Η πώληση των ΟΑ και η Pantheon

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
flightnumber
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 21:30

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό flightnumber » 11 Οκτ 2008, 13:01

Κάποιος άλλος "βάζει λόγια" φίλε aas και σε παρακαλώ να είσαι πιο προσεκτικός. Δεν είπα ποτέ ότι τα θέλω όλα 100% κρατικά, απλά είπα ότι δε τα θέλω 100% ιδιωτικά. Πριν συνεχίσω ήθελα να με συγχωρέσουν οι διαχειριστές για τυχόν επαναλήψεις... Τέλος δεν "καίγομαι" να πείσω κανένα, απλά αφού ρωτάς επίμονα σου παραθέτω τους προβληματισμούς μου και τις απόψεις μου.( που άμα θες τις αναλύουμε περαιτέρω μέσω πμ)

Συγκεκριμένα για την ΟΑ (ή Πάνθεον) με το έλεγχο του κράτους. (έστω και με 33%)
1 ) Διασφαλίζει τα υψηλά στάνταρντ ασφάλειας χωρίς εκπτώσεις.
2 ) Καθορίζει τις τιμές στην Ελλάδα.
3 ) Αξιόλογο δίκτυο με βάση κάποια ελληνική πόλη => λιγότερη ταλαιπωρία για εμάς. Καθώς δε πρέπει να "γυρίσεις την Ευρώπη" για να πας πχ. Αμερική ή ακόμα και πιο κοντά.
4 ) Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, αξιοζήλευτες και από μεγάλους κολοσσούς => Υψηλός πήχης για τον ανταγωνισμό
5 ) Ενώνει την Ομογένεια.
6 ) Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι ο Τουρισμός. Περισσότερες συνδέσεις => μεγαλύτερη "προσβασημότητα" σε μια χώρα που εξαρτάται τόσο από την παραπάνω βιομηχανία.
7 ) Η χρησιμότητα των αερομεταφορών σε μια χώρα όπως τη δικιά μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία, απ' οτι μια χώρα πχ. Βέλγιο,Γαλλία,Γερμανία κ.α. α) λόγω ιδιομορφίας της, β) λόγω θέσης της.
Για παράδειγμα σε μια χώρα της κεντρικής ευρώπης υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις πχ. τρένα.
8 ) Πρεστίζ για τη χώρα.
και πολλά άλλα...

Δε συμφωνώ σε πολλά σημεία στο όπως λειτουργούσε μέχρι σήμερα, χωρίς ουσιαστικά διοίκηση, έλεγχο εξόδων , γνωρίζεις πολλές εταιρίες στον κόσμο να μην μπορούν να δημοσιεύσουν το πρόγραμμα πτήσεών τους*? κλπ (όμως κάποιοι φταίνε!).Η γρήγορη ιδιωτικοποίηση συνιστά και "άφεση αμαρτιών"?!
Αλλά γιατί να αφορίζουμε ολοκληρωτικά μια εταιρία η οποία προσφέρει αν και πληγωμένη?
Το φαινόμενο ξεπούλα και αγνάντευε επεκτείνεται και σε πιο σημαντικούς τομείς. Ήδη μας λένε ότι και τα ασφαλιστικά ταμεία δεν αντέχουν. Το επόμενο βήμα είναι να μας πούνε ότι και η Υγεία "μπαίνει" μέσα και πρέπει να την κάνουμε ιδιωτική γιατί το κράτος δεν αντέχει... Αυτό το κράτος ονειρεύεσαι?

Τέλος ήθελα να τονίσω τα εξής->
Φάνηκε ότι ακόμα και στη Μεγαλύτερη Καπιταλιστική Κοινωνία του κόσμου το μοντέλο "ανεξέλεγχτος έλεγχος στους ιδιώτες" απέτυχε (αυτό ζούμε τις τελευταίες βδομάδες) και πάλι ο απλός κόσμος καλείτε να βάλει το χέρι στην τσέπη ( πολύ βαθιά 700 δις $ είναι αυτά!) ώστε να ξανα-κρατικοποιηθούν οι τράπεζες, όπου μέχρι χτες κάποιοι κάναν το παιγνίδι τους...
Απ'' ότι φαίνεται η Ευρώπη πράττει το ίδιο... Άρα δεν έχει αποτύχει το παραπάνω μοντέλο?
Γιατί να επιτρέπεται να κρατικοποιούντε φαλιρημένες τράπεζες ή ασφαλιστικοί οργανισμοί, όπου οι "λίγοι" εκλεκτοί του κόσμου κάναν το παιγνίδι τους?
Συγνώμη εάν κούρασα.
Κ.

