αντικατάσταση στόλου ΟΑ

Έκανε σωστά η ΟΑ που αντικατέστησε τα 747-200 με Α340-300Χ ή έπρεπε να τα αντικαταστήσει με

  • 747-400

    Votes: 6 20,0%
  • 767

    Votes: 8 26,7%
  • 777

    Votes: 6 20,0%
  • Α340-300Χ

    Votes: 7 23,3%
  • Α340-600

    Votes: 2 6,7%
  • MD-11

    Votes: 1 3,3%

  • Total voters
    30

747lover

Economy-Class-Member
Εγγραφή
20/04/2008
Μηνύματα
116
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εσείς πιστεύετε πως η ΟΑ έκανε καλά που αντικατέστησε τα 747-200 με Α340-300Χ το 98' μπορείτε να ψηφίσετε...
 
Παντα πιστευα (αν και δεν ειμαι fleet manager) οτι η καλυτερη επιλογη ηταν το 767-300ΕR για την ΟΑ οχι ακριβως μονο την δουλεια των 340 αλλα και των α300-600 μιας που το 767 ειναι ενα πολυ flexible αεροσκαφος που μπορει να συνδιαστει και με long αλλα και medium haul με χαμηλο κοστος. Δεν ειναι τυχαιο που αρκετες απο τις κορυφαιες εταιριες το εχουν διαλεξει και το χρησημοπιουν σε μεγαλο βαθμο σε δρομολογια απο 600ΝΜ μεχρι και 5000ΝΜ το οποιο το θεωρω μεγαλη ποικιλια δρομολογιων.
 
Σε κάποιο θέμα είχα διαβάσει ότι τα Α340 ανήκουν στο υπουργείο οικονομικών και όχι στην Ο.Α!!!Οπότε,ισχύει η παροιμία "γάιδαρο του χάριζαν και τον κοίταζε στα δόντια"...Πάλι καλά που έχει και τα Α340 και δεν έχει μείνει η Αμερική χωρίς σύνδεση...
 
Tα αεροσκαφη ειχανε περασει κατοπιν της αγορας τους στο δημοσιο, λογω αδυναμιας καταβολης της δοσης απο τον εθνικο μας αερομεταφορεα...
 
Τα 767 θα ειταν τα ποιο τελεια για την ΟΑ, μιας και ειναι μικρα αρα γεμιζουν ευκολα ακομα και το χειμωνα αρα επιτρεπουν ποιο καλες συχνωτητες. Ειναι και οικονομικα και τα ποιο δημοφιλη στους επιβατες γιατι προσφαιρουν τις λιγοτερες μεσαιες θεσεις απο ολα τα widebodies.
 
Top