AXD-ATH / 26-1-2015-13:30 | Olympic Air Dash8 Q400

rotomano

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
101
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Δευτέρα 26-1-2015, επομένη των εκλογών είμαι στην πτήση Αλεξανδρούπολη Αθήνα των 13:30 (AXD-ATH) με Olympic Air Dash8 Q400. Μερικές παρατηρήσεις:
1) Στο αεροδρόμιο στο τσεκ-ιν τα λογότυπα είναι όλα της Aegean. Πουθενά δεν φαίνεται το ιστορικό σήμα της Olympic. Ακόμη και οι ανακοινώσεις έλεγαν λανθασμένα "αναχώρηση πτήσης Aegean κλπ" χωρίς καμία αναφορά στην Olympic Air , ενώ το σωστό ήταν να λένε "αναχώρηση πτήσης Olympic Air με κοινό κωδικό με Aegean κλπ". Επίσης ανακοινώθηκε ότι "σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την Aegean για το ταξίδι σας" ! ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ! Ας μην ξεχνάμε την τεράστια ιστορία των ολυμπιακών κύκλων της Ολυμπιακής και την φήμη της στο εξωτερικό. Αντιθέτως την Aegean εκτός ευρωπαϊκής αγοράς ελάχιστοι την γνωρίζουν ως εταιρεία, και αν.
2) Στη συνέχεια είχα μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία. Αφού έκανα τσεκ-ιν στα μηχανήματα με τη βοήθεια ευγενέστατου υπαλλήλου της Goldair Handling, κάλεσαν τους επιβάτες στα τσεκ-ιν κούντερς για ΖΥΓΙΣΜΑ των χειραποσκευών !!! Όσες δε ήταν πάνω από 8 κιλά είτε πλήρωναν είτε τις έκαναν οι επιβάτες πιο ελαφριές όπως μπορούσαν. Όπως είπα και στην υπάλληλο τέτοια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά από αεροπορική εταιρεία δεν την κάνουν ούτε οι εταιρείες χαμηλού κόστους. Είμαι τακτικότατος πελάτης της Easyjet και ποτέ μα ποτέ δεν τους ενδιαφέρει το βάρος της χειραποσκευή αλλά μόνο το μέγεθος ώστε να χωράει εξάλλου στην καμπίνα !!! Φαντάζεστε δε τις διαμαρτυρίες όλων των επιβατών, αλλά η υπάλληλος ανένδοτη, προφανώς αυτές τις εντολές έχουν από την Αιγαίου. Σε κάθε περίπτωση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εταιρεία που δεν είναι χαμηλού κόστους ! :wall:
 

Attachments

  • DSC01302.jpg
    DSC01302.jpg
    313,4 KB · Προβολές: 2.188
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Από τη περιγραφή σας αυτό που συμπεραίνω, είναι ότι οι υπάλληλοι φέρθηκαν με επαγγελματισμό ακολουθώντας τους κανόνες της εταιρίας, τους οποίους μάλιστα, οι επιβάτες αποδέχθηκαν αγοράζοντας το εισιτήριό τους. Όσο για την αναφορά στη παλιά Ολυμπιακή, νομίζω πως αυτό το θέμα είναι παρελθόν εδώ και χρόνια. Η Aegean είναι μια ιδιωτική εταιρία, και οι ιδιοκτήτες της "κάνουν ότι θέλουν". Προσωπικά, πιστεύω ότι αν δεν υπήρχαν τα άγονα δρομολόγια το λογότυπο δεν θα υπήρχε ούτε καν στα ελικοφόρα αεροσκάφη της, κρίνοντας απο το γεγονός ότι δεν διατηρήθηκε πουθενά αλλού όπως και οι κωδικοί πτήσεων. Φιλικά...
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Ας μην ξεχνάμε την τεράστια ιστορία των ολυμπιακών κύκλων της Ολυμπιακής και την φήμη της στο εξωτερικό.
Θα αστειεύεσαι rotomano, σωστά;
 
rotomano":3ds0cfgh said:
Αντιθέτως την Aegean εκτός ευρωπαϊκής αγοράς ελάχιστοι την γνωρίζουν ως εταιρεία, και αν.
Αυτού του είδους τα μηνύματα τα θυμάμαι πριν 15 χρόνια. Ξεκολλάτε πια από τη νοοτροπία της ΟΑ προ τριαντακονταετίας και βάλε. Η Aegean είναι μέλος της Star Alliance εδώ και κάτι χρόνια και σε πληροφορώ ότι πλέον την γνωρίζουν πολλοί περισσότεροι παγκοσμίως απ' όσο νομίζεις!

Επίσης, η πτήση είναι πτήση της Aegean A3143 που πραγματοποιείται με αεροσκάφος της Olympic Air και όχι το ανάποδο. Άρα μια χαρά ήταν οι ανακοινώσεις περί αναχώρησης πτήσης Aegean. Το λάθος θα ήταν να έλεγαν "αναχώρηση πτήσης Olympic". Ακόμα και στο site της Olympic να πας για να κλείσεις τη συγκεκριμένη πτήση, θα δεις ότι είναι πτήση με κωδικό της A3.

Όσο για τις αποσκευές, όποιος κλείνει το φτηνό ναύλο και περιμένει να πάρει μαζί του το... ψυγείο του τότε μάλλον έχει μείνει πολλές δεκαετίες πίσω.
 
Εκτός θέματος αλλά τι να σας πω: εγώ είμαι ίσως ρομαντικός: τις καλύτερες και πιο άνετες πτήσεις μου στα σκέλη ATΗ-LHR και ATH-CDG τις είχα κάνει με τα Α340 των ΟΑ. Ακόμη περιμένω από οποιαδήποτε εταιρεία να μου παράσχει την ίδια εμπειρία από IFE και άνεση στην καμπίνα των α/φων της... [σε αυτά τα ευρωπαϊκά σκέλη]

ΥΓ: Ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα που έγινε κυβέρνηση εκτός από την ΕΡΤ ξανανοίξει και την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και ξαναπετάξουν τα Α340! Γι'αυτό είναι η αριστερά: για να μας κάνει να ονειρευόμαστε. :banana:

Σε κάθε περίπτωση δεν έγινα κατανοητός. Το αρχικό πόστ μου ήθελε να μιλήσει για 2 θέματα:
1) ότι κατά τη γνώμη μου το σήμα της ΟΑ και η φήμη της έχουν μεγάλη ιστορική και ΕΜΠΟΡΙΚΗ αξία και κακώς η Αιγαίου τα απαξιώνει όπως περιέγραψα, και
2) Είναι απαράδεκτο η Αιγαίου να ζυγίζει χειραποσκευές. ΕΛΕΟΣ. Ούτε στη Ραυναιρ δεν τα κάνουν αυτά. Πιστεύω ότι είναι ΚΑΚΙΣΤΗ πρακτική που μπορεί και τα κάνει η Αιγαίου επειδή είναι μονοπώλιο στο εσωτερικό και δεν έχουν άλλη επιλογή οι επιβάτες! Αν είχε ανταγωνιστές ΔΕΝ θα τα έκανε.
 
Και πάλι δεν είναι σωστό, έπρεπε να έλεγαν <Aegean flight operated by Olympic Air> όπως σε άλλες πτήσεις λένε <Aegean flight code share with ABC>
Όσο για την χειραποσκευή, αλήθεια είναι ότι άλλες εταιρείες αναγράφουν 8 κιλά και άλλες όχι. Γνωρίζω αρκετό κόσμο που επιλέγει εταιρείες που δεν έχουν περιορισμό στα κιλά.
Δεν μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που θέλουν να κουβαλήσουν το ψυγείο τους, και να επικροτούμε τις εταιρείες. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του κατά τα συμφέροντά του.

Προσωπική άποψη, χωρίς και να με πολύ ενδιαφέρει, θεωρώ ότι οι της Αιγαίου έχουν ένα κόμπλεξ έναντι της ΟΑ.
Μπορεί να είχαν τα χρήματα και την αγόρασαν αλλά είχαν και τις διασυνδέσεις για να το κάνουν.
Και ο νεόπλουτος πάντα έχει κόμπλεξ και θέλει να δείχνεται.
 