*Από την εφημερίδα "Χανιώτικα Νέα" Στα χρηστικά εκεί που γράφει τα δρομολόγια αεροπλάνων/πλοίων για την ΟΑ λέει->
Η Ολυμπιακή Αεροπορία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα δρομολόγια προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη μεταβάλλονται καθημερινά.
Μοιάζει με ανέκδοτο,αλλά δεν είναι...
0 x


KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό KGP » 11 Οκτ 2008, 13:51

Συγκεκριμένα για την ΟΑ (ή Πάνθεον) με το έλεγχο του κράτους. (έστω και με 33%)
1 ) Διασφαλίζει τα υψηλά στάνταρντ ασφάλειας χωρίς εκπτώσεις.
what?
2 ) Καθορίζει τις τιμές στην Ελλάδα.
supply vs demand
3 ) Αξιόλογο δίκτυο με βάση κάποια ελληνική πόλη => λιγότερη ταλαιπωρία για εμάς. Καθώς δε πρέπει να "γυρίσεις την Ευρώπη" για να πας πχ. Αμερική ή ακόμα και πιο κοντά.
huh?
4 ) Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, αξιοζήλευτες και από μεγάλους κολοσσούς => Υψηλός πήχης για τον ανταγωνισμό
say it again.... :with:
5 ) Ενώνει την Ομογένεια.
:wall:
6 ) Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι ο Τουρισμός. Περισσότερες συνδέσεις => μεγαλύτερη "προσβασημότητα" σε μια χώρα που εξαρτάται τόσο από την παραπάνω βιομηχανία.
:roll: :roll: :roll: check supply vs demand vs competition
7 ) Η χρησιμότητα των αερομεταφορών σε μια χώρα όπως τη δικιά μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία, απ' οτι μια χώρα πχ. Βέλγιο,Γαλλία,Γερμανία κ.α. α) λόγω ιδιομορφίας της, β) λόγω θέσης της.
this is simply...a bull...
Για παράδειγμα σε μια χώρα της κεντρικής ευρώπης υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις πχ. τρένα.
με αεροπλανα και βαπορια...και με τους φιλους (ΟΣΕ ΚΤΕΛ) τους παλιους...
8 ) Πρεστίζ για τη χώρα.
πιο πρεστιζ?

μα καλα εκτος απο το να κανεις clopy paste τις βλακειες τον συνδικαλιστων...μπορεις να παραθεσεις τιποτα "debateable"
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 11 Οκτ 2008, 14:57

Δεν ξέρω τι συμβαίνει στη χώρα αυτή, αλλά με όσα διαβάζω εδώ και αλλού δικαίως αποκαλούμαστε η τελευταία κομμουνιστική χώρα της Ευρώπης (τουλάχιστον στα μυαλά). Ο αριστερός λαϊκοσμός σε όλο του το μεγαλείο, δεν μας λές όμως ποιός πληρώνει? Μήπως να φορολογήσουμε το "μεγάλο κεφάλαιο" (σε μεγάλο βαθμό και αυτό κρατικοδίαιτο και διαπλεκόμενο)? Γιατί αξιόλογα έσοδα η χώρα δεν έχει...

flightnumber έγραψε:Συγκεκριμένα για την ΟΑ (ή Πάνθεον) με το έλεγχο του κράτους. (έστω και με 33%)
Ποιός άτυχος θα έχει το 66% και δεν θα έχει τον έλεγχο της (ζημιογόνου) εταιρείας? Εσύ θα αγόραζες μετοχές της? (καλά εσύ ίσως και να αγόραζες). Αυτά που προτείνεις απαιτούν 51%+ κρατική ιδικτησία, κατά προτίμηση 100%.
flightnumber έγραψε:2 ) Καθορίζει τις τιμές στην Ελλάδα.
Αυτό σημαίνει ότι τιμολογεί στο κόστος ή κάτω του κόστους, με ζημιά βέβαια. Ποιός πληρώνει? Επιπλέον μήπως έχεις ακούσει κάτι σχετικά με τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο θέμα αυτό?
flightnumber έγραψε:4 ) Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, αξιοζήλευτες και από μεγάλους κολοσσούς => Υψηλός πήχης για τον ανταγωνισμό
Πως λέμε Emirates... Είσαι σίγουρος ότι σκέφτηκες πριν γράψεις αυτό το επιχείρημα?
flightnumber έγραψε:5 ) Ενώνει την Ομογένεια.
Επιχείρημα που ίσχυε τη δεκαετία του 1960, άντε 1970. Σήμερα η πλειοψηφία της ομογένειας είναι δεύτερης - τρίτης γενιάς και τα ταξίδια του είδους έχουν περιορισθεί.
flightnumber έγραψε:7 ) Η χρησιμότητα των αερομεταφορών σε μια χώρα όπως τη δικιά μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία, απ' οτι μια χώρα πχ. Βέλγιο,Γαλλία,Γερμανία κ.α. α) λόγω ιδιομορφίας της, β) λόγω θέσης της.
Για παράδειγμα σε μια χώρα της κεντρικής ευρώπης υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις πχ. τρένα.
Καλά, αυτό χρειάζεται κρατική εταιρεία? Αν υπάρχουν ειδικές ανάγκες (βλέπε άγονες γραμμές νησιών) γίνεται ανάθεση δημόσιας υπηρεσίας με διαγωνισμό. Η έλλειψη επενδύσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι άλλοθι για να έχουμε μια "Ολυμπιακή" που θα κάνει πτήσεις Αθήνα-Βόλο.
flightnumber έγραψε:8 ) Πρεστίζ για τη χώρα.
Ποιός πληρώνει? πιπλέον μήπως έχεις ακούσει κάτι σχετικά με τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο θέμα αυτό?
Φάνηκε ότι ακόμα και στη Μεγαλύτερη Καπιταλιστική Κοινωνία του κόσμου το μοντέλο "ανεξέλεγχτος έλεγχος στους ιδιώτες" απέτυχε (αυτό ζούμε τις τελευταίες βδομάδες) και πάλι ο απλός κόσμος καλείτε να βάλει το χέρι στην τσέπη ( πολύ βαθιά 700 δις $ είναι αυτά!) ώστε να ξανα-κρατικοποιηθούν οι τράπεζες, όπου μέχρι χτες κάποιοι κάναν το παιγνίδι τους...
Σου ξεφεύγουν κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το ειδικό καθεστώς που λειτουργούσαν οι τράπεζες που ξεκίνησαν την κρίση. Όχι ότι οι άλλοι (οι καθαρά εμπορικές τράπεζες που ακολούθησαν) ήταν άγιοι βέβαια.
Γιατί να επιτρέπεται να κρατικοποιούντε φαλιρημένες τράπεζες ή ασφαλιστικοί οργανισμοί, όπου οι "λίγοι" εκλεκτοί του κόσμου κάναν το παιγνίδι τους?
Δίκαιο ερώτημα. Μάλιστα ο Ανδριανόπουλος το έθεσε σωστά: Αν πληρώνουμε τόσα χρήματα για να διασώσουμε τράπεζες που κατέστρεψαν οι διευθυντές τους με την απληστία τους, ποιός θα εμποδίσει την Ολυμπιακή να ζητήσει την ίδια ευνοϊκή μεταχείριση?
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό aas59 » 11 Οκτ 2008, 15:36

flightnumber έγραψε:Κάποιος άλλος "βάζει λόγια" φίλε aas και σε παρακαλώ να είσαι πιο προσεκτικός.


Θα αστειεύεσαι βέβαια !!!

Εγώ έγραψα το εξής μήνυμα
¨Στην συγκεκριμένη περίπτωση που βρίσκεται το "κοινό όφελος" ?¨
απαντώντας στο δικό σου και εσύ σχολιάζεις το μήνυμα του
sv1xv:"Στη χώρα αυτή οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους και χρησιμοποιούνται όπως βολεύει κάθε φορά τους λαϊκιστές."
και το αποδίδεις σε εμένα λέγοντας "Εσύ φίλε aas59 μπορεί να το βλέπεις λαϊκισμό,"

Το ποιος αποδίδει λάθος μηνύματα στον άλλον είναι προφανές.
flightnumber έγραψε:Δεν είπα ποτέ ότι τα θέλω όλα 100% κρατικά, απλά είπα ότι δε τα θέλω 100% ιδιωτικά.


Στα δικά μου Ελληνικά η έκφραση που αναφέρεις
flightnumber έγραψε:"Καθώς είμαι 100% κατά των ιδιωτικών μονοπωλίων. "

εκλαμβάνεται σαν πιθανότητα να είσαι 100% υπέρ των κρατικών ......

Δεν είναι κατηγορία αυτό , αλλά διαπίστωση.

Λές
Συγκεκριμένα για την ΟΑ (ή Πάνθεον) με το έλεγχο του κράτους. (έστω και με 33%)
1 ) Διασφαλίζει τα υψηλά στάνταρντ ασφάλειας χωρίς εκπτώσεις.
Γιατί οι λοιποί ανταγωνιστές δεν έχουν υψηλά standards και κάνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια ?

2 ) Καθορίζει τις τιμές στην Ελλάδα.
Ευτυχώς όχι πλέον .
Τις καθόριζε παλιά . Ευτυχώς όχι πλέον .Τότε που για να πετάξεις έπρεπε να το σκεφτείς πολλές φορές γιατί τίναζε στον αέρα τον οικογενειακό προγραμματισμό η αγορά ενός εισιτηρίου πτήσης εσωτερικού....


3 ) Αξιόλογο δίκτυο με βάση κάποια ελληνική πόλη => λιγότερη ταλαιπωρία για εμάς. Καθώς δε πρέπει να "γυρίσεις την Ευρώπη" για να πας πχ. Αμερική ή ακόμα και πιο κοντά.
Γιατί αν ιδιωτικοποιηθεί θα φύγουν από κάποια "Ελληνική πόλη" και θα πάνε σε χωριό εξωτερικού???

4 ) Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, αξιοζήλευτες και από μεγάλους κολοσσούς => Υψηλός πήχης για τον ανταγωνισμό
Μάλλον πρέπει να πετάξεις και με άλλες εταιρείες ώστε να έχεις περισσότερες εμπειρίες.
Τότε δεν θα το έλεγες αυτό
8)

5 ) Ενώνει την Ομογένεια.
Άμα είναι έτσι χαλάλι το χάσιμο ενός εκατομμυρίου την ημέρα :thx:

6 ) Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι ο Τουρισμός. Περισσότερες συνδέσεις => μεγαλύτερη "προσβασημότητα" σε μια χώρα που εξαρτάται τόσο από την παραπάνω βιομηχανία.
Αν δεν ερχόταν τα charters και περιμέναμε να έρθουν τουρίστες με την ΟΑ θα είχαμε χρεοκοπήσει στον τομέα τουρισμός....

7 ) Η χρησιμότητα των αερομεταφορών σε μια χώρα όπως τη δικιά μας έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία, απ' οτι μια χώρα πχ. Βέλγιο,Γαλλία,Γερμανία κ.α. α) λόγω ιδιομορφίας της, β) λόγω θέσης της.
Για παράδειγμα σε μια χώρα της κεντρικής ευρώπης υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις πχ. τρένα.
Τι να πεί και η Σιγκαπούρη η το Ντουμπάι που δεν έχουν κάν πτήσεις εσωτερικού.....
Παρεμπιπτόντως και η Ελλάδα έχει τρένα και λεωφορεία....


8 ) Πρεστίζ για τη χώρα.
και πολλά άλλα...
Εδώ τι να σχολιάσω. Αλίμονο αν το πρεστίζ μιας χώρας κρέμεται από ενα χρεοκοπημένο αερομεταφορέα....



Αλλά γιατί να αφορίζουμε ολοκληρωτικά μια εταιρία η οποία προσφέρει αν και πληγωμένη?

Δεν μου απάντησες ούτε στο αρχικό ερώτημα .
Απάντησε λοιπόν και σε αυτό. Τί "προσφέρει"?
Την δουλειά της κάνει και μάλιστα άσχημα , μη καταφέρνοντας να διατηρήσει ευρωστία οικονομική πράγμα που ώς γνωστόν είναι το μόνο που διατηρεί τις εταιρείες σε ανάπτυξη.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


AOA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 16:36
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 1

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό AOA » 11 Οκτ 2008, 17:49

Με βάση τα σημερινά δεδομένα που δοκιμάζονται και καταρέουν όλα τα κοινωνικοπολιτικά συστήματα διακυβέρνησης και όλοι ψάχνονται , χωρίς βέβαια να κάνω συγκρίσεις χειρισμών, λαθών, αιτιών κλπ. αφενός αλλά και χωρίς να μπαίνω στη συζήτηση των αντιπαραθέσεων και επιχειρημάτων του παρόντος τοπικ αφετέρου / Γνωρίζετε ρεαλιστικά κανένα Εργοδότη απανταχού της γής Δημόσιου ή Ιδιωτικού τομέα που όταν μια εταιρία για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να χρεωκόπησε να λέει ο Εργοδότης στους απολυθέντες εργαζόμενους >>
1/ Πάρε ένα εφάπαξ από .....μέχρι 250 χιλ για να πας σε σύνταξη / και να μπορεί να ξαναεργασθεί οπουδήποτε αν το επιτρέπει η ηλικία του ? Μεταξύ μας "μπορεί!!" και θα φάει και κάποια θέση άλλου εργαζόμενου, ενώ η ανεργία είναι στο ζενίθ!
2/ Να τον μοριοδοτεί με 50% επιπλέον για να εργασθεί σε άλλη εταιρία και να ανταγωνίζεται άνισα άλλους εγαζόμενους ?
3/ Να του διπλασιάζει τα ένσημά του ?
4/ Να κρατάει σε εργασία ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων στο επόμενο σχήμα εξυγιάνσης ?
5/ Να παραμένει όπως φαίνεται στο χώρο των αερομεταφορών μετά την εξυγίανσή της / In shalah !/ πιστεύω θα πάει καλύτερα και με όρους θεμιτού ανταγωνισμού, όχι εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, που μαζί με τον έτερο ανταγωνιστή της Α3 θα είναι οι άρχοντες στην γενικότερη regional επιχειρησιακή περιοχή !

Αυτά τα ολίγα /τα υπόλοιπα ,περί ομογένειας, εθνικής υπερηφάνειας , τουρισμού, κλπ είναι πολύ ρομαντικά πλέον και θα εξυπηρετούσαν μόνο τα καιροσκοπικά κομματικά λαμόγια και τα αντίστοιχα συνδικαλιστικά , οι οποίοι την έφεραν στην εξαθλίωση!
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό fotis » 11 Οκτ 2008, 17:53

Αγαπητοί συμφορουμίτες,
σας πέρασε λίγο από το μυαλό ότι με το να τσακώνεστε (ή να ανταλλάσετε απόψεις, αν έτσι το προτιμάτε) γίνεστε κουραστικοί για τους υπόλοιπους;
Όλα όσα στα τελευταία ποστ αναφέρετε, θα μπορούσατε κάλλιστα να τα πείτε μέσω πμ χωρίς να αναγκαζόμαστε οι υπόλοιποι να τα διαβάζουμε.
Παρακαλώ μη μας αναγκάζετε να διαβάζουμε εκτός θέματος δημοσιεύσεις (ειδικά τόσο μεγάλες) ή συζητήσεις περί προσωπικών απόψεων και εκτιμήσεων. Ποσώς μας απασχολούν.
Αν έχετε να προσθέσετε κάτι σχετικό με την Pantheon Airways και τη λειτουργία της θα χαρούμε να το μοιραστείτε μαζί μας.
Αν όμως έχετε όρεξη να συνεχίσετε το "γενικό και αόριστο" διάλογό σας, παρακαλώ να το κάνετε χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα των προσωπικών μηνυμάτων.
Συγγνώμη αν είμαι λίγο απότομος, αλλά με έχει κουράσει να καταλήγουν πάμπολλα θέματα του φόρουμ στο αν πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν ή όχι οι ΟΑ, αν φταίει η Α3 για τις ΟΑ, ποιός είναι λιγότερο κακός από τους δύο κλπ κλπ.



Υ.Γ.Αν θέλετε να μου πείτε κάτι σχετικά με τα παραπάνω στείλτε μου πμ για να μη συνεχίσουμε εκτός θέματος.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

B732
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 11 Οκτ 2008, 19:23

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό B732 » 12 Οκτ 2008, 12:28

+ 1 στον fotis

Και δυο γενικές παρατηρήσεις για θέματα που επαναλαμβάνονται:

α) Το οτι η Ολυμπιακή κοστίζει καθημερινά στον Έλληνα πολίτη 1 εκατομμύριο από που προκύπτει αλήθεια? Προσοχή, δεν υποστηρίζω ότι είναι κερδοφόρα. Μπορεί να κοστίζει από μηδέν εώς και 10 εκατομμύρια την ημέρα, αλλά πώς επαναλαμβάνεται ένα νούμερο με τόση σιγουριά για μια εταιρεία που δεν έχει βγάλει ισολογισμό από το 2003? Απλά ένας προβληματισμός.

β) Ακούγεται συχνά πως ευνοικές ρυθμίσεις για απολυόμενους δεν συναντάς πουθενά στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό είναι αλήθεια. Όμως επειδή στον ιδ.τομέα σου συμπεριφέρονται και σε πετάνε στο τέλος σαν το σκυλί αυτός πρέπει να είναι και ο κανόνας? Ο δημόσιος τομέας μπορεί να έχει τα χάλια του και το τι πρέπει να γίνει είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα, όμως για λίγους ακόμα εξασφαλίζει (άλλο αν τις υπερεκμεταλλεύονται) ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Επειδή κάποιοι απολύονται και μένουν στο δρόμο αυτό πρέπει να συμβαίνει σε όλους?
0 x


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό aas59 » 13 Οκτ 2008, 08:17

Αγαπητοί συνforumιτες fotis kai B732 ,

Συμφωνούμε απολύτως ότι δεν είναι σωστό να γεμίζουν τα threads με εκτός θέματος συζητήσεις (όπως πχ η γκρίνια) και (αγαπητέ fotis) για τον λόγο αυτό απαντήθηκε το post σου με ΠΜ ( στο οποίο δεν απαντάς....).

Το συγκεκριμένο θέμα αφορά την ΟΑ( και την Πάνθεον σαν μεταβατική κατάσταση ) μέχρι την ιδιωτικοποίηση της και η ανταλλαγή απόψεων επί τούτου δεν βλέπω πως μπορεί να θεωρηθούν εκτός θέματος.
Αν το εν λόγω θέμα έχει "κουράσει" ορισμένους από σας , δεν έχει κουράσει άλλους συνforumιτες που ενδιαφέρονται για την ΟΑ και το μέλλον της.

Οι εξελίξεις στο φλέγον αυτό θέμα είναι ραγδαίες (βλέπετε ακόμα και οι πλέον δύσκολοι συνδικαλιστές της ΟΑ αποφάσισαν να συμμετέχουν και αυτοί στην συζήτηση με τον υπουργό) και μάλιστα σήμερα κυκλοφορεί ευρέως η φήμη ότι η Qatar είναι ante portas.

Αγαπητοί συνforumιτες ,
Είναι απόλυτο δικαίωμά σας να επιλέγετε να μην συμμετέχετε σε κάποια συζήτηση , θεωρώ όμως ότι δεν είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό η όποια συμμετοχή σας να αφορά κριτική όχι επί της ουσίας των μηνυμάτων κάποιων συνforumιτων , αλλά σε αυτή καθ'αυτή την συμμετοχή τους στην συζήτηση!!!

