Aegean: Neo ή MAX

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 24 Μαρ 2017, 12:43

Σύμφωνα με τον Ευτύχη Βασιλάκη, η εταιρία θα αποφασίσει φέτος για την αγορά νέων αεροσκαφών. Σύμφωνα με το euro2day:

Μόλις ένα γράμμα της αλφαβήτου… δρόμο θα πρέπει να διανύσει η διοίκηση της Aegean Airlines ΑΡΑΙΓ -1,97% προκειμένου να αποφασίσει αν το νέο αεροπλάνο πάνω στο οποίο θα βασίσει την ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια θα αρχίζει από Α (το ευρωπαϊκό Airbus A320neo) ή Β (το αμερικανικό Boeing B737max). Η τελική απόφαση θα ληφθεί οπωσδήποτε εντός του έτους, όπως προανήγγειλε χθες ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά πάσα πιθανότητα στο τέλος του χρόνου.

Η απόφαση για την «παραγγελία του αιώνα», ωστόσο, δεν θα είναι η μόνη κρίσιμη που καλείται να λάβει η διοίκηση της εταιρείας εντός του 2017.


Το υπόλοιπο ρεπορτάζ εδώ:

http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... logia.html

Όσοι πιστοί της Τουλούζης ή του Seattle προσέλθετε και παραθέστε τα επιχειρήματά σας. :mrgreen:
1 x


kelesisk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 23 Ιαν 2017, 11:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 30

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό kelesisk » 24 Μαρ 2017, 13:09

Προσωπικά θεωρώ ότι εκτός από έναν τύπο εκ των αναφερθέντων, θα υπάρχουν και κάποια μεγαλύτερης ατράκτου ( A330neo/Α350 ή 787).

Προσωπικά προτιμώ την ''Ευρωπαική κατεύθυνση'' 8) 8)
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2156
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 84
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό dtrach » 24 Μαρ 2017, 13:13

boeing γιατί και το dreamliner θα ταίριαζε καλύτερα στην εταιρία! χαχα

χτες έβλεπα τα cs100 της Swiss....Δεν θα ήταν μία καλύτερη επιλογή πιστεύετε?
2 x

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 158

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό 6circles » 24 Μαρ 2017, 13:19

Αρκετά ανούσιο το άρθρο κατ' εμέ....

Δηλαδή πόσες εταιρίες κατασκευής αεροσκαφών υπάρχουν στην κατηγορία που "παίζει" η Αιγαίου ( 150 - 200 θέσεις ) ;; Αυτές που υπάρρχουν εδώ και κάτι δεκαετίες Boeing & Airbus.... :roll:

Πέραν αυτού, κατ' εμέ η είδηση ( ; ) βρίσκεται σε αυτό:
"Για το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων σε γραμμές από και προς την Αθήνα εκτίμησε πως θα παραμείνουν στα περυσινά επίπεδα από δρομολόγια μέσων αποστάσεων (Aegean, Ryanair) ενώ οι όποιες πρόσθετες θέσεις θα αφορούν στα νέα μακρινά δρομολόγια προς Αμερική και Ασία."

Ποιά νέα δροολόγια προς Αμερική και Ασία; Εννοεί την Αιγαίου ή αναφέρεται σε όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα;

Για μένα, η παραγγελία θα έπρεπε να περιλαμβάνει 3 με 4 α/φη μακρινών αποστάσεων και τουλάχιστον 12 με 15 regional για ενίσχυση συχνοτήτων σε thin προρισμούς.... Αλλιώς, πιστεύω ότι η Αιγαίου έχει πιάσει "ταβάνι" σε σχέση με τις αγορές που εξυπηρετεί και δεν βλεπω από που θα έρθει κάποια περαιτέρω ανάπτυξη.

Και ως πρόβλεψη πιστεύω ότι μόνο αν η Airbus βάλει τα χεράκια της και βγάλει τα ματάκια της θα την χάσει. Αμφιβάλλω αν η Αιγαίου θα ήθελε να μπει σε διαδικασίες μετεκπαίδευσης πληρωμάτων σε καινούργιο τύπο, να ξεφορτωθεί ένα κάρο ανταλλακτικά Airbus και να αρχίζει και πάλι από την αρχή με Boeing. ( Just my two cents ) ...
1 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 24 Μαρ 2017, 13:30

Θεωρώ πως αναφέρεται σε όλες τις εταιρίες γενικά επειδή και στην παρένθεση αναφέρει 2 εταιρίες. Το σημαντικό κατ'εμέ είναι πως 'κλειδώνει' στην ουσία μια νέα παραγγελία μέσα στο 2017. Τέρμα οι ατέρμονες συζητήσεις και θεωρίες. Το δήλωσε εμφατικά. Προσωπικά θα προτιμούσα την επιλογή της Boeing και σε μέσων και σε μεγάλων αποστάσεων. Για τις μεγάλες αποστάσεις, δεν πιστεύω οτι βγαίνει το συμπέρασμα από το ρεπορτάζ πως θα γίνει τέτοιο βήμα, εκτός και αν το κρατάνε σαν έκπληξη/μυστικό (για λόγους διαπραγματεύσεων), κατί που δεν το νομίζω.
0 x

giannis_oa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 18:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGRP
x 27

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό giannis_oa » 24 Μαρ 2017, 13:40

Τα 2 ελικοφορα και ένα τζετ που αναφέρει το άρθρο εννοεί τα BIT,BIU και κάποιο κουραμπιε; ή εννοεί DH1 και το 319; Επίσης , υπάρχει πραγματική πρόθεση από την Α3 να επεκταθεί σε διηπειρωτικές πτήσεις;
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3875
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 278
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό jerry » 24 Μαρ 2017, 13:45

Η παραγγελία του αιώνα. Αυτό μόνο, τίποτε άλλο.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 266
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Μαρ 2017, 16:51

6circles έγραψε:Ποιά νέα δροολόγια προς Αμερική και Ασία; Εννοεί την Αιγαίου ή αναφέρεται σε όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα;
Μάλλον σε άλλες.

6circles έγραψε: Αλλιώς, πιστεύω ότι η Αιγαίου έχει πιάσει "ταβάνι" σε σχέση με τις αγορές που εξυπηρετεί και δεν βλεπω από που θα έρθει κάποια περαιτέρω ανάπτυξη.
Συμφωνώ, και προσθέτω ότι ο σχεδιασμός του μέλλοντος της A3 είναι δύσκολος γρίφος, κυρίως λόγω της γενικής μιζέριας της ελληνικής αγοράς και του ανταγωνισμού των locos.
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 864
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 266

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό aris320 » 24 Μαρ 2017, 18:26

Η Aegean είναι μια ανερχόμενη αεροπορική εταιρεία και με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ανασύνταξης του στόλου της.

Πιστεύω πως στην παραγγελία αυτήν θα ήταν ωραίο να υπάρξει μια ποικιλία,ενδεικτικά σκέφτηκα ενα ωραίο σύνολο αεροσκαφών που θα αποτελείται κυρίως απο: 7 AIRBUS 320Neo,3 Boeing 737MAX και 1 AIRBUS A330Neo ή AIRBUS 350XWB.
Το τελευταίο αεροσκάφος θα έπρεπε να το παραγγείλει διότι απο οτι καταλαβαίνω καπου στο άρθρο εν μέσω πλην σαφώς ο Βασιλάκης αφήνει μια δήλωση η οποία λέει για υπερατλαντικά προς Αμερική ή δρομολόγια προς Ασία. Πιστεύω πως της χρειάζεται ενα τέτοιο αεροσκάφος για να ξεκινήσει αρχικά δρομολόγια σε αγορές όπου υπάρχουν ομογενείς αλλά και τουρίστες ή υπάρχει εμπορευματικό ενδιαφέρον. Αγορές που μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις ειναι η Νέα Υόρκη (εδω λογω ανταγωνισμού Delta,American,Emirates πολύ φοβάμαι αποτυχία αν και οι δύο πρώτες έχουν εποχικά δρομολόγια εν αντίθεση με την τρίτη) ο Καναδάς (μόνο η Air Canada και η Transat πετάει εποχικά) η Κίνα οπου η κυβέρνηση έχει βαρεθεί να πηγαίνει στο Πεκίνο και μέσα σε αυτά υπάρχει πιστεύω ενδιαφέρον και λογω της ιδιωτικοποίησης του λιμένα Πειραιώς απο την COSCO και άλλες αγορές όπου μπορεί να επιχειρήσει το A350 ή A330.


Τωρα λεει για κάτι ελικοφορα και τζετ προς αποχώρηση για τα ιδιόκτητα μιλάει η για τα ενοικιαζόμενα/μισθωμένα οπως της Turkish και τα SX-BIT και SX-BIU;
Αν είναι πάντως απο τα ιδιόκτητα πιστεύω πως θα φύγουν και πάμε στοίχημα το 319 και απο ελικοφορα θα ξεφορτωθεί λογω της παλαιότητας τα DH8-100 και θα κρατήσει 2 για τον λόγο του Καστελόριζου όπου το ενα θα συμπληρώνει το άλλο σε περίπτωση συντήρησης του ενός απο τα δύο.

Τέλος πιστεύω πως φέτος στις γραμμές εσωτερικού έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος με μεγαλύτερα αεροσκάφη στο πρόγραμμα όπως στην περίπτωση της Λήμνου (έχει περισσότερα 320 την υψηλή περίοδο απο πέρυσι) Κεφαλλονιά το ίδιο και Ζάκυνθο το ίδιο,στα Ιωάννινα επίσης έδωσε ιδιαίτερο βάρος με 320 κάθε Κυριακή που δεν το είχε πέρυσι τώρα αν θα βάλει την υψηλή περίοδο και 3 πτήσεις οπως πέρυσι.
Στο εξωτερικό δεν προστέθηκαν νεα δρομολόγια με κάποιες εξαιρέσεις οπως του κασσελ λογω της έκθεσης και τίποτε παραπέρα,απλώς μένει ως έχει το πρόγραμμα με πέρυσι αλλα με πιο πολλή αυτοσυγκράτηση και προσοχή προς αποφυγή λαθών οπως πέρυσι που λογω της οικονομίας στοίχισαν επιβατική κίνηση και έξοδα τα 2 πρωτα 3μηνα αλλά οχι το ίδιο και στα άλλα δυο 3μηνα οπου και ομαλοποιηθηκε η κατάσταση.

Μια παροιμία λέει: Τα παθήματα γίνονται μαθήματα,ελπίζω αυτο που συνέβη στην Aegean η μη αυτοσυγκράτηση της για να ανταγωνιστεί την Ryanair την οδήγησε σε λάθος μονοπάτι ελπίζω αυτό το μονοπάτι να της έκανε καλό που το βάδισε για να μην το
ξανά-βαδισει για ο κακός (Ryanair) δεν επιζητά το καλό σου,επιζητά το να πάθεις κακο,ελπίζω η Aegean να κατάλαβε οτι καλό είναι να μην ακολουθεί κακίες παρέες.

Με εκτίμηση και συγγνώμη για το κατεβατό.
0 x

Άβαταρ μέλους
AEE2FL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 15 Μαρ 2015, 15:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
x 16
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό AEE2FL » 24 Μαρ 2017, 19:25

Γνωμη μου παντα, αλλα θα ηταν πολυ κακη ιδεα να παραγγειλει τρια απο δω και τρια απο κει, αεροπλανα ειναι οχι στραγαλια. Η εταιρια, δυστυχως για μας, δεν σκεφτεται τι θα ηταν ωραιο αλλα τι εχει ουσια και θα ειναι πιο οικονομικο, και το να εχει πολλους διαφορετικους τυπους αεροσκαφων κρυβει πολλα περισσοτερα κοστη απο οσα φανταζεσαι. Επισης τι να το κανει το ενα widebody? Δεν βγαινει προγραμμα με ενα μονο..και οταν θα μπαινει για συντηρηση τι θα γινονται τα δρομολογια? Αν ποτε η αιγιαου επρατε τετοια αποφαση για υπερατλαντικα δεν θα ηθελε να παθει τα ιδια με τον παπα.
3 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 266
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 24 Μαρ 2017, 20:11

Συμφωνώ απόλυτα με την θέση του AEE2FL. Ένα από τα ατού της RyanAir είναι η ομοιογένεια του στόλου.
1 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό OA702 » 24 Μαρ 2017, 20:57

Εγώ ψηφίζω 25 Α320νεο, 19 738μαχ, 1 α321νεολρ, 1 739μαχ, 1 333νεο, 1 788, 1 cs300, 2 E95νεο και 2-3 Σουκχόι να φχαριστηθεί κι ο Βλαδίμηρος. Πρα πρα όχι, είναι αεροπλάνα της απάτης άλλωστε...

Επίσης, καλό θα ήταν εκεί στην Α3 να πάρουν το μάθημα τους ώστε να δείξουν την πρέπουσα αυτοσυγκράτηση και μη κοντράρουν τους Ιρλανδούς. Άλλωστε οι Ιρλανδοί στο ΑΤΗ_SKG ξεσκίστηκαν κι απλά έτυχε και φυσούσε πολύ κι έμειναν με 3 δρομολόγια....
0 x

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 123

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 24 Μαρ 2017, 21:16

Από το point of view, των ενεργών πληρωματων της στιγμής τουτης, το ιδανικό είναι, να γίνει upgrade του στόλου σε A320 neo. Ο λόγος είναι απλός, similarities με τον τωρινό στόλο.

Όσων αφορά τα ντασακια, μετά από συζήτηση με μηχανικό ο οποίος είναι based στο skg, μου είπε ότι σιγά σιγά θα φύγουν, και θα μείνουν μόνο ATR (του καινούριου τύπου). Ο λόγος είναι τα έξοδα, καθώς και η άθλια συνεργασία με την bombardier, η οποία είναι κρίσιμη κάποιες φορές.
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 864
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 266

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό aris320 » 24 Μαρ 2017, 21:29

Όταν εννοείς θα φύγουν τα ντασακια δηλαδή εννοείς και τα 400 και τα 100;


Πάντως έχεις δίκιο AEE2FL για το Wide-body.
0 x

giannis_oa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 18:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGRP
x 27

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δημοσίευσηαπό giannis_oa » 24 Μαρ 2017, 22:28

Φίλε astronaut εννοείς ότι θα φύγουν πχ τα 400 και θα αντικατασταθουν από Αtr 72-600 και τα 100 από atr42-600 ?
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες