Νέο Πρόστιμο για τις ΟΑ από την Ευρωπαϊκή Ένωση

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτή η μανία τους να την κλείσουν δεν μπορώ να καταλάβω. Όπως δεν μπορώ να καταλάβω την θέση της Ευρώπης σε μια εταιρία ελληνική... Τι ζόρι τραβάνε αυτοί της κομισιόν;
 
Μα όλοι μια κλίκα είναι στο να την κλείσουν. Μια παρεούλα. Το θέμα είναι ότι θέλουν να την αποτελειώσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται αν και πιστεύω, και ιδιαίτερά ο εσωτερικός ανταγωνισμός, θα τους γυρίσει μπούμερανγκ! Έχει ο καιρός γυρίσματα.
 
tarig_gr":23tvspyy said:
Αυτή η μανία τους να την κλείσουν δεν μπορώ να καταλάβω. Όπως δεν μπορώ να καταλάβω την θέση της Ευρώπης σε μια εταιρία ελληνική... Τι ζόρι τραβάνε αυτοί της κομισιόν;

Το ότι είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και μάλιστα στο 'σκληρό' της πυρήνα, αυτό έχει μια σειρά από δικαιώματα, αλλά και μια σειρά από υποχρεώσεις.
Και τα δύο προέρχονται από κοινές αποφάσεις, όχι από επιβολή κάποιου άγνωστου, νεφελώδους τρίτου προς εμάς. Και παίρνουμε, και μάλιστα πολλά. Δεν θα κάτσω να αναφέρω τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τα δικαιώματά μας - ένα μόνο απλό, το ότι εγώ, ως Έλληνας πολίτης έχω τα ίδια δικαιώματα (π.χ. εργασίας, μόρφωσης) με ένα Άγγλο στην Αγγλία.
Και ούτε θα κάτσω να αναφέρω τα όποια -οικονομικά- πλεονεκτήματα που απορρέουν από το ότι είμαστε μέλος της Ε.Ε. και ιδιαίτερα στην Ευρωζώνη. Άλλωστε υπάρχει Έλληνας πολιτικός (η κ. Παπαρρήγα) που δήλωσε ότι όλα αυτά γίνονται για τα ...αυτοκίνητα, και δεν μας αφορούν, αναφερόμενη στην τεράστια συμμετοχή της Ε.Ε. στους Αυτοκινητόδρομους και τα άλλα έργα υποδομής. Όποιος θέλει να τα δει τα βλέπει, όποιος δεν θέλει, δεν πρόκειται να τα δει.

Αναφέρομαι όμως στο θέμα που συζητάμε. Μια από τις κοινές αποφάσεις είναι ότι όλες οι αεροπορικές εταιρείες θα λειτουργούν με οικονομικά κριτήρια ιδιωτικά. Δηλαδή δεν θα έχουμε επιβάρυνση του φορολογούμενου στη λειτουργία τους (τονίζω το λειτουργία, γιατι ορισμένα δρομολόγια, τα άγονα αντιμετωπίζονται διαφορετικά, όπως και ορισμένες περιπτώσεις ριζικής αναδιάρθρωσης). Γιατί δεν είναι δυνατό η μια εταιρεία στην Ελλάδα να πασχίζει να λειτουργεί χωρίς τη ...γαλαντόμα συνεισφορά του κράτους που να καλύπτει τα καθημερινά της ελλείματα και αυτό να κλείνει μια άλλη εταιρεία στην Αυστρία, η οποία, χωρίς τη συνεισφορά του κράτους κλείνει και κόσμος χάνει τη δουλειά του από τον αθέμιτο ανταγωνισμό της κρατικά επιδοτούμενης ανταγωνίστριάς της, έστω κι αν δεν ανταγωνίζονται άμεσα σε καμία γραμμή. Αυτό είναι αθέμιτο, έτσι συμφωνήσαμε.
Και όχι μόνο συμφωνήσαμε, θα πρόσθετα, αλλά και έτσι πρέπει να γίνεται.

Τώρα, αν πράγματι χρειαζόμαστε την Ε.Ε. να μας υπενθυμίσει ότι δεν γίνεται στα 'μα μα' και στα 'σα μα', και αυτό δεν χρειάζεται. Μόνοι μας πρέπει να είχαμε φροντίσει να κλείσει αυτή η πληγή.
 
Καί η Ιταλία δεν έχει φροντίσει να κλείσει την πλήγη της Alitalia και αναγκάζεται να το κάνει τώρα άρον, άρον μιας και η εταιρία δεν έχει χρηματοδότηση ούτε για καύσιμα. Μέσω της CAI (σημ. της Ιταλικής ΠΑΝΘΕΟΝ) προσπαθεί να σώσει την εταιρία θυσιάζοντας δρομολόγια και εργαζόμενους και ζητώντας την δέηση ακόμη και του Πάπα. :thx: (http://news.yahoo.com/s/nm/20080912/od_ ... talia_pope).
 
TRAGIKOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Kακόγουστο, είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε.
 
Top