Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 27

Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό mxnk » 16 Μαρ 2009, 23:10

Χθες στο Πρώτο Θέμα ανέφεραν ότι η MIG σκέφτεται να πάρει τους παρακάτω τυπους αεροσκαφών:

10-12 (με option για ακόμα 6) αεροσκάφη για πτήσεις έως 4 ώρες σε Ευρώπη και Μ. Ανατολή, αλλά και για τους 4 domestic προορισμούς με μεγάλη κίνηση (Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδος). Αυτά θα είναι Α320 και Α321 ή Β737-800 και Β737-900

4-5 Α330-300 ή Α340-400 ή Β777 για τα μακρυνά δρομολόγια

6-8 ATR-600 New Generation ή Embraer 145

Θέλει να πετάει με ένα σύνολο 25-30 αεροσκαφών.

By the way, είδα στο site της ATR το εσωτερικό του ATR-600 το οποίο είναι πολύ ωραίο, με ωραία καθίσματα και mini τηλεοράσεις! Άντε να απολαμβάνουμε περισσότερο και τις πτήσεις για Βελιγράδι που γίνονται με ATR μέχρι σήμερα!
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό Akis » 16 Μαρ 2009, 23:21

mxnk έγραψε:... Α340-400 ...

Να το δω αυτό και τίποτε άλλο!!! :wall:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

dimgr
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2008, 23:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό dimgr » 17 Μαρ 2009, 00:29

mxnk έγραψε:Χθες στο Πρώτο Θέμα ανέφεραν ότι η MIG σκέφτεται να πάρει τους παρακάτω τυπους αεροσκαφών:


6-8 ATR-600 New Generation ή Embraer 145

Θέλει να πετάει με ένα σύνολο 25-30 αεροσκαφών.

By the way, είδα στο site της ATR το εσωτερικό του ATR-600 το οποίο είναι πολύ ωραίο, με ωραία καθίσματα και mini τηλεοράσεις! Άντε να απολαμβάνουμε περισσότερο και τις πτήσεις για Βελιγράδι που γίνονται με ATR μέχρι σήμερα!


Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, περίμενα να ακούσω ποιές είναι οι πιθανές επιλογές.
Αλλά αν δεν κάνω λάθος ATR-600 πρίν τέλος του 2010 δεν θα είναι διαθέσιμο ... αναρωτιέμαι με τί θα πορευθεί στο ενδιάμεσο.
Εγώ νόμιζα οτι θα σκέπτονταν και τα Dash Q400 ή CRJ Nextgen.
0 x

nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38
x 20

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 17 Μαρ 2009, 01:14

Αν παρει A330 ή Β777 πρεπει η εταιρια να εχει ETOPS approval για να κανει μακρινα δρομολογια και αυτο για να το παρει πρεπει στην εταιρια να πετανε το τυπο του αεροπλανου συγκεκριμενο χρονικο διαστημα,ενα,δυο,μεχρι τρια χρονια αναλογως τι approval θελουν να παρουν (60min,120min,180min). Υπαρχουν και αλλα πολλα requirements για ETOPS approval και χρειαζεται χρονος και οργανωση.
0 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο


Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 26

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 17 Μαρ 2009, 10:54

Αγαπητά μέλη, μην ξεχνάμε ότι στις μικρές αποστάσεις, μέχρι να έρθει η γενιά -600, προσφέρεται ήδη η γενιά -500. Και αν κρίνω και από το ολοσέλιδο οπισθόφυλλο του πιο έγκυρου ελληνικού αεροπορικού περιοδικού, τότε το ενδιαφέρον της ATR είναι κάτι παραπάνω από.. απογειωμένο. Στις άλλες δύο δε κατηγορίες, τα Α340-300 και τα 737NG έχουν μάλλον μεγαλύτερη τύχη δεδομένων των ιστορικών χρήσης των ΟΑ.

δικός σας
0 x

Άβαταρ μέλους
Clansman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 20 Δεκ 2007, 01:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό Clansman » 17 Μαρ 2009, 20:13

mxnk έγραψε:
Θέλει να πετάει με ένα σύνολο 25-30 αεροσκαφών.



Γιατι τόσα λίγα ... Τώρα πετάει με 39 στο σύνολο αν δεν με απατά το μέτρημα μου.. Αυτά θα είναι μόνο για το ξεκίνημα και μετα σιγά σίγα θα αγοράζει να φανταστώ??? η μπααααα.....

Θέλω 737NG.....Θέλω 737NG.....Θέλω 737NG.....!!!
0 x
"And i know what i want...when the timing is right...
then i take what is mine... i am the Clansman.."


Olympic Airlines Freak
Pilot wannabe

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 27

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό mxnk » 17 Μαρ 2009, 20:20

Τα ATR δεν είναι λίγο μεγάλα για να πετάνε πχ Καστελλόριζο;
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
eagle1
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 17:15
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: Αθηνα
x 2

Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό eagle1 » 18 Μαρ 2009, 05:15

Ο τύπος των αεροσκαφών θα εξαρτηθεί εκτός από τη διαθεσιμότητα του και από το πόσοι τελικά χειριστές των Ολυμπιακών αερογραμμών θα προσληφθούν από τη νέα εταιρεία.
Είναι λογικό ότι αν ο αριθμός είναι ικανοποιητικός θα προτιμηθούν τα NG,καθώς και τα ATR-500,μιας και θα χρειαστούν πολύ λιγότερες μέρες και έξοδα εκπαίδευσης στους νέους τύπους,ενώ ταυτόχρονα θα διατεθούν πολύ γρηγορότερα προς πτητική εκμετάλευση,αφού η εμπειρία στα συγκεκριμένα είναι ήδη πολύ μεγάλη.Ποιός ξέρει όμως μπορεί να δούμε και την έκπληξη...
Το ΑΤR-600 πάντως θα είναι διαθέσιμο από το 2010 ενώ οι ανάγκες για "νέα" αεροσκάφη παρουσιάζονται να είναι ασφυκτικές.
Μάλλον θα προτιμηθούν ελαφρώς μεταχειρισμένα για την αρχή τουλάχιστον...
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5608
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 661
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό GP707 » 18 Μαρ 2009, 09:58

mxnk έγραψε:Τα ATR δεν είναι λίγο μεγάλα για να πετάνε πχ Καστελλόριζο;


Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία τα ATR42-500 μπορούν έστω και οριακά να επιχειρήσουν σε αεροδρόμια μεγέθους Καστελόριζου και Μήλου. Βέβαια το "οριακά" μένει να αποδειχθεί και στην πράξη...
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 917
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 27

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό mxnk » 18 Μαρ 2009, 12:57

Από θέμα capacity πάντως νομίζω αυτό που πετάει τώρα το DASH είναι ιδανικό για Καστελλόριζο!
0 x
_________________
I'd rather be flying...

https://my.flightradar24.com/mxnk
http://www.air-born.gr


Άβαταρ μέλους
eagle1
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 17:15
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
Τοποθεσία: Αθηνα
x 2

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό eagle1 » 18 Μαρ 2009, 15:14

Σωστό αυτό που γράφεις,μιας και η πληρότητα ιδίως το χειμώνα δεν είναι μεγάλη.
Από την άλλη όμως και αφού το δρομολογιο είναι επιδοτούμενο,η εταιρεία δε θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα,ας δρομολογεί μεγαλύτερο αεροσκάφος.
Το μόνο θέμα που μπορεί να προκύψει,είναι αυτό της ασφαλούς χρήσης του αεροσκάφους σε ορισμένα νησιωτικά αεροδρόμια στα οποία μέχρι τώρα τα DASH-7 υπερτερούν σε επιδόσεις από τα υπάρχοντα ATR-42 λόγω των χαρακτηριστικών STOL που διαθέτουν και γι αυτό άλλωστε αποκτήθηκαν το 2002-3,μετά την απόσυρση των Dornier 228.
Δε νομίζω όμως ότι ο Ανδρέας θα διακινδυνεύσει να εκτεθεί στο πολύ σοβαρό θέμα ασφάλεια πτήσεων,οπότε θα δείξει...
0 x

Άβαταρ μέλους
Clansman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 20 Δεκ 2007, 01:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό Clansman » 18 Μαρ 2009, 20:42

Τα Dash τι ηλικία έχουν.. I mean δεν είναι τόσο παλιά όπως τα ATR42 φαντάζομαι.



offtopic
Επίσης είμαι πολύ πολύ περίεργος να δω τυχών αλλαγή στα χρώματα της εταιρείας. Λογικά θα επικρατήσει μια ομοιομορφία..!! :|
0 x
"And i know what i want...when the timing is right...
then i take what is mine... i am the Clansman.."


Olympic Airlines Freak
Pilot wannabe

Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 42
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 18 Μαρ 2009, 20:55

Τα Dash 8-100 των ΟΑ ειναι 15-17 ετων και ειναι νοικιασμενα εως το τελος της φετινης χρονιας!
Οσο για τα αεροπλανα της αγωνης γραμμης πιστευω οτι θα προτιμησουν να τα δωσουν Franchise σε καμια μικρη εταιρια οπως Sky Express ειδικα σε αεροδρομια οπως Παρος, Μηλος, Καστελοριζο!
0 x


Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό al.porto » 19 Μαρ 2009, 00:06

Franchise δεν νομίζω να υπάρξει. Πιστεύω όμως ότι τα άγονα δρομολόγια θα έρθουν σε δεύτερη μοίρα, με την έννοια ότι η βαρύτητα θα δωθεί στην αναδιάρθωση του δικτύου του εξωτερικού και των "φιλέτων" του εσωτερικού (Θεσ/νικη, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη κλπ).
Τα ATR δε μπορούν να εξυπηρετήσουν αεροδρόμια όπως του Καστελόριζου, ειδικά το καλοκαίρι που πετάνε στα όρια των δυνατοτήτων τους.
Αν η νέα εταιρεία ενδιαφερθεί για το -600, μπορεί να συνεχίσει με τα σημερινά αεροσκάφη μέχρι να τα παραλάβει. Σκεφτείτε ότι μέχρι να γίνει η μετάβαση της εταιρείας, να παρθεί η απόφαση απόκτησής του, να δωθεί η παραγγελία και να παραδωθούν τα αεροπλάνα θα είμαστε στην καλύτερη περίπτωση στα τέλη του 2010/ αρχές του 2011.
Ας συμαζευτεί η κατάσταση με τα medium/ long haul δρομολόγια και τα άγονα δεν θα είναι δύσκολο να "νοικοκυρευτούν" με την σειρά τους.
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 26

Re: Ολυμπιακή και MIG

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 20 Μαρ 2009, 13:34

Aγαπητοί φίλοι, ακόμα και σήμερα, προορισμοί όπως το Καστελλόριζο ή η Πάρος, που εξυπηρετούνται από τα D8-1 και δεν πετούν ποτέ γεμάτα (ειδικά το καλοκαίρι) αλλά με ασφυκτικά πολλές φορές limitations (15/37θ). Θα μας ενδιέφερε να διαφωτιστούμε εάν το ATR42-500 με limitations είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τα προαναφερθέντα αεροδρόμια.

δικός σας
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες