Οlympic leased aircrafts 2006

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.615
Likes
2.833
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Μιας και ισως αυτο θα ειναι το τελευταιο καλοκαιρι των ΟΑ (τουλαχιστον με την παρουσα μορφη τους) ας συζητηθει εδω το θεμα των αεροπλανων που φαινεται οτι θα νοικιασουν οι ΟΑ.
Συμφωνα λοιπον με πηγες εκ των εσω, οι ΟΑ θα νοικιασουν για αρχη 1 Α320 και 1 737 απο την γνωστη και μη εξαιρεταια HOLA. Μαλιστα, χθες το βραδυ ηταν ενα 737 παρκαρισμενο στη μαζι με τα 737 της ΟΑ, με ολολευκη ατρακτο χωρις τιτλους και ουρα Euralair. Μηπως το ενα ειναι αυτο? Πιστευω θα μας διαφωτισουν συντομα και τα μελη- εργαζομενοι στο LGAV! ;)
 
Πιθανως ήταν το 737-300 που έφτασε χθες από ΡΜΙ. To πρώτο lease.
 
Συγγνώμη για το off-topic,

αλλά εάν κάποιος από εσάς παιδιά μάθει εκ των προτέρων, εάν θα έρθει αυτό την Κυριακή στη Στουττγάρδη (STR), ας ρίξει ένα μήνυμα ;)

https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=803&postdays=0&postorder=asc&start=465

Ο Jerry έγραψε:
π.χ. την Κυριακή 9/4 η ΟΑ εμφανίζει να εκτελούνται και η ΟΑ181 για SKG/DUS (09.05) και η ΟΑ191 για SKG/STR (09.15) με 73Α=Β737-300... Ίδωμεν
 
Μήπως το 320 είναι καμιάς Τ4-Hellas Jet-λέγε με και παλιά φιλενάδα :?: Το ένα 320 το είχαμε δει να βάφεται και λευκό αν θυμάμαι καλά...

Η Hola καλώς μας ήρθε λοιπόν ;)

Να της βάλουν και τίτλους Olympic (όπως στην άλλη Hola), μια ομορφιά θα είναι :twisted:
 
jerry":1aqzbcmr said:
Μήπως το 320 είναι καμιάς Τ4-Hellas Jet-λέγε με και παλιά φιλενάδα :?: Το ένα 320 το είχαμε δει να βάφεται και λευκό αν θυμάμαι καλά...

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να δούμε Α320 με -εστω υποτυπώδες αυτοκόλλητο- livery ΟΑ εκτός cardatabase.net??? :shock:

Πάντως επειδή στην Ελλάδα πολλάκις έχει αποδειχτεί ότι τα ράσα κάνουν τον παππά, καλά θα ήταν στα φετινά νοικιασμένα να έβαζαν κανένα αυτοκόλλητο παραπάνω. Τότε να δείτε πόσο ασφαλές γίνεται το Tristar...

Αγαπητέ Αγιε Βασίλη, γι'αυτό το καλοκαίρι θα ήθελα να ανακατασκευάσουν το ΟΑΒ και να το εντάξουν στο πρόγραμμα πτήσεων. Όσο χάλια κι αν είναι μέσα-έξω ακόμα και χωρίς τους κινητήρες, ανταγωνίζεται επάξια μερικά από τα περσινά lease... Αν και φανατικός του 340 τον τελευταίο καιρό συνειδητοποιώ ότι μου λείπουν τα 742 της ΟΑ. Keep dreamin'! :(
 
AΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ Α320 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΒΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΟΧΙ SWISS),ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΠΟΙΑ.
 
Ένα άρθρο πολύ ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή έει η Ισοτιμία... Κατα βάση αναφέρει τα γνωστά σενάρια για τους πιθανούς μετοόχους όμως επειδή αυτά είναι πολυμασημένα θα επικεντρωθώ στο κομμάτι που αναφέρεται στις ναυλώσεις αεροσκαφών...

Εξωφρενικό το κόστος της μίσθωσης αεροσκαφών από τις ΟΑ

Η μίσθωση αεροσκαφών και πληρωμάτων κοστίζει κάθε μήνα στην εταιρεία 1,4 εκατ. ευρώ
Σε «αγκάθι» μετατρέπεται για τις Oλυμπιακές Aερογραμμές η απουσία σχεδιασμού για την αγορά ή ενοικίαση αεροσκαφών, με αποτέλεσμα η εταιρεία να μισθώσει αεροσκάφη και πλήρωμα από μία ισπανική εταιρεία τσάρτερ πληρώνοντας κάθε μήνα το εξωφρενικό ποσό των περίπου 1,4 εκατ. ευρώ!..

Σύμφωνα με πληροφορίες τη σχετική απόφαση πήρε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας καθώς, όπως αναφέρουν, ήταν αναγκασμένοι να προβούν στην ενοικίαση αυτή, καθώς το Δημόσιο δεν τους έδωσε εξουσιοδότηση για μίσθωση μικρής διάρκειας, η οποία θα εξασφάλιζε καλύτερους όρους.

Eδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ένα αεροσκάφος ίδιου τύπου (Airbus 737 - 300 :?: ) έχει ενοικιαστεί από την εταιρεία Malev με μηνιαίο ενοίκιο 110.000 ευρώ.

H σχετική απόφαση του διοικητικού συμβουλίου των Oλυμπιακών Aερογραμμών περιλαμβάνει:

Tην ενοικίαση δύο αεροσκαφών Airbus 737 - 300 από την ισπανική εταιρεία τσάρτερ Hola Airlines.

Tην ενοικίαση των πληρωμάτων των αεροσκαφών αυτών.

Tην καταβολή 2.353 ευρώ για κάθε ώρα (αφορά τις 250 πρώτες ώρες κάθε μήνα).

Tην καταβολή 2.223 ευρώ για κάθε ώρα πάνω από τις 250 πρώτες ώρες.


Bάσει του προγράμματος των OA το αεροσκάφος θα πετά περίπου 10 ώρες κάθε ημέρα και περίπου 300 ώρες το μήνα.

Tο συνολικό κόστος, όπως αυτό διαμορφώνεται για τις παραπάνω ώρες, φτάνει τις 699.750 ευρώ το μήνα για το κάθε αεροσκάφος και το πλήρωμά του.

Tο κόστος αυτό θεωρείται τεράστιο, αν σκεφτεί κανείς ότι το μέγιστο των εσόδων που μπορεί να εισέλθουν στα ταμεία των OA από τις πτήσεις του είναι 1,877 εκατ. ευρώ, με το κόστος των καυσίμων ανά μήνα να ξεπερνά τα 500.000 ευρώ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top