Είναι σαν να προτρέπεται τους διαχειριστές να διαγράψουν (και ίσως) να κλειδώσουν ένα θέμα επηρεάζοντας τους αρνητικά.

Υ.Γ: Επειδή φοβάμαι ότι αυτό το μήνυμά μου μπορεί να μου επιφέρει κάποια ποινή αν εκληφθεί σαν trash η υβριστικό (όποιος καεί στον χυλό .....) , το μόνο που θα επιθυμούσα είναι να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχω καμία πρόθεση να αντιδικήσω με κανένα από σας.
Απάντησα σε αυτά τα μηνύματά σας μετά από μία μέρα γιατί δεν θα ήθελα να μένουν αναπάντητα δημιουργώντας εντυπώσεις.

Μ.Φ.Χ
aas59
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5607
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 660
Επικοινωνία:

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό GP707 » 13 Οκτ 2008, 09:50

Το ATR42 είναι από την Παρασκευή στο LGAV!
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
OA269
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 20 Ιουν 2005, 04:52
Τοποθεσία: London

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό OA269 » 14 Οκτ 2008, 00:59

Καλησπέρα, μήπως οι πιο γνώστες του θέματος απο μενα μπορούν να κρίνουν αυτό το "ο καλός επενδυτής, στην κρίση αγοράζει" ή εγώ το στραβοκοιτάω λάθος ? Σε ποιά κρίση ? Των τιμών του πετρελαίου ? Των αεροπορικών μεταφορών ? Ή ενός χρεωκοπημένου αερομεταφορέα-κλειδή για μια περιοχή ? Επίσης έχει υπάρξει παρόμοιο μοντέλο εξαγοράς απο μεγαλύτερη εταιρεία η οποία είναι σε φάση ανάπτυξης (με orders για 787 και 380) και που δεν είναι άμεσσος ανταγωνιστής (κοινώς ούτε στην ίδια γεωγραφική περιοχή, άσχετος) ? Γιατί να την κρατήσει την ΟΑ ενώ θα μπορούσε πχ να την συγχονέυσει και να γίνει η ίδια παίχτης κλειδί στα βαλκάνια με λινκ για μέση ανατολή και ασία ? PS Είμαι υποστηρικτής της ιδιοτικοποίησης (απορείτε ε? !) αλλά εκτός κάποιων "φιλικών δεσμών" δε καταλαβαίνω το πάντρεμα αυτό. :) Άσε που δείχνουμε "το μοναχικό παιδί της ευρώπης που δεν μας αρέσουν οι συμμαχίες και πάμε με άτομα με ίδιο στυλ με μας". Κάτι σαν τους ελληνάρες στα uk πανεπιστήμια που κάναν παρέα μόνο με έλληνες ή κύπριους μόνο :wall:
0 x


Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1161
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
x 50
Επικοινωνία:

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό Luz » 14 Οκτ 2008, 06:50

B732 έγραψε:α) Το οτι η Ολυμπιακή κοστίζει καθημερινά στον Έλληνα πολίτη 1 εκατομμύριο από που προκύπτει αλήθεια? Προσοχή, δεν υποστηρίζω ότι είναι κερδοφόρα. Μπορεί να κοστίζει από μηδέν εώς και 10 εκατομμύρια την ημέρα, αλλά πώς επαναλαμβάνεται ένα νούμερο με τόση σιγουριά για μια εταιρεία που δεν έχει βγάλει ισολογισμό από το 2003? Απλά ένας προβληματισμός.


α)Αυτό είναι ένα θέμα που το έχω θίξει κι εγώ.Δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ απάντηση.Η μη δημοσίευση ισολογισμών,ευνοεί το υπουργείο που θέλει να την κλείσει για τους δικούς του λόγους και σε καμία περίπτωση για το "εθνικό συμφέρον" όπως προσπαθούν να μας πείσουν.Ποιο εθνικό συμφέρον υπερασπίζονται,όταν τους εργαζομένους μιας εταιρείας σε πτώχευση τους μετατάσεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες,τους συνταξιοδοτείς από τα 50 τους χρόνια,15 χρόνια πριν από τους άλλους Έλληνες πολίτες,και τους δίνεις και τεράστιο εφάπαξ;Άκουσα ότι οι ιπτάμενοι φροντιστές και αεροσυνοδοί,συμφώνησαν για διπλασιασμό των ενσήμων τους.Αν είναι δυνατόν...Και εδώ δεν έχω διαβάσει ένα ποστ κατακραυγής.Οι άλλοι εργαζόμενοι είμαστε δηλαδή κορόιδα...Αφού θα πτωχεύσει,να απολυθούν οι εργαζόμενοι και να μην πάρουν τίποτα.Αλλά δεν τολμάει ο πολιτικός προϊστάμενος.Διότι μετά ούτε την ψήφο του δε θα βρει...Προτιμώ υγιή εταιρεία,υπό κρατικό έλεγχο,με όλους τους εργαζομένους της σε πολλά δρομολόγια από την κλειστή εταιρεία και 50αριδες να παίζουν τάβλι στα καφενεία,με φοβερό "αποθεματικό" από το εφάπαξ,και 3πλάσια σύνταξη από τους 65αριδες,και τους οποίους θα τους πληρώνω εγώ,υποθηκεύοντας το δικό μου μέλλον σε ένα ταμείο υπό κατάρρευση.
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό aas59 » 14 Οκτ 2008, 07:12

imaginas έγραψε:Προτιμώ υγιή εταιρεία,υπό κρατικό έλεγχο,με όλους τους εργαζομένους της σε πολλά δρομολόγια από την κλειστή εταιρεία και 50αριδες να παίζουν τάβλι στα καφενεία..........



Όπως λέμε "καλύτερα υγιείς και πλούσιος παρά φτωχός και άρρωστος " .

Άλλο πράγμα οι ευχές και άλλο η πραγματικότητα.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1161
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
x 50
Επικοινωνία:

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό Luz » 14 Οκτ 2008, 14:51

Η άποψη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

http://portal.tee.gr/portal/page/portal ... iisiOA.doc
0 x


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό aas59 » 14 Οκτ 2008, 15:02

Η άποψη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι μία καθαρά κομματικής ιδεολογίας ανακοίνωση / παρέμβαση.

Είναι γνωστό σε τι πολιτικά κόμματα πρόσκειται.


Πέραν των ανωτέρω , θεωρώ αστείο να αναφέρεται σε οικονομικά μεγέθη η μία άσχετη με (τον τομέα αυτό)επαγγελματική ένωση .

Δηλαδή αν βγάλει σχετική ανακοίνωση κατά της ιδιωτικοποίησης η επαγγελματική ένωση των κρεοπωλών θα την δεχθούμε ώς έχει???

Αλλά ξέχασα ότι στην Ελλάδα όλοι είναι γνώστες και έχουν άποψη επί παντός επιστητού.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Luz
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1161
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 21:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Περιστέρι
x 50
Επικοινωνία:

Re: Pantheon Airways

Δημοσίευσηαπό Luz » 14 Οκτ 2008, 15:15

Μην το παλεύεις aas59,θα εκτεθείς.Όπως εκτέθηκαν όλοι όσοι έλεγαν για ιδιωτικοποιήσεις τραπεζών κλπ,και είδαμε τις εθνικοποιήσεις στην πρώτη στραβή.Όσον αφορά τα κομματικά κλπ του ΤΕΕ,δεν τα ξέρω και δεν με ενδιαφέρουν.Ξέρω όμως ότι άλλη μια ένωση,βρίσκει το σχέδιο λάθος.Και να σε ενημερώσω ότι καλύπτει και τους τεχνικούς της Ο.Α.Μήπως όμως εσύ υποστηρίζεις τις κινήσεις του ΥΜΕ,εξαιτίας των πολιτικών σου πεποιθήσεων και μόνο;

Και κάτι ακόμα.Δεν εμποδίζει κανείς όποιο επιμελητήριο θέλει,να εκφέρει γνώμη για να προασπίσει τα συμφέροντα των μελών του.Όπως δεν εμποδίζει κανείς το κάθε επιμελητήριο να έχει και επιστήμονες από άλλες ειδικότητες.Και το ΤΕΕ,έχει και οικονομολόγους και νομικούς.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες