Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sggr

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/06/2007
Μηνύματα
155
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σας παρουσιάζω λίγες απο τις φωτογραφίες των A340-300 της Ολυμπιακής, που κοσμούν τον στόλο της! Τις δείχνω εδώ για να σχολιάσουμε αυτό το θεσπέσιο αεροσκάφος... (Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από το hangar της ΟΑ.)

edit by Akis: Αλλαγή των img-tags σε url-tags λόγω Κανόνων Φόρουμ
 
Συμφωνώ οτι πρόκειται για το καμάρι της ΟΑ! Όντως είναι καταπλητκικό αεροσκάφος! Λίγο αν πρόσεχαν και το σέρβις στον αέρα καλά θα ήταν! Κυρίως για την εναέρια διασκέδαση εννοώ: Περισότερες ταινίες (μόνο 2 ταινίες προσφέρονται), ακουστικά και υποδοχές ακουστικών της προκοπής (βέβαια εδω φταίει ο επιβάτης γιατί δεν προσέχει καθόλου) και καλύτερη - μάλλον σύγχρονη θα έλεγα- απεικόνιση της πτήσης (με λογιστικό απο το την επόχή της Ακρόπολης δεν κάνουμε δουλειά!)
 
Οι φωτογραφίες είναι απο το πρόσφατο D-Check ή μήπως είναι C-Check?
 
Mike_":1x7p8ugq said:
Οι φωτογραφίες είναι απο το πρόσφατο D-Check ή μήπως είναι C-Check?

Οι φωτογραφίες είναι από MI! Προγραμματισμένη σχεδόν μηνιαία συντήρηση των αεροσκαφών που συνοδεύονται από καθιερωμένες - προγραμματισμένες εργασίες, special checks, additional tasks, inspections, run up στις μηχανές και όλα αυτά που αποτελούν την Ελαφριά συντήρηση ενος αεροσκάφους.
Τα C-CHECK & D-CHECK κτλ είναι η γνωστή βαριά συντήρηση του αεροσκάφους και κρατά σχεδον 1 μήνα!
Τα ΜΙ διαρκούν 2-3 μέρες και παίζει σημαντικό ρόλο ο χρόνος εκτέλεσης των εργασιών καθώς ειδικά τα A340 είναι πολύ busy!
 
Ευχαριστώ για την απάντηση :D Απλά, είχα την εντύπωση οτι ένα ή δύο απο τα Α340 ήταν στο hangar από μέσα Ιουνίου μέχρι μέσα Ιουλίου και υπέθεσα ότι απο εκεί και οι φωτογραφίες. Εντυπωσιακές πάντως.
 
Mike_":st5t968h said:
Ευχαριστώ για την απάντηση :D Απλά, είχα την εντύπωση οτι ένα ή δύο απο τα Α340 ήταν στο hangar από μέσα Ιουνίου μέχρι μέσα Ιουλίου και υπέθεσα ότι απο εκεί και οι φωτογραφίες. Εντυπωσιακές πάντως.


Σχεδόν κάθε μέρα είναι και ένα A340 μέσα! Όπως και πολλά 737-400! Σήμερα μέσα ήταν το ΟΛΥΜΠΙΑ (SX-DFA)!

Πάντως παιδιά η βαρύτητα που δίνει η Τεχνική Υπηρεσία των ΟΑ στην αρτιότητα των εργασιών πάνω στα αεροσκάφη και στους συνεχόμενους ελέγχους είναι απίστευτη. Τουλάχιστον στο παράγοντα ασφάλεια η ΟΑ είναι η πιο αξιόπιστη!
 
δεν είμαι σίγουρος αν ακόμα και σήμερα υπάρχει τόσο μεγάλη αξιοπιστία στην ασφάλεια για την ΟΑ. Σε μια εταιρία υπό διάλυση, λογικό είναι να επηρεάζεται και το τεχνικό τμήμα.

Πάντως, καταπληκτικές οι φωτο. Σ ευχαριστούμε!
 
προκειται αληθεια για ενα απο τα ομορφοτερα αεροσκαφη που εχουν κατασκευαστει! η ομορφια τους παρηγορει καπως για την αποσυρση των 747 της ΟΑ και μαλιστα ειναι εξαιρεση αεροσκαφους που το υπαρχον livery των ΟΑ δεν δειχνει παλιομοδιτικο αλλα υπεροχα κλασσικο.
το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα πλησιαζει η εποχη που ολες οι αεροπορικες εταιριες θα το θεσουν σε δευτερη μοιρα μιας και υπαρχουν πλεον πολυ πιο οικονομικα μοντελα. προσωπικα θα ηθελα να δω τα Α333 στα χρωματα των ΟΑ η ισως κατι σε Β772. χρονικα ισως ο ιδανικος αντικαταστατης του να ειναι το Α350...
 
bari":27t3bnkn said:
προκειται αληθεια για ενα απο τα ομορφοτερα αεροσκαφη που εχουν κατασκευαστει! η ομορφια τους παρηγορει καπως για την αποσυρση των 747 της ΟΑ και μαλιστα ειναι εξαιρεση αεροσκαφους που το υπαρχον livery των ΟΑ δεν δειχνει παλιομοδιτικο αλλα υπεροχα κλασσικο.
το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα πλησιαζει η εποχη που ολες οι αεροπορικες εταιριες θα το θεσουν σε δευτερη μοιρα μιας και υπαρχουν πλεον πολυ πιο οικονομικα μοντελα. προσωπικα θα ηθελα να δω τα Α333 στα χρωματα των ΟΑ η ισως κατι σε Β772. χρονικα ισως ο ιδανικος αντικαταστατης του να ειναι το Α350...

Το σίγουρο είναι οτι με τον υπάρχων στόλο η ΟΑ καταπονεί υπερβολικά τα Α340 για τις πτήσεις προς LHR-CDG. Οι πτήσεις αυτές κατ'εμέ θα έπρεπε να καλύπτονται απο Α320/Α321, και τα Α340 να χρησιμοποιούνται μόνο για τις υπεραντλαντικές, με το πράσινο φως μετα για "άνοιγμα" νέου δρομολογίου προς την Ανατολή ή την εγκατελειμένη Αυστραλία!

Οι συνεχείς χρήσεις του Α340 για Λονδίνο & Παρίσι, αυξάνουν κύκλους στο αεροσκάφος με όλα τα αυτνόητα επακόλουθα. Λάθος στρατηγική, λάθος τακτική. Αλλά σε μια εταιρία χωρίς στόχους χωρίς όραμα (έχοντας τις βάσεις μεν αλλά...), σε μια εταιρία που κάθε μέρα απαξιώνεται και καταπατάται από Κυβέρνηση και φορείς δεν περιμένω να βάλει "πρώτη"! Μένει στάσιμη!

Παρ'όλα αυτά ο Mr. Karamanlis με την Νατασούλα πήγαν στην Αυστραλία με το Α340 της ΟΑ (SX-DFB) και όχι με καμιά άλλη εταιρία. Αυτά προς το παρόν. Περιμένω εντυπώσεις για τις φωτό και απάντηση για συζήτηση σε αυτό το μείζων θέμα...

:)
 
Απο περιέργεια, το "πρόβλημα" που είχαν τα 340 παλαιότερα και είχε ζητηθεί απο την Airbus να γίνει deactivated to RMI ισχύει ακομα?

Δεν μιλάω για τα 340 τις ΟΑ αλλά για worldwide
 
Top