Olympic A300

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3802
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 209
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 25 Μαρ 2005, 21:11

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=2755

Η δύση για τα Α300 πλησιάζει απειλητικά... :(
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 130

Δημοσίευσηαπό george_a » 29 Μαρ 2005, 18:31

ppl έγραψε:H OA den poulise twra ta A300 alla edw kai polla xronia kai twra lixane ta lease opws kai me ta 400 aria ta opoia einai dikatis mono 6 ta alla einai lease kai alla einai katasxemena apo ton AIA gia telei xrisews tou aerodromiou kai nomizw oti ena einai stin etairia kausimwn.


Mάλλον έχεις μπερδέψει δεδομένα. Τα πρώτα 8 Α300Β4 πράγματι έφυγαν έτσι. Κάποια στιγμή (αρχές του ΄90) πουλήθηκαν με sale-and-lease-back, κρατήθηκαν σε λειτουργία για λίγα ακόμα χρόνια και σιγά σιγά κάποια μετατράπηκαν σε cargo και κάποια σε κουτάκια coca-cola. Κάπου τότε παραγγέλθηκαν 3 και τελικά παρελήφθηκαν 2 Α300-600R, κατ' ευθείαν από την ΑΒ, και είναι αυτά που μόλις τώρα πουλήθηκαν. Το SX-BEM είναι νοικιασμένο για 5 χρόνια, δηλαδή κάπου τώρα τελειώνει το lease του.

Τα 7 ιδιόκτητα 737-400 είναι ακόμα ιδιόκτητα γιατί δεν έχει βρεθεί αγοραστής. Πριν δύο χρόνια η ΟΑ προσπάθησε να κάνει sale-and-lease-back, αλλά δεν βρήκε ενδιαφερόμενα μέρη.

Αυτά....
0 x

Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 31 Μαρ 2005, 16:46

Το Α300 "ΚΡΗΤΗ" ποτε θα φυγει, ξερει κανεις τη θα γινει με το μοναδικο αεροσκαφος που εμεινε?
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3497
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 552

Δημοσίευσηαπό aakunz » 31 Μαρ 2005, 19:06

Άλλο ένα ενδιαφέρον είναι ότι στο σύστημα της ΟΑ τα ΑΒ6, εμφανίζονται πλέον ως Α60. Πάντως όταν κάνεις αποκωδικοποίηση του τύπου του αεροσκάφους το σύστημα του Galileo μου δίνει "AIRCRAFT NOT IN TABLE"
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 22 Απρ 2005, 10:17

paidia kata tin diki mou apopsi i O.A prepei na pire ta A300B4-605R gia kathara megaluteri emvelia kai den pire ta apla 600aria dioti ekeini tin periodo eixe active akoma ta A300B4-200. opote den tin enoiaze i xwritikotita dioti panw katw pernoun to idio pax. ayto pou tin enoiaze itan kathara to range. gia ayto prepei na pire ta A300-600R kai oxi ta A300-600 :P ayti einai i apopsi mou. ti thewrw psilologiki alla me tin O.A. tipota den einai logiko hehehehehehe
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 130

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Απρ 2005, 15:05

SkyHawk έγραψε:paidia kata tin diki mou apopsi i O.A prepei na pire ta A300B4-605R gia kathara megaluteri emvelia kai den pire ta apla 600aria dioti ekeini tin periodo eixe active akoma ta A300B4-200. opote den tin enoiaze i xwritikotita dioti panw katw pernoun to idio pax. ayto pou tin enoiaze itan kathara to range. gia ayto prepei na pire ta A300-600R kai oxi ta A300-600 :P ayti einai i apopsi mou. ti thewrw psilologiki alla me tin O.A. tipota den einai logiko hehehehehehe


Όταν αγοράζεις κάποιο ΑΦ κοιτάς, μεταξύ άλλων και την όποια μεταπωλητική του αξία, τη μεγιστοποιίηση της επένδυσής σου στο κεφάλαιο που καταβάλλεις.

Σίγουρα υπήρχαν τα Α300Β4, αλλά για πόσο ακόμα και πόσο αποδοτικό ήταν το ότι π.χ. είχαν τριμελές πτητικό πλήρωμα;

Ακόμα και αν υπήρχαν προσφορές ταυτόχρονα για το σκέτο Α306, και αν η τιμή του δεν ήταν -δραστικά- πιο μικρή από την τιμή του Α306R τότε αγοράζεις το ΑΦ που μπορεί να κρατήσει την αξία του στο χρόνο.
Ποιος αγοράζει σήμερα το 772-Α; Ακόμα και για μεσαίες αποστάσεις θα πάρουν το 772-ER.

Σίγουρα, για πτήσεις ενός Ευρώπης δεν παίζει ρόλο το extra range του A306R, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο ΑΦ έκανε με το ζόρι το JNB, για την ακρίβεια με ένα ανεφοδιασμό, και το ίδιο ΑΦ θα μπορούσε να κάνει και ATH-MAN-BOS.

Αν τότε είχε αγοράσει τα 'σκέτα' Α306 σήμερα ούτε για ανταλλακτικά δεν θα μπορούσε να τα πουλούσε, με το ζόρι τα -R πιάσανε τα 50 εκ. €.
0 x

Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

SX-BEM

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 09 Ιουν 2005, 12:27

Τι έγινε με το SX-BEM ?Έχω να το δω ένα μήνα περίπου στο on line flight info ....
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008


Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 09 Ιουν 2005, 18:39

Λετε να εφυγε και αυτο, ωραιο στολο θα εχει η ΟΑ για το καλοκαιρι!! Παλι καλα που δεν εχουν δωσει και τα ATR στο Ιρακ! :!:
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 09 Ιουν 2005, 22:35

KALISPERA APO OTI EIDA TELEYTAIA EINAI STO YPOSTEGO TIS OA :D :D :D
0 x

Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 03 Ιούλ 2005, 13:51

Για να εχει συνεχεια L10 Tristar αεροπλανα για Παρισι το πρωι ισως να εχει τελειωσει το Α300 με την ΟΑ! Παντως κακος που βιαστηκαν να δωσουν τα Α300 στο Ιραν, επρεπε να περιμεναν μεχρι να τελειωσει το καλοκαιρι!
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 03 Ιούλ 2005, 17:41

Το -ΒΕΜ είναι ακόμα στα υπόστεγα της ΟΑ ή όχι; Γιατί το ότι δεν πετάει το ξέρουμε σίγουρα... Όπως το ξέρουν καλά και όσοι πετάνε για Λονδίνο και Παρίσι αυτές τις μέρες. Ιδίως οι τελευταίοι πρέπει να έχουν περάσει στιγμές μεγάλης ευτυχίας! Άγνωστα Tristar με ατελείωτες ώρες καθυστέρηση και ξένα πληρώματα... Τι ωραία...
0 x

Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 15 Ιούλ 2005, 00:58

Μετά δυο μήνες ξαναπέταξε το SX-BEM :D :

OA 266 LONDON (Heathrow) 0350 A300-600

Μια επιβεβαίωση ότι είναι το δικό μας :roll:
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 130

Δημοσίευσηαπό george_a » 15 Ιούλ 2005, 16:22

SARIDAKIS VASILIS έγραψε:Μετά δυο μήνες ξαναπέταξε το SX-BEM :D :

OA 266 LONDON (Heathrow) 0350 A300-600

Μια επιβεβαίωση ότι είναι το δικό μας :roll:


...δικό μας;;;; Δηλαδή νοικιασμένο από τη GECAS, να μη ξεχνιώμαστε...
0 x


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 30 Σεπ 2005, 19:00

Μόσχα: Βλάβη σε αεροσκάφος της ΟΑ, που θα μετέφερε διπλωματική αποστολή

Βλάβη στο σύστημα προσγείωσης παρουσίασε το αεροσκάφος τύπου Αirbus 300- 600, που είχε ναυλώσει το υπουργείο Εξωτερικών, προκειμένου να παραλάβει από τη Μόσχα τα μέλη της ελληνικής διπλωματικής αποστολής, που συμμετείχαν στην 5η Μικτή Διυπουργική Επιτροπή Ελλάδας - Ρωσίας, με επικεφαλής τον υφυπουργό Εξωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη.

Αν και το αεροσκάφος προσγειώθηκε με το εναλλακτικό σύστημα που διαθέτει, στο αεροδρόμιο Βνούκοβο της Μόσχας, η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών αποφάσισε να στείλει στη Μόσχα άλλο αεροσκάφος τύπου Airbus 343 για να εκτελέσει την πτήση, που θα αναχωρήσει από τη Μόσχα στις 8 το βράδυ, ώρα Ελλάδος.

Πηγή: ΑΠΕ

:arrow: 3529 VKO 1840 A300-600 FERRY FLT
:arrow: OA 3528 VKO 2145 A340-300 VIP FLT

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 30 Σεπ 2005, 19:23

Και αυτός ο λόγος που η 265 για LHR έφαγε άκυρο και η 269 φεύγει αντί στις 1330 στις 1930 :cry:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης