Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
Μήπως να ξεκλειδώναμε το παλιό με την Pantheon Airways?
Άδεια αερομεταφορέα καταθέτει η Pantheon Airways

Aίτηση αδειοδότησης αερομεταφορέα (Air Operator’s Certificate) καταθέτει την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Pantheon Airways στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Η Pantheon Airways, αλλά και οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και ΕΕ για το θέμα της ΟΑ συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης που είχε το οικονομικό επιτελείο (Γ. Αλογοσκούφης – Π. Δούκας) με τον υπουργό Μεταφορών Μ. Λιάπη.

Μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται και η επίσημη τοποθέτηση διευθύνοντος συμβούλου στην Pantheon Airways, θέση η οποία είχε μείνει ορφανή έπειτα από την παραίτηση του κ. Σπύρου Μαρτσέκη πέρυσι το φθινόπωρο.

από το capital.gr

:arrow: http://www.capital.gr/news.asp?Details=301153
 
είχα διαβάσει κάτι σχετικό στο βήμα online πριν 1,5 μήνα:

Η Πάνθεον Airways
Ιδρύθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο ύστερα από απόφαση της διυπουργικής επιτροπής στις 15.11.2005 προκειμένου να αποτελέσει το όχημα ιδιωτικοποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Η εταιρεία-φάντασμα, η οποία δεν πήρε ποτέ άδεια αεροπορικής εκμετάλλευσης, έχει μισθώσει εδώ και έναν χρόνο πανάκριβα γραφεία στο Κολωνάκι χωρίς αντικείμενο και σκοπό, διαθέτει ολόκληρο διοικητικό συμβούλιο και επτά υπαλλήλους, ενώ εκτιμάται ότι έχουν δαπανηθεί ως τώρα περίπου 400.000 ευρώ, ίσως και περισσότερα. Πριν από μήνες αποχώρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Σπ. Μαρτσέκης, οικονομολόγος, ο οποίος διορίστηκε στη θέση αυτή στις αρχές Ιανουαρίου του 2006 με μισθό 10.000 ευρώ. Ωστόσο παραμένει το διοικητικό συμβούλιο και αμείβεται κανονικά, παρ' ότι η κυβέρνηση από τον Μάιο του 2006 έχει διαμηνύσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι δεν θα προχωρήσει στη λειτουργία της Πάνθεον αλλά θα κρατήσει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.H εταιρεία για να δικαιολογήσει την ύπαρξή της έστω και στα χαρτιά εκπόνησε ένα πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο και ετοίμασε για να υπάρχει μια αίτηση άδειας αερομεταφορέα.

...
Στο ίδιο άρθρο αναφέρονται, χωρίς όμως να αναλύονται και να επεξηγούνται επαρνώς, πολλά και διάφορα για την ΟΑ και τις ΟΑ. Για όποιον ενδιαφέρεται:
http://tovima.dolnet.gr/print_article.p ... m=D08&aa=1
 
Óõããíþìç áëëá ìÜëëïí ôá Ý÷ù ÷Üóåé êÜðùò. Ç ïëõìðéáêÞ äåí èá ðáñáìåßíåé ùò ïëõìðéáêÞ? Ôé äïõëåéÜ Ý÷åé ç ðÜíèåïí íá ðÜñåé Üäåéá áåñïìåôáöïñÝá ôþñá? èá ëåéôïõñãÞóåé ùò éäéùôéêÞ? èá Ý÷ïõìå 2 åèíéêïýò áåñïìåôáöïñåßò?Ý÷åé êÜíåé business plan? áò ìá äéáöùôßóåé êÜðïéïò thanks
 
Και φαντασου οτι το 2003 η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ πεταξε στο δρομο με υποχρεωτικη συνταξιοδοτησι χωρις να τους ρωτησει κανενα (πατεντα ΒΕΡΕΛΗ και των συνεργατων του αχαρακτηριστων ατομων, αλλα και με τη σιωπηρη ανοχη των συνδικαλιστικων σωματειων ΟΣΠΑ και ΕΙΣΦ)Με το αιτιολογικο οτι κοστιζαν ακριβα.Τωρα τι εχουν να πουν Στην υποθεση ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ οι μονοι που την εχουν πληρωσει αδικα ειναι οι 260 αυτοι ιπταμμενοι συνοδοι και φροντιστες.Ενα σκανδαλο που ολοι σιωπουν αισχος υποκριτες
 
Re: Pantheon Airways

SARIDAKIS VASILIS":rv32pq51 said:
Άδεια αερομεταφορέα καταθέτει η Pantheon Airways

Aίτηση αδειοδότησης αερομεταφορέα (Air Operator’s Certificate) καταθέτει την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Pantheon Airways στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.


τελικα με αυτο τι εγινε ? γνωριζει καποιος τίποτα?
 
Οτι γινεται παντα παραμυθο σιγα ολα τα λεμε και κανουμε παιχνιδι εντυπωσεων για κουκουλωμα
 
Ειναι το "κολπο" αυτο.....Μετα και την τελευταια "επιδικαση" μερικων εκ/ριων ευρω στην ΟΑ, (και επονται και αλλα), ξυπνησαν την ΠΑΝΘΕΟΝ, για τον εξης λογο. Μετα τις εκλογες (και εφ'οσον φυσικα η ΝΔ εχει μια αρκετα δυνατη πλειοψηφια), θα γινει lock-out στις ΟΑΕ. Με αυτον τον τροπο, και δια μεσου της ΠΑΝΘΕΟΝ, θα γινουν ατομικες συμβασεις εργασιας με τους ιπταμενους, ουτως ωστε ο νεος ιδιοκτητης, να παρει εργαζομενους χωρις συλλογικη συμβαση (αρα δεν τον νοιαζει ποσως αν υπαρχει η οχι ΕΧΠΑ), και φυσικα χωρις κανονισμο εργασιας, ο οποιος θα ειναι στα ορια της ΥΠΑ (βλεπε jars).
Αυτη ειναι η αληθεια, και το λεω, αλλα ποιος με ακουει! Οταν θα σκασει η "μπομπα", θελω να τους δω πως θα κανουν!!!
 
Την ολη ιστορια απο ολο αυτο το κολπο την εχουν πληρωσει 260 ιπταμμενοι συνοδοι και φροντιστες που το 2003 ο τοτε υπουργος μεταφορων Βερελης και ολη η νομεκλατουρα τωων τοτε συνεργατων του πεταξαν στο δρομο με υποχρεωτικη συνταξιοδοτησι κατι που δεν εχει συμβει ουτε στο μπανανισταν αυτοι πληρωσαν φυσικα αυτο εγινε με την συμφωνη γνωμη των τοτε επιορκων συνδικαλιστων της ΟΣΠΑ και ΕΙΣΦ της εποχης εκεινης.Εκτοτε ολοι τρωνε και πινουν σε ολυμπιακη και πανθεον εις υγειαν αυτων των 260 κοροιδων.Και ολοι αυτοι που πεταχτηκαν εξω τρεχουν να βρουν το δικιο τους στη δικαιοσυνη και αν αυτο συμβει ποτε.
 
flightsteward":1bfc4cwb said:
Την ολη ιστορια απο ολο αυτο το κολπο την εχουν πληρωσει 260 ιπταμμενοι συνοδοι και φροντιστες που το 2003 ο τοτε υπουργος μεταφορων Βερελης και ολη η νομεκλατουρα τωων τοτε συνεργατων του πεταξαν στο δρομο με υποχρεωτικη συνταξιοδοτησι κατι που δεν εχει συμβει ουτε στο μπανανισταν αυτοι πληρωσαν φυσικα αυτο εγινε με την συμφωνη γνωμη των τοτε επιορκων συνδικαλιστων της ΟΣΠΑ και ΕΙΣΦ της εποχης εκεινης.Εκτοτε ολοι τρωνε και πινουν σε ολυμπιακη και πανθεον εις υγειαν αυτων των 260 κοροιδων.Και ολοι αυτοι που πεταχτηκαν εξω τρεχουν να βρουν το δικιο τους στη δικαιοσυνη και αν αυτο συμβει ποτε.

Και για να εισαι πιο ακριβης, θα πρεπει να αναφερεις οτι και περιπου 130 χειριστες, εφαγαν το δολωμα, και αυτοαπολυθηκαν (δηλαδη συμφωνησαν στην τοτε "εθελουσια"), αφου πιστεψαν ολοι τους (και εμεις ακομα που θα μεναμε), οτι θα "κονομαγαν" πολλα...Δυστυχως, εδω ειναι Ελλαδα, και τα "τροκτικα" και τα λαμογια δεν εχουν χρωμα πολιτικο....Ολοι ιδιοι ειναι. Οσο για να βρειτ το δικιο σου, μαλλον δεν θα το βρεις ποτε.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top