OA ATR Simulator - εξομοιωτής πτήσεων της ΟΑ

rotomano

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
101
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Ξέρει κάποιος τί θα γίνει με τον εξομοιωτή πτησεων της ΟΑ για ATR, τώρα που θα καταργηθεί αυτός ο τύπος α/φ ;;;;
Προς το παρόν είναι εγκατεστημένος στην Θεσ/νίκη όπως μαθαίνουμε εδώ:
http://www.olympic-airways.gr/flighttraininggr.htm

Απλώς ρωτάω μιας και τώρα θα τους είναι άχρηστος, μήπως επιτέλους δοθεί η δυνατότητα, όπως γινεται στο εξωτερικό, να προσφέρονται [επί πληρωμή] ώρες πτήσεις στον εξομοιωτή σε aviation enthusiasts παρουσία πιλ΄του και να γίνεται αληθινή πτήση.
 
Η σελιδα μαλλον εχει να ενημερωθει κατι αιωνες φιλτατε, και αυτο προκυπτει και απο το

[url=http://www.olympic-airways.gr/profilegr.htm:1nzzjzwt said:
Σ.Ε.Χ.Ο.Α[/url]":1nzzjzwt]Oι εκπαιδεύσεις στον εξομοιωτή, γίνονται στο Εκπαιδευτικό Κέντρο που εδρεύει στη Γλυφάδα, στον τύπο του B737-200.

αλλα και απο το γεγονος οτι ακομα στις φωτο υπαρχουν τα Β747 αλλα και το θρυλικο "Olympic Airways" σε ΟΛΕΣ τις φωτο που υπαρχει το ονομα της εταιρειας. Λογικα δεν ειναι τπτ λογικο. Τις εκγαταστασεις θα τις χρειαστουν για τα Ντασακια ισως, μην ξεχνας οτι εχει πλεον εναν ολοκαινουριο τυπο αεροσκαφους, οποτε ο εξομοιωτης για τον τυπο ειναι αναποφευκτος.

Εγω στη θεση τους θα τον εδινα σε καμμια εταιρεια που χρησιμοποιει ακομα τα παλια Αταρια (και δεν ειναι και λιγες) και εχει αναγκη απο εξομοιωτη.
 
νομιζω οτι αν καποιος εχει ppl,μπορει να μπει στον εξομοιωτη.τουλάχιστον έτσι ειναι στο εξωτερικό(γερμανια),για την ελλαδα δεν ξέρω
 
Δεν έχω δει το συγκεκριμένο εξωμοιωτή, αλλά σε γενικές γραμμές γνωρίζω ότι το μεγάλο κόστος για την εγκατάσταση ενός sim, έγκειται στην δημιουργία του χώρου (με τις απαραίτητες εγκαταστάσεις ασφαλείας, πυρασφάλειας κλπ) και του υδραυλικού σερβομηχανισμού κίνησης. Με λίγα λόγια, αν το συγκεκριμένο sim δεν είναι κάποιο πολύ παλιό, λογικά μπορούν να αντικαταστήσουν cockpit και λειτουργικό του ATR με αυτό του Dash με "σχετικά" μικρό κόστος. Αν διαχειριζόμουν εγώ την νΟΑ και είχα σκοπό να χρησιμοποιήσω και να αξιοποιήσω τον τύπο Dash για καιρό, θα με σύμφερε να κάνω αυτή τη διαδικασία και να γλυτώσω τα μελλοντικά έξοδα του simulator για τα "πληρώματά μου". Φαντάζομαι πως η διοίκηση της νΟΑ θα σκέφτεται το ίδιο.
 
Ακόμα χρησιμοποιείται το sim του 732, ακόμα και για type ratings εν έτη 2009...
 
Δεν το γνωρίζω.Αλλά να που τύποι που φαίνονται μόνο από φωτογραφίες σ εμάς πετάνε ακόμα κάπου αλλού..
 
Στον συγκεκριμενο εξομειωτη ειχα την τυχη να μπω και να <<πεταξω>> πριν απο 4 χρονια,οταν ενας φιλος πιλοτος της ΟΑ σε Αταρι ειχε ερθει Θεσ/νικη για εκπαιδευση(αν θυμαμαι καλα).Καλη φαση....!!!! :banana: :banana:
 
To sim του 737-200 λειτουργεί ακόμη.Όχι βέβαια στους ρυθμούς που λειτουργούσε παλιά...όμως δουλεύει.
Εξυπηρετεί εταιρείες της πρώην Σοβιετικής ένωσης που εφοδιάστηκαν με 200άρια και κατά καιρούς τους μαθητές της ΣΕΧΟΑ οι οποίοι κάνουν σε αυτό κάποιες ώρες IFR και εξοικίωσης σε JET αεροσκάφη.
 
Και είναι ανοιχτός και για ιδιώτες με το ανάλογο χρηματικό αντίτιμο. Δεν θυμάμαι πόσα Ευρο την ώρα μου είχαν πει ή 200 ή 400. Βέβαια με το κλείσιμο της ΟΑ τώρα μια που τα simulator ανήκουν στην Αεροπορία και όχι στις Αερογραμμές κανείς δεν ξέρει τι θα γίνουν...
 
Top