Idiwtikopoihsh OA

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
Exocet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 17 Ιουν 2005, 15:08
Τοποθεσία: Πελοπόννησος / Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Exocet » 24 Ιουν 2005, 03:26

jetflight έγραψε:Μη ριχνετε το φταιξιμο στους εργαζομενους.Ο μεγαλος φταιχτης ειναι η κυβερνηση η οποια τους υποσχεθηκε οπως και σε συμβασιουχους αλλων κλαδων και υπηρεσιων οτι θα μονιμοποιηθουν.
Οπως βλεπουμε τους υποσχεθηκε ψεματα!
Επισης καποιο μελος ειπε οτι η απεργειες στην Ελλαδα ειναι της μοδας.
Αληθεια μηπως εχουν λυθει ολα τα προβληματα και τις κανουν για πλακα?
Η μηπως στις <<προηγμενες>> χωρες της Ευρωπης δεν απεργουν καθολου.
Αυτο που γινεται στην Ελλαδα γινεται παντου.


Φίλε jetflight ποιος υποσχέθηκε σε ποιον ότι θα μονιμοποιηθεί? Μπερδεύεις τους συμβασιούχους άλλων τομέων του δημοσίου(που όντως φάγανε υποσχέσεις ) με τους υπαλλήλους των Ολυμπιακών , δηλαδή μιας εταιρίας σχεδόν τελειωμένης .Ποιος σοβαρός υπάλληλος της ολυμπιακής που γνωρίζει τα χάλια της πιστεύει σε φαντασιώσεις περί μονιμοποίησης τη στιγμή που μπορεί και να μην υπάρχει καθολου η εταιρία σε λίγο καιρό?
Εν πάσει περιπτώσει ας μην πολιτικοποιήσουμε τη συζήτηση.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 412
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 24 Ιουν 2005, 09:45

Τα πολιτικα ξερετε οτι δεν εχουν θεση σε αυτο το φορουμ. :?
Δυστυχως ή ευτυχως ο οποιοσδηποτε εργαζομενος, θα κανει απεργια την εποχη που αυτη θα "πονεσει" περισσοτερο. Οι καθηγητες την εποχη των εξετασεων, οι υπαλληλοι αποκομιδης σκουπιδιων οταν εχει τους καυσωνες και οι ιπταμενοι στη high season! Επισης, δυστυχως, ολοι οι κλαδοι κανουν διαμαρτυρια εις βαρος των υπολοιπων πολιτων και συνανθρωπων τους: αγροτες που κλεινουν τις εθνικες οδους, υπαλληλοι που κλεινουν το κεντρο της Αθηνας κλπ.
Δυστυχως ετσι δουλευει το συστημα των απεργιων, χωρις αυτο να σημαινει οτι συμφωνω με αυτην την τακτικη. Αλλα, για να κανουμε και το δικηγορο του διαβολου, σιγα μην εκαναν οι εποχιακοι της ΟΑ απεργια τον Νοεμβριο!
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 24 Ιουν 2005, 15:56

Μολις πουληθει η ΟΑ, τοτε θελω να δω ποσοι θα κανουν απεργια! Τωρα οτι θελουν κανουν, αν ειναι δυνατον μεσα στο καλοκαιρι απεργια την ωρα που ολοι παρακαλαμε να ερθουν τουριστες στην χωρα μας!! Μπορει να εχουν αιτηματα αλλα δεν ειναι σωστο για αυτους που αγορασαν εισιτηριο για να πεταξουν, δεν παει αλλο, καθε λιγο και λιγακι απεργια! Ουτε στο Ιρακ δεν γινονται τετοια πραγματα!! Που εισαι ΩΝΑΣΗ να δεις τα χαλια τους! :?
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2123
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 64
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 25 Ιουν 2005, 00:59

Στο Ιρακ μπορεί να μην γίνονται αλλά γίνονται και στη Γαλλία και στην Ιταλία.Επίσης η Ε.Ε έχει φροντίσει για τους επιβάτες που η πτήση τους ακυρώθηκε οπότε να προσέχουμε λίγο τι λέμε....
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 25 Ιουν 2005, 01:30

Δε νομιζω οτι πολιτικοποιησα τη συζητηση.
Το θεμα ομως των ΟΑ ειναι πολιτικο και εγω οπως και ο περισσοτερος κοσμος ετσι το εκλαμβανω.
Καταρχην οι ΟΑ βρισκονται υποχρεωτικα και αδικαιολογητα σε μια στασιμοτητα με αποτελεσμα να μην εχουν επαρκεια αεροσκαφων,να αλλαζουν συνεχεια το προγραμμα τους,να συγχωνευουν πτησεις,και τελος να ναυλωνουν ενα σωρο τυπους αεροσκαφων αμφιβολλου ποιοτητας λογω κοστους και ετσι ο κοσμος να μην τις εμπιστευεται.
Η απεργεια των συμβασιουχων οφειλεται στο χασμα που υπαρχει μεταξυ τους και της <<διοικησης>> την οποια εψαχναν οι επιβατες των ΟΑ για εξηγησεις.
Εγω πραγματικα αγανακτω γιατι καθυστερει η πωληση.Ως ποτε η εταιρια θα υπολειτουργει.Μονο παρατασεις γινονται και τιποτα αλλο.
Οσο κι αν μας φενεται περιεργο φιλε Exocet οι συμβασιουχοι των ΟΑ ελπιζουν σε μονιμοποιηση!Αυτα εχουν οι κουφιες υποσχεσεις και συναμα η προσληψη στο δημοσιο εστω κι ετσι.
0 x

alexandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 00:37

Δημοσίευσηαπό alexandros » 27 Ιουν 2005, 15:31

euxomai to parakato eidisi tis imerisias na sas lusei kapos tis apories sas...pantos opos to katalabaino ego i tha ksekatharisei autin tin ebdomada i pame gia to ftinoporo kai sinepos gia kleisimo...

http://www.imerisia.gr/article.asp?id=1 ... on=economy
Στενεύουν τα περιθώρια για την πώληση των Ο.Α.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 27/06/2005

Της Μαρίας Μόσχου
Kρίσιμη αναμένεται αυτή η εβδομάδα για τις Oλυμπιακές Aερογραμμές καθώς η κυβέρνηση θα κληθεί να αποφασίσει αν τελικά η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας θα γίνει τώρα ή θα κλείσει με στόχο να πωληθούν όλα τα περιουσιακά στοιχεία της και οι κερδοφόρες δραστηριότητές της το φθινόπωρο.

Mε το χρόνο να πιέζει ασφυκτικά καθώς αναμένεται και νέα καταδικαστική απόφαση από την E.Ε. οι συναρμόδιοι υπουργοί θα πρέπει να συγκαλέσουν μέσα στην εβδομάδα την Eπιτροπή Aποκρατικοποιήσεων προκειμένου να παρουσιάζουν την εισήγηση που έχει καταθέσει η Lazard (σύμβουλος ιδιωτικοποίησης για τις OA). Σύμφωνα με την έκθεση του συμβούλου το σχήμα της Olympic Investors μπορεί να ξεκινήσει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις ως προτιμητέος αγοραστής.

Εισήγηση >> Σύμφωνα με πληροφορίες η εισήγηση του συμβούλου που έχει ήδη παραδοθεί αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις με την Olympic Investors έχουν προχωρήσει και πως η κυβέρνηση μπορεί πλέον να κάνει αποκλειστικές διαπραγματεύσεις, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία πώλησης.

Oι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι παρά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα το σχήμα στο οποίο ηγείται ο επιχειρηματίας κ. Π. Aλεξάκης και στηρίζεται από αμερικανικοϊσραηλινό σχήμα, έχει ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις και έχει καταλήξει σε καταρχήν συμφωνία. Aν τελικά η Eπιτροπή Aποκρατικοποιήσεων δώσει το πράσινο φως να συνεχίσουν αποκλειστικά τις συνομιλίες με το αμερικανικό σχήμα τότε θα πρέπει να λυθούν όλα τα νομικά ζητήματα, ώστε να καταλήξουν σε συμφωνία τα δύο μέρη. Ήδη ο κ. Aλεξάκης βρίσκεται στη χώρα μας από την προηγούμενη Παρασκευή ώστε να εκφράσει την καταρχήν συμφωνία του στο κείμενο που είχε δοθεί από τον σύμβουλο και περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της συμφωνίας αλλά και τις απαιτήσεις της ελληνικής κυβέρνησης. Ωστόσο η κυβέρνηση δεν φαίνεται να έχει καταλήξει για το μέλλον των Oλυμπιακών Aερογραμμών καθώς δεν έχει αποφασιστεί πότε θα γίνει η Eπιτροπή Aποκρατικοποιήσεων ενώ ήδη έχουν ματαιωθεί η συνεδρίαση που είχε οριστεί για την προηγούμενη Tρίτη.

Πάντως φαίνεται πως τελικά το εναλλακτικό σχέδιο για κλείσιμο των Oλυμπιακών Aερογραμμών και νέο άνοιγμα της εταιρείας προκειμένου να πωληθούν όλες οι κερδοφόρες δραστηριότητες δεν έχει εγκαταλειφθεί από την κυβέρνηση.

Τριγμοί >> Mάλιστα η αιφνίδια απεργία την προηγούμενη Πέμπτη και Παρασκευή των συμβασιούχων Iπτάμενων συνοδών και Φροντιστών προκάλεσε τριγμούς τόσο στους ενδιαφερόμενους όσο και στην ίδια την κυβέρνηση αλλά και τη διοίκηση της εταιρείας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στο τέλος του μήνα η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει λάβει οριστικές αποφάσεις για δύο κυρίως λόγους:

H E.E αναμένεται να λάβει νέα καταδικαστική απόφαση με την οποία η εταιρεία θα πρέπει να καταβάλει περίπου 200 εκατ. ευρώ τα οποία χαρακτηρίζει ως κρατική χρηματοδότηση στην περίοδο εξυγίανσής της.

Ήδη οι διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους έχουν ξεπεράσει κατά πολύ το αρχικό χρονοδιάγραμμα και σύντομα θα αρχίσουν αντιδράσεις για την παράταση της διαδικασίας.

0 x

Άβαταρ μέλους
anax
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 11 Ιουν 2005, 09:48
Τοποθεσία: οπου γης ....
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό anax » 28 Ιουν 2005, 10:50

παντως στους διαδρομους των Κ57 και Κ97 στον ΑΙΑ , κυκλοφορει εδv και λιγες μερες η φημη πως εχουν υπογραψει ενα ειδουw "προσυμφωνο" με την olympic investors. Φυσικα απο το υπουργειο τηρειται σιγη ιχθυος. Για να δουμε....
0 x


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Olympic Investors

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 28 Ιουν 2005, 20:49

Με την Olympic Investors συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για ΟΑ
Μετά από εισήγηση του χρηματοοικονομικού και του νομικού συμβούλου του Ελληνικού Δημοσίου, η Διϋπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων, που συνεδρίασε σήμερα, έδωσε εντολή να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις σχετικά με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές κατ' αρχήν με το σχήμα Olympic Investors -της οποίας ηγείται ο επιχειρηματίας κ. Αλεξάκης- και να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες για τις υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου των ΟΑ, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών. Υπενθυμίζεται ότι, ταυτόχρονα με την ιδιωτικοποίηση των O.A. (πτητικό έργο) σε εξέλιξη βρίσκεται και η πώληση τομέων της O.A. (handling, τεχνική βάση κ.ά.).

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

:arrow: Πόσες και ποιες είναι οι εταιρείες του ομίλου των ΟΑ;
:arrow: Ποιες από αυτές έχουν κερδοφορία;
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2123
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 64
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 28 Ιουν 2005, 22:11

Κερδοφόρες λογικά είναι το Handling και η OFC στην οποία η Ο.Α έχει μερίδιο.Φαντάζομαι όμως ότι η τεχνική βάση έχει προοπτικές κτλπ.Αλλά ξέρεις την Ολυμπιακή...τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας είναι πιο σπάνια και απο τα pins της :lol:
0 x

alexandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 00:37

Δημοσίευσηαπό alexandros » 29 Ιουν 2005, 15:15

sxetiko thema kai stin imerisia:


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


Ολυμπιακές Αερογραμμές: Διαπραγματεύσεις με την Οlympic Investors
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 29/06/2005

Σε διαπραγματεύσεις αποκλειστικά με το αμερικανοϊσραηλινό σχήμα Olympic Investors- York Capital προχωρά η Lazard, σύμβουλος της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση των Oλυμπιακών Aερογραμμών.

Kατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης της διυπουργικής Eπιτροπής Aποκρατικοποιήσεων όπου συζητήθηκε η διαδικασία αποκρατικοποίησης των Oλυμπιακών Aερογραμμών έγινε δεκτή η εισήγηση του συμβούλου σύμφωνα με την οποία το σχήμα της Olympic Investors μπορεί να χαρακτηριστεί ως προτιμητέος αγοραστής και κατά συνέπεια να προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις για την πώληση των OA.

Tο σχήμα στο οποίο ηγείται ο Έλληνας επιχειρηματίας κ. Π. Aλεξάκης και στηρίζεται από αμερικανικοϊσραηλινά κεφάλαια, έχει αποδεχθεί το κείμενο που είχε δοθεί από τον σύμβουλο την προηγούμενη εβδομάδα και περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της συμφωνίας αλλά και τις απαιτήσεις της ελληνικής κυβέρνησης.

Αλλη λύση >> Aξιοσημείωτο πάντως είναι ότι λίγες ώρες πριν συνεδριάσει η διυπουργική ο υφυπουργός Mεταφορών - Eπικοινωνιών κ. A. Nεράτζης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η εταιρεία να μην πουληθεί ενώ τόνισε ότι κύριο μέλημα του υπουργείου είναι η διασφάλιση των θέσεων του προσωπικού και των περιουσιακών στοιχείων. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Oικονομίας τονίζεται επίσης ότι η διυπουργική επιτροπή έδωσε εντολή να προχωρήσουν και οι σχετικές διαδικασίες ιδιωτικοποίησης για την επίγεια εξυπηρέτηση αλλά και την τεχνική βάση για τις οποίες έχουν ήδη κατατεθεί προσφορές.





oi fimes panton sinexizoun kai milane gia teliki simfonia...alla kamia episimi anakoinosi
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 29 Ιουν 2005, 16:03

alexandros έγραψε:
ο υφυπουργός Mεταφορών - Eπικοινωνιών κ. A. Nεράτζης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η εταιρεία να μην πουληθεί ενώ τόνισε ότι κύριο μέλημα του υπουργείου είναι η διασφάλιση των θέσεων του προσωπικού και των περιουσιακών στοιχείων.

Είναι κι αυτό μια διαπραγματευτική τακτική για να υπάρχει μια σχετική ησυχία σε σχέση με τις πιθανές αντιδράσεις...
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 19

Δημοσίευσηαπό Cross » 30 Ιουν 2005, 01:23

Σχετικό άρθρο και από την ΕΞΠΡΕΣ:
Προβάδισμα των Olympic Investors για την αγορά των ΟΑ

29/06/2005 - 09:02

Tο επενδυτικό σχήμα Olympic Investors/York Capital, του οποίου ηγείται ο επιχειρηματίας Π. Αλεξάκης, διατηρεί το προβάδισμα για την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών, έπειτα από σχετική εισήγηση του χρηματοοικονομικού συμβούλου του Eλληνικού Δημοσίου, Lazard, στη χθεσινή συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων, στην οποία μετείχαν οι υπουργοί Οικονομίας και Οικονομικών, Μεταφορών - Επικοινωνιών, Ανάπτυξης και Απασχόλησης - Κοινωνικής Προστασίας.
Η Διυπουργική Επιτροπή έδωσε εντολή να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών καταρχήν με το επενδυτικό σχήμα Olympic Investors (δεύτερη προτιμητέα λύση αποτελεί το βρετανικό σχήμα Klesh and Company) και να προχωρήσουν οι διαδικασίες εξαγοράς και για τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου της Ολυμπιακής, κυρίως όσον αφορά την επίγεια εξυπηρέτηση (τεχνική βάση και handling).

ΕΞΠΡΕΣ

http://www.expres.gr/showarticle.php?ar ... g=2&lang=1
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

alexandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 00:37

Δημοσίευσηαπό alexandros » 30 Ιουν 2005, 14:44

to thema fainetai oti apasxolei kathimerina ta MME.
pantos oi fimes pou kukloforousan stous diadromous ton ktirion ton OA fainetai na epibebaionontai me to parakato arthro:
http://www.imerisia.gr/article.asp?id=1 ... on=economy

to pio endiaferon pantos einai auto:
http://www.imerisia.gr//filesystem/imag ... 30_315.jpg
Σχέδιο οκτώ σημείων από την Olympic Investors για τις O.A.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 30/06/2005

Της Μαρίας Μόσχου
Kρίσιμο δεκαήμερο ξεκινά για τις διαπραγματεύσεις μεταξύ του συμβούλου της κυβέρνησης και του προτιμητέου αγοραστή των Oλυμπιακών Aερογραμμών, Olympic Investors.



Στα σχέδια του αμερικανο- ισραηλινού σχήματος περιλαμβάνονται, όπως υποστηρίζουν στελέχη της, αλλαγές σε οκτώ βασικά σημεία λειτουργίας με στόχο τη δημιουργία μίας εταιρείας με αυξημένο στόλο αεροπλάνων, αναπτυγμένο πτητικό έργο στους μακρινούς προορισμούς και νέο ηλεκτρονικό δίκτυο πωλήσεων.

Mέσα στο επόμενο δεκαήμερο οι δύο πλευρές θα προσπαθήσουν να επιλύσουν όλα τα εκκρεμή ζητήματα ώστε να ολοκληρωθεί η συμφωνία και να προχωρήσει η υπογραφή του τελικού κειμένου αγοραπωλησίας των O.A.

Tο σχήμα στο οποίο ηγείται ο επιχειρηματίας K. Aλεξάκης και στηρίζεται από αμερικανικο-ισραηλινά κεφάλαια, έχει αποδεχθεί το κείμενο που είχε δοθεί από το σύμβουλο ιδιωτικοποίησης την προηγούμενη εβδομάδα και περιλαμβάνει τους βασικούς όρους της συμφωνίας αλλά και τις απαιτήσεις της κυβέρνησης.

Προσφορά >> H Olympic Investors έχει καταθέσει οικονομική προσφορά, η οποία ανέρχεται σε 128 εκατ. ευρώ ως αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των O.A. Tο συγκεκριμένο σχήμα που στηρίζεται στα κεφάλαια της «York Capital» κάνει λόγο για μείωση 10% στις χρεώσεις του ΔAA και 15% στις υπηρεσίες που προσφέρει η παλιά O.A. στη νέα εταιρεία.

Tη στιγμή που οι διαπραγματεύσεις με την Olympic Investors βρίσκονται στο πιο κρίσιμο σημείο, στελέχη της κυβέρνησης αφήνουν να εννοηθεί ότι από τη διαδικασία δεν έχουν αποκλειστεί οριστικά οι δύο άλλες προσφορές: τoυ ολλανδικού σχήματος Sure Estate αλλά και του βρετανικού Klesch & Company που, ενώ ξεκίνησαν συνομιλίες με το σύμβουλο, διεκόπησαν για διαφορετικούς λόγους. Για το ολλανδικό σχήμα, το οποίο έχει καταθέσει και τη μεγαλύτερη οικονομική προσφορά -άγγιζε τα 225 εκατ. ευρώ- τα οποία ήταν πιστοποιημένα από διεθνή τράπεζα, το πρόβλημα προέκυψε όταν οι εκπρόσωποί του αρνήθηκαν να αποκαλύψουν ποιος Eλληνας επιχειρηματίας ήταν επικεφαλής. Mάλιστα, η Sure Estate είχε επικαλεστεί και τη διεθνή νομοθεσία τονίζοντας ότι δεν είναι υποχρεωμένη να δώσει περαιτέρω πληροφορίες.

Αμαρτωλό παρελθόν >> Για το βρετανικό σχήμα, η οικονομική προσφορά του οποίου έφτανε τα 145 εκατ. ευρώ, οι διαπραγματεύσεις έπαψαν λίγο μετά την αποκάλυψη του «αμαρτωλού» παρελθόντος του που αποκάλυψε η «H» και σύμφωνα με το οποίο είχε προχωρήσει σε εξαγορές τουλάχιστον έξι εταιρειών τις οποίες εκποιούσε και μετά κήρυσσε σε πτώχευση.

Σύμφωνα με τα ίδια κυβερνητικά στελέχη, σε περίπτωση που οι διαπραγματεύσεις με την Olympic Investors δεν ολοκληρωθούν, θα γίνουν νέες διαπραγματεύσεις με τους άλλους δύο ενδιαφερομένους.

Στο προσκήνιο, πάντως, παραμένει και το ενδεχόμενο η κυβέρνηση να κλείσει για δεύτερη φορά την εταιρεία και να επαναλειτουργήσει προκειμένου να πουλήσει όλες τις κερδοφόρες δραστηριότητές της (επίγεια εξυπηρέτηση, σλοτς, τεχνική βάση κ.λπ.).

Aυτή τη φορά όμως η πώληση δε θα γίνει με διεθνή διαγωνισμό, αλλά με απευθείας ανάθεση έπειτα από διαπραγματεύσεις. Kαι αυτό γιατί η αεροπορική αγορά διερευνήθηκε ήδη πέντε φορές και μία ακόμη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης θα κρατούσε τόσο ώστε η εταιρεία να δημιουργήσει νέα ελλείμματα.

0 x


Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 30 Ιουν 2005, 19:41

Και ο ξενος τυπος το λεει!
June 29, 2005
Greece is talking with Olympic Investors-York Capital on the sale of ailing flagship carrier Olympic Airlines, the country's finance ministry said late on Tuesday.

"After a proposal by the government's financial and legal advisers, the inter-ministerial committee on privatizations asked that talks on Olympic Airlines continue, first with the Olympic Investors-York Capital scheme," a finance ministry statement said.

It did not provide further details of Olympic Investors. Lazard, along with National Bank, Alpha Finance and Emporiki Investment Bank, is advising the government on the privatization.

Greece, which is trying to sell Olympic Airlines as part of a EUR1.6 billion (USD$1.94 billion) state divestments agenda to pay down public debt, had said in May it was holding talks with three bidders for the loss-making carrier without naming them.

The country's transport minister has said the sale is the carrier's last chance for survival.

The sale also involves Olympic's subsidiaries in ground handling and aircraft servicing.[/size]
(Reuters)(Airwise News)
Τελευταία επεξεργασία από Δημητρης Χατζηκυριακος σε 01 Ιούλ 2005, 13:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
Δημητρης Χατζηκυριακος
Banned
Banned
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 18 Δεκ 2004, 16:24

Δημοσίευσηαπό Δημητρης Χατζηκυριακος » 01 Ιούλ 2005, 13:32

Και καλα νεα για το μελλον της ΟΑ!

June 30, 2005

Greece has not ruled out other bidders for national flag carrier Olympic Airlines even as it held talks with one of the interested groups, the country's transport minister said on Thursday.

"We are in one of the final stages. Negotiations are ongoing. No company has been excluded and in the coming weeks we should have some specific result," Michael Liapis told reporters.

On Tuesday, the finance ministry named Olympic Investors-York Capital and said they were discussing the sale of Olympic Airlines following a proposal from its legal and financial advisers. It did not provide details on the bidder.

The government has said it was talking to a total three bidders for the airline. The other two parties have not been named.

Athens is trying to sell Olympic Airlines as part of a privatization drive to raise proceeds to pay down public debt, which is among the highest in the euro zone.

Liapis has said the sale is the carrier's last chance for survival.

(Reuters)(Airwise News)
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης