H OA sto Hong Kong?

  • Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μόλις έμαθα ότι ξεκίνησε συνεργασία με την CA για τις πτήσεις προς Κίνα. Οι επιβάτες θα χρησιμοποιούν την ΟΑ προς τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια απ'όπου ξεκινάει η CA για τις πτήσεις της προς Κίνα. Τα εισιτήρια θα μπορούν να εκδίδονται με validating carrier την ΟΑ (παρά το ότι δεν θα είναι αυτή ο predominant carrier που περνάει από Area 2 σε Αrea 3).

Και από τιμές καλά πάει, αν και δεν είναι ό,τι φθηνότερο: 850 + φόρους το φθηνότερο
 
...k emeis pou legame na doume ton kinezo sto LGAV... :rant: :wall: :bash:
 
Παρντόν, να ρωτήσω κάτι κι εγώ ο αδαής;
Άκουγα και διάβαζα εδώ και 6 μήνες για σύνδεση με Κίνα για θέματα ανάπτυξης επενδύσεων τουρισμού μπλα μπλα μπλα.
Αυτό εννοούσαν ως σύνδεση; Να με πάρει η ΟΑ να με πάει στο Παρίσι π.χ., για να με πάρουνε οι Κινεζικές αερογραμμές να με πάνε στο Πεκίνο; 3 πουλάκια κάθονταν, δηλαδή ως τώρα όποιος ήθελε να πάει Κίνα πως πήγαινε, με ανταπόκριση δε πήγαινε; Τί άλλαξε τώρα, απλώς βάλαμε στη μέση μια συνεργασία ΟΑ και CA και ξαφνικά θα πηγαίνουμε με φουσκωμένη υπερηφάνεια επειδή ταξιδεύουμε με την Ολυμπιακή (που μέχρι να προσγειωθεί στον προορισμό μας μπορεί να έχει γίνει Πάνθεον ή Ταχυδρόμος ή Nitro ή ξέρω γω τί άλλο); Και; Αν όλος ο ντόρος ήταν για αυτό το αποτέλεσμα απογοητεύομαι οικτρά...Ούτε καν η τιμή δεν είναι κάτι το δελεαστικό, το 1000ρικο το βρίσκεις κι αλλού.
 
Εδώ ρε φίλε ακόμα και για Αυστραλία, με τόση ζήτηση, 'κατάφεραν' οι ΟΑ να μας 'εξυπηρετούν' με την GulfAir :?

Αυτό που 'προσφέρει' με τόση 'υπερηφάνεια' η ΟΑ για Κίνα δεν είναι τίποτε άλλο από αυτό που προσφέρουν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.
 
Hunting a Shadow":31v4uf0w said:
Παρντόν, να ρωτήσω κάτι κι εγώ ο αδαής;
Άκουγα και διάβαζα εδώ και 6 μήνες για σύνδεση με Κίνα για θέματα ανάπτυξης επενδύσεων τουρισμού μπλα μπλα μπλα.
Αυτό εννοούσαν ως σύνδεση; Να με πάρει η ΟΑ να με πάει στο Παρίσι π.χ., για να με πάρουνε οι Κινεζικές αερογραμμές να με πάνε στο Πεκίνο;

Οχι. Δεν εννοούσαν αυτό.
Τα δημοσιεύματα έγραφαν για απευθείας charter πτήσεις με την πρωτοβουλία των ΚΑΕ.

Από το άρθρο της εφημερίδας Express (link στο πρώτο μήνυμα του thread):

"Στις 20 Αυγούστου, το αργότερο στις αρχές του Φθινοπώρου, θα ξεκινήσει, ελληνικής κυβέρνησης επιτρεπούσης, η δραστηριοποίηση της εταιρίας στον κλάδο του Τουρισμού, με την αεροπορική διασύνδεση Ελλάδας - Κίνας. Το σχέδιο, «εισόδου» της εταιρίας στον τουριστικό κλάδο προβλέπει τη ναύλωση αεροσκαφών Airbus της Ολυμπιακής Αεροπορίας –μέσω της προπληρωμένης αγοράς εισιτηρίων– τρεις πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα προς το Χόνγκ – Κόνγκ και από εκεί σε 22 πόλεις του «Κόκκινου Δράκου» με ένα εισιτήριο."
 
Εγώ αναφέρομαι στο ποστ του φίλου aakunz, που γράφτηκε σήμερα και αναφέρεται στην περιβόητη συνεργασία Ελλάδας-Κίνας και με σύνδεσή τους με China Airlines (υποτίθεται). Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι είναι το πρώτο μήμυμα, γράφτηκε πριν 1 μήνα και αφορά πτήσεις τσάρτερ, κάτι διαφορετικό με τα σενάρια που έχουν ακουστεί.
 
ariadgr":2jidls4i said:
Τα δημοσιεύματα έγραφαν για απευθείας charter πτήσεις με την πρωτοβουλία των ΚΑΕ.

Από το άρθρο της εφημερίδας Express (link στο πρώτο μήνυμα του thread):

"Στις 20 Αυγούστου, το αργότερο στις αρχές του Φθινοπώρου, θα ξεκινήσει, ελληνικής κυβέρνησης επιτρεπούσης, η δραστηριοποίηση της εταιρίας στον κλάδο του Τουρισμού, με την αεροπορική διασύνδεση Ελλάδας - Κίνας. Το σχέδιο, «εισόδου» της εταιρίας στον τουριστικό κλάδο προβλέπει τη ναύλωση αεροσκαφών Airbus της Ολυμπιακής Αεροπορίας –μέσω της προπληρωμένης αγοράς εισιτηρίων– τρεις πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα προς το Χόνγκ – Κόνγκ και από εκεί σε 22 πόλεις του «Κόκκινου Δράκου» με ένα εισιτήριο."

Σε πρόσφατη πτήση μου με 717 της εταιρείας, οι πιλότοι με ενημέρωσαν ότι η σύνδεση αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Σεπτεμβρίου... Μου είπαν μάλιστα να ενημερώσω τον "κύκλο" μας ;) Τώρα αν είναι αλήθεια/ψέμμα... οι άνθρωποι αυτό μου είπαν, σας το μεταφέρω
 
latest news on the related topic:

from imerisia newspaper:



Oλυμπιακή κόβει μόνη της τα «φτερά» της
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 23/8/2006
Της Μαρίας Μόσχου

Σε απώλεια μεριδίου της εσωτερικής και διεθνούς αεροπορικής αγοράς οδηγούνται οι Oλυμπιακές Aερογραμμές την τελευταία διετία εξαιτίας της απουσίας σχεδιασμού στο πτητικό τους πρόγραμμα.

Mάλιστα χάνουν σημαντικό μερίδιο αγοράς σε προορισμούς που η πληρότητά τους πριν από δύο χρόνια άγγιζε το 90%! Xαρακτηριστικό των βιαστικών, μη τεκμηριωμένων, κινήσεων είναι και η έναρξη πτήσεων στο τέλος Oκτωβρίου προς το Xονγκ Kονγκ. Mία απόφαση η οποία αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέχρι το τέλος του μήνα και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως κίνηση ανάπτυξης. Ωστόσο φέρνει στην επιφάνεια την ανικανότητα για σχεδιασμό των πτήσεων της εταιρείας και γενικότερα του δικτύου της ώστε αυτό να είναι αποδοτικό και να φέρει επιπλέον έσοδα στην εταιρεία. Aν και η γραμμή θα επιδοτείται από τον βασικό μέτοχο των KAE - Folli Follie κ. Kουτσολιούτσο για τον πρώτο χρόνο θα δημιουργηθούν «αναταράξεις».

Δυο λάθη
Δύο είναι τα βασικά σημεία για τα οποία η κίνηση αυτή χαρακτηρίζεται από την αγορά ως λανθασμένη:
H έλλειψη διαφήμισης για τον νέο προορισμό αλλά και η απουσία έρευνας αγοράς.
H ανατροπή του προγράμματος που ήδη εκτελείται για να εξασφαλιστεί αεροσκάφος που θα πραγματοποιεί το εβδομαδιαίο πρόγραμμα της πτήσης του Xονγκ Kονγκ. Για τον νέο προορισμό απαιτείται ένα Airbus 340 3 φορές την εβδομάδα. Kατά συνέπεια, είτε πρέπει να «κοπεί» μία γραμμή η οποία δεν έχει αυξημένη πληρότητα, όπως της Nότιας Aφρικής, είτε να μειωθούν οι ημερήσιες πτήσεις προς Παρίσι ή Λονδίνο (από τρεις σε δύο ημερησίως) η πληρότητα των οποίων είναι πολύ αυξημένη.
Aπό την πλευρά της η διοίκηση τονίζει ότι ήδη έχει γίνει έρευνα αγοράς και μεταξύ τριών προορισμών επελέγη ως πιο συμφέρον το Xονγκ Kονγκ και ότι η πρόταση που συζητείται αφορά εξ ολοκλήρου χρηματοδότηση του δρομολογίου. Aυτό πρακτικά σημαίνει ότι για ένα χρόνο οι O.A. θα ισοσκελίζουν το κόστος τους ενώ ευελπιστούν ότι τα κέρδη θα έρθουν από την επόμενη χρονιά αν συνεχιστεί το δρομολόγιο.

Πληρότητα
Eδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι πτήσεις προς Aφρική αν και θεωρούνται πλέον χαμηλής αποδοτικότητα πριν από περίπου δύο χρόνια η πληρότητά τους ξεπερνούσε το 90%.
Ωστόσο, οι λανθασμένες αποφάσεις για την περικοπή τροφοδοτικών γραμμών και την μη ίδρυση νέων που θα συνδυαζόταν με το συγκεκριμένο δρομολόγιο οδήγησαν σε σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης. Oι δύο πιο χαρακτηριστικές κινήσεις που θα μπορούσαν να κρατήσουν κερδοφόρα τη γραμμή της Nότιας Aφρικής ήταν να μην κλείσει η γραμμή προς Bουδαπέστη, το 80% των επιβατών της οποίας διοχετευόταν προς τη Nότια Aφρική ή να ανοίξει ένας νέος προορισμός προς Πολωνία με ανταπόκριση στις ώρες με την πτήση της N. Aφρικής που επίσης έχει ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση.
 
μα η γραμμη του JNB συνεχιζει να εχει πληροτητα πολυ υψηλη , και μαλιστα απο connections (LCA,TIA,OTP,LIN/MXP,FCO ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ LHR/MAN). αλλη μια φορα που δημοσιογραφος , καθισμενος στο γραφειο , γραφει οτι του κατεβει , χωρις πηγες και τεκμηριωση.....
 
Top