α3 εχει φτασει στο τοπ των δυνατοτητων της και μια επεκταση προς Μ.Ανατολη δεν μπορει να πραγματοποιηθει οταν υπαρχουν εταιρειες μεγαθηρια εκει.Γι'αυτο θα περιοριστει στον ρολο που της εχουν αναθεσει (κυριως η LH)ως περιφερειακου μεταφορεα και feeder ειτε της LH ειτε της TK.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό OA701 » 13 Φεβ 2016, 13:51

Έτσι είναι, το είχα επισημάνει τότε ότι ο Χεκίμογλου έβγαλε είδηση αλλά ήθελε συνέχεια το θέμα. Μετέπειτα, σε κάποια συνέντευξη τύπου αν θυμάμαι καλά είχε επανέλθει ο ίδιος ή κάποιος άλλος (ο Υφαντής του euro2day :?: ) και ο Βασιλάκης είχε δώσει έμφαση στο μεγάλωμα της Α3 μέσω απόκτησης κάποιας αεροπορικής σε ακτίνα 2 ωρών απ΄την ΑΤΗ (πιθανόν ήδη υπήρχαν επαφές με/για την OU) και έπειτα στη συμμετοχή της Α3 -μόνο αν της ζητηθεί όμως- σε κάτι μεγαλύτερο.

Συμφωνώ ότι πλησιάζει ταβάνι στο κομμάτι του hub, το τουριστικό έχει ακόμη ψωμί αλλά είναι πολύ εποχικό, ενώ και ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός νομοτελειακά κάποια στιγμή θα αρχίσει να κόβει επιβάτες. Η Α3 θα χρειαστεί σύντομα μέγεθος αν μείνει στο πλάνο της για 70-80 α/φη και 20-25 εκατομμύρια επιβάτες/χρόνο, και κατα την ταπεινή μου άποψη "κουμπώνει" καλύτερα με την IAG και όχι με star ή sky κι ούτε βεβαίως με κάποια απ΄τις meb3. To θέμα να είναι να ρίξει απο δω μεριά καμιά ματιά η IAG...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 31

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό AirServ » 13 Φεβ 2016, 14:50

Η Α3 20-25 εκ.επιβατες να δει δεν προκειται.Τα μεγαλα "αφεντικα"στην Ευρωπη για Star ειναι η LH,TK.Γιατι για να φτασει αυτα τα νουμερα θα πρεπει να κοπουν απο καπου αλλου.Βεβαια το ανοιγμα για να φτασει αυτα τα νουμερα(εαν κανει το βημα) θα ειναι πολυ μεγαλο και φοβαμαι οτι ισως "σκασει" σε καποια ατυχη στιγμη για το παγκοσμιο αεροπορικο(Αν θυμασαι την εποχη του Πολεμου του Κουβειτ τι ζημιες ειχαν γινει σε ολες τις αεροπορικες εταιριες).
Το πιθανοτερο ειναι να συνεχισει στον ιδιο ρολο που της εχει αναθεσει η LH γιατι αν τυχον τα σπασει μαζι της η θελησει να γινει "χαλιφης στην θεση του χαλιφη" να μην ξεχναμε οτι η LH εχει και λογο στην Fraport(που πηρε τα αεροδρομια).
Οσο για τη IAG ειχε πολλες ευκαιριες να μπει στον "ελληνικο χωρο"αλλα θα υποθεσω οτι βλεποντας τον φαβοριτισμο της Γερμανιας στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα δεν επιχειρησε το βημα.
0 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό 6circles » 14 Φεβ 2016, 06:39

Η Αιγαίου αν θέλει να πιάσει τα 20 - 25 εκατομμύρια επιβάτες τότε θα τους πιάσει και δεν θα ρωτήσει την άδεια κανενός στην Αστροσυμμαχία.

Τα "αφεντικά" στην Ευρώπη δεν είναι και πολύ αγαπημένα μεταξύ τους. Η Λουφτχάνσα δεν βλέπει με καλό μάτι την γιγάντωση της ΤΗΥ αλλά δεν μπορεί και να την σταματήσει. Αυτό δείχνει ότι η Λουφτχάνσα μπορεί να ζητήσει, να απαιτήσει και να πιέσει ακόμη την Αιγαίου να πάρει μια κατεύθυνση αλλά δεν μπορεί να την επιβάλλει. Εκτός και αν είναι βασικοί μέτοχοι στην εταιρία όπως συμβαίνει με την Swiss και την Austrian.

Αυτές οι δύο τελευταίες έχουν μια πολύ αξιοπρεπή παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά η Swiss.... Άρα ακόμη και αν η Αιγαίου γινόταν θυγατρική της Λουφτχάνσα και έκανε ακριβώς ότι της υπαγόρευε, θα υπήρχαν και πάλι μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.

Σε τελική ανάλυση, αν οι κ.κ. Βασιλάκηδες και Σια αποφασίσουν ότι το να αναπτυχτεί και άλλο η Αιγαίου θα είναι επικερδές και συμφέρον θα το κάνουν. Τόσο απλά.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε μια απομαγνητοφώνηση ενός "ζωντανού" λόγου όπου μπορεί και να ειπωθεί και κάτι ή να φύγει προς τα έξω με λάθος τρόπο. Νομίζω ότι όλο το νόημα είναι στην ανάγνωση between the lines. Το γεγονός είναι ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη της εταιρίας και μάλιστα ξέρουμε ποιά εταιρία θαυμάζει ο κ. Βασιλάκης και τα χρώματά της δεν είναι κιτρινομπλέ....

Κατ' εμέ, η επόμενη λογική κίνηση που θα πρέπει να γίνει είναι η ενίσχυση του hub με συχνότητες, εκεί πάσχει απελπιστικά η Αιγαίου. Πετάει σε 100 προορισμούς ( χονδρικά ) στο εξωτερικό, αλλά στη μεγάλη τους πλειοψηφία με ελάχιστες συχνότητες. Πρέπει να μπεί και στην λογική της καθημερινής συχνότητας σε όσο πιο πολλούς προορισμούς και μάλιστα all year around. Θα βοηθούσε ίσως ένας νέος μικρότερος τύπος αεροσκαφών...

Τα υπερατλαντικά επίσης είναι το επόμενο must. Η Αιγαίου έχει ( για μένα πάντα ) ένα μεγάλο πλεονέκτημα, και αυτό είναι το χαμηλό της εργατικό κόστος σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρίες. Πιστεύω ότι μπορεί με μερικές καλές και μετρημένες κινήσεις να τα "χτυπήσει" , π.χ. το κλασσικό Νέα Υόρκη αλλά και Σικάγο ( UA hub ) . Υπάρχουν πάμπολλά μεταχειρισμένα αεροσκάφη σε καλές τιμές για λίζινγκ, το πετρέλαιο είναι σε ιστορικά χαμηλά, και γενικότερα η συγκυρία είναι καλή. Μεγαλύτερος παράγοντας φόβου η ρευστή πολιτική κατάσταση στην χώρα.

Και προς ανατολάς μπορεί να κάνει κάτι σε αγορές όπως η Κίνα η Κορέα αλλά και η Ιαπωνία. Το Γιοχάνεσμπουργκ δεν νομίζει ότι συμφέρει επιχειρησιακά, είναι ιδιαίτερη περίπτωση.

Σε τελική ανάλυση, όλα τα παραπάνω είναι θεωρίες ενός μη ειδικού, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι ανέφικτα...
1 x

AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 31

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό AirServ » 14 Φεβ 2016, 12:04

Παντως σε απεργιες που ειχαν γινει στην Γερμανια η Α3 ειχε βοηθησει με πτησεις την LH ειδικα στο εσωτερικο της και την ειχε ευχαριστησει και δημοσια η LH(αυτο το θυμαμαι καλα γιατι το ειχα διαβασει σε αεροπορικο σαιτ,απλα δεν θυμαμαι ποσα χρονια πριν).
Αρα υπαρχει μια σχεση ας πουμε.Η σχεδον "μονοπωλιακη" εσωτερικη αγορα μεχρι προσφατα(με την εισοδο της Ryanair) εδωσε καποιο boost στην εταιρεια αλλα αν θελησει η Ryan να ισοπεδωσει τις τιμες και να παρει την πιτα του εσωτερικου απλως η Α3 δεν θα μπορει να ακολουθησει.Τα εσωτερικα δρομολογια εχουν πολυ "ψωμι" και αν συνδυαστουν με connection flights μονο τοτε εχει καλες προοπτικες(οπως εκανε η αειμνηστη ΟΑ οταν πχ το δρομολογιο για Ροδο των 19.30 το 70% ηταν inbound).
Και θα συμφωνησω ως προς τις συχνοτητες.Στις διαφημησεις βγαινει οτι πεταμε σε 100 προορισμους αλλα με 3 η 4 δρομολογια την εβδομαδα αμα δεν εχεις συνδυασμο πτησεων κανεις μια τρυπα στο νερο.
Ως προς το χαμηλο εργατικο κοστος δυστυχως και απο ιδια αποψη και εμπειρια δεν συμβαδιζει παντα με την ποιοτητα.Οταν ο αλλος ειναι κακοπληρωμενος και καθεται γιατι εχει ανεργια 25% εξω και δεν θα βρισκει δουλεια(ειδικα αν ειναι ανω των 30)δεν μπορει ουτε να αποδωσει ουτε πισω απο ενα ψευτικο χαμογελο να βγαλει τον επαγγελματισμο του.Αρα αν θελει να επεκταθει προς μακρινα δρομολογια θα πρεπει να προτιμησει εμπειρο και καλοπληρωμενο προσωπικο.Γιατι να σε εχει με 700Ε και να πετας Ν.Υορκη και να εχεις να εξυπηρετησεις 300 επιβατες με ολα τα καλα και τα κακα τους εκει δεν σηκωνει φερελπουσες ιπταμενες σερβιτορες που μπορεις να χρησημοποιησεις σε κοντινα δρομολογια.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό OA701 » 15 Φεβ 2016, 00:42

AirServ έγραψε:... να μην ξεχναμε οτι η LH εχει και λογο στην Fraport(που πηρε τα αεροδρομια).
Οσο για τη IAG ειχε πολλες ευκαιριες να μπει στον "ελληνικο χωρο"αλλα θα υποθεσω οτι βλεποντας τον φαβοριτισμο της Γερμανιας στα ελληνικα αεροπορικα δρωμενα δεν επιχειρησε το βημα.

Το ξανάπαμε, υπάρχουν κανόνες και επιτροπές της ΕΕ, φουστιές δεν θα περάσουν.
Η ΙΑG έχει σούπερ δίκτυο για Αμέρικα άρα καλύπτει και με το παραπάνω εκείνη την πλευρά. Στας ευρώπας έχει τη VY που πάει σούπερ και θα δώσει την κλίμακα που χρειάζεται η Α3 ενώ υπάρχει και η ΙΒ που δεν μας πολυαφορά. Η Α3 μπορεί να παίξει -στο μέτρο του δυνατού- φυσικά το ρόλο της ΙΒ, εκμεταλλευόμενη φυσικά και έλλειψη σλοτ στο LHR, και να συνδέσει την ΑΤΗ με την πρωτοδεύτερες πόλεις της ασίας. Το θέμα είναι να δει προς τα εδώ ο Walsh, δεν το θεωρώ απίθανο, μιάς κι απο αριστερά υπάρχει η AZ/EY και απ΄τα δεξιά η ΤΚ. Η ΑΤΗ στη μέση είναι "λουκούμι".

6circles έγραψε:Αυτές οι δύο τελευταίες έχουν μια πολύ αξιοπρεπή παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικά η Swiss.... Άρα ακόμη και αν η Αιγαίου γινόταν θυγατρική της Λουφτχάνσα και έκανε ακριβώς ότι της υπαγόρευε, θα υπήρχαν και πάλι μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης.

Δεν το νομίζω και δεν το πιστεύω. Δεν ξέρω αν και τι είδους co-op υπάρχει με τη LH αλλά οι γερμανοί απ΄την πλευρά τους δεν δείχνουν να καίγονται ιδιαίτερα. Έχουν τα δικά τους με τις 1432 θυγατρικές τους, έχουν την επέλαση των λόκηδων στη Γερμανία, έχουν και την ΤΚ.

Σε τελική ανάλυση, αν οι κ.κ. Βασιλάκηδες και Σια αποφασίσουν ότι το να αναπτυχτεί και άλλο η Αιγαίου θα είναι επικερδές και συμφέρον θα το κάνουν. Τόσο απλά.

Έχει ήδη αποφασιστεί και υπάχει μάλιστα και πλάνο σχεδόν 10ετίας, πράγμα πρωτόγνωρο βέβαια για τη χώρα μας.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε μια απομαγνητοφώνηση ενός "ζωντανού" λόγου όπου μπορεί και να ειπωθεί και κάτι ή να φύγει προς τα έξω με λάθος τρόπο. Νομίζω ότι όλο το νόημα είναι στην ανάγνωση between the lines. Το γεγονός είναι ότι επιδιώκεται η ανάπτυξη της εταιρίας και μάλιστα ξέρουμε ποιά εταιρία θαυμάζει ο κ. Βασιλάκης και τα χρώματά της δεν είναι κιτρινομπλέ....

Δεν ξέρω πλέον πόσο μπορεί να τη θαυμάζει τη LH, είναι φυσιολογικό να υπάρχει μια σχέση και συνεργασία αρκετά παλιά πλέον, όμως ο Βασιλάκης έχει υποδείξει τα 2 πράγματα που "φοβάται". Απ' τη μία η FR και απ΄την άλλη η ΤΚ και το νέο α/δ της IST. Η LH άργησε να πολύ να απαντήσει στις λόκο και ο μόνος προστατευτισμός της είναι τα ακριβά fees των FRA, MUC, ZRH, VIE και κανενός 2 ακόμη γερμανικών α/δ (DUS ας πούμε). Η IAG απ' την άλλη έδειξε προνοητικότερη και τσίμπησε τη VY.

Κατ' εμέ, η επόμενη λογική κίνηση που θα πρέπει να γίνει είναι η ενίσχυση του hub με συχνότητες...Θα βοηθούσε ίσως ένας νέος μικρότερος τύπος αεροσκαφών...

Μπαίνουμε σε δύσκολα μονοπάτια για μεγάλα παιδιά αλλά η Α3 το έχει δηλώσει ότι αυτό θα κάνει. Απλά δεν γίνεται μέσα σε 1-2 χρόνια, θέλει λεφτά, θέλει α/φη, θέλει προετοιμασία το θέμα μα πάνω απ' όλα θέλει αυτό που αναφέρεις παρακάτω. Για μικρότερα α/φη συμφωνώ, ίσως να έρθουν αργότερα ίσως και να μην έρθουν ποτέ όμως.

Τα υπερατλαντικά επίσης είναι το επόμενο must. Η Αιγαίου έχει ( για μένα πάντα ) ένα μεγάλο πλεονέκτημα, και αυτό είναι το χαμηλό της εργατικό κόστος σε σχέση με άλλες ευρωπαικές εταιρίες....Μεγαλύτερος παράγοντας φόβου η ρευστή πολιτική κατάσταση στην χώρα.

Η τελευταία σου φράση συνοψίζει πολλά. Όσο η κατάσταση είναι χύμα στο κύμα στην Ελλάδα δύσκολο το βλέπω. Μεγάλο ρίσκο με πολλά λεφτά στον αέρα. Αν όντως συνεργάζεται με την LH θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη Eurowings για ένα διάστημα, λέω εγώ τώρα.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η Α3 σχετικά σύντομα θα πρέπει να "κουνηθεί" και αυτό δεν είναι εύκολο την ώρα που η χώρα μας πάει στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Η FR θα συνεχίσει να αυξάνει πίεση, μόνο αν ο ΑΙΑ δώσει τέλη FRA θα κάνουν πίσω οι Ιρλανδοί, η ΤΚ και η IST συνεχίζουν να γιγαντώνονται και θεωρώ θέμα χρόνου να σκάσει και καμιά Wizz ή Vueling και τότε το παραμύθι πάπαλα...
1 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό 6circles » 02 Μάιος 2016, 13:17

Μια συνέντευξη του κ. Βασιλάκη εν πτήσει, μάλλον πριν 5 με 6 εβδομάδες περίπου.

https://www.youtube.com/watch?v=KAJElt3L0BY

Δεν λέει κάτι καινούργιο ( λογικό ) αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι μετά τα 5 λεπτά περίπου, όπου αναφέρει ότι στόχος της Αιγαίου είναι πλέον όχι οι 100 διεθνείς προορισμοί ( τους ξεπέρασε ) αλλά οι..150. Και φυσικά ο συνήθης θαυμασμός για την ΤΗΥ. Και το κομμάτι υπερατλαντικά δρομολόγια παραμένει φυσικά στο ναι θέλουμε, αλλά....
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Μάιος 2016, 18:03

Πρεπει να τον βάλουμε να διαβάσει avherald :lol:
2 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 93

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό solro » 02 Μάιος 2016, 23:12

Μια που το πές...
Overran στην Pristina!
https://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=186912
1 x

dvixos
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 20:52
x 25

Re: Συνεντεύξεις -Παρουσιάσεις Α3

Δημοσίευσηαπό dvixos » 03 Μάιος 2016, 00:05

Αυτη η THY ρε παιδί μου μια φορά τον μηνα δίνει το παρόν :twisted: :rant: :rant:
1 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 

 

cron