Ιστορική σημασία μπορεί να έχει το λογότυπο της ΟΑ.
Εμπορική όμως δεν νομίζω πως είσαι σε θέση να το ξέρεις. Όλα τα άυλα περιουσιακά στοιχεία πριν μπουν στον ισολογισμό αποτιμούνται με διάφορους τρόπους. Πόσο μάλλον στην περίπτωση της ΟΑ η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα. Η εταιρεία είναι η μόνη που μπορεί να ξέρει την πραγματική αξία των intangible asset της και τα αξιοποιεί όπως θεωρεί καλύτερα. Το brand που αγόρασε είναι το brand της Olympic Air και όχι της Olympic Airways. Αυτα τα δύο έχουν εντελώς διαφορετική αξία με την πάροδο των χρόνων και όσο και αν σου φαίνεται περίεργο η Aegean είναι ένα brand με μεγαλύτερη αξία (εμπορική όχι ιστορική)
 
GP707":1kdxauka said:
Όσο για τις αποσκευές, όποιος κλείνει το φτηνό ναύλο και περιμένει να πάρει μαζί του το... ψυγείο του τότε μάλλον έχει μείνει πολλές δεκαετίες πίσω.

Με κάθε φιλική διάθεση, η έκφραση «φτηνός ναύλος», σε πολλά δρομολόγια εσωτερικού είναι πλέον αστεία ...
 
Εννοούσα φτηνός σε σχέση με τους υπόλοιπους ναύλους (flex κλπ). O φτηνότερος τέλος πάντων ;)

rotomano":1fke8rd7 said:
Είναι απαράδεκτο η Αιγαίου να ζυγίζει χειραποσκευές. ΕΛΕΟΣ. Ούτε στη Ραυναιρ δεν τα κάνουν αυτά.
Δεν μπορεί κάποιος να πηγαίνει στο αεροδρόμιο και να διαμαρτύρεται για μια τέτοια πολιτική τη στιγμή που, αγοράζοντας το σχετικό εισιτήριο, έχει αποδεχτεί και τους όρους του εισιτηρίου. Δεν ξέρω αν έχεις πετάξει με RyanAir όμως στη συγκεκριμένη και ζυγίζουν και μετράνε. Μάλιστα, πολλές φορές το κάνουν δύο φορές. Και στο γκισέ και στο gate.
Έχουμε ξαναπεί σε άλλη συζήτηση ότι αυτά είναι (ως ένα βαθμό) και στη διαλλακτικότητα του εκάστοτε υπαλλήλου όμως δεν μπορείς να κατηγορήσεις τον υπάλληλο επειδή ακολουθεί το γράμμα του νόμου που ο ίδιος ο επιβάτης έχει ήδη αποδεχθεί με την αγορά εισιτηρίου.
Σαφώς υπάρχουν εταιρίες που δεν έχουν υιοθετήσει το όριο των 8 κιλών όμως πρέπει να δούμε και τις τυχόν διαφορές στην τιμή του εισιτηρίου για το ίδιο σκέλος. Αν πχ η τιμή είναι η ίδια με το να κλείσεις flex ναύλο!
Συμφωνώ ότι η έλλειψη ανταγωνισμού κάνει τις εταιρίες να βάζουν τους δικούς τους όρους. Όμως όπως είπε και ο airzena ο καθένας κάνει τις επιλογές του κατά τα συμφέροντά του.
 
Παρότι οι κανόνες λένε μέχρι 8 κιλά, μου φαίνεται τρομερή καφρίλα μια μη loco εταιρεία να ζυγίζει την χειραποσκευή μπας και έχεις κανα 2κιλο παραπάνω.

Θεωρώ ότι αυτή η κίνηση είναι ξεκάθαρα revenue generating, γιατί πολύ απλά το κόστος για την εταιρεία του βάρους της χειραποσκευής είναι τραγικά μικρό. Μιλάμε για μερικά eurocents στην καλύτερη! Σε αντίθεση με τα checked-in luggage, οι χειραποσκευές δεν έχουν handling cost, και άρα το μόνο κόστος (εφόσον είναι μέσα στις επιτρεπτές διαστάσεις) είναι το κόστος μεταφοράς που είναι αστείο για τα short haul.

Αν η Α3 θέλει να βγάλει περισσότερα λεφτά, ας ανεβάσει την τιμή στο εισητήριο. Κουτοπονηριές του επιπέδου θα σου βάλω 10 ευρώ τιμή στον ναύλο, αλλά θα προσπαθήσω να σου πάρω λεφτά ακόμη και επειδή αναπνέεις είναι τεχνικές FR/U2 που ουσιαστικά εκεί βασίζουν το business model τους. Τα legacy carriers παραδοσιακά δεν ενδιαφέρονται γι'αυτό , και εν μέρει αυτός είναι ένας από τους λόγους που υπάρχει ακόμα Α3 και δεν την έχει φάει η μαρμάγκα της FR.
 
Top