Περισσότερα δρομολόγια

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sggr

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/06/2007
Μηνύματα
155
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Με περισσότερες πτήσεις ενισχύεται, το χειμώνα, το πτητικό πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών στη γραμμή Αθήνα - Ντουμπάι (έξι δρομολόγια την εβδομάδα) και στις βαλκανικές πρωτεύουσες Βουκουρέστι, Σόφια και Βελιγράδι.

Από τις 15 Δεκεμβρίου αυξάνουν τις συχνότητες τους από Αθήνα προς Ντουμπάι, σε έξι την εβδομάδα, προσθέτοντας δύο νέες απ' ευθείας πτήσεις προς Ντουμπάι κάθε Πέμπτη και Σάββατο.

Στο χώρο των Βαλκανίων, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές προσθέτουν ακόμη πέντε εβδομαδιαίες πτήσεις στο χειμερινό πρόγραμμα, που λήγει στις 29 Μαρτίου, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 46 από 41.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα εβδομαδιαία δρομολόγια αυξάνονται για Βουκουρέστι από 12 σε 14, για Σόφια από 12 σε 13 και για Βελιγράδι από 7 σε 9.

Επίσης, 10 δρομολόγια την εβδομάδα είναι προγραμματισμένα στη γραμμή Αθήνα - Τίρανα.

Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι τα δρομολόγια εκτελούνται με αεροσκάφη Β737-400, χωρητικότητας 144 θέσεων και το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να εξυπηρετεί το επιχειρηματικό κοινό καθώς και τους επιβάτες που ταξιδεύουν για τουρισμό.

ΠΗΓΗ: in.gr
 
Olympic

Όσον αφορά το Βουκουρέστι τον χειμώνα,
η tarom μειώνει πτήσεις και η Ολυμπιακή αυξάνει...!!
Αυτό σημαίνει οτι τα ήδη υπάρχουσα δρομολόγια είναι φίσκα..?????

Και κάτι ακόμα :
:arrow: Ιανουάριος 2008
Ολυμπιακή με 215 euro , tarom 150 euro , aegean 110 ..

Eίναι φθηνότερη??? Για να την προτιμήσουμε.....
 
Νομίζω ότι όσον αφορά το Βουκουρέστι, ίσως είναι και μια "επιθετική πολιτική" απέναντι στην Α3 που επίσης από το Σεπτέμβρη εξήγγειλε 2 καθημερινές πτήσεις (εκτός ΣΚ). Και έτσι αποφάσισε και η ΟΑ να αντικασταστήσει τα ΑΤ7 στην πρωινή πτήση και να κάνει 2 καθημερινές με 734.

p.s. Λονδίνο έγινε πια με τόσες πτήσεις. . . :rolleyes:
 
Και πολύ λογκό ακούγεται. Σε ελεύθερη αγορά ζούμε και ο ανταγωνισμός είναι προς όφελος του καταναλώτή.
 
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΓΙΑ Η Α3 ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟΓΕΙΟΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΑ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ;
 
Ξαναπέστο αυτό με Ελληνική σύνταξη και χωρίς να φωνάζεις μήπως το καταλάβουμε...........
 
ROULA-OA":thghmm8g said:
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΓΙΑ Η Α3 ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΑΠΟΓΕΙΟΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΑ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ;

Αυτό φίλη "ROULA-OA" συμβαίνει σε πολλές πτήσεις των δύο εταιρειών...
Και εσωτερικού & εξωτερικού...
 
Η ΟΑ έχω την εντύπωση ότι πραγματοπόίησε αλλαγές και στο πρόγραμμα ATH-KGS-ATH γιατί εκεί που από 28 Οκτυωμβρίου και οι τριες πτήσεισ για Κω γινόντουσαν με ATR-72 και μερικές φορές η πρωινή με ATR-42 τώρα τουλάχιστον για τον Νοέμβριο στο site της ΟΑ στο πρόγρμμα των πτήσεων δείχνει ότι η μεσημεριαννή και η βραδυνή θα πραγματοποιούνται με Β737-300. Μπορεί να μου πει κάποιος αν άταν προγραμματισένο από την αρχή αυτό το πρόγραμμα για τον Νοέμβριο ή έγιναν πρόσφατα αυτές οι αλλαγές?
 
Το πρόβλημα είναι μάλλον ότι λόγω των έργων στο διάδρομο της Ρόδου, προσγειώνονται μόνο ΑΤ7. Έτσι έγιναν αλλαγές ανάμεσα στις πτήσεις που εξυπηρετούν τους δύο προορισμούς. Τα 733 της μεσημεριανής και απογευματινής της Ρόδου πάνε στην Κώ και αντίστοιχα τα ΑΤ7 πάνε στη Ρόδο.
 
Μάλλον έγιναν αλλαγές και πάλι στο δρομολόγιο ATH-KGS-ATH γιατί βλέπο ότι για τον Δεκέμβριο ότι κόβεται η μεσημεριανή πτήση και ότι η πρωινή θα γίνεται με B737-400.
 
Top