Μηνυση της ΕΧΠΑ κατα της διοικησης των Ο.ΑΕ

CONFIG2

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/12/2006
Μηνύματα
366
Likes
0
Περιοχή
30W
Μηνυση υπεβαλε η ΕΧΠΑ (σωματειο πιλοτων ΟΑ), κατα της διοικησης της εταιριας, την οποια κατηγορει για αργομισθια των πιλοτων του αποχωρησαντος 717, οι οποιοι πληρωνονται χωρις να δουλευουν, αντι να πανε πισω στα ΑΤΡ απο τα οποια προηλθαν, μεχρις οτου ερθουν τα αεροπλανα που αποφασισθηκε να ερθουν σε αντικατασταση των 717. Την ιδια ωρα, πληρωνονται με υπερεργασια οι χειριστες του ΑΤΡ, για να "βγαλουν" το προγραμμα πτησεων, το οποιο "βηθειται" και απο το 737!
Την υποθεση ανελαβε ο εισαγγελεας, και απο πληροφοριες που εχουν ξεφυγει, αναμενεται επιτελους, ελεγχος στην εταιρια.
 
Οι ανθρώπινες συνειδήσεις είναι που θέλουν έλεγχο, όχι οι εταιρίες.. :!:
 
ΕΧΠΑ

Αν η ΕΧΠΑ μήνυσε τους χειριστες των 717 τότε αυτό σημαίνει οτι συνδικαλιστικο σωματείο μηνυει μέλη του. Περίεργο ακούγεται.
 
Re: ΕΧΠΑ

Eichman in Jerusalem":3anqqg0q said:
Αν η ΕΧΠΑ μήνυσε τους χειριστες των 717 τότε αυτό σημαίνει οτι συνδικαλιστικο σωματείο μηνυει μέλη του. Περίεργο ακούγεται.

Φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει.....Την εταιρια μηνυσε, και οχι τους χειριστες!
captainjumbo":3anqqg0q said:
Οι ανθρώπινες συνειδήσεις είναι που θέλουν έλεγχο, όχι οι εταιρίες.. :!:

Ξαναπεστο! Αλλα στην Ελλαδα του "σημερα", δυσκολα βρισκεις συνειδησεις!
Η "αρπαχτη" και η "λαμογια", θεωρουνται "μαγκια" και προτερημα!
 
σχετικα με το θεμα πeρισσοτερα εδω:

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... 5%F7%F0%E1

Όπως αναφέρουν στελέχη της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) ενώ η εταιρεία καταρρέει οικονομικά με ζημίες που ξεπερνούν τα 110 εκατομμύρια ευρώ για το 2006, εξακολουθεί να πληρώνει 20 πιλότους, οι οποίοι δεν πετούν τους τελευταίους οκτώ μήνες επιβαρύνοντας τις Ολυμπιακές Αερογραμμές με περίπου 300.000 ευρώ το μήνα.

Πρόκειται για τους πιλότους που πετούσαν και τα 3 Boeing 717-200, τα οποία έχουν φύγει από το στόλο των Ολυμπιακών Αερογραμμών και οι χειριστές τους, αν και προέρχονταν από τα ελικοφόρα (ATR), αρνήθηκαν να επανεκπαιδευτούν στα ελικοφόρα θεωρώντας το ως υποβάθμιση.



παντως ακουγεται εντονα οτι μετα τις εκλογες θα υπαρξει συμβιβασμος των χρεων απο την Ε.Ε. και θα προχωρησει η πωληση. Τοτε θα γινει μεγαλη αποχωρηση απο πιλοτους( γυρω στα 100 ατομα) με αναγκαστικη συνταξιοδοτηση. Ο στολος φυσικα θα συρικνωθει σε 30 περιπου αεροπλανα.
 
Δυσκολα για συμβιβασμους.....ουτε και για συνταξιοδοτησεις. Ειδικα μετα απο το φιασκο του 2003, που ακομα περιμενουν να παρουν τις αποζημιωσεις.
Μια κυβερνηση με μικρη ισχνη πλειοψηφια, (αν), δυσκολα βλεπω να εχει την δυναμη να παρει μετρα, οχι μονο για την ΟΑ, αλλα και για αλλους δημοσιους δεινοσαυρους.
 
Σχετικό άρθρο έχει και η χθεσινή ελευθεροτυπία http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=79066448.
Το παρόν θέμα είναι, κατά τη γνώμη μου, σχετικό με το "λουκέτο"...
Δείχνει τη νοοτροπία πολλών δυστυχώς εργαζομένων, που σε άλλη περίπτωση-εταιρία θα είχαν φύγει...
Γι΄αυτό υποστηρίζω ότι έχετε και εσείς μεγάλο μερίδιο ευθύνης, που δε το αναγνωρίζετε...
Είναι ποτέ δυνατόν μια τέτοια εταιρία, ίσως από ελάχιστες στον κόσμο, που ενώ τη στηρίζει το σύνολο του ελληνικού λαού να έχει τέτοια χάλια?
Εγώ αυτά τα βλέπω εσωτερικές κοκορομαχίες...
Ως πότε αυτή η εταιρία θα μαζεύει τόσα σκουπίδια και αργόμισθους?Θα αλλάξει άραγε ποτέ αυτή η νοοτροπία?
Καταλάβατε φίλοι της ολυμπιακής, πώς καταφέρνετε να στέλνετε τον κόσμο απέναντί σας?Μη ψάχνετε για φαντάσματα και για κακόβουλους εχθρούς, είναι ότι μερικοί από εσάς μας προκαλείτε αναγούλα...
 
@flightnumber
Φίλε flightnumber,
μη παραβλέπεις το γεγονός ότι στην ΟΑ υπάρχει η εξής κατάσταση:
Το 60% των εργαζομένων δουλεύουν σαν σκλάβοι με μισθό πείνας και με πάρα πολύ χρόνο χαμένο (λόγω απόστασης από το Ελ. Βενιζέλος). Ρώτα αυτούς που ξεφορτώνουν τις βαλίτσες στην πίστα σε τι συνθήκες δουλεύουν και πόσα χρήματα παίρνουν. Ρώτα επίσης, τις κοπέλες της επίγειας εξυπηρέτησης για το μισθό τους και για τα ωράριά τους.
Όλοι αυτοί δουλεύουν σα σκλάβοι και παίρνουν ψίχουλα έτσι ώστε να καααααάθεται και να πληρώνεται το υπόλοιπο 40%.
Ένα 40% από το οποίο πολύ βρίσκονται αποσπασμένοι σε υπηρεσίες δίπλα στο σπίτι τους (αν όχι μέσα στο σπίτι τους), λαμβάνοντας παχυλούς μισθούς και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ υπερωρίες (σκοτώνονται βλέπετε στη δουλειά).
Ας μην εξισώνουμε,λοιπόν, όλους τους υπαλλήλους της ΟΑ.
Μακάρι να γινόταν να πάνε σπίτι τους (για πάντα) όλα τα λαμόγια και οι αργόμισθοι, αλλά αυτό εκτός από άμεμπτους πολιτικούς θέλει και συναίνεση από όλους.



Σημείωση: Δεν είμαι εργαζόμενος στην ΟΑ (ούτε κάποιο μέλος της οικογένειάς μου) και ούτε θα βλάψει την τσέπη μου ενδεχόμενο κλείσιμο ή ιδιωτικοποίηση της ΟΑ.
 
Nομιζω οτι ο FOTIS εχει δει την σωστη αποψη του θεματος....
Δυστυχως, παντου υπηρχαν υπαρχουν και ΘΑ υπαρχουν αργομισθοι, λαμογια, τεμπελιδες, οι οποιοι οχι μονο προκαλουν το κοινο αισθημα, οχι μονο λασπωνουν την εικονα των υπολοιπων, αλλα εχουν και τις πιο πολλες φορες διοικητικες και συνδικαλιστικες θεσεις......με οτι αυτο συνεπαγεται. Δεν ειναι λοιπον φιλτατε flightnumber, τα "πραγματα" οπως τα θετεις. Σιγουρα υπηρξαν ΚΑΙ εργαζομενοι που προκαλεσαν το κοινο αισθημα, αλλα το ελαχιστο ποσοστο τους στο συνολο, δεν ειναι δυνατον να μαυρισει την εικονα των περισσοτερων οικογενιαρχων που δουλευουν πολυ σκληρα, αμοιβομενοι απο ελαχιστα, εως ικανοποιητικα. Πραγματι οι εργατες και οι συμβασιουχοι υπαλληλοι πληρωνονται με το ποσο των 700 περιπου ευρω. Οι δε χειριστες (στους οποιους ανηκω) εργαζονται απο 80 εως 100 ωρες τον μηνα, πολυ περισσοτερο απο τον αντιστοιχο ανταγωνιστη μας. Αν θες λοιπον να μαθεις την αληθεια, ρωτα και καποοιους που "ξερουν" απο μεσα, αυτα που γινονται. Κανεις δε, δεν ειπε οτι "ολα βαινουν καλως"......
Ειναι μια δημοσια επιχειρηση, οπως ολες οι αλλες. Και παντα θα υπαρχουν "λεκεδες". Δεν εχεις παρα να ψηφισεις μεθαυριο, αυτους που ισχυριζονται οτι θα αλλαξουν την νοοτροπια του Ελληνα. Και τελειωνοντας, πες μου ποιοι ειναι αυτοι, για να τους ψηφισω και εγω.
 
Ερώτηση 1:οι ώς άνω πιλότοι πρώην 717 που αρνούνται να ξαναπετάξουν ελικοφόρα,μέ ποιό τρόπο θεωρούν οτι θά "βάλουν ώρες" μέχρι να αποφασίση η εταιρεία μέ τί τύπο θα αντικαταστήση αυτά τά αεροπλάνα που έδιωξε;

Διότι,άν δέν απατώμαι,όποιος πιλότος αδρανήση επί κάποιο-μεγάλο-χρονικό διάστημα,χάνει το πτυχίο του....

Ερώτηση 2:Αν οι ώς άνω πιλότοι υπαγόντουσαν σέ ιδιωτική εταιρεία,θά δεχόταν η εταιρεία αυτή να τους πληρώνη γιά να κάθωνται;Η θά τους έλεγε πολύ απλά:"αυτά τά αεροπλάνα έχω,άν δέν σάς αρέση,πηγαίνετε σέ άλλη εταιρεία που έχει 717".....

Θεωρώ πάντως θετική την κίνηση τής ΕΧΠΑ νά μηνύση την ΟΑ επειδή δέν κάνει σωστή εκμετάλλευση τού συγκεκριμένου προσωπικού της.
 
Top