Ολυμπιακή και MIG

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
docORL
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 19 Δεκ 2007, 00:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: in the cockpit...
x 2

Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό docORL » 25 Φεβ 2009, 21:33

Προχωραει η διαδικασια ιδιωτικοποιησης της ΟΑ, και χθες ανακοινωθηκε και το ονομα του κ. Σιμυγδαλα, ο οποιος ανελαβε στην MIG επικαιρη και πολυ κυρια θεση.
Εξ'οσων γνωριζω, ο κ. Σιμυγδαλας, ειναι ενας νεος ανθρωπος, αεροπορος ο ιδιος, με γνωσεις διοικησης, μιας και εχει σπουδασει στην Αγγλια, και προπαντων ηθικοτατος, ευγενης, και εργατικος.
Προσωπικα, του ευχομαι, η μεγαλη του "αλλαγη", να του βγει σε καλο, οπως σε καλο ελπιζω και ευχομαι να βγει και για την ΟΑ-MIG.
:great:
0 x
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.


Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό al.porto » 25 Φεβ 2009, 22:59

Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται λίγο μυστήριο που ένας εκ των ιδρυτών και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Α3 πήρε τέτοια μετεγγραφή, ειδικά τώρα που η Aegean είναι στο απόγειο της ακμής της. Τι να έγινε άραγε; Ήθελε νέες προκλήσεις, δεν ήθελε να είναι στη σκιά του Βασιλάκη, του έδωσε η Μαρφίν τεράστιο πακέτο, κάτι παραπάνω ξέρει και έφυγε έγκαιρα; Εσείς τι γνώμη έχετε;
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun

vakiklos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 27 Δεκ 2007, 22:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό vakiklos » 26 Φεβ 2009, 00:38

Γιατί όχι όλα μαζί.
Να σημειώσω ότι η προσέλκυση στελεχών από ανταγωνιστή δείχνει επιθετική διάθεση.
0 x

Άβαταρ μέλους
docORL
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 19 Δεκ 2007, 00:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: in the cockpit...
x 2

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό docORL » 26 Φεβ 2009, 12:08

Ολα ειναι πιθανα. Ο συγκεκριμμενος ανθρωπος, παραιτηθηκε απο την εταιρια του, και βρηκε στεγη κατω απο την MIG. Ο ιδιος ξερει τους λογους, και οι λογοι αυτοι ειναι ενδεχομενως προσωπικοι, και δεν πρεπει να μας αφορουν.
Μας αφορα το παρελθον του ανδρος, το οποιο ειναι απο καθε αποψη, αψογο, και αυτο ειναι που μετραει.
0 x
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.


Άβαταρ μέλους
Tolisshow
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 12:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό Tolisshow » 26 Φεβ 2009, 12:33

Ναι όντως..Προσωπικά πιστεύω οτι με την MIG και τον συγκεκριμένο κύριο επικεφαλή,η συγκεκριμένη εταιρία( με αναμιξη της ΟΑ μέσα) που θα δημιουργηθεί θα είναι μια αξιόπιστη,ανταγωνιστική εταιρία..δεν τυχαίο που η αιγαίου έφτασε εδώ που έφτασε με τη βοήθεια του Σιμιγδαλα ο οποιός έχει ειδικευτεί στην διοίκηση των αεροπορικών εταιριών..μακαρι
0 x
ΝΑΙ ΡΕ,ΠΑΟΚ

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 27 Φεβ 2009, 16:31

Βρηκαν λεει αλλον επενδυτη που δινει λεει 750 εκ ευρω???

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=2530787
0 x

Άβαταρ μέλους
docORL
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 19 Δεκ 2007, 00:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: in the cockpit...
x 2

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό docORL » 28 Φεβ 2009, 00:34

Ο επενδυτης αυτος, υπηρχε και παλια.
Επικεφαλης, πρωην επιτυχημενος ΓΔ, και συνταξιουχος κυβερνητης.
Μενει να δουμε, αν μετα τις συζητησεις με την MIG, το fund αυτο, βαλει το χερι στην τσεπη, και κανει "δεσμευτικη προσφορα".
Τελικα, εκει που δεν την ηθελε κανενας, τωρα "παιζουν μπαλλα"!
Για να δουμε!
0 x
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 28 Φεβ 2009, 12:08

Μα που ηταν αυτος ομως με τα 750 εκ οταν τοσο καιρο δεν ηθελε κανενας την εταιρια στον διαγωνισμο?Και αφου μπορει να τη παρει πολυ πιο φθηνα γιατι κανει παιχνιδι με 700+ εκ?

Και το ονομα του fund(γιατι περι επενδυτικου fund προκειται και οχι για εναν ανθρωπο μονο)
Air Works!

Παραθετω ενα κομματακι απο το αρθρο στα νεα(δινω λινκ απο κατω):
Αεροπορικές πηγές ανέφεραν χτες ότι η Αir Works στηρίζεται σε ευρωπαϊκά επιχειρηματικά και τραπεζικά κεφάλαια, ενώ η προσφορά της αφορά το σύνολο των εταιρειών και δραστηριοτήτων του ομίλου. Η προγραμματιζόμενη συνολική επένδυση- τίμημα εξαγοράς και επενδύσεις- στη νέα εταιρεία φέρεται να ξεπερνά κατά πολύ τις αποτιμήσεις της κυβέρνησης, φτάνοντας τα 700 εκατ. ευρώ! Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η πρόταση που έχει σταλεί στα συναρμόδια υπουργεία προβλέπει την εξαγορά έως και του 85%- 90% της Ολυμπιακής (το 10%- 15% θα παραμείνει στο Δημόσιο), καθώς και τη διατήρηση στη νέα εταιρεία των περισσότερων εργαζομένων της.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4504490&ct=3

Αυτο που βλεπω ειναι οτι ολοι οι υποψηφιοι προσπαθουν μαζι να εχουν και το πασοκ αφου πιθανοτατα το θεωρουν επομενη κυβερνηση(παλι στα χαμενα θα γυρναω ενα πραγμα! :banana: )και αφηνουν ενα ποσοστο στο κρατος.Παντως 90% της ΟΑ με 700 εκ ευρω ειναι αρκετα ικανοποιητικη προσφορα ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΑΣΜΑ.Επισης δε νομιζω η swissport να τη πατησε τοσο πολυ και να χασει και το handling,(αφου εχασε με την αποφαση της να παρει της ΟΑ και την Athens στο θεμα handling)και γενικα ολα ερχονται πολυ περιεργα μετα τον διαγωνισμο.Τι ειναι αυτο που τραβαει τωρα τους επενδυτες?Στη τελικη αν μπορεις να παρεις κατι που ολοι δινουν το πολυ 10 ευρω ας πουμε,δε δινεις 50!Αν το θες τοσο πολυ απλα ανεβαζεις μεχρι να μη μπορει να ακολουθησει ο αλλος.Αβυσσος το μυαλο τους!

Ειδωμεν!
0 x

Άβαταρ μέλους
docORL
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 19 Δεκ 2007, 00:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: in the cockpit...
x 2

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό docORL » 28 Φεβ 2009, 14:10

Τελευταιες επιβεβαιωμενες πηγες, αναφερουν οτι θελουν να "αγορασουν" την ΟΑ οπως ειναι, καταθετοντες ως κεφαλαιο στην τραπεζα, αυτο που θα καταθεσουν, με την προυποθεση οτι το κρατος θα αναλαβει τα μεχρι σημερα χρεη της ΟΑ προς τριτους. Δεν θελουν την ΠΑΝΘΕΟΝ, αλλα την ΟΑ.
Σε οτι αφορα την συνεχιση των διαπραγματευσεων, οι ιδιες πηγες αναφερουν, οτι υπαρχει αντιδραση απο βουλευτες και στελεχη της ΝΔ , να μην πουληθει η εταιρια στον ομιλο MIG.
Τις ιδιες αντιδρασεις εχουν και καποια στελεχη συνδικαλιστικα (αυτοι τον χαβα του), και απ'οτι μαθαινω, αυτο ισχυει και απο καποιον (?) της ΕΧΠΑ, σε αντιθεση με το συνολο σχεδον των χειριστων, που βλεπει ως μονη λυση την πωληση της εταιριας, και ειδικα στον προαναφερθεντα ομιλο.
0 x
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 28 Φεβ 2009, 14:28

Ενδιαφερον αρθρο της Ελευθεροτυπιας(φρεσκο φρεσκο μια ωρα και κατι εχει που βγηκε!)
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=49954660

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ(εισαγωγη αρθρου)
Σύμφωνα με πληροφορίες η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του κ. Βγενόπουλου, ο οποίος επιχείρησε να δρομολογήσει πλαίσιο κοινών δράσεων και συνεργειών, με την Aegean, στην περίπτωση που η MIG γίνει ο ανάδοχος των στοιχείων του ενεργητικού της «Ολυμπιακής» (πτητικό έργο και τεχνική βάση).
0 x


alexandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 00:37

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό alexandros » 28 Φεβ 2009, 17:57

το Βημα γραφει σημερα οτι εντος της βδομαδας πεφτουν οι υπογραφες και οριστικοποιειται η συμφωνια μεταξυ ΜΙG- κυβερνησης....

Προς υπογραφή της συμφωνίας εξαγοράς των εταιρειών της Ολυμπιακής προχωρούν- εκτός απροόπτου- την ερχόμενη εβδομάδα οι εμπλεκόμενες πλευρές, η κυβέρνηση δηλαδή με τον όμιλο ΜΙG και την εταιρεία Swissport. Σύμφωνα με πληροφορίες, στα περισσότερα ζητήματα έχει επέλθει συμφωνία και θα καταρτιστούν πλέον τα νομικά κείμενα προκειμένου να «πέσουν» οι τελικές υπογραφές. Το χρονικό διάστημα των τριών εβδομάδων που είχε οριστεί προκειμένου να ολοκληρωθούν οι αποκλειστικές διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών λήγει την ερχόμενη Παρασκευή, αλλά δεν αποκλείεται οι συμφωνίες να υπογραφούν νωρίτερα.


Μακαρι να γινει λεω εγω....αλλα δεν μπορω να καταλαβω αυτο που γραφτηκε πιο πανω οτι υπαρχουν λεει αντιδρασεις απο την ιδια την ΝΔ εναντιον της πωλησης. Πως ειναι δυνατον αυτοι οι ανθρωποι να μην συμφωνουν μεταξυ τους ποτε; Θελουν να κανουν κατι για το καλος της χωρας επιτελους;
Μονοι τους θα βγαλουν τα ματια τους γι'αυτο και ο Βγενοπουλος συναντηθηκε με το Παπανδρεου μιας και θεωρειται ο αυριανος πρωθυπουργος
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό aas59 » 28 Φεβ 2009, 20:14

alexandros έγραψε:δεν μπορω να καταλαβω αυτο που γραφτηκε πιο πανω οτι υπαρχουν λεει αντιδρασεις απο την ιδια την ΝΔ εναντιον της πωλησης.


Μην δίνεις ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που κατά καιρούς γράφονται από διάφορους δημοσιογράφους.
Έχουν την ίδια βαρύτητα όσο το ..............Α380 της ΤΗΥ που έπεσε 8)
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
docORL
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 19 Δεκ 2007, 00:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: in the cockpit...
x 2

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό docORL » 01 Μαρ 2009, 01:15

O alexandros εχει δικιο να αναρωτιεται.
Δυστυχως, υπαρχουν καποιοι "κυριοι", που για λογους προσωπικου συμφεροντος (βλεπε γνωριμιες, κλπ, κλπ) με γνωστους ανταγωνιστες, δεν θελουν να σταθει στα ποδια της η ΟΑ, μην προκαλεσει 'ζημια" στους προστατευομενους επιχειρηματιες....
Η ιστορια εχει ετσι δειξει, και απο εποχης ΠΑΣΟΚ, αλλα και επι εποχης ΝΔ, οπου στην κυριολεξια οι κυβερνησεις, εχουν αποδεκατισει την εταιρια,με μοναδικο σκοπο, το οφελος των ανταγωνιστων.
Και εμενα προσωπικα μου προκαλει εντυπωση, που η ΟΑ δεν εχει κλεισει τοσο καιρο, αλλα εξακολουθει να αντιστεκεται, προς μεγαλην αποριαν των ανταγωνιστων, που παρολο τα αθεμητα μεσα (βλεπε σπιουνιες...), δεν καταφερε αυτο που θα ηθελε. Το οριστικο κλεισιμο της.
Ευλογα λοιπον, η επερχομενη νεα ιδιοκτησια, δεν θα ειναι ευκολος αντιπαλος, και η μαχη θα δοθει "προσωπο με προσωπο". Αυτο, οπως εγραψε και ο τυπος, εχει προκαλεσει αισθημα πανικου (προς μεγαλη χαρα των εργαζομενων στην ΟΑ), στον ανταγωνισμο.
Αγαπαει ο Θεος τον κλεφτη, αλλα και τον νοικοκοιρη!
0 x
Every takeoff is optional. Every landing is mandatory.


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 02 Μαρ 2009, 10:28

Αρθρο του ΕΤ με τιτλο "Η μαχη Ολυμπιακης - ΑΕGEAN αρχισε πριν τις υπογραφες":
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=78209

Στο τελος του αρθρου, αναφερεται οτι μπορει ο Βασιλακης αν δει οτι δε μπορει να ανταπεξελθει να πουλησει το πλειοψηφικο πακετο της εταιριας σε επενδυτικο fund,με τη παρατηρηση οτι αν αυτο γινει,λογω της μεγαλης πτωσης της μετοχης της Α3, θα γινει σε πολυ χαμηλοτερη τιμη απο τη πρωτη φορα που εγινε προταση για πωληση των μετοχων του.
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1192
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 21

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό Cross » 02 Μαρ 2009, 14:10

docORL έγραψε:Και εμενα προσωπικα μου προκαλει εντυπωση, που η ΟΑ δεν εχει κλεισει τοσο καιρο, αλλα εξακολουθει να αντιστεκεται, προς μεγαλην αποριαν των ανταγωνιστων, που παρολο τα αθεμητα μεσα (βλεπε σπιουνιες...), δεν καταφερε αυτο που θα ηθελε. Το οριστικο κλεισιμο της.
Κι η Ολυμπιακή με αθέμιτα μέσα καταφέρνει και λειτουργεί, γι'αυτό άλλωστε έχει καταδικαστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όσο λερωμένη είναι η φωλιά των ανταγωνιστών, άλλο τόσο (κι ίσως περισσότερο) είναι κι αυτή της Ολυμπιακής. Μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια. Γι'αυτό λοιπόν καλύτερα ας ασχοληθούμε με την ίδια την Ολυμπιακή κι ας αφήσουμε τους ανταγωνιστές στην ησυχία τους, οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν είναι το θέμα μας.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες