Ολυμπιακή και MIG

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Προχωραει η διαδικασια ιδιωτικοποιησης της ΟΑ, και χθες ανακοινωθηκε και το ονομα του κ. Σιμυγδαλα, ο οποιος ανελαβε στην MIG επικαιρη και πολυ κυρια θεση.
Εξ'οσων γνωριζω, ο κ. Σιμυγδαλας, ειναι ενας νεος ανθρωπος, αεροπορος ο ιδιος, με γνωσεις διοικησης, μιας και εχει σπουδασει στην Αγγλια, και προπαντων ηθικοτατος, ευγενης, και εργατικος.
Προσωπικα, του ευχομαι, η μεγαλη του "αλλαγη", να του βγει σε καλο, οπως σε καλο ελπιζω και ευχομαι να βγει και για την ΟΑ-MIG.
:great:
 
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται λίγο μυστήριο που ένας εκ των ιδρυτών και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Α3 πήρε τέτοια μετεγγραφή, ειδικά τώρα που η Aegean είναι στο απόγειο της ακμής της. Τι να έγινε άραγε; Ήθελε νέες προκλήσεις, δεν ήθελε να είναι στη σκιά του Βασιλάκη, του έδωσε η Μαρφίν τεράστιο πακέτο, κάτι παραπάνω ξέρει και έφυγε έγκαιρα; Εσείς τι γνώμη έχετε;
 
Γιατί όχι όλα μαζί.
Να σημειώσω ότι η προσέλκυση στελεχών από ανταγωνιστή δείχνει επιθετική διάθεση.
 
Ολα ειναι πιθανα. Ο συγκεκριμμενος ανθρωπος, παραιτηθηκε απο την εταιρια του, και βρηκε στεγη κατω απο την MIG. Ο ιδιος ξερει τους λογους, και οι λογοι αυτοι ειναι ενδεχομενως προσωπικοι, και δεν πρεπει να μας αφορουν.
Μας αφορα το παρελθον του ανδρος, το οποιο ειναι απο καθε αποψη, αψογο, και αυτο ειναι που μετραει.
 
Ναι όντως..Προσωπικά πιστεύω οτι με την MIG και τον συγκεκριμένο κύριο επικεφαλή,η συγκεκριμένη εταιρία( με αναμιξη της ΟΑ μέσα) που θα δημιουργηθεί θα είναι μια αξιόπιστη,ανταγωνιστική εταιρία..δεν τυχαίο που η αιγαίου έφτασε εδώ που έφτασε με τη βοήθεια του Σιμιγδαλα ο οποιός έχει ειδικευτεί στην διοίκηση των αεροπορικών εταιριών..μακαρι
 
Ο επενδυτης αυτος, υπηρχε και παλια.
Επικεφαλης, πρωην επιτυχημενος ΓΔ, και συνταξιουχος κυβερνητης.
Μενει να δουμε, αν μετα τις συζητησεις με την MIG, το fund αυτο, βαλει το χερι στην τσεπη, και κανει "δεσμευτικη προσφορα".
Τελικα, εκει που δεν την ηθελε κανενας, τωρα "παιζουν μπαλλα"!
Για να δουμε!
 
Μα που ηταν αυτος ομως με τα 750 εκ οταν τοσο καιρο δεν ηθελε κανενας την εταιρια στον διαγωνισμο?Και αφου μπορει να τη παρει πολυ πιο φθηνα γιατι κανει παιχνιδι με 700+ εκ?

Και το ονομα του fund(γιατι περι επενδυτικου fund προκειται και οχι για εναν ανθρωπο μονο)
Air Works!

Παραθετω ενα κομματακι απο το αρθρο στα νεα(δινω λινκ απο κατω):
Αεροπορικές πηγές ανέφεραν χτες ότι η Αir Works στηρίζεται σε ευρωπαϊκά επιχειρηματικά και τραπεζικά κεφάλαια, ενώ η προσφορά της αφορά το σύνολο των εταιρειών και δραστηριοτήτων του ομίλου. Η προγραμματιζόμενη συνολική επένδυση- τίμημα εξαγοράς και επενδύσεις- στη νέα εταιρεία φέρεται να ξεπερνά κατά πολύ τις αποτιμήσεις της κυβέρνησης, φτάνοντας τα 700 εκατ. ευρώ! Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η πρόταση που έχει σταλεί στα συναρμόδια υπουργεία προβλέπει την εξαγορά έως και του 85%- 90% της Ολυμπιακής (το 10%- 15% θα παραμείνει στο Δημόσιο), καθώς και τη διατήρηση στη νέα εταιρεία των περισσότερων εργαζομένων της.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4504490&ct=3

Αυτο που βλεπω ειναι οτι ολοι οι υποψηφιοι προσπαθουν μαζι να εχουν και το πασοκ αφου πιθανοτατα το θεωρουν επομενη κυβερνηση(παλι στα χαμενα θα γυρναω ενα πραγμα! :banana: )και αφηνουν ενα ποσοστο στο κρατος.Παντως 90% της ΟΑ με 700 εκ ευρω ειναι αρκετα ικανοποιητικη προσφορα ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΑΣΜΑ.Επισης δε νομιζω η swissport να τη πατησε τοσο πολυ και να χασει και το handling,(αφου εχασε με την αποφαση της να παρει της ΟΑ και την Athens στο θεμα handling)και γενικα ολα ερχονται πολυ περιεργα μετα τον διαγωνισμο.Τι ειναι αυτο που τραβαει τωρα τους επενδυτες?Στη τελικη αν μπορεις να παρεις κατι που ολοι δινουν το πολυ 10 ευρω ας πουμε,δε δινεις 50!Αν το θες τοσο πολυ απλα ανεβαζεις μεχρι να μη μπορει να ακολουθησει ο αλλος.Αβυσσος το μυαλο τους!

Ειδωμεν!
 
Τελευταιες επιβεβαιωμενες πηγες, αναφερουν οτι θελουν να "αγορασουν" την ΟΑ οπως ειναι, καταθετοντες ως κεφαλαιο στην τραπεζα, αυτο που θα καταθεσουν, με την προυποθεση οτι το κρατος θα αναλαβει τα μεχρι σημερα χρεη της ΟΑ προς τριτους. Δεν θελουν την ΠΑΝΘΕΟΝ, αλλα την ΟΑ.
Σε οτι αφορα την συνεχιση των διαπραγματευσεων, οι ιδιες πηγες αναφερουν, οτι υπαρχει αντιδραση απο βουλευτες και στελεχη της ΝΔ , να μην πουληθει η εταιρια στον ομιλο MIG.
Τις ιδιες αντιδρασεις εχουν και καποια στελεχη συνδικαλιστικα (αυτοι τον χαβα του), και απ'οτι μαθαινω, αυτο ισχυει και απο καποιον (?) της ΕΧΠΑ, σε αντιθεση με το συνολο σχεδον των χειριστων, που βλεπει ως μονη λυση την πωληση της εταιριας, και ειδικα στον προαναφερθεντα ομιλο.
 
Ενδιαφερον αρθρο της Ελευθεροτυπιας(φρεσκο φρεσκο μια ωρα και κατι εχει που βγηκε!)
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=49954660

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ(εισαγωγη αρθρου)
Σύμφωνα με πληροφορίες η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του κ. Βγενόπουλου, ο οποίος επιχείρησε να δρομολογήσει πλαίσιο κοινών δράσεων και συνεργειών, με την Aegean, στην περίπτωση που η MIG γίνει ο ανάδοχος των στοιχείων του ενεργητικού της «Ολυμπιακής» (πτητικό έργο και τεχνική βάση).
 
Top