Μα (για) ποιον δουλεύουν τέλος πάντων !!!

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Φίλε Μάνο με πρόλαβες στη δημοσίευση της είδησης https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=15&t=5280. Μάλλον πήρες την εφημερίδα πριν από μένα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Βέβαια ο Admin το κλέιδωσε τάκα τάκα για να προλάβει (σοφά πράτων) ατέλειωτα on line μαλώματα μελώ του forum :thx: :thx: :thx: :thx: :thx:

Στο θέμα μας τώρα. Είναι εντυπωσιακό τό γεγονός ότι "Θα προχωρήσει η διαδικασία πρόσληψης χρηματοοικονομικού συμβούλου για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής" . Δηλαδή οι ΜΑΚΑΚΕΣ Έλληνες ΘΑ ΞΗΛΩΘΟΥΝ να πληρώσουν επιτροπή που θα ψάξει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ που θα πληρώνεται από τις δικές μας τσέπες για να σώσει τους Κύκλους και το Όνομα :wall: :wall: :wall:

Κι επειδή η Ελλάδα μοιάζει με το Τεννεσί όπου όλα κυλούν πολύ αργά (βλέπε Jack Danniels), η επιτροπή θα αργήσει πολύ να αποφασίσει (για να πέφτει ο μισθός) κι όταν βγάλει τον ΕΚΛΕΚΤΟ, αυτός θα ΣΚΕΕΕΕΦΤΕΤΑΙ με τα χρόνια σε ποιον να δώσει του ς Κύκλους και το Όνομα (κι ο μισθός ο Παχουλός θα πέφτει right through, όπως έλεγε ο αήμνηστος Ζαμπέτας) :evil:

Η μόνη αλήθεια για την ΟΑ των πέντε ηπείρων και των 2 Θαλλασών είναι το κλείσιμο του παρακάτω άρθρου (από το ίδιο φύλλο της "Ε" με τον τίτλο ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ (κάτω κάτω στη σελίδα) http://www.enet.gr/online/online_te...,13474088,27586216,35615784,49798568,57549608

"Αλλού συντελείται κοσμογονία κι εδώ η διοίκηση των Ο.Α. δεν μπορεί,λέει, να βρει πέντε αεροπλάνα να νοικιάσει."

Κι η βρόχα έπεφτε right through (Γ. Ζαμπέτας) :rant: :rant: :rant:
 
flying Doc":3hkvv4y1 said:
Κι επειδή η Ελλάδα μοιάζει με το Τεννεσί όπου όλα κυλούν πολύ αργά (βλέπε Jack Danniels), η επιτροπεί θα αργήσει πολύ να αποφασίσει (για να πέφτει ο μισθός) κι όταν βγάλει τον ΕΚΛΕΚΤΟ, αυτός θα ΣΚΕΕΕΕΦΤΕΤΑΙ με τα χρόνια σε ποιον να δώσει του ς Κύκλους και το Όνομα (κι ο μισθός ο Παχουλός θα πέφτει right through, όπως έλεγε ο αήμνηστος Ζαμπέτας) :evil:
Και επειδή όλα κυλούν (κυλούσαν) αργά, όλες οι διοικήσεις έπαιζαν, παίζουν και θα παίζουν με τις τάπες των βαρελιών μέχρι οι "ιδέες για τη σωτηρία του εθνικού αερομεταφορέα" να ωριμάσουν...
 
Ο χρηματοοικονομικός σύμβουλος θα προσληφθεί,θα αμείβεται με υπέρογκα ποσά,και στο τέλος θα χαρακτηριστεί όποιος διαγωνισμός ως άγονος,και θα τελειώνει πάλι η ιστορία.Το έχουμε δει ξανά το έργο.
 
Μη μου τους κύκλους τάραττε...αυτό τους μαρανε...οι κυκλοι συμβόλιζαν τις 5 ηπείρους..τώρα εαν κόψουν και τα υπερατλαντικα δρομολόγια όπως φημολογείται τι θα μεινει...?μια περιφερειακή olympicair σε ευρώπη και μ.ανατολή...τι το διαφορετικό θα προσφερει ο νεος σύμβουλος και πως θα συνεισφερει τα μεγιστα ωστε η εταιρια να ορθοποδήσει οικονομικώς, να απαλλαγει από τα χρεη της, να αναπτυχθει σε υπολογισιμη δυναμη στην ΝΑ Ευρωπη και να καταστει κερδοφορα? και πως θα γινουν ολα αυτα χωρις ούτε ένας να χασει την δουλειά του?απο τη μια λενε θα προχωρ'ησουν σε εθελουσια εξοδο και από την άλλη εχουν αναγκη για προσωπικό για να βγει το πτητικό προγραμμα..τι παίζει τελικα γιατι εχουμε καταμπερδευτεί...και ποιος μας εγγυαται οτι η νεα νεα ολυμπιακη δεν θα γινει και αυτή βορά κομματικων ορεξεων και εξυπηρετησεων αρα παλι θα μπει μεσα και εμεις θα συνεχισουμε να την πληρωνουμε στον αιώνα τον απαντα..? :?
 
Κατ'αρχας, θα βρουνε χρημα απο τα λαδωματα της SIEMENS...!
Τωρα, σε οτι αφορα τα του "συμβουλου", ε, μια απο τα ιδια....!
Μιζες, ρεμουλα, και φυσικα ΔΕΝ προκειται ΠΟΤΕ να την πουλησουν!
Ουτε τα υπερατλαντικα θα κοψουν.....(βλεπε τωρα που ψηφιζουν οι Ελληνες της διασπορας...θα πεσει "μαυρογιαλουρικο" γιαουρτωμα)!
Εδω, διαβαζει κανεις, οτι θα εχουν 41 αεροπλανα για το καλοκαιρι. Αρα θα πρεπει να κανουν και προσληψεις πιλοτων, διοτι απο 16?7?2008, τιθενται σε ισχυ τα νεα ορια απασχολησης πιλοτων, βασει των JAR, subpart Q of the EU-OPS Regulation 1899/2006.
Τι λεει τωρα ο Χατζηδακης και οι παρατρεχαμενοι.... για συνταξιοδοτησεις πιλοτων!
Πολεμος γινεται "εξω" μπας και βρουνε κανεναν "ξεμπαρκο", να τον παρουν στο "αψε-σβησε" οι διαφορες εταιριες....!
Δυστυχως, μας εχουν φουμαρει στην μακακια, ολοι αυτοι οι "τυποι"! :with:
 
docORL":lxbn3rus said:
..........απο 16/7/2008, τιθενται σε ισχυ τα νεα ορια απασχολησης πιλοτων, βασει των JAR, subpart Q of the EU-OPS Regulation 1899/2006...............

Aν δεν απατώμαι, το τί ισχύει νομικά δεν παίζει τόση σημασία όσο πάιζουν οι συλλογικές συμβάσεις (αρκεί τα όρια να μήν υπερβαίνουν τον νόμο που αναφαίρεις). Εκτός και εάν οι παρούσες συμβάσεις πεταχτούν στα σκουπίδια και αρχίσουν από την αρχή (πράγμα πολύ πιθανό βέβαια), με την παρούσα σύμβαση ο νέος νόμος δεν θα αλλάξει τον τρόπο προγραμματισμού των πληρωμάτων της ΟΑ. Νομίζω.
 
fotis":3lect5vj said:
παίζει κάτι πολύ απλό:
Ρεμούλα!!! :wall:

Kαι επιπλεον για αλλη μια φορα,θα φυγουν εμπειροι χειριστες,οι ανω των 53,οπως εγινε το 2003 με την εναρξη λειτουργιας των "αερογραμμων"(100+ χειριστες τοτε,οι πιο πολλοι απο τους οποιους εγιναν αναρπαστοι σε Εmirates,Qatar,Jet Airways,Air One κλπ),ενω ηδη εδω και 2 χρονια εχουν φυγει 15+ επισης εμπειροι συγκυβερνητες για Emirates,Qatar με 40 αιτησεις που εχουν ηδη υποβληθει να εκκρεμουν...

Αν τελικα υλοποιηθει ο σχεδιασμος για 41 αεροσκαφη-συμφωνω docORL-το καλοκαιρι θα ψαχνουν για να φερουν ξενους να πεταξουν,με πολυ πιο "χοντρα" μισθοδοτικα πακετα,αφου η ελλειψη κατοχων πτυχιων JAR ειναι πολυ μεγαλη παγκοσμιως... :rant:

Edited: Πολλαπλά quotes
 
Ρε παιδιά πες τε μου σας παρακαλώ... Είναι δυνατόν να αφήνουν την ΟΑ να μαραζώνει έτσι; Τι κρύβονται πίσω από τις μίζες της Siemens, τον Ζαχόπουλο, το σκάνδαλο Ryanair που το περάσανε υπογείως και όοολα αυτά. Δηαλδή τι νομίζουν οτι είμαστε; Για τόσο μ@λ@κες μας περνάνε πια... ΕΛΕΟΣ! Έχω αγανακτήσει από αυτή την κατάσταση... Αφήνουν μια εταιρία να μαραζώνει και να συρρικνώνεται ενώ από την άλλη υποβοηθούν ιδιωτικά συμφέροντα. Χτίζουν παλάτια στην άμμο με μόνο σκοπό το κέρδος. Αυτή η ρέμουλα, ΑΧ αυτή η ρέμουλα. Πόσα θα φάτε πια; ΠΟΣΑ;;;
 
Top