Οlympic leased aircrafts 2006

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 13 Ιούλ 2006, 18:37

Αρκετά γράφτηκαν πάλι σε αυτό το τόπικ τα οποίο δεν ανήκουν εδώ. Όπως έγραψα ήδη σε αυτό το θέμα, εδώ ΜΟΝΟ τα νέα σχετικά με τα αεροσκάφη που κάνει lease η εταιρία και όχι διάλογος για ασφάλεια, οικονομικά κτλ κτλ.

Από εδώ και πέρα σχετικά σχόλια θα σβήνονται χωρίς προειδοποίηση.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5413
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 402
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 21 Αύγ 2006, 10:55

Λογω του ανοιγματος της νεας γραμμης για Απω Ανατολη και προκειμενου να αποσυμφορηθουν τα Α340, οι ΟΑ σχεδιαζουν την ενοικιαση των πρωην SX-BEK & SX-BEL απο την Iran Air.

Λετε? :roll:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Δημοσίευσηαπό SK » 29 Αύγ 2006, 19:02

Μήπως οι πληροφορίες περί Α310 για τις ΟΑ πρέπει να μεταφερθούν εδώ; Είναι "κρυμμένες" στο topic για το Hong Kong.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5413
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 402
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 30 Αύγ 2006, 09:22

Θεωρησα πρεπον να μην το βαλω εδω 1. γιατι δεν ειναι ακομα σιγουρο (ολα αυτα τα χρονια εχουμε ακουσει διαφορες μπουρδες περι ενοικιασης αεροσκαφων) και 2. η ανακοινωση του συγκεκριμενου τυπου (Α310) μπορει να ειναι και λαθος, ξερετε σαν αυτα που λενε οι δημοσιογραφοι οταν πεφτει ενα αεροπλανο (τζαμπο 767, DC-10 airbus κλπ). Οποτε μπορει να ειναι και Α300!
Ας περιμενουμε... :roll:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Δημοσίευσηαπό george_a » 30 Αύγ 2006, 13:53

Aν δεν κάνω λάθος το type rating για το Α300-600 είναι το ίδιο με αυτού του A310-300. Οπότε και τα δύο είναι πιθανά, δεδομένου ότι υπάρχουν πληρώματα στην ΟΑ για τα Α300-600 και σε λίγο δεν θα υπάρχουν Α300-600...

Η δυσκολία στην περίπτωση αυτή είναι ότι τα Α310 είναι πιο λίγα και πιο παλιά από τα Α300-600. Το να βρεθούν 5 στην ίδια κατάσταση/διαμόρφωση είναι λίγο δύσκολο, αλλά μιας και όλοι σχεδόν τα αποσύρουν από την κυκλοφορία (π.χ. ΤΑP, Cyprus, THY...), ε, καιρός είναι η ...πρωτοπόρα ΟΑ να τα πάρει για ...καινούργια. Με 'γειά μας ρε παιδιά...
0 x

Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Δημοσίευσηαπό SK » 09 Σεπ 2006, 21:20

Λίγες ακόμα πληροφορίες για τα Α310 κτλ. από σημερινό άρθρο της Ελευθεροτυπίας:

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στις 29 Οκτωβρίου θα απογειωθεί από την Αθήνα το πρώτο αεροπλάνο των Ο.Α. με προορισμό το Χονγκ Κονγκ. Με τη δρομολόγηση του αεροσκάφους Airbus Α340 στο νέο δρομολόγιο οι Ο.Α. καλούνται να κλείσουν το κενό που δημιουργείται στις πτήσεις προς Παρίσι και Λονδίνο και ώς το Δεκέμβριο αναμένεται να έχουν προχωρήσει στη μίσθωση ώς και 5 αεροπλάνων. Πιθανολογείται πως οι Ο.Α. θα καταλήξουν στην ενοικίαση 5 Airbus Α310, τα οποία σήμερα είναι... παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο του Βουκουρεστίου. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης εμφανίζεται να έχει δώσει το πράσινο φως για τη μίσθωση των αεροπλάνων, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα Α310 θα ενταχθούν εν μια νυκτί, αφού πρέπει να περάσουν αρκετές ημέρες... λίφτινγκ στο τεχνικό υπόστεγο της Ολυμπιακής. Περισσότερες δυσκολίες θα προκύψουν στα τέλη του έτους, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ενδέχεται να αποχωρήσουν από το στόλο των Ο.Α. τα τρία Boeing 717 που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και πτήσεις σε γειτονικές χώρες. Σε μια τέτοια εξέλιξη η «τρύπα» θα διευρυνθεί, όπως όμως σχολιάζουν παράγοντες της εταιρείας, η πτώση της επιβατικής κίνησης κατά τη χειμερινή περίοδο θα περιορίσει προσωρινά τις πιέσεις.
0 x

alex2
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 14:14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDV

Δημοσίευσηαπό alex2 » 10 Σεπ 2006, 00:26

Πιθανολογείται πως οι Ο.Α. θα καταλήξουν στην ενοικίαση 5 Airbus Α310, τα οποία σήμερα είναι... παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο του Βουκουρεστίου


auto me parakseui ligo, epidi ksero oti sto boukouresti eitan mono dyo A310 stored. to YR-LCA kai to YR-LCB ex Tarom http://www.airliners.net/open.file/0635535/M/
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 60
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 10 Σεπ 2006, 01:27

Και τα οποία είναι κατασκευασμένα το 1992.. Κάτι πιο παλιό δεν έχουμε ?
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3795
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 205
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 10 Σεπ 2006, 13:36

thanosp έγραψε:Και τα οποία είναι κατασκευασμένα το 1992.. Κάτι πιο παλιό δεν έχουμε ?


Φυσικά! Τα ATR και τα 734 που είναι του 1991 κατά βάση :wink:

Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG. Αν δείτε τις πτήσεις από το σύστημα κρατήσεων των ΟΑ, το LON προς το παρόν φαίνεται να εκτελείται όλο το χειμώνα με 734 κατά βαση και μόνο 3 φορές τη βδομάδα θα εκτελεί το ΑΒ6 τη μεσημεριανή ΟΑ269/270.
Όμοια κατάσταση και στο CDG.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 10 Σεπ 2006, 15:48

jerry έγραψε:Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG. Αν δείτε τις πτήσεις από το σύστημα κρατήσεων των ΟΑ, το LON προς το παρόν φαίνεται να εκτελείται όλο το χειμώνα με 734 κατά βαση και μόνο 3 φορές τη βδομάδα θα εκτελεί το ΑΒ6 τη μεσημεριανή ΟΑ269/270.
Όμοια κατάσταση και στο CDG.


Κρίμα. Ήταν κάτι το ιδιαίτερο να ταξιδέυεις Αθήνα-Λονδίνο ή Λονδίνο-Αθήνα με το 340, και ένας λόγος που με έκανε να επιλέγω ΟΑ στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Επιστροφή στα συνηθισμένα 737... :(
0 x


ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 16 Οκτ 2006, 20:33

jerry έγραψε:Πάντως φαίνεται πως στην Ολυμπιακή έχουν αποφασίσει πως τέρμα τα 340 από LHR/CDG...


Σήμερα δεν πήγε 340 στο LHR, ενώ μόνο η πρωϊνή (269) εκτελέστηκε με το Α300.
Όπως δείχνουν και τα timetables και το σύστημα κρατήσεων, πλέον το 340 θα το βλέπουμε μάλλον σπάνια (αλλαγή αεροσκάφους την τελευταία στιγμή) ή καθόλου στο LHR. :(
0 x

Kyriakos Sahinidis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 01:40
Τοποθεσία: Melbourne - Australia

Δημοσίευσηαπό Kyriakos Sahinidis » 16 Οκτ 2006, 23:48

ariadgr έγραψε:Όπως δείχνουν και τα timetables και το σύστημα κρατήσεων, πλέον το 340 θα το βλέπουμε μάλλον σπάνια (αλλαγή αεροσκάφους την τελευταία στιγμή) ή καθόλου στο LHR. :(


To etoimazoun gia HKG :wink:
0 x

ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 22 Οκτ 2006, 16:08

...οι Ολυμπιακές Αερογραμμές προχωρούν και στην ενοικίαση πέντε Boeing 737-300/400 με καθεστώς dry-lease...

(από άρθρο του σημερινού "Βήματος" που παρατίθεται αυτούσιο εδώ)

Σχόλιο: μάλλον πρόκειται για αυτά που μέχρι πριν λίγο καιρό αναφέρονταν στα δημοσιεύματα ως Α310.
0 x


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 31 Οκτ 2006, 10:29

Έξι προσφορές (με παραιτήσεις στελεχών) για τα Boeing της Ολυμπιακήs

Έξι τελικά ήταν οι προσφορές που κατατέθηκαν στο διαγωνισμό των Ολυμπιακών Αερογραμμών για την ενοικίαση 5 Boeing 737 – 300/400, με καθεστώς DRY –LEASE (χωρίς πλήρωμα δηλαδή). Οι προσφορές που κατατέθηκαν προέρχονται κυρίως από αμερικάνικες εταιρίες, αλλά και από τον εγχώριο αντιπρόσωπο της Hola.

Μια εκ των προσφορών αναφέρεται σε αεροσκάφη που ανήκουν σε γερμανική εταιρεία, θεωρούνται "τελευταίας γενιάς" (1996-97), αλλά το μηνιαίο μίσθωμά τους θεωρείται ολίγον ακριβό (235.000 ευρώ το μήνα). Ορισμένες από τις εναπομείνασες προσφορές αναφέρονται σε αεροσκάφη ετών παραγωγής τελών της δεκαετίας του 1980, ενώ προσφορά έχει καταθέσει και ο εκπρόσωπος της Hola.

Σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν μισθώσει με καθεστώς "wet-lease" από την ΗΟLA δυο αεροσκάφη τύπου Boeing 737-300. Το πρώτο για την περίοδο Απριλίου έως Δεκεμβρίου 2006 έναντι χρέωσης 2.353 ευρώ ανά ώρα για τις πρώτες 250 ώρες πτήσης και 2.223 ευρώ ανά ώρα για κάθε επιπλέον ώρα. Το δεύτερο αεροσκάφος για την περίοδο Ιουνίου έως Δεκεμβρίου 2006 έναντι χρέωσης 2.500 ευρώ ανά ώρα για τις πρώτες 250 ώρες και 2.379 ευρώ ανά ώρα για κάθε επιπλέον ώρα.

Η επιλογή για ενοικίαση μόνο Boeing και όχι Airbus φέρνει και διοικητικές ανακατατάξεις στην Ολυμπιακή. Σήμερα, εκτός σοβαρού απροόπτου, συγκαλείται διοικητικό συμβούλιο με θέμα τις παραιτήσεις του επιχειρησιακού διευθυντή Λ. Βαμβακούλα (επιθυμούσε οι ΟΑ να νοικιάσουν και Airbus), αλλά και του διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης Κ. Βαρδάκη.

Τις παραιτήσεις ζήτησε ο πρόεδρος της εταιρείας Η. Καράτζαλης, ενώ φαίνεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος Ο. Βλάμης εξέφρασε την αντίθεσή του.
http://www.capital.gr/news.asp?Details=186018
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 01 Νοέμ 2006, 02:52

Εχει δικιο η διοικηση τουλαχιστον σε αυτο το θεμα.
Δε φτανει οσα προβληματα εχουν οι ΟΑ το μονο που θελουν πλεον ειναι να εχουν και αεροπλανα απο διαφορετικους τυπους.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης