Ενδιαφέρον από Qatar & Kingfisher για εξαγορά των ΟΑ

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
Μετά από έλεγχο στις 5 τελευταίες σελίδες περί ΟΑ και αφού διαπίστωσα ότι όλα τα σχετικά θέματα έχουν κλειδωθεί, ανοίγω καινούργιο γιατί η είδηση δε νομίζω ότι ταιριάζει σε άλλο ανοιχτό τόπικ.

Σύμφωνα με το Βήμα (28/10) η Qatar έχει ενδιαφερθεί επισήμως με επιστολή του CEO της προς την ελληνική κυβέρνηση.

Λεπτομέρειες: http://www.tovima.gr/print_article.php? ... m=D04&aa=1
 
Η πλακα ειναι οτι αυτο το εχω ακουσει εδω και κανα 4μηνο στα ηνωμενα αραβικα εμιρατα αλλα δεν το θεωρησα και πολυ σοβαρο... Τελικα ειναι μια διεθνης φημη. Λετε? εγω παλι δεν το πιστευω για αυτο δεν το εγραψα και εδω.


Eπισης ουτε στο σιτε της δεν εχει τπτ που λογικα θα αναφερωταν για μια τοσο μεγαλη προσφορα.... Ουτε το flightglobal λεει κατι.
 
Παντως αν καποιος μπορει να μας ξελασπωσει ετσι οπως εχουμε κανει την ΟΑ, ειναι μονο οι Αραβες οι οποιοι εχουν να δωσουν λεφτα με τη σεσουλα. Ιδιαιτερα τωρα που αρχιζει να φαινεται το τελος των 'πετροδολλαρων' κ αρχιζουν να κανουν εναλλακτικες επενδυσεις...
 
Εμένα μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό...Μακάρι..αν και το μόνο που σκέφτομαι ότι θα έχουν σε οφελος είναι ότι θα μπορούν να κάνουν ότι υπερατλαντικό θέλουν απο την Ευρώπη...Όλο και κάποιον θα ενδιέφερε αυτό...Και η ΟΑ μου φαίνεται πιο εύκολα αναστρέψιμη κατάσταση σε σχέση με την Αλιτάλια λόγω μικρότερου μεγέθους..Γένικα έίναι ευκαιρία..αν κάποιος ψάχνει για αγορά ευρωπαικής εταιρίας
 
Μην ξεχνάμε και ότι με την απελευθέρωση των πτήσεων Ε.Ε.-ΗΠΑ μια εταιρία με βάση π.χ. την Ελλάδα μπορεί να κάνει ό,τι δρομολόγιο θέλει από οπουδήποτε στην ΕΕ προς οπουδήποτε στις ΗΠΑ. Οι ανοιχτοί ουρανοί και τα πολύτιμα slots της ΟΑ στα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια της δίνουν μια κάποια επιπλέον αξία.

Επίσης, η QR είπε ότι αρχίζει να διερευνά το θέμα, όχι ότι ενδιαφέρεται να την αγοράσει αύριο. Προσωπικά το βλέπω αυτή τη στιγμή ως μια κάποια πίεση που απομακρύνει για την ώρα τις όποιες σκέψεις περί κλεισίματος. Είτε έτσι είτε αλλιώς, τουλάχιστον πιέζει προς το να διευθετηθούν οι εκκρεμότητες με την ΕΕ.
 
Íá ôçí ðÜñïõíå k íá ôçí êÜíïõíå ÷ñõóáöÝíéá... Ìçí áëëÜîïõíå üìùò êÜíá üíïìá óå Olympic Hava Yollari...
 
Αν ειναι αλήθεια οτι ενδιαφερεται η Qatar - που μεταξύ μας δεν το πιστευω ιδιαιτερα - ειπώθηκε πως θα το σκεφτούν να την αγορασουν μόνο εαν διαγραφουν τα χρέη της. Με τη παρουσα κατασταση της Ολυμπιακης και τα χρεη της δεν ενδιαφερονται.Οπότε ας μην ελπίζουμε αδικα...
 
Το ενδιαφέρον της Qatar για την ΟΑ υπάρχει και έχει διακυρηχθεί αρκετές φορές στο παρελθόν. Πρίν από μερικούς μήνες είχε έρθει πολυπληθείς αντιπροσωπεία του εμιράτου για συζητήσεις με την ελληνική κυβέρνηση (θα θυμάστε ίσως τα Α330 της εταιρείας σταθμευμένα στο sattelite του ΑΙΑ). Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες εκφράστηκε και το ενδιαφέρον εξαγοράς της ΟΑ και για τον σκοπό αυτό παραδόθηκε ανοιχτή παρακαλώ "επιταγή" στην διοίκηση της ΟΑ και το επιχειρησιακό πλάνο που σκοπεύουν να εφαρμόσουν. Το ενδιαφέρον μάλιστα της Qatar αφορά όλο τον όμιλο και όχι μόνο μέρη αυτού. Δυστυχώς, η απάντηση της ελληνικής πλευράς ήταν ότι πρέπει πρώτα να προκυρηχθεί διαγωνισμός και όταν γίνει αυτό να κατατεθεί η εκ νέου η προσφορά. Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει ελπίδα να γίνει κάτι καλό για την ΟΑ καθώς δεν υπάρχει η βούληση για κάτι τέτοιο. Ο ελληνικός χώρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τις εταιρείες του κόλπου, λόγω της εγγύτητάς του με τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και θεωρείται ιδιαίτερα ελκυστικός για τροφοδοτικά δρομολόγια προς Αυστραλία.
 
Εαν ειναι ακριβείς οι πληροφορίες και ευοδωθεί η συνεργασία- αγορά φαντασθείτε κέρδη:
1)Καινούργια αεροσκάφη
2)Αναβάθμιση της inflight εξυπηρέτησης
3)Οικονομία για το δημόσιο 1 εκ. την ημέρα για να μοιραστούν ανάλογα.
Δεν θα έχουμε χέρια να χειροκροτάμε τον Χατζηδάκη
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top