φωτεινή επιγραφή "προσδεθείτε" στο SX-BIA

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
GIORGOS PARROS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 03 Οκτ 2004, 21:34
Τοποθεσία: CHIOS GREECE

φωτεινή επιγραφή "προσδεθείτε" στο SX-BIA

Δημοσίευσηαπό GIORGOS PARROS » 03 Μαρ 2007, 08:56

Καλημέρα σε όλους
δεν ξέρω αν εδώ είναι η σωστή κατηγορία αλλά γράφω κάτι που μου συνέβη χτες
Ημουν στην 768 πτήση από Αθήνα για Χίο στο SX- BIA (ATR 42). Αναχωρήσαμε με 20 λεπτά καθυστέρηση. Στις 19,16 απογειωθήκαμε.
Δεν ξέρω για πιο λογο αλλά το αεροπλάνο είχε ξεκινήσει κάθοδο και η φωτεινή επιγραφή προσδεθείτε δεν είχε ανάψει. Εβγαλε ρόδες πήγαμε πάνω από το λιμάνι για όσους ξέρουν διότι προσγειωθήκαμε από τον 19 και ακόμη τίποτα.
Ξαφνικά η αεροσυνοδός είπε να επιστρέψουμε στις θέσεις μας διότι θα προσγειωνόμαστε.
Τέλος πάντων το προσδεθείτε ποτέ δεν ξανάναψε από την ώρα που έσβησε (δηλαδή 10 λεπτά μετά την απογείωση).
Ηταν βλάβη ή το ξέχασε ο κυβερνήτης
Όποιος ξέρει κάτι (αν είναι νόμιμο, αν ξεχνιέται συχνά) παρακαλώ να μου απαντήσει
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Μαρ 2007, 13:43

To πιό πιθανόν είναι να το ξέχασαν. Άνθρωποι είναι.

Η "καβάτζα" όμως είναι οι αεροσυνοδοί. Αυτοί/ές θα έπρεπε να επισήμαναν στους πιλότους την παράλειψη. Το ίδιο συμβαίνει και αν ξεχαστεί να αναφτεί πρίν την απογείωση.

Αν είχε βλάβη (που είναι λιγότερο πιθανόν καθώς δούλευε στην απογείωση), θα έπρεπε κατ'εμέ ο κυβερνήτης να κάνει ανακοίνωση στους επιβάτες.

Άλλα είπαμε, άνθρωποι είναι.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3778
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 139

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 03 Μαρ 2007, 14:33

gonso έγραψε:Η "καβάτζα" όμως είναι οι αεροσυνοδοί. Αυτοί/ές θα έπρεπε να επισήμαναν στους πιλότους την παράλειψη.


Που στη συγκεκριμένη περίπτωση (ATR) είναι μία.
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 03 Μαρ 2007, 16:58

gonso έγραψε:To πιό πιθανόν είναι να το ξέχασαν. Άνθρωποι είναι.


Το seat belt switch απ'ότι ξέρω είναι checklist item,οπότε πρίν την απογείωση και πρίν την έναρξη τής καθόδου πρέπει να ελέγχεται από τους πιλότους οτι είναι ON.

(Ομοίως και το No Smoking switch)

Αν είχε βλάβη (που είναι λιγότερο πιθανόν καθώς δούλευε στην απογείωση), θα έπρεπε κατ'εμέ ο κυβερνήτης να κάνει ανακοίνωση στους επιβάτες.


Στη συγκεκριμένη περίπτωση,τό πιό πιθανό είναι να κάηκε η λυχνία την στιγμή που έσβηνε ο κυβερνήτης την επιγραφή μετά την απογείωση (λαμπάκια είναι,όχι το αιώνιον φώς τού ήλιου...).Οι πιλότοι δέν μπορούν να το δούν αυτό μέσα από το κόκπιτ (ακόμα κι'άν ο διακόπτης είναι ON) οπότε λειτουργεί η "καβάτζα" που αναφέρεις,δηλαδή το CRM μεταξύ αεροσυνοδού και πιλότων.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Bathory
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 17:33

Δημοσίευσηαπό Bathory » 03 Μαρ 2007, 22:52

Σαν πλήρωμα καμπίνας λέω οτι το πιθανότερο, για να μην πω 100% είναι να ξέχασε να τα ανάψει. Συμβαίνει όχι συχνά, κάποιες φορές είτε να ξεχάσει το κόκπιτ να σβήσει τα "προσδεθείτε" μετά από απογείωση, είτε η περίπτωση που είπε ο κύριος Πάρρος. Οπότε εμείς την ψυλιαζόμαστε την κατάσταση αφού βλέπουμε να είναι αναμμένα χωρίς να υπάρχουν αναταράξεις ή να βλέπουμε το έδαφος να πλησιάζει :) και αρχίζουμε αναγγελίες προσγείωσης. Σε κάθε περίπτωση το λάθος είναι εντελώς αθώο με καμία επίπτωση, αν βέβαια η Ι/Σ ή ο Ι/Φ δεν είναι στον κόσμο του.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 

 

cron