2109666666

  • Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας

milou

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/06/2005
Μηνύματα
69
Likes
0
Περιοχή
Πειραιάς
:evil: :evil: :evil: :evil:
Από την Παρασκευή στις 13μμ μέχρι και τώρα που γράφω κάνω απέλπιδες προσπάθειες να κλείσω εισητήριο μέσω του παραπάνω τηλεφώνου.....Μ Α Τ Α Ι Α.......και ειλικρινά λυπάμαι πολύ.......διότι πίστευα ότι η Ολυμπιακή πρέπει να παραμείνει σε κρατικά χέρια.....Πλην όμως η γαιδουριά έχει και όρια........ :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Γνωστό το πρόβλημα και απαράδεκτη κατάσταση, κυρίως σε περιόδους με υψηλή επιβατική κίνηση (τριήμερα κ.λπ) και ολιγομελείς βάρδιες. Και το κακό είναι ότι δεν έχεις εναλλακτική λύση (ίντερνετ: ας γελάσω!) Η δε Α3, αν κάνεις κράτηση τηλεφωνικά και μετά πας να αγοράσεις το εισιτήριο από τα γραφεία τους ή το πληρώσεις με κάρτα μεσω τηλεφώνου, σε χρεώνει 6 ευρώ έξτρα.
 
aakunz":3d0hivpq said:
Γνωστό το πρόβλημα και απαράδεκτη κατάσταση, κυρίως σε περιόδους με υψηλή επιβατική κίνηση (τριήμερα κ.λπ)

ΜΑ ......ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 3ΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΣΧΕΔΟΝ 30΄ ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ.....


aakunz":3d0hivpq said:
και ολιγομελείς βάρδιες. Και το κακό είναι ότι δεν έχεις εναλλακτική λύση (ίντερνετ: ας γελάσω!) Η δε Α3

ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΚΛΕΙΝΩ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ) ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ...ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ;ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ;ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ;ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΩ;
ΟΧΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΚΡΑΤΑ ΤΟ........

aakunz":3d0hivpq said:
, αν κάνεις κράτηση τηλεφωνικά και μετά πας να αγοράσεις το εισιτήριο από τα γραφεία τους ή το πληρώσεις με κάρτα μεσω τηλεφώνου, σε χρεώνει 6 ευρώ έξτρα.
 
Εγώ έκλεισα εισιτήριο μόλις χτες το απόγευμα (και Καθαρά Δευτέρα) εσωτερικού, μετά από ένα 15λεπτο αναμονής, φυσικά.
 
Όπως φαίνεται, έχει να κάνει με την ημερομηνία και την ώρα που θα πάρεις (και πόσοι υπαλληλοι εργάζονται εκείνη τη στιγμή).
Η δική μου εμπειρία, έχοντας καλέσει αρκετές φορές το συγκεκριμένο call center, ήταν πάντοτε καλή.
Συνήθως δεν περίμενα πάνω από 10 λεπτά, ενώ και από το εξωτερικό που χρειάστηκε να το καλέσω κάποιο Σάββατο, με εξυπηρέτησαν σε 3 λεπτά.

aakunz":15n6s28j said:
(ίντερνετ: ας γελάσω!)

Το εξηγείς λίγο; Εαν κάποιος χρειάζεται μια κράτηση, θεωρείς ότι δε μπορεί να εξυπηρετηθεί από το site?
 
Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ αυτό το νούμερο...Εδώ και κάμποσα χρόνια έτσι εξυπηρετούμαι......Πλήν όμως είναι η πρώτη φορά που κανένας δεν το σηκώνει.....Την Παρασκευή.....πρέπει να προσπαθούσα για κανα 5ωρο διακεκομένα.....Το Σάββατο για καμμιά ώρα......Κυριακή και Δευτέρα δεν έκανα καν προσπάθεια......Σήμερα μπήκα στην ιστοσελίδα....αναζήτησα και άλλα τηλέφωνα....στα υποκαταστήματα Αθηνών και Πειραιά....αλλά και κει ψυχή ζώσα......Μια κυρία εδέησε να το σηκώσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος/Γραφείο ΟΑ και με συνέδεσε και πάλι στο γvωστό νούμερο......Έκτοτε....Ολες οι γραμμές είναι κατηλλημένες κ.ο.κ.......
 
ariadgr":29rlsdjv said:
Το εξηγείς λίγο; Εαν κάποιος χρειάζεται μια κράτηση, θεωρείς ότι δε μπορεί να εξυπηρετηθεί από το site?

Αρκετά δύσχρηστο και αποστολή του εισιτηρίου με κούριερ. Και όλα αυτά όταν η αντίπαλος Α3 έχει ηλεκτρονικό εισιτήριο, αλλά δυστυχώς το σύστημα της ΟΑ δε σηκώνει τέτοια πρωτοποριακά. Επίσης, το fares structure είναι ανύπαρκτο, με αποτέλεσμα να πρέπει να κλείνεις πτήσεις δοκιμαστικά για να δεις ποια σου δίνει το χαμηλότερο booking class. Τι γίνεται αν πρέπει να φύγεις αυριο το πρωι; Πότε θα παραλάβεις το εισιτήριο αν σου το στέλνουν με κούριερ; Πρέπει να περιμένεις στην ουρά στο αεροδρόμιο στο counter.
 
Το ζήτημα δεν είναι το internet και το site......Το ζήτημα είναι το τηλεφωνικό κέντρο....προς το παρόν.Τώρα θα μου πείτε.....αν ήταν σωστό το site δεν θα χρειαζόταν να κάθομαι στο τηλέφωνο......Σωστό και αυτό!!!!!
 
Πρόκειται για συμπληρωματικά εργαλεία. Ένα σωστό site και ένα σωστό τηλεφωνικό κέντρο αλληλουποστηρίζονται, και η εικόνα τους αντανακλά στην ποιότητα της εταιρείας.

Ασφαλώς για τον κ. Μήτσο που ακόμα δεν έχει μάθει να χρησιμοποιεί ATM και credit card όλα αυτά μπορεί να μην του λένε τίποτε, αλλά αυτή η ...τεχνολογία υπάρχει εδώ και χρόνια, λέγεται ταξιδιωτικός πράκτορας ή γραφείο πόλης, και προσφέρει ένα service αντίστοιχο των απαιτήσεων. Το μέλλον όμως βρίσκεται στις εφαρμογές της τεχνολογίας που μπορούν να μειώσουν το κόστος προσφέροντας μεγιστοποίηση ωφέλους τόσο στην εταιρεία όσο και στον πελάτη, αλλά -και κυρίως- στον προορισμό του ταξιδιώτη: αν μπορείς να πάς σ' ένα νησί με €19 (+άλλα 25 που σου τρώει το κράτος ως φόρους και τέλη, άλλο αυτό που κανείς δεν ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ!) τότε θα πηγαίνεις πολύ πιο συχνά από αν κόστιζε η απλή διαδρομή € 85, με τον 'πλησιέστερο' και 'εθνικά υπερήφανο' ανταγωνιστή.
 
Επίσης, υπάρχει μια ακόμα ενδιαφέρουσα πτυχή στο θέμα. Παράλληλα με το 210-9666666 υπάρχει και το 801-11-44444. Και οι δύο καλούν στο τμήμα μηχανογράφησης στο Ελληνικό. Για όσους καλούν από την Αθήνα αυτοί οι δύο αριθμοί δεν έχουν καμία διαφορά, πέρα από το ότι ο δευτερος δεν είναι δυνατόν να κληθεί από κινητό.

Όσοι καλείτε από στο 801-11-44444 από την περιφέρεια, πέρα από την αστική χρέωση, συνδέεστε με το πλησιεστερο προς εσάς γραφείο της ΟΑ. Εκτός των εργασίμων ωρών, συνδέεστε με την Αθήνα. Αυτό τουλάχιστον ίσχυε πριν από αρκετό καιρό που βρισκόμουν στη Θήρα. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.
 
Top