Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3431
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 481

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό aakunz » 09 Οκτ 2016, 20:27

Πιστεύω,πώς δεν εχει κανενα νοημα να συνεχισουμε μια συζήτηση που δε θα μας οδηγήσει πουθενά. Ευτυχώς ή δυστυχώς η Ολυμπιακή Αεροπορία ανήκει στο παρελθόν. Γεγονότα σαν αυτά που ζήσαμε το τελευταίο 72ωρο με την ΕΕΕΚΕ θα μας θυμίζουν πάντα το πώς ο κακός συνδικαλισμός θα υπερασπίζεται ιδιοτελή συμφέροντα, θα αδιαφορεί για το συμφέρον του γενικότερου συνόλου και θα χαντακωνει τους καλούς κι ευσυνείδητους εργαζόμενους του εκάστοτε κλάδου.

Και η Ολυμπιακή είχε πολλά τέτοια παραδείγματα και αποτελουσε εναν επιχειρησιακο αναχρονισμό που δεν ήταν δυνατό ή δεν της επετρεπαν (μαζί με τη διοίκηση και οι συνδικαλιστες) να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής της. Προσωπικα δε θα μου λείψει. Δε θεωρώ πώς η Olympic Air είναι καλύτερη. Θεωρώ όμως ότι είναι περισσότερο συνεπής, ανταγωνιστική, με σταθερό προϊόν και πιο ευέλικτη στην ανταπόκριση της στις απαιτήσεις της εποχής.
5 x


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 30

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό AirServ » 09 Οκτ 2016, 20:39

Οι "Μακεδονικες"τοτε ειχαν ξεκινησει αρκετα καλα ως αποτελεσματα μιας και λειτουργουσαν με ορους αγορας..Επρεπε κατα την συγχωνευση και την δημιουργια της Airlines τοτε να ειχαν περικοπει οι μισθοι της πΟΑ στο πτητικο στο επιπεδο των Μακεδονικων..Εαν ειχαν γινει οι σωστες κινησεις τοτε..αλλα δεν υπηρχε και η πολιτικη"βουληση"που ηδη ειχε παρει θεση..
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 347

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 09 Οκτ 2016, 20:59

AirServ έγραψε:Υ.Γ οι λεγομενοι "εθνικοι"αερομεταφορεις ασχολούνται πια απο ελαχιστα εως καθολου..εχουν τις loco θυγατρικες να κανουν την δουλεια..μικρε φωτεινε παντογνωστη...Ωρα να κανει και η Α3 μια..

Επιτέλους βρήκαμε τι έφταιγε στη κρατική ΟΑ!
Δεν είχε φτιάξει λοκο! Δεν ξόδεψε δηλαδη ακομα περισσοτερους απο τους φόρους μας.
Θα ήταν καραλόκο βέβαια με τον αριθμό εργαζόμενων που θα ειχε προσλάβει, με τον κανονισμό λειτουργίας της και την πελατοκεντρική της προσέγγιση!

Άτιμε Χατζηδάκη, αντί να κάνεις ακομα περισσότερες προσλήψεις δημοσίων υπαλλήλων αλα Παυλόπουλος πήγες και την πούλησες!
Μα καλά, αυτοί οι άσχετοι της Ετιχαντ και της Κατάρ που τελικά δεν πρόσφεραν ούτε μονοκάμπουρη καμήλα για να πάρουν τη μακαρίτισσα δεν μπόρεσαν να δουν τις προοπτικές αυτής τις κότας με τα χρυσά αυγά?
Χάσανε και χάσαμε ασημικό από τα λίγα...
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Οκτ 2016, 22:48

Κακά τα ψέματα, η παλιά ΟΑ δεν μπορούσε να εξυγιανθεί γιατί δεν μπορούσε να διοικηθεί. Και δεν μπορούσε να διοικηθεί εξ αιτίας του προσωπικού της που είχε μάθει να κάνει κουμάντο. Όταν πήγαινε νέος "διοικητής" και μίλαγε για πρόγραμμα εξυγίανσης τον έπιαναν οι συνδικαληστές και του έλεγαν: "Εσύ είσαι περαστικός και με το πρώτο στραβοπάτημα ή ακόμα και κατάλληλη φήμη, πάς σπίτι σου νύχτα. Εμάς δεν μας κουνάει κανείς. Άρα ξέρεις ποιός κάνει κουμάντο, πάρε τον παχυλό μισθό σου και τουμπεκί". Προς το τέλος δε, οι "διοικητές" ήξεραν πια καλά τι παίζει και δεν χρειαζόταν ούτε το παραπάνω σκηνικό. Γνώριζαν ότι απλώς για τον ένα ή τον άλλο λόγο τους έκατσε μια αρπαχτή και πρέπει να την εκμεταλλευτούν όσο τους παίρνει.
4 x


