Aegean: Neo ή MAX

Speedbird8

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/06/2007
Μηνύματα
305
Likes
110
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
AOL
immcarr
Σύμφωνα με τον Ευτύχη Βασιλάκη, η εταιρία θα αποφασίσει φέτος για την αγορά νέων αεροσκαφών. Σύμφωνα με το euro2day:

Μόλις ένα γράμμα της αλφαβήτου… δρόμο θα πρέπει να διανύσει η διοίκηση της Aegean Airlines ΑΡΑΙΓ -1,97% προκειμένου να αποφασίσει αν το νέο αεροπλάνο πάνω στο οποίο θα βασίσει την ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια θα αρχίζει από Α (το ευρωπαϊκό Airbus A320neo) ή Β (το αμερικανικό Boeing B737max). Η τελική απόφαση θα ληφθεί οπωσδήποτε εντός του έτους, όπως προανήγγειλε χθες ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά πάσα πιθανότητα στο τέλος του χρόνου.

Η απόφαση για την «παραγγελία του αιώνα», ωστόσο, δεν θα είναι η μόνη κρίσιμη που καλείται να λάβει η διοίκηση της εταιρείας εντός του 2017.


Το υπόλοιπο ρεπορτάζ εδώ:

http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... logia.html

Όσοι πιστοί της Τουλούζης ή του Seattle προσέλθετε και παραθέστε τα επιχειρήματά σας. :mrgreen:
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Προσωπικά θεωρώ ότι εκτός από έναν τύπο εκ των αναφερθέντων, θα υπάρχουν και κάποια μεγαλύτερης ατράκτου ( A330neo/Α350 ή 787).

Προσωπικά προτιμώ την ''Ευρωπαική κατεύθυνση'' :cool: :cool:
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

boeing γιατί και το dreamliner θα ταίριαζε καλύτερα στην εταιρία! χαχα

χτες έβλεπα τα cs100 της Swiss....Δεν θα ήταν μία καλύτερη επιλογή πιστεύετε?
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Αρκετά ανούσιο το άρθρο κατ' εμέ....

Δηλαδή πόσες εταιρίες κατασκευής αεροσκαφών υπάρχουν στην κατηγορία που "παίζει" η Αιγαίου ( 150 - 200 θέσεις ) ;; Αυτές που υπάρρχουν εδώ και κάτι δεκαετίες Boeing & Airbus.... :rolleyes:

Πέραν αυτού, κατ' εμέ η είδηση ( ; ) βρίσκεται σε αυτό:
"Για το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων σε γραμμές από και προς την Αθήνα εκτίμησε πως θα παραμείνουν στα περυσινά επίπεδα από δρομολόγια μέσων αποστάσεων (Aegean, Ryanair) ενώ οι όποιες πρόσθετες θέσεις θα αφορούν στα νέα μακρινά δρομολόγια προς Αμερική και Ασία."

Ποιά νέα δροολόγια προς Αμερική και Ασία; Εννοεί την Αιγαίου ή αναφέρεται σε όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα;

Για μένα, η παραγγελία θα έπρεπε να περιλαμβάνει 3 με 4 α/φη μακρινών αποστάσεων και τουλάχιστον 12 με 15 regional για ενίσχυση συχνοτήτων σε thin προρισμούς.... Αλλιώς, πιστεύω ότι η Αιγαίου έχει πιάσει "ταβάνι" σε σχέση με τις αγορές που εξυπηρετεί και δεν βλεπω από που θα έρθει κάποια περαιτέρω ανάπτυξη.

Και ως πρόβλεψη πιστεύω ότι μόνο αν η Airbus βάλει τα χεράκια της και βγάλει τα ματάκια της θα την χάσει. Αμφιβάλλω αν η Αιγαίου θα ήθελε να μπει σε διαδικασίες μετεκπαίδευσης πληρωμάτων σε καινούργιο τύπο, να ξεφορτωθεί ένα κάρο ανταλλακτικά Airbus και να αρχίζει και πάλι από την αρχή με Boeing. ( Just my two cents ) ...
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Θεωρώ πως αναφέρεται σε όλες τις εταιρίες γενικά επειδή και στην παρένθεση αναφέρει 2 εταιρίες. Το σημαντικό κατ'εμέ είναι πως 'κλειδώνει' στην ουσία μια νέα παραγγελία μέσα στο 2017. Τέρμα οι ατέρμονες συζητήσεις και θεωρίες. Το δήλωσε εμφατικά. Προσωπικά θα προτιμούσα την επιλογή της Boeing και σε μέσων και σε μεγάλων αποστάσεων. Για τις μεγάλες αποστάσεις, δεν πιστεύω οτι βγαίνει το συμπέρασμα από το ρεπορτάζ πως θα γίνει τέτοιο βήμα, εκτός και αν το κρατάνε σαν έκπληξη/μυστικό (για λόγους διαπραγματεύσεων), κατί που δεν το νομίζω.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Τα 2 ελικοφορα και ένα τζετ που αναφέρει το άρθρο εννοεί τα BIT,BIU και κάποιο κουραμπιε; ή εννοεί DH1 και το 319; Επίσης , υπάρχει πραγματική πρόθεση από την Α3 να επεκταθεί σε διηπειρωτικές πτήσεις;
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Η παραγγελία του αιώνα. Αυτό μόνο, τίποτε άλλο.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

6circles":3d9vej6j said:
Ποιά νέα δροολόγια προς Αμερική και Ασία; Εννοεί την Αιγαίου ή αναφέρεται σε όλες τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα;
Μάλλον σε άλλες.

6circles":3d9vej6j said:
Αλλιώς, πιστεύω ότι η Αιγαίου έχει πιάσει "ταβάνι" σε σχέση με τις αγορές που εξυπηρετεί και δεν βλεπω από που θα έρθει κάποια περαιτέρω ανάπτυξη.
Συμφωνώ, και προσθέτω ότι ο σχεδιασμός του μέλλοντος της A3 είναι δύσκολος γρίφος, κυρίως λόγω της γενικής μιζέριας της ελληνικής αγοράς και του ανταγωνισμού των locos.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Η Aegean είναι μια ανερχόμενη αεροπορική εταιρεία και με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ανασύνταξης του στόλου της.

Πιστεύω πως στην παραγγελία αυτήν θα ήταν ωραίο να υπάρξει μια ποικιλία,ενδεικτικά σκέφτηκα ενα ωραίο σύνολο αεροσκαφών που θα αποτελείται κυρίως απο: 7 AIRBUS 320Neo,3 Boeing 737MAX και 1 AIRBUS A330Neo ή AIRBUS 350XWB.
Το τελευταίο αεροσκάφος θα έπρεπε να το παραγγείλει διότι απο οτι καταλαβαίνω καπου στο άρθρο εν μέσω πλην σαφώς ο Βασιλάκης αφήνει μια δήλωση η οποία λέει για υπερατλαντικά προς Αμερική ή δρομολόγια προς Ασία. Πιστεύω πως της χρειάζεται ενα τέτοιο αεροσκάφος για να ξεκινήσει αρχικά δρομολόγια σε αγορές όπου υπάρχουν ομογενείς αλλά και τουρίστες ή υπάρχει εμπορευματικό ενδιαφέρον. Αγορές που μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις ειναι η Νέα Υόρκη (εδω λογω ανταγωνισμού Delta,American,Emirates πολύ φοβάμαι αποτυχία αν και οι δύο πρώτες έχουν εποχικά δρομολόγια εν αντίθεση με την τρίτη) ο Καναδάς (μόνο η Air Canada και η Transat πετάει εποχικά) η Κίνα οπου η κυβέρνηση έχει βαρεθεί να πηγαίνει στο Πεκίνο και μέσα σε αυτά υπάρχει πιστεύω ενδιαφέρον και λογω της ιδιωτικοποίησης του λιμένα Πειραιώς απο την COSCO και άλλες αγορές όπου μπορεί να επιχειρήσει το A350 ή A330.


Τωρα λεει για κάτι ελικοφορα και τζετ προς αποχώρηση για τα ιδιόκτητα μιλάει η για τα ενοικιαζόμενα/μισθωμένα οπως της Turkish και τα SX-BIT και SX-BIU;
Αν είναι πάντως απο τα ιδιόκτητα πιστεύω πως θα φύγουν και πάμε στοίχημα το 319 και απο ελικοφορα θα ξεφορτωθεί λογω της παλαιότητας τα DH8-100 και θα κρατήσει 2 για τον λόγο του Καστελόριζου όπου το ενα θα συμπληρώνει το άλλο σε περίπτωση συντήρησης του ενός απο τα δύο.

Τέλος πιστεύω πως φέτος στις γραμμές εσωτερικού έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος με μεγαλύτερα αεροσκάφη στο πρόγραμμα όπως στην περίπτωση της Λήμνου (έχει περισσότερα 320 την υψηλή περίοδο απο πέρυσι) Κεφαλλονιά το ίδιο και Ζάκυνθο το ίδιο,στα Ιωάννινα επίσης έδωσε ιδιαίτερο βάρος με 320 κάθε Κυριακή που δεν το είχε πέρυσι τώρα αν θα βάλει την υψηλή περίοδο και 3 πτήσεις οπως πέρυσι.
Στο εξωτερικό δεν προστέθηκαν νεα δρομολόγια με κάποιες εξαιρέσεις οπως του κασσελ λογω της έκθεσης και τίποτε παραπέρα,απλώς μένει ως έχει το πρόγραμμα με πέρυσι αλλα με πιο πολλή αυτοσυγκράτηση και προσοχή προς αποφυγή λαθών οπως πέρυσι που λογω της οικονομίας στοίχισαν επιβατική κίνηση και έξοδα τα 2 πρωτα 3μηνα αλλά οχι το ίδιο και στα άλλα δυο 3μηνα οπου και ομαλοποιηθηκε η κατάσταση.

Μια παροιμία λέει: Τα παθήματα γίνονται μαθήματα,ελπίζω αυτο που συνέβη στην Aegean η μη αυτοσυγκράτηση της για να ανταγωνιστεί την Ryanair την οδήγησε σε λάθος μονοπάτι ελπίζω αυτό το μονοπάτι να της έκανε καλό που το βάδισε για να μην το
ξανά-βαδισει για ο κακός (Ryanair) δεν επιζητά το καλό σου,επιζητά το να πάθεις κακο,ελπίζω η Aegean να κατάλαβε οτι καλό είναι να μην ακολουθεί κακίες παρέες.

Με εκτίμηση και συγγνώμη για το κατεβατό.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Γνωμη μου παντα, αλλα θα ηταν πολυ κακη ιδεα να παραγγειλει τρια απο δω και τρια απο κει, αεροπλανα ειναι οχι στραγαλια. Η εταιρια, δυστυχως για μας, δεν σκεφτεται τι θα ηταν ωραιο αλλα τι εχει ουσια και θα ειναι πιο οικονομικο, και το να εχει πολλους διαφορετικους τυπους αεροσκαφων κρυβει πολλα περισσοτερα κοστη απο οσα φανταζεσαι. Επισης τι να το κανει το ενα widebody? Δεν βγαινει προγραμμα με ενα μονο..και οταν θα μπαινει για συντηρηση τι θα γινονται τα δρομολογια? Αν ποτε η αιγιαου επρατε τετοια αποφαση για υπερατλαντικα δεν θα ηθελε να παθει τα ιδια με τον παπα.
 
Top