Η κοροϊδία της Aegean στο Miles and Bonus

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.467
Likes
967
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Μου είδε πού δύσκολο να διανοηθώ την κοροϊδία αυτής της εταιρείας στους πελάτες της… Πέρυσι άρχισα να μαζεύω μίλια στο miles and bonus και δεν ήξερα ότι θα με αντιμετώπιζαν σαν ανόητο.

Είχα 4 πτήσεις business class της Air Canada συνολικά 16 χιλιάδες μίλια περίπου. Μου έλειπαν προς αναβάθμιση σε gold 1500 η οποία και έγινε με αναδρομική καταχώρηση των μιλίων (2 βδομάδες μετά την πτήση). Την ίδια μέρα που έγινα gold, αιτήθηκα 2 πτήσεις που δεν είχαν καταχωρηθεί (που ημερολογιακά είναι μετά την «κανονική» μου αναβάθμιση μου αλλά εξαιτίας της καθυστέρησης των 2 βδομάδων φαίνονται προγενέστερες) και η Aegean, αν και επικοινώνησα προφορικά και γραπτά αρνείται να τις καταχωρήσει με κάποιες (πολύ φτηνές) δικαιολογίες του τύπου έτσι είναι το ΙΤ μας (προφορικά) ή είναι σύμφωνο με τους Όρους του προγράμματος (γραπτά - το οποίο και βέβαια δεν ισχύει γιατι όσο και να έψαξα δεν υπάρχει).

Παραθέτω την απάντηση που έλαβα ως τώρα, που την εκλαμβάνω ως εμπαιγμό τουλάχιστον… Επίσης μου προκαλεί εντύπωση ότι ενώ υπάρχουν και άλλοι πελάτες τους που έχουν παραπονεθεί, η Aegean τους γράφει στα παλιά της τα παπούτσια (το « θα το συζητήσουμε εσωτερικά» το έχω ξαναδιαβάσει...).



Αγαπητέ κύριε Flesland,

Ανταποκρινόμενοι στην επιστολή σας , αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο που αφιερώσατε, προκειμένου να καταγράψετε τα σχόλια για τις διαδικασίες του προγράμματος Miles+Bonus. Είναι πάντοτε σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε την εικόνα, που έχουν σχηματίσει οι επιβάτες για εμάς και να κινούμαστε πάντοτε με γνώμονα τη διαρκή βελτίωσή μας.

Εμείς από την πλευρά μας αμέσως μόλις λάβαμε την επικοινωνία σας ελέγξαμε τον λογαριασμό σας και επιβεβαιώνουμε ότι με το αίτημα για καταχώρηση μιλίων των πτήσεων ΑC8824 YUL-DCA και AC8173 IAD-YUL αποκτήσατε το Gold Status στις 15 Ιουνίου.

Ωστόσο όπως και εσείς μας αναφέρετε την ημέρα της αναβάθμισης σας προβήκατε σε αίτημα καταχώρησης μιλίων 2 ακόμα πτήσεων (13772 μιλίων),τα οποία δεν μπορόυν να προσμετρηθούν στην διατήρηση της βαθμίδας σας ,βάση των όρων του προγράμματος Miles+Bonus.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι ,και άλλα μέλη μας όπως και εσείς έχουν θέσει το συγκεκριμένο θέμα στην εταιρεία μας και για αυτό τον λόγο έχουμε ήδη μεταφέρει και τα δικά σας σχόλια στη Διεύθυνση του Τμήματος Πιστότητας μας, για πιθανή μελλοντική αναδιαμόρφωση της συγκεκριμένης διαδικασίας.

Κύριε Flesland, ευχαριστούμε και πάλι για τις παρατηρήσεις σας, καθώς η διάθεση καταγραφής αυτών, υποδηλώνει την ύπαρξη ενός ανοιχτού δίαυλου επικοινωνίας αλλά και το ειλικρινές ενδιαφέρον προς την εταιρεία, και ταυτόχρονα αποτελεί κίνητρο για την συνέχεια των προσπαθειών μας, ώστε οι υπηρεσίες μας να ανταπεξέρχονται σταθερά στις απαιτήσεις σας.

Μπορείτε φυσικά να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας, όποτε εσείς επιθυμείτε και θα χαρούμε πραγματικά να σας εξυπηρετήσουμε και να σας προσφέρουμε μόνο όμορφες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Με εκτίμηση,

Να σημειώσω ότι ποσώς μ' ενδιαφέρουν τα μίλια καθαυτά, καθώς ούτως ή άλλως θα ανανεωθώ για την επόμενη χρονιά. Απλά βρίσκω εντελώς απαράδεκτο μια αεροπορική να σε αντιμετωπίζει έτσι, να παίζει με τις λέξεις και να τσιγουνεύεται τα μίλια λες και θα τους πιείς παραπάνω καφέδες στο lounge. Δεν το χω σε τίποτα να αρχίσω να πετάω με την Air France.
 
Λίγο να ρωτήσω κάτι, για να δω αν το κατάλαβα σωστά.

Σου έλειπαν 1500 μίλια για gold. Με πτήσεις, π.χ στις 1/6/2017 μάζεψες τα αναγκαία μίλια τα οποία όμως πιστώθηκαν στον λογαριασμό σου στις π.χ 15/6. Όλα καλά μέχρι εδώ. Τώρα, είχες άλλες δύο πτήσεις με ημερομηνία π.χ 8/6 τις οποίες δεν καταχωρεί η Aegean. Σωστά το κατάλαβα; Και αν είναι σωστά όσα έγραψα, ποια είναι η δικαιολογία της εταιρείας; Διότι στην απάντηση τους δεν διαβάζω κάτι συγκεκριμένο που να το εξηγεί και δεν μπορώ να διανοηθώ κάποιον λόγο.
 
Σχεδόν αυτό:

Οι 4 πτήσεις ήταν 26 ΙΟΥΝ και 29 ΙΟΥΝ επί 2. Πέρασαν οι 2 κανονικά (από μία στις 26 και 29 ΙΟΥΝ), γίνομαι gold με ημερομηνία 15 ΙΟΥΛ και μετά όταν κάνω αίτημα για τις άλλες 2 πτήσεις μου λένε ότι εφόσον οι πτήσεις σου ήταν πριν από τις 15 ΙΟΥΛ που έγινες gold (ενώ στην πραγματικότητα το όριο το πέρασα στις 26 ΙΟΥΝ), δεν παίρνεις μίλια αναβάθμισης παρά μόνο εξαργύρωσης. Και άντε να καταλάβω ότι δεν μετράνε την δεύτερη στις 26 μιας που πέρασα το gold με την πρόσθεση της πρώτης στις 29 (πάλι λόγω του αστείου συστήματος τους) - η δεύτερη στις 29 με ποια δικαιολογία δεν μετράει που είναι χρονικά μεταγενέστερη;
 
Για μένα, η απάντηση ακούγεται σαν να είναι τεχνικό πρόβλημα (το σύστημά τους σε αναγνωρίζει ως gold από τις 15 Ιουλίου), το πρόβλημα τους είναι γνωστό, αλλά καθυστερούν / αδιαφορούν / αδυνατούν να το λύσουν. Όπως τα «προσωρινά» προβλήματα με αναβάθμιση, επιλογή θέσεως κλπ. σε πτήσεις της ΟΑ που έγιναν χρόνια…(δεν ξέρω εάν εν τω μεταξύ τα έλυσαν).
 
Δεν θα χα κανένα πρόβλημα αν μου έλεγαν, έχουμε πρόβλημα, παρακαλώ περιμένετε. Στην ουσία στηρίζουν αυτό το σύστημα το οποίο είναι εξόφθαλμα άδικο για τον πελάτη, οπότε και η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι απλά αδιαφορούν. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν αγοράσει/φτιάξει σύστημα που δεν υπάρχει manual εισαγωγή δεδομένων από τον administrator, αν το χουν κάνει θα αρχίσω να φοβάμαι να πετάω μαζί τους.

Όταν τους πήρα τηλέφωνο την πρώτη φορά Σάββατο, ο τηλεφωνητής μου είπε να ξανακαλέσω Δευτέρα, που δουλεύει το Miles & More. γιατί δεν μπορούσε να το εξηγήσει. Την Δευτέρα ,άλλος τηλεφωνητής δεν μπορούσε να το εξηγήσει επίσης, και μου ζήτησε να με πάρει τηλέφωνο αφού μιλήσει με τους "ειδικούς" των μιλίων. Με ξαναπήρε μετά από καμιά ώρα και μου είπε ότι έτσι είναι το σύστημα και αν θέλω μπορώ να τους γράψω email για να το έχω και εγγράφως. Ο οποίος τα άκουσε αλλά τι φταίει και αυτός... Εγγράφως η Α3 επικαλέστηκε κάποιους ανύπαρκτους όρους γενικά, χωρίς να τους παραθέτει, λες και δεν μπορεί ο πελάτης να διαβάσει ή μένουμε στο βουνό.

Τους έστειλα ξανά μήνυμα αν θέλουν να μου δώσουν αυτά που χρωστάνε, αν και δεν περιμένω κάποια αλλαγή γιατί η τσιγκουνιά φαίνεται να είναι επιλογή τους με κάθε κόστος (συνήθως στους πελάτες που στα σκάνε πιο συχνά, έχεις διαφορετική ευελιξία αν θες να συνεχίσουν να στα σκάνε). Το επόμενο βήμα θα είναι να γράψω στην Air Canada και Star Aliance απλά για τον διασυρμό τους, έτσι και αλλιώς το όριο ανανέωσης το πιάνω και χωρίς αυτές τις 2 πτήσεις τον Γενάρη.

Ulrike":32w3ezok said:
. Όπως τα «προσωρινά» προβλήματα με αναβάθμιση, επιλογή θέσεως κλπ. σε πτήσεις της ΟΑ που έγιναν χρόνια…(δεν ξέρω εάν εν τω μεταξύ τα έλυσαν).

Να σημειώσω ένα άλλο συμβάν πριν μερικούς μήνες, που φαντάζομαι έχει συμβεί επίσης σε αρκετούς (ξέρω άτομα στο Παρίσι που τους γράψανε το ίδιο και πήραν την ίδια template απάντηση παρακάτω). Είχα προσπαθήσει να αναβαθμίσω με τα περίφημα κουπόνια, τα οποία έτσι και αλλιώς καλύπτουν μόνο τους ακριβούς ναύλους. Μου είπανε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα (είχα επιλέξιμο ναύλο) και έτσι δεν αναβαθμίστηκα, μα όταν μπήκα στο αεροπλάνο η business ήταν κενή..!

Μου απάντησαν το εξής μνημείο don' t give a f@ck :

Επικοινωνούμε μαζί σας, σε συνέχεια του μηνύματός σας, σχετικά με το προνόμιο της χρήσης των κουπονιών αναβάθμισης, το οποίο και δικαιούστε ως Silver μας μέλος και θα θέλαμε να σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες διευκρινήσεις.

Αρχικά, θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε, ότι η πολιτική αναβάθμισης με χρήση κουπονιών τροποποιήθηκε από την 1η Οκτωβρίου 2016. Από την ημερομηνία αυτή, η αναβάθμιση με χρήση κουπονιών δεν είναι δυνατή στα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί στους ναύλους Golight U,P,Τ. Η αναβάθμιση θέσεων με χρήση κουπονιών από το λογαριασμό Miles+Bonus των μελών, ολοκληρώνεται πάντα βάσει διαθεσιμότητας ειδικού ναύλου της Διακεκριμένης θέσης και έπειτα από αίτημα που δέχεται το τηλεφωνικό μας κέντρο.

Tα εισιτήρια στη διακεκριμένη θέση από εξαργύρωση των κουπονιών, αντιστοιχούν σε συγκεκριμένο ναύλο και διατίθενται σε περιορισμένο αριθμό, όπως άλλωστε και ο οποιοσδήποτε άλλος ναύλος με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην υπάρχει αντίστοιχη διαθεσιμότητα. Επίσης, θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι η γενική διαθεσιμότητα θέσεων δεν συνεπάγεται απαραίτητα δυνατότητα παροχής εισιτηρίου στην Διακεκριμένη θέση σύμφωνα με αυτό το προνόμιο.

Σε κάθε περίπτωση, οι συνάδελφοι μας φροντίζουν να ενημερώσουν εσωτερικά όλα τα αρμόδια τμήματα αναφορικά με τα συγκεκριμένα αιτήματα, ενώ εφόσον είναι εφικτό τη δεδομένη στιγμή που υποβάλλεται το αίτημα, προχωράμε φυσικά άμεσα στην επιβεβαίωσή τους.

Κατανοούμε, ότι δεν είναι πάντα εφικτό να δοθεί η επιβεβαίωση του συγκεκριμένου ειδικού ναύλου, ο οποίος και απαιτείται για τη διαδικασία ολοκλήρωσης και χρήσης του προνομίου των κουπονιών αυτών, ενώ αντιλαμβανόμαστε τη δυσαρέσκειά σας, όταν το αίτημα αυτό λαμβάνει αρνητική απάντηση από τα αρμόδια τμήματα που εξετάζουν και χειρίζονται τις διαδικασίες διαθεσιμότητας των πτήσεων και φόρτωσης των αντίστοιχων ναύλων.

Σε κάθε περίπτωση, σας διαβεβαιώνουμε, ότι τα σχόλια και οι επισημάνσεις σας, έχουν ήδη προωθηθεί στη Διεύθυνση του Τμήματος Πιστότητας και Εμπορικής Διεύθυνσης, με στόχο να αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω αξιολόγηση και μελλοντική βελτίωση.

Κύριε Flesland, εκτιμούμε ειλικρινά το χρόνο που αφιερώσατε προκειμένου να επικοινωνήσετε μαζί μας, καθώς ο διάλογος που αναπτύσσουμε με τα τακτικά μας μέλη λειτουργεί ως άξονας, πάνω στον οποίο ορίζουμε τη στόχευση μας για διαρκή βελτίωση.

Με εκτίμηση,
 
Δεν υπαρχει καμια κοροιδία ουτε απο την Α3 ουτε απο καμια αλλη. Ειμαι χρυσο μελος και στις 3 μεγαλυτερες συμμαχίες και σας διαβεβαιω οτι ετσι γινεται παντου. Δεν μπορουν να παρεμβουν στο συστημα. Παντως μου θυμηζει την περιπτωση που αιστανθηκα οτι με κοροιδευουν οταν για καμια 20αρια μιλια εχασα το χρυσο στατους απο την Lufthansa πριν καμια 10αρια χρονια. Ειχα μαζεψει εκεινη την χρονια καπου 99980 μιλια !!!!
Θυμαμαι οτι ειχα παρει τηλεφωνο απαιτωντας :D να διατηρηθει το χρυσο στατους μου απειλωντας οτι αν δεν το κανουν θα συνεχισω να πεταω με Αir France & British. :D :D
Ασχετο: Η μοναδικη εταιρεια που σου περναει τα μιλια πριν καλα καλα ολοκληρωθει η πτηση ειναι η Καταρ...
 
Η Air Canada έβαλε 4000 μίλια γκρίνιας που μου έχασαν την βαλίτσα (ναι ήταν ταξίδι με τα όλα του) στον λογαριασμό μου στην Aegean και η ίδια η Aegean δεν μπορεί να βάλει στον εαυτό της, θα τρελαθούμε;

Για τα 20 μίλια που σου έλειπαν, αν και "σκληρό" νομίζω ακούγετε λογικό, αν πας σε ένα super market και αγοράσεις 3 μπουκάλια που κοστίζουν 10,15 ΕΥΡΩ τα 15 λεπτά δεν θα στα χαρίσει ο ταμίας (και αν στα χαρίσει, θα πρέπει να τα βάλει αυτός).
 
Μετά από περαιτέρω ξεκατίνιασμα σε εμαιλ και καμία απάντηση από την πλευρά της Α3, μπήκα στον λογαριασμό μου του Mile&Bonus και είδα με έκπληξη 14000 μίλια αναβάθμισης, με την περιγραφή Manual Adjustment...

Συμπέρασμα: όλα γίνονται.

Συμπέρασμα 2: ο υπάλληλος στο τηλέφωνο με κορόιδευε στα μούτρα μου όταν μου έλεγε ότι για τεχνικούς λόγους τα μίλια δεν μπορούν να προστεθούν μετά την αναβάθμιση. Εκτός αν άλλαξε το σύστημα μέσα στον Αύγουστο.

Συμπέρασμα 3: Η Α3 δεν πρέπει να χαλάει την ζαχαρένια με τους πελάτες της, χωρίς λόγο και ειδικά όταν αυτοί έχουν εξόφθαλμα δίκιο. Τα 14κ μίλια σε αναβάθμιση μου είναι άχρηστα και ακόμα και να μην ήταν (μιας που η Α3 δεν μπορεί να μαντέψει πόσο συχνά ή όχι πετάω), το πολύ πολύ να έμπαινα 2-3 φορές παραπάνω στο lounge (κόστος που τείνει στο μηδέν).
 
Top