Αποσκευες και πτήση ανταπόκρισης

  • Thread starter vagar
  • Ημερομηνία δημιουργίας

vagar

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
11/05/2016
Μηνύματα
3
Likes
0
Καλησπέρα σε όλους

Σήμερα με αφορμή το ακόλουθο γεγονός γράφτηκα και στο site για να εκφράσω το προβληματισμό μου

Πετάω μεθαύριο από Λήμνο για Ηράκλειο μέσω Αθηνών με την aegean και επιστρέφω μετά από 10 μέρες με τον αντίστροφο πάλι τρόπο
Επειδή όταν έψαχνα εισιτήριο στο site της aegean το έψαχνα ως Λήμνο-Ηράκλειο μου εμφάνιζε τιμές από 450 ευρώ με επιστροφής (πήγα Νέα Υόρκη πριν 5 μήνες με 415 ευρώ) έτσι είπα να κοιτάξω κάθε σκέλος διαφορετικά
Και έτσι οι ίδιες ακριβώς πτήσεις αλλά κλείνοντας κάθε σκέλος διαφορετικά μου πήγε ως δια μαγείας 180 ευρώ, από 450.
Ως επακόλουθο όμως επειδή έκλεισα 2 πτήσεις ξεχωριστά έχω και 2 κωδικούς κράτησης, ένα για το πρώτο σκέλος και ένα για το δεύτερο και έτσι όταν πάω να προσθέσω βαλίτσα μέσω site μου την βάζει μόνο για το ένα σκέλος και μου ζητάει ξανά χρέωση για το Αθήνα Ηράκλειο. Για να μην τα πολυλέω για μια πτήση Λήμνο Ηράκλειο μέσω Αθήνας με επιστροφή μου ζητάει 18*4=76 ευρώ παρακαλώ
Τους πήρα τηλέφωνο και μου λένε ότι όντως πρέπει να πληρώσω σε κάθε πτήση τη βαλίτσα γιατί υπάρχουν διαφορετικοί κωδικοί κράτησης και τους λέω είναι δυνατόν αυτό το πράγμα? Το ίδιο άτομο ταξιδεύει και στις 2 περιπτώσεις και με την ίδια εταιρεία!!! Πραγματικά μου φαίνεται αδιανόητο και ταυτόχρονα γελοίο
Έχει τύχει ξανά σε κάποιον? Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να κάνω κάτι, πέρα φυσικά από το να πληρώσω 80 ευρώ για τη βαλίτσα!!
 
Δεν μπορει να γινει τιποτα γιατι τα εισιτηρια ειναι ξεχωριστά,με ξεχωριστούς αριθμούς κρατησης και ειναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας αν θα κανει αυτη την εξυπηρετηση. Δεν ειναι υποχρεωμένη.
 
Το ξέρω ότι είναι 2 ξεχωριστοί κωδικοί κράτησης
Αν ήταν ένας δηλαδή, τι θα άλλαζε στη πράξη? Πάλι το ίδιο άτομο δε ταξιδεύει? Με την ίδια εταιρεία δε ταξιδεύω? Έχω κλέψει κάτι για να έχω αυτή την αντιμετώπιση? Και στη τελική να τους πληρώσω θέλω
 
Δυστυχώς η εταιρεία λογικά δεν θα κάνει τίποτα, στην πράξη αυτό που θα άλλαζε είναι ότι εάν το εισιτήριο ήταν κομμένο ως Λήμνος - Ηράκλειο μέσω Αθηνών, τότε θα ήσουν transit, δηλαδή μετά την προσγείωση στο Βενιζέλος, θα πήγαινες από τις αφίξεις κατευθείαν στο gate της πτήσης του Ηρακλείου, χωρίς να περάσεις έλεγχο και τσεκ ίν. Τώρα όμως θα πρέπει να πας στις αφίξεις τους Βενιζέλος και να πάρεις την βαλίτσα σου, έπειτα να πας στο check in counter να δώσεις την βαλίτσα σου ξανά, να περάσεις πάλι έλεγχο, και τέλος να φτάσεις στο gate (να κάνεις το ίδιο όπως στην Λήμνο). Δεν παίζει ρόλο που έχουν και τα δύο εισιτήρια το ίδιο όνομα, θεωρείται ως δύο διαφορετικοί επιβάτες.
 
vagar":24smhkm4 said:
Το ξέρω ότι είναι 2 ξεχωριστοί κωδικοί κράτησης
Αν ήταν ένας δηλαδή, τι θα άλλαζε στη πράξη? Πάλι το ίδιο άτομο δε ταξιδεύει? Με την ίδια εταιρεία δε ταξιδεύω? Έχω κλέψει κάτι για να έχω αυτή την αντιμετώπιση? Και στη τελική να τους πληρώσω θέλω

Θες να τους πληρώσεις, αυτό που θες εσύ και όχι αυτό που προβλέπει ο ναύλος και ο τρόπος που πήρες τα εισιτήρια.

Αν ήταν ένας ενιαίος κωδικός και ένα ενιαίο εισιτήριο, επειδή ακριβώς υπολογίζουμε τους ναύλους βάσει το O/D (origin/destination) και όχι βάσει των intermediate points (όπως έκανες εσύ βγάζοντας δύο εισιτήρια και χρησιμοποιώντας την Αθήνα ως intermediate point), τότε θα χρεωνόσουν 1 φορά /ανά κατεύθυνση (άρα 2x €18,00) , ασχέτως αν πέρναγες από ένα, δύο ή τρία αεροδρόμια.

Κάθε εισιτήριο αποτελεί ξεχωριστό pricing unit και διέπεται από διαφορετικούς όρους, fare basis και O/D. Θα πρέπει να πληρώσεις ξεχωριστά τη βαλίτσα για το κάθε σκέλος και δε μπορεί να γίνει κάποια εξαίρεση, αφού πρόκειται για δύο αυτοτελείς τιμολογήσεις. Η χρέωση της αποσκευής γίνεται με ένα λογιστικό έγγραφο, που ονομάζεται EMD-A (Associated Electronic Miscellaneous Document). To EMD-Α αποτελείται από κάποια «κουπόνια». Το κάθε κουπόνι «πατάει» επάνω σε κάθε κουπόνι πτήσης και το συνοδεύει. Για το λόγο αυτό, δε μπορείς να πληρώσεις δύο «κουπόνια» και να τα βάλεις να «πατήσουν» επάνω σε τέσσερα κουπόνια πτήσης, δύο διαφορετικών εισιτηρίων.
 
aakunz":2ftkyw01 said:
vagar":2ftkyw01 said:
Το ξέρω ότι είναι 2 ξεχωριστοί κωδικοί κράτησης
Αν ήταν ένας δηλαδή, τι θα άλλαζε στη πράξη? Πάλι το ίδιο άτομο δε ταξιδεύει? Με την ίδια εταιρεία δε ταξιδεύω? Έχω κλέψει κάτι για να έχω αυτή την αντιμετώπιση? Και στη τελική να τους πληρώσω θέλω

Θες να τους πληρώσεις, αυτό που θες εσύ και όχι αυτό που προβλέπει ο ναύλος και ο τρόπος που πήρες τα εισιτήρια.

θέλω να τους πληρώσω αυτό που θεωρώ λογικό εξ'αρχής και όχι ότι γουστάρουν στην aegean και στη κάθε aegean, που όπως έγραψα παραπάνω επειδή έβαλα την Αθήνα ως intermediate point όπως λες και εσύ γλύτωσα 270 ευρώ, αντί να πληρώσω τα 450 ευρώ για μια πτήση εσωτερικού αφού έτσι θα θεωρούνταν χωρίς intermediate point, αν είναι δυνατόν
στα υπόλοιπα που αναφέρεις επειδή δε γνωρίζω, φαντάζομαι θα έχεις δίκαιο

τέλος πάντων απ'ότι κατάλαβα δε μπορώ να κάνω κάτι και μάλλον θα έπρεπε να τους ζητήσω και συγνώμη για το "λανθασμένο" τρόπο σκέψης που έχω

σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
 
Γλίτωσες €270. Θα κολλήσεις στα €36, του δευτερου EMD; Πες ότι γλίτωσες €234.

Αυτό που θέλω να σου πω είναι πως δε μπορείς να απαιτείς τιμολογήσεις ναύλων "point-to-point" με προνομια ναύλων "through". Είναι διαφορετικα προϊόντα με διαφορετικές παροχές.
 
Έχεις δίκιο ότι η τιμή είναι εξωφρενική. Πάντως, μετά από αρκετά αεροπορικά ταξίδια, έχω διαπιστώσει (όπως και πολλοί άλλοι) ότι ο ναύλος που χρεώνει μια εταιρεία έχει μικρή σχέση με το πραγματικό κόστος και μεγάλη σχέση με το πόσο μπορεί να χρεώσει. Συνεπώς, αν δεν υπάρχει οικονομικότερη εναλλακτική η Aegean μπορεί να χρεώσει €500 για ένα ταξίδι εσωτερικού. Μπορεί να μην μας αρέσει αλλά έτσι λειτουργεί η αγορά (και το ίδιο κάνουν πολλοί από εμάς σαν επαγγελματίες).
Τώρα όσον αφορά στο ενιαίο εισητήριο, αυτό σου προσφέρει κάποια προνόμια τα οποία φυσικά η εταιρεία έχει δικαίωμα να τα χρεώσει όσο νομίζει. Το ένα είναι ότι στην Αθήνα δεν θα χρειαστεί να χάσεις χρόνο να παραλάβεις τη βαλίτσα σου και να την ξανατσεκάρεις. Αυτό, αν οι δύο πτήσεις είναι κοντά χρονικά είναι μονόδρομος, αφού δεν προλαβαίνεις να κάνεις αυτή τη διαδικασία και να φτάσεις εγκαίρως στην πύλη για τη δεύτερη πτήση. Το άλλο, για το οποίο όμως δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, είναι το τι συμβαίνει στην περίπτωση που καθυστερήσει η πρώτη πτήση και χάσεις τη δεύτερη. Όταν έχεις ενιαίο εισητήριο είναι βέβαιο ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σου παρέχει εναλλακτικές και διαμονή αν η επόμενη διαθέσιμη πτήση είναι την επόμενη μέρα. Στην περίπτωση των δύο εισητηρίων πιθανότατα δεν συμβαίνει το ίδιο. Άρα, αξίζει να πληρώσεις παραπάνω για ένα ενιαίο εισητήριο. Το πόσο παραπάνω το αποφασίζεις εσύ.
 
Έχω την εντύπωση πως σε καθυστέρηση της πρώτης πτήσης και απώλεια της δεύτερης είναι λίγο στην καλή διάθεση της εταιρείας να σε βάλει σε επόμενη. Εταιρείες χαμηλού κόστους όπως για παράδειγμα η Ryanair σίγουρα δεν σε βάζουν σε επόμενη και δεν σου δινουν απολύτως τίποτα. Δεν γνωρίζω αν κάποιος έχει ανάλογη εμπειρία από την Aegean. Πόσο χρόνο έχεις ανάμεσα στις πτήσεις;
 
Καλησπέρα vagar, όπως πολύ σωστά σου τα εξήγησε και τα ανέλυσε ο aakunz η τιμολογιακή αυτή πολιτική έχει περιορισμούς όχι μόνο ως προς την επιπλέον τιμή για αποσκευές αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες επιλογές που έχεις και να προσθέσω εγώ πως δεν είναι αποκλειστικός κανονισμός της Aegean αλλά ισχύει σε όλες τις αεροπορικές.
Για παράδειγμα αν για παράγοντες οι οποίοι είναι εκτός ελέγχου η πτήση καθυστερήσει ή ακυρωθεί (πχ καιρός, καθυστέρηση της inbound πτήσης, τεχνικό θέμα που καθηλώνει το αεροπλάνο μέχρι να λυθεί και πάει λέγοντας), η εταιρία δε σε αναγνωρίζει ως connecting επιβάτη και κατ'επέκταση δεν είναι νομικά υποχρεωμένη και δε θα σε κάνει rebooking στην επόμενη πτήσης. Και αυτό είναι πιστεύω λογικό και δίκαιο γι'αυτούς που επέλεξαν να πληρώσουν εξ'αρχής το προβλεπόμενο για να έχουν έναν αριθμό κράτησης. Το συναντάω πάρα πολύ συχνά, επιβάτες να "σπάνε" τις πτήσεις ή να επιλέγουν άλλο αεροδρόμιο για την επόμενη πτήση, και όταν συμβαίνει η αναποδιά ή όταν δεν έχουν το χρόνο ν´αναρωτιούνται και να τα βάζουν και απο πάνω με το πλήρωμα.
Το θέμα είναι πως όταν κλείνουμε ένα εισητήριο υπάρχουν κάποιοι όροι και προυποθέσεις στους οποίους και συμφωνούμε (χωρίς να τους διαβάσουμε) για να το κλείσουμε. Εφόσον λοιπόν έχουμε συμφωνήσει θα πρέπει και να τους τηρήσουμε. Καταλαβαίνω πως η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια και φυσικά και κάθε ευρώ μετράει αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που θα πρέπει να πάρεις. Καλή πτήση εύχομαι χωρίς απρόοπτα.
 
Top