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 30

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό AirServ » 09 Οκτ 2016, 23:10

Και ομως ειχε φτιαξει τις Μακεδονικες με αρκετα καλα οικονομικα αποτελεσματα(το μακρινο 1992) Καραμητρο...
Οι της Qatar και της Etihad(που εχουν συμφωνια κοινων κωδικων με Α3) δεν θα ηταν τοσο χαζοι να μπουν τοτε σε ενα οικονομικο"πολεμο" με την Α3 και την Star Alliance μεσα στην εδρα του Βασιλακη..Γιατι αν επισκεπτεσαι τωρα το αεροδρομιο Αθηνων πιο πολυ θυμιζει Βασιλακισταν...(με εναν παροχο Catering που εχει συμμετοχη),με μια Skyserv ασθμαινουσα πλεον μετα την εξαγορα της απο την Swissport και την Goldair να ειναι ο κυριος Handler μεσα στο αεροδρομιο..Αρα να φανταστω(τι να φανταστω,ειμαι πεπεισμενος) οτι καθε βραδυ αναβεις το κερακι σου στον Κωστη(παιδι του Μητσοτακεικου και φιλα προσκειμενου στον Βασιλακη) και τον ευχαριστεις για τα νοσοκομεια και τα σχολεια που εφτιαξε με τα χρηματα της πΟΑ που γλυτωσε... :lol: :lol: :lol:

Και για να το κλεισω το θεματακι εδω η πΟΑ πληρωσε την μη εξελιξη της στον χωρο και την μη ανανεωση στολου που επρεπε να ειχε γινει πολλα χρονια πριν..Μην κατηγορειτε ολους τους εργαζομενους για την καταντια της..Η πλειοψηφια τους(κυριως συμβασιουχοι)πολλες φορες υπερεβαλλαν εαυτον για την εξυπηρετηση των επιβατων.Η εταιρεια μπορουσε να σωθει εαν βρισκοταν ο καταλληλος πολιτικος που με πυγμη θα διελυε ολες αυτες τις καταστασεις που εφεραν την εταιρεια εκει..
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Οκτ 2016, 08:04

Γιατί ένας αναλώσιμος πολιτικός (υπουργός μεταφορών), του οποίου η εξουσία είναι πρόσκαιρη και μετριέται σε μήνες, να μπει στην διαδικασία να τα βάλει με τα αφανή κέντρα και παράκεντρα εξουσίας? Τα οποία κέντρα είχαν καλύτερη πρόσβαση στον τύπο (πάντα υπήρχε ο μπαμπούλας της κατάπτυστης φυλλάδας του Τεγόπουλου και του Τρίμη) και μπορούσαν πολύ εύκολα να ξεσηκώσουν το κοπάδι σε απεργία. Προτιμούσε λοιπόν ο κάθε υπουργός να απολαμβάνει όσο μπορούσε την επικαρπία της τεράστιας προίκας του ΥΜΕ, την οποία κυρίως νέμονταν οι κλίκες των συνδικαληστών.

Όσο για τους συμβασιούχους, αυτοί έγιναν ο κανόνας όταν φάνηκε πια ότι το μαγαζί δεν σώζεται (και παράλληλα αποχωρούσαν σε σύνταξη αρχετοί παλιοί) ώστε να είναι ευκολότερη η λύση του γόρδιου δεσμού.
2 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό OA702 » 10 Οκτ 2016, 10:09

Ναι, ο ΕΟΤ μας έσωσε :banana: Όταν η Ρόδος κατέβαινε με μπάτζετ 1 και 1,5 χαρτί για προβολή, ο ΕΟΤ ξόδευε το 1/10 για όλη τη χώρα...

QR και EY φυσικά και θα έμπαιναν σε "οικονομικό πόλεμο" στο Βασιλακιστάν (sic), σκοτίστηκαν για Βασιλάκη και Star, αρκεί να είχαν σε κάτι να προσδοκούν. Όμως η Ελλάδα δεν είναι Ιταλία, ούτε Γερμανία. Όταν το καταλάβουμε αυτό κι αρχίσουμε να να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, τότε θα είμαστε στο σωστό δρόμο.
1 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 347

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 10 Οκτ 2016, 16:24

AirServ έγραψε:Και ομως ειχε φτιαξει τις Μακεδονικες με αρκετα καλα οικονομικα αποτελεσματα(το μακρινο 1992) Καραμητρο...

Ναι, και η ΕΡΤ όπως και ο ΟΣΕ είναι κερδοφόροι!
AirServ έγραψε:Οι της Qatar και της Etihad(που εχουν συμφωνια κοινων κωδικων με Α3) δεν θα ηταν τοσο χαζοι να μπουν τοτε σε ενα οικονομικο"πολεμο" με την Α3 και την Star Alliance μεσα στην εδρα του Βασιλακη...

Τους κατατρόπωσε δηλαδη τους Καταριανούς κι Εμιρετιανούς ο Θοδωρας χωρίς να χρειαστεί ρίξει ούτε μια τουφεκιά! Απο μακελειό μεγάλο γλυτώσαμε μεταξη Βασιλακισταν και Εμίρηδων! Και θα ήμασταν στο μάτι του κυκλώνα!
AirServ έγραψε:Γιατι αν επισκεπτεσαι τωρα το αεροδρομιο Αθηνων πιο πολυ θυμιζει Βασιλακισταν...(με εναν παροχο Catering που εχει συμμετοχη),με μια Skyserv ασθμαινουσα πλεον μετα την εξαγορα της απο την Swissport και την Goldair να ειναι ο κυριος Handler μεσα στο αεροδρομιο..

Σίγουρα φταίει η ιδιωτικοποίηση της ΟΑ για τις παραπάνω ..συμφορές!
Τοσες μεγάλες που φεύγουν η μια εταιρεία μετά την άλλη και κάθε χρόνο όλο και λιγότεροι πετάνε απο το Ελ.Βεν.!!!!
AirServ έγραψε:Αρα να φανταστω(τι να φανταστω,ειμαι πεπεισμενος) οτι καθε βραδυ αναβεις το κερακι σου στον Κωστη(παιδι του Μητσοτακεικου και φιλα προσκειμενου στον Βασιλακη) και τον ευχαριστεις για τα νοσοκομεια και τα σχολεια που εφτιαξε με τα χρηματα της πΟΑ που γλυτωσε... :lol: :lol: :lol:

Οταν πετυχαίνω κανένα άνθρωπο που εν ετη 2016 νοσταλγεί ακομα την κρατική ΟΑ χαίρομαι σκεπτόμενος που θα είχαν φτάσει οι ζημιές της ΟΑ εν μέσω κρίσης και πετρελαίου στα 100$+ το βαρέλι!
Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να δώσω ούτε ενα Ευρώ όμως.
ΔΕΝ χρειάζομαι περισσότερα σχολεία ούτε ακομα, ακομα και νοσοκομεία με τα λεφτά που γλυτώσαμε. Να λειτουργούν ορθότερα τα υπάρχοντα θέλω.
Και αυτό δεν είναι ζήτημα χρημάτων αλλά πολιτικής βούλησης. Άρα δεν θέλω το κράτος να χαλάει ακομα περισσότερα από τα λεφτά μου. Λιγότερα θέλω. Και το κλείσιμο της κρατικής ΟΑ ευτυχώς έκανε αυτό ακριβώς.

Για πολιτικούς μη κρίνεις εξ ιδίων.
Δεν πίστεψα εγω πότε κανένα σκίσιμο μνημονίου, ούτε νεκρανάσταση της ΟΑ (ακομα και αυτό σας είχαν τάξει), ούτε καν πως θα χαριστούν τα διόδια σε αυτούς που σήκωναν τις μπάρες.
Αυτά κόβω εσένα να τα κατάπιες αμάσητα και να χόρευες απο πάνω και στο Σύνταγμα...

AirServ έγραψε:Και για να το κλεισω το θεματακι εδω η πΟΑ πληρωσε την μη εξελιξη της στον χωρο και την μη ανανεωση στολου που επρεπε να ειχε γινει πολλα χρονια πριν..Μην κατηγορειτε ολους τους εργαζομενους για την καταντια της..Η πλειοψηφια τους(κυριως συμβασιουχοι)πολλες φορες υπερεβαλλαν εαυτον για την εξυπηρετηση των επιβατων.Η εταιρεια μπορουσε να σωθει εαν βρισκοταν ο καταλληλος πολιτικος που με πυγμη θα διελυε ολες αυτες τις καταστασεις που εφεραν την εταιρεια εκει..

Η κρατική ΟΑ ακολούθησε την απολυτως φισιολογικη και προσιαγεγραμενη πορεια μιας ΔΕΚΟ σε ενα ανταγωνιστικο περιβάλλον.
ΠΟΤΕ δεν μπόρεσαν οι εργαζόμενοι σε αυτήν να επιτύχουν στόχους επιχείρησης γιατί δεν ήταν και δεν ήθελαν να ήταν μια επιχείρηση.
Ήταν ενα όχημα βολέματος αφισοκολλητών και συγγενών πολιτικών και στη συνέχεια παλαιών εργαζόμενων σε αυτή.
Σκοπός ήταν οι μέγιστες δυνατές αποδοχές (και για πολλούς λαδιές) ασκώντας ταυτόχρονα την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια.
Μας πήρε τρεις δεκαετίες αλλά επιτέλους απαλλαγήκαμε. :banana:

Εσυ βέβαια συνέχισε να ψάχνεις για "πολιτικό με πυγμή" που ξέρει και θα κάνει τη δουλειά του μετόχου και του μάνατζερ! Πιο πιθανό είναι να βρεις ψάρι που κάνει ποδήλατο...
6 x

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 83

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό AGV » 10 Οκτ 2016, 17:30

Δεν νομίζω ότι η εμπάθεια βοηθά σε κάτι.
Είναι φανερό ότι υπάρχει σε ορισμένους κάποιο προσωπικό πρόβλημα με την ΟΑ, και είναι σίγουρο ότι όταν μια εταιρεία έχει αρκετές χιλιάδες υπαλλήλους δεν θα έχει μόνον ευσυνείδητους αλλά και κακούς που κοιτούν μόνον το δικό τους όφελος. Και σίγουρα το κράτος δεν άφηνε να λειτουργήσει με ανταγωνιστικούς όρους. Δεν μπορώ να δεχτώ όμως τη λάσπη για τους χιλιάδες ευσυνείδητους συναδέλφους μου. Τουλάχιστον στον τομέα μου, οι ευσυνείδητοι υπάλληλοι ξεπερνούσαν το 90 - 95 % του συνόλου. Στην ΟΑ, δεν υπήρχαν μόνον στραβά (που σίγουρα ήταν πολλά) αλλά και πολλά καλά (τα οποία ήταν και η συντριπτική πλειοψηφία).
Η ανταλλαγή απόψεων δεν χρειάζεται να γίνεται σε επιθετικό ύφος. Είναι ιδιαίτερα εποικοδομητικό να γίνεται με περισσότερη ψυχραιμία, ιδιαίτερα όταν έχουν περάσει τόσα χρόνια.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Οκτ 2016, 17:33

Δυστυχώς οι "ευσυνείδητοι" έβαζαν πλάτη στους "ασυνείδητους" για πολλούς και διάφορους λόγους που είναι λίγο-πολύ γνωστοί και ισχύουν οριζοντίως σε όλον τον δημόσιο τομέα.
2 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 347

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 10 Οκτ 2016, 19:26

AGV έγραψε: Τουλάχιστον στον τομέα μου, οι ευσυνείδητοι υπάλληλοι ξεπερνούσαν το 90 - 95 % του συνόλου. Στην ΟΑ, δεν υπήρχαν μόνον στραβά (που σίγουρα ήταν πολλά) αλλά και πολλά καλά (τα οποία ήταν και η συντριπτική πλειοψηφία).

Τρέμω στη σκέψη τι σόι υπηρεσίες θα λαμβάναμε, τι οικονομικά και επιχειρησιακά αποτελέσματα θα φέρνατε και πόσες ακόμα επιδοτήσεις θα είχε χρειαστεί να δώσουμε αν δεν ήσασταν 90 - 95 % του συνόλου οι ικανοί και ευσυνείδητοι υπάλληλοι! :mrgreen:
0 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 23

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 10 Οκτ 2016, 21:20

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα η Αιγαίου το αντιμετώπισε αποτελεσματικά εδώ και πολύ καιρό.Μού είχαν διηγηθεί πριν από χρόνια ότι μία πρώην συνοδός εδάφους τής Ολυμπιακής πού παραιτήθηκε και πήγε στην Αιγαίου είχε αναλάβει (σαν πιό έμπειρη) την εξής "αποστολή": να βλέπει ποιές συνοδοί με τις οποίες συνεργαζόταν δεν ήταν και οι καλύτερες,να τούς κάνει τη ζωή αφόρητη (ίσως σαν επόπτρια) και να τίς εξωθεί σε παραίτηση.Στό τέλος την αντάμειψαν για τίς "υπηρεσίες" της αυτές και τής έδωσαν προαγωγή τοποθετώντας την στο station control τής εταιρείας.Είναι αλήθεια ότι η συνάδελφος αυτή δεν ήταν αμιγώς Ελληνίδα, είχε ξενική καταγωγή από μία χώρα με άλλη κουλτούρα.Σίγουρα όμως θα συμφωνήσουν ορισμένοι ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα....
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 10 Οκτ 2016, 22:48

Πραγματικά ΔΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?

Έλεος πια. Μόνο η ΟΑ και ο Παντελίδης τόσο φανατική συζήτηση μετά θάνατον.
4 x


AirServ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 28 Δεκ 2014, 13:00
x 30

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό AirServ » 10 Οκτ 2016, 23:39

Μπα...αγαπητε NFEEFE η εμμονη και η εμπαθεια ορισμενων "τυπων"που ασχολουνται αποκλειστικα με την υπερασπιση της "αγαπημενης" τους η οποια με βοηθεια μεσα-εξω καταφερε να εδραιωθει στα αεροπορικα της χωρας σαν ιδ.μονοπωλιο(ευτυχως για μικρο χρονικο διαστημα διοτι με την εισοδο της FR εφαγε καλη "σφαλιαρα" στα εσωτερικα) και το "παλουκωμα" της μακαριτισσας ως η κακια μαγισσα του παραμυθιου(παραβλεποντας βεβαια οτι πολλα στελεχη και εργαζομενοι πηραν το know-how απο εκει) οποτε ανοιγει η κουβεντα αυτη η πρωτη του σκεψη ειναι οι φοροι που πληρωνει(αν πληρωνει κιολας...)θυμιζοντας τα γνωστα τρολλακια του τουιτερ και αλλων πλατφορμων που γραφουν ακριβως τα ιδια με αυτον...
Η πΟΑ αλλα και το διαδοχο σχημα της η Olympic Airlines πληρωσε το πολυ κακο μανατζμεντ της το οποιο ηταν καθαρα πολιτικα τοποθετημενο κατα τα γουστα της εκαστοτε κυβερνησης.Ουτε πιστεψα εγω οτι υπηρχε περιπτωση ανασυστασης της απο την τωρινη κυβερνηση γνωριζοντας τα τωρινα δεδομενα(παιρνοντας και το παραδειγμα της MALEV που εκλεισε σε μια νυχτα).
Eδω η Egyptair εχει απωλειες πανω απο 1.5δις$ απο το 2011 με 9000 προσωπικο και 60 αεροσκαφη στολο.Αλλα δεν εχουμε δει κανα Αιγυπτιο να γραφει:"Να το κλεισετε,το πληρωνω απο τους φορους μου κτλ"..Μπορουσε βεβαια να μεινει με 10 αεροπλανα η πΟΑ και να κανει ενα restart ως loco με το μινιμουμ προσωπικο και αμοιβες αναλογες της αγορας.Αλλα δυστυχως η επενδυση του πολιτικου κοσμου στην Α3 επρεπε να εξαφανισει απο την αγορα αυτο το brand name...ακομα και με την συμμετοχη Βγενοπουλου στο παραμυθι..
Τωρα αν εχετε ορεξη για σοβαρη κουβεντα ας την κανουμε..Αν παλι θελετε να :banana: :banana: :banana: σας αφηνω στην κριση των λοιπων συμφορουμιτων...
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 347

Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 11 Οκτ 2016, 01:17

:with:

Πραγματικά δεν υπάρχει καμία απορία πλέον πως κάτι σαιτ τύπου pronews και Makeleio.gr έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα.
Και πως υπάρχουν γύρο μας τόσοι άνθρωποι με κρίση ανήλικου Αυστραλοπίθηκου που όμως έχουν δικαίωμα ψήφου και ...δίπλωμα οδήγησης.
Ελπίζω κάποτε να αποκτήσουν IQ αμνοεριφίου.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 

 

cron