Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό flesland » 25 Ιουν 2009, 20:48

Mike_ έγραψε:Την Κυριακή έχει συνάντηση με στελέχη της MIG Vice President (ονόματα δεν θα αναφέρω) της Boeing. Εκτάκτως καταφτάνει Αθήνα. Με ό,τι και συνεπάγεται αυτό.


Αυτό είναι επιβεβαιωμένο? Οι Κυριακές συνήθως δεν είναι η μέρα για meetings, τόσο πολύ βιάζονται?
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 25 Ιουν 2009, 21:03

Ναι, είναι. Επίσης, το ότι θα υπάρξει συνάντηση δεν σημαίνει πως υπάρχει συμφωνία ή πως θα υπάρξει συμφωνία.
0 x

Άβαταρ μέλους
sotisdiv
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 19:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό sotisdiv » 25 Ιουν 2009, 21:32

Σίγουρα όμως θα υπάρξει προσφορά τα πρακτικά της οποίας καλό θα ήταν αν μπορούσαμε να τα μάθουμε κι εδώ.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό flesland » 25 Ιουν 2009, 21:40

Ίσως τότε να βίαζονται γιατί υπάρχει "καλή" προσφορά από αλλού. :?:
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 109
Επικοινωνία:

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 25 Ιουν 2009, 21:44

Αν η συνάντηση αφορά την νέα Ολυμπιακή, καλό θα ήταν να γίνουν γνωστά συμφωνώ. Απλά προσθέτω πως όπως έγραψα και πάνω, παραθέτω τα μέρη που θα συμμετάσχουν στην συνάντηση.

Η MIG δεν είναι μόνο ιδιοκτήτρια της νέας Ολυμπιακής (είναι και τράπεζα) και η Boeing δεν πουλάει μόνο Commercial αεροσκάφη. Αυτά, και ζητώ την κατανόηση των mods αν χρειάστηκα παραπάνω ποστς για να δώσω το gossip. Απλα, για να μην παρεξηγηθώ, το μόνο που μπορώ να μοιραστώ μαζί σας (γιατί είμαι και εγώ στο σκοτάδι, προς το παρόν) είναι το γεγονός της - έκτακτης - συνάντησης. Κυριακή κοντή γιορτή.
0 x

Fxxxr
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 23 Δεκ 2008, 17:55
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Fxxxr » 26 Ιουν 2009, 01:45

Δεν έχω πληροφορίες για το τι θα αγοράσει η MIG αλλά (και αυτό είναι πολύ καμένο) παρατήρησα ότι στο σαιτ για το logo και ποιο συγκεκριμένα στο παιχνίδι τα δυο αεροσκάφη που δείχνει μοιάζουν πολύ το ένα με dash (αναμενόμενο) και το άλλο με airbus (χαρακτηριστικά τα wingtip fences). Δεν λέω ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο, αλλά λογικά η MIG θα πρόσεχε κάτι τέτοια «τυχαία». Το παρατήρησα και είπα να το γράψω.
0 x

McLovin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 27 Ιουν 2009, 02:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό McLovin » 27 Ιουν 2009, 03:02

Καλύτερα boeing μάλλον...
Η ευρώπη έχει γεμίσει με airbus 320....
Αν είναι να πάρει airbus ας πάρει κανά airbus 380 (αχα καλό ε! που έλεγε και ο σεφερλής :P)
0 x


M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό M!ke » 27 Ιουν 2009, 14:53

Το αεροπλάνο στο oalogo.gr είναι Α300, που αν και δεν πετάει πια για την ολυμπιακή έχει συνδεθεί με την εικόνα της εταιρίας όσο και το Α340 (αν παρατηρήσατε ποτέ πλάνα αρχείων σε δελτία ειδήσεων για την ολυμπιακή θα το δείτε).

Γενικά πιστεύω πως το 737NG συμφέρει την ΟΑ μιας και ήδη λειτουργεί 737 και ειδικά με την τελευταία έκδοση του 737-900 το -900ER που υπερβαίνει το Α321 σε χωρητικότητα κι επιδόσεις, είναι ελαφρύτερο και - σύμφωνα με την Boeing - έχει χαμηλότερο κόστος λειτουργίας (cost per seat mile): http://www.boeing.com/commercial/737family/pf/pf_900ER_back.html
Θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα 737-300 και -400 και τα ναυλωμένα με όλη την γκάμα (600/700/800/900ER), με τα 737-600 να καλύπτουν εσωτερικά δρομολόγια.

McLovin έγραψε:Αν είναι να πάρει airbus ας πάρει κανά airbus 380 (αχα καλό ε! που έλεγε και ο σεφερλής :P)

Με το Α340-500 όμως δε θα μπορούσε να ξαναξεκινήσει δρομολόγια για Αυστραλία - non-stop αυτή τη φορά! - χωρίς ETOPS; :?: ...μια σκέψη κάνω :P
0 x

McLovin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 27 Ιουν 2009, 02:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό McLovin » 27 Ιουν 2009, 16:33

Με αρκετά θα μπορούσε, το θέμα είναι ,όμως, ενδιαφέρεται (στην αρχη τουλάχιστον) για τέτοια long haul δρομολόγια η MIG?
0 x

sggr
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 23:50
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό sggr » 27 Ιουν 2009, 21:38

A340-500 και ETOPS δεν πάνε μαζί...
0 x


Άβαταρ μέλους
TAKIS
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 23 Απρ 2004, 23:17
Τοποθεσία: Athens
x 6

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό TAKIS » 27 Ιουν 2009, 22:44

Αν εννοεις Συδνευ--Μελβουρνη με τιποτα θα πρεπει να βαλει 180 θεσεις που για να συμφερει θα πρεπει να ειναι F-C class μονο που δεν το κοβω ευκολο.
Νομιζω την Αυστραλια πρεπει να την ξεχασουμε αν οχι για παντα τοτε για πολυ καιρο.
0 x

Άβαταρ μέλους
Clansman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 20 Δεκ 2007, 01:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Clansman » 27 Ιουν 2009, 23:07

Καλησπέρα! Απευθείας Αυστραλία δεν πρέπει μπορεί να παει. Αθήνα-Σύδνεη ειναι 9517 μίλια κ το μόνο αεροσκάφος που το πλησιάζει είναι το 777-200LR (9380 max range). Non stop λοιπόν και εγώ το βλέπω δύσκολο αλλά μια ωραία code sharing με κάποια Qantas κ Air New Zealand θα μπορούσε να ανοίξει ενδιαφέρον προόρισμους .
Απλα εικασίες κάνω και εγώ το ερμο.. :mrgreen:
0 x
"And i know what i want...when the timing is right...
then i take what is mine... i am the Clansman.."


Olympic Airlines Freak
Pilot wannabe

kkious
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 28 Ιουν 2009, 12:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΤΑΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό kkious » 28 Ιουν 2009, 12:36

Χμμ, Αθηνα- Συδνευ ειναι 9517 (9523 actually) static miles => 8275 nm. Το Α345 εχει 8500nm. Το eastbound βγαινει ανετα. Το westbound τωρα ειναι λιγο tricky.

Καλως σας βρηκα.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3897
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό jerry » 28 Ιουν 2009, 13:17

Αν και είστε εντελώς off-topic, μπερδεύετε το 772 με το LR. Δείτε λίγο το range του 772LR.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό M!ke » 29 Ιουν 2009, 13:51

tarig_gr έγραψε:A340-500 και ETOPS δεν πάνε μαζί...

Γι' αυτό λέω δίχως ETOPS... αν και δεν ξέρω πόσο περιορίζεται ένα δικινητήριο για αυτήν την διαδρομή.

Clansman έγραψε:Αθήνα-Σύδνεη ειναι 9517 μίλια κ το μόνο αεροσκάφος που το πλησιάζει είναι το 777-200LR (9380 max range).

Η εμβέλειά του 777-200LR φτάνει τα 9380 ναυτικά μίλια.

kkious έγραψε:Χμμ, Αθηνα- Συδνευ ειναι 9517 (9523 actually) static miles => 8275 nm. Το Α345 εχει 8500nm. Το eastbound βγαινει ανετα. Το westbound τωρα ειναι λιγο tricky.

Το τελευταίο Α345 έχει 9000 ν.μ.
Κι εγώ για το πίσω αναρωτιόμουν. Απ'όσο ξέρω μειώνεται η εμβέλεια λόγω ανέμων.
Πάντως οι Qantas, BA και Virgin μάχονται για το ποιός θα καλύψει πρώτος το Kangaroo Route (London-Sydney) non-stop. Βέβαια αυτές είναι αεροπορικοί κολοσσοί ενώ η ΟΑ κοιτά να σταθεί στα πόδια της... άρα όντως έχω βγει εκτός θέματος. :oops: Με συγχωρείτε.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες