Αποχαιρετισμος

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
EVAN
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 29 Σεπ 2009, 09:44

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό EVAN » 30 Σεπ 2009, 11:25

GP707 Οτι λές εσύ εννοούσα και εγώ σε ότι είπα, αλλά το δικό μου post πήγε στα σκουπίδια.
Δε λέω, και εμένα μου άφησε μια πικρία η όλη ιστορία έτσι όπως έγινε.
Με την Ολυμπιακή πήγα ταξίδια επαγγελματικά, πήγα και ήρθα στρατό, πήγα διακοπές, η Ολυμπιακή μου έφερνε και μου έπερνε από και προς Νέα Υόρκη κάποιους αγαπημένους συγγενείς, αλλά....
Αλλά το να βλέπω κλάμματα και πένθη πάει πολύ όμως.

Επίσης, θα παρακαλέσω τους διαχειριστές ή όποιον ξέρει και μπορεί, από το να σβήνονται τα posts, ας πει κάποιος που ΄θα έπρεπε να γραφτούν να τελειώνουμε.
Εκτός και αν δεν πρέπει να λέμε τα στραβά οπότε sorry για την ενόχληση!
Τελευταία επεξεργασία από EVAN σε 30 Σεπ 2009, 11:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
Τα καλοκαίρια κάθε Σάββατο βράδυ άκουγα το 340 να σηκώνεται και μόλις έπαιρνε την στροφή και γυρνούσε νότια
περνούσε πάνω από το σπίτι μου.. το έβλεπα και καμάρωνα.
Τώρα κάθε Σάββατο την ίδια ώρα θα τους ανάβω κεράκια...


Άβαταρ μέλους
Predator
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 17:43

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό Predator » 30 Σεπ 2009, 11:26

αυτό και δεν κατανοώ γιατί αποχαιρετάμε μια εταιρία που συνεχίζει να πετάει!!!



νομιζω, οτι "αποχαιρεταμε" το παλιο, την παλια κατασταση η οποια την ειχαμε "συνηθισει" ετσι ή αλλιως! υπηρχαν περιπτωσεις ανθρωπων που γνωριστικαν σε μια απο τις πολλες καθυστερησεις, παρεες, εκαναν οικογενειες!

πολλοι απο εμας γνωρισαμε εστω μια καθυστερηση, αλλα ξεραμε οτι η ΟΑ, ηταν μια απο τις καλυτερες! Οι πιλοτοι της απο τους καλυτερου (τουλαχιστο κατ' εμε).


Αποχαιρεταμε το παλιο και χαιρεταμε το καινουριο!
0 x
..and the Predators will prevail...

Cyverius
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: 02 Ιουν 2006, 20:21

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό Cyverius » 30 Σεπ 2009, 11:44

Αντίο παλαιά Ολυμπιακή και να μη μας γράφεις... θα σε θυμόμαστε άλλωστε από τα δις χρεών που θα πληρώνουν και τα δισέγγονά μας.

Έστω και με αυτόν τον τρόπο, όψιμα και κουτσουρεμένα (όπως άλλωστε συνηθίζουμε στην Ψωροκώσταινα) απαλλαγήκαμε από ένα δυσανάλογο βαρίδι για τον κρατικό προϋπολογισμό και τον τσαμπουκά των κρατικοδίαιτων κηφήνων που -ως επί το πλείστον- όριζαν τις τύχες της δύσμοιρης εταιρείας.

Χαιρετώ τη νέα Ολυμπιακή -έστω και αν άργησε πολλά χρόνια - και της εύχομαι υγιή μακροημέρευση καλές πτήσεις και γερό ανταγωνισμό που θα βγάλει κερδισμένους εν τέλει εμάς τους επιβάτες.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2021
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 178

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό flesland » 30 Σεπ 2009, 12:15

Θα συμφωνησω με τον GP707. Τα Α340 θα μας λείψουν κ τπτ άλλο, μην μου πείτε ότι η αίγλη, όση είχε μείνει, ερχόταν από τα λευκά Β737.

Άτιμες διαφημίσεις με τις νοσταλγικές μουσικές, άτιμο 747 που στοιχειώνεις το Ελληνικό..

Ελπίζω ο Βγενό να μην την κρατήσει regional (για να μην πω local..) κ να ταξιδεύουμε σύντομα ξανά, ακομά κ ενδοευρωπαικά, με wide bodies. Η λογική για μένα αυτό λέει, η εταιρεία πρέπει να αναπτύσεται συνεχώς κ ας γίνει feeder των Α380 της AF, τα heavies κ οι άλλοι καλοί μπορούν να χωρέσουν : το αυστριακό κ ελβετικό προτεκτοράτο το βεβαιώνουν.

Η αλλαγή δεν είναι εύκολα αποδεκτή από πολλούς από μας, ακόμα κ σε μια κοινότητα όπου οι περισσότεροι πιστεύω είναι τουλάχιστον εξωστρεφείς. Η αλλάγή όμως γίνεται αποδεκτή όταν ο δέκτης καταλάβει ότι γίνεται για το καλό σκοπό...Και στην περίπτωση της Ολυμπιακής το Αirline έπρεπε να γίνει Αir κ τα 340 να μεταμορφωθούν σε 319, ελπίζοντας αν μη τι άλλο την υπόσχεση του νέου αφεντικού για την νέα εποχή που αρχίζει...Αμήν.
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό gonso » 30 Σεπ 2009, 12:30

AirNewZealand έγραψε:Θερμή παράκληση : μην γ*****τε και αυτό το θέμα


Aν πούμε μιά λιγότερο δακρύβρεχτη άποψη, θεωρείται ότι γ****με το θέμα?

makedonas έγραψε:Ηταν η εταιρεια που εφερε τη δημοκρατια στην Ελλαδα μετα το πεσιμο της χουντας.


Μπαρδόν ? Δεν το κατάλαβα αυτό? Α, εκτός αν εννοείς την σύγχρονη ελληνική έννοια της δημοκρατίας. Του νεποτισμού, του ρουσφετιού, της κλίκας, της ρεμούλας, των "δικών" μας των "άλλων", του γιαλατζί και υστερόβουλου συνδικαλισμού, τότε ναί. Η ΟΑ έφερε (και αυτή) την δημοκρατία στην Ελλάδα.

Hastaroth έγραψε:Εχω βάσιμες ελπίδες οτι η Olympic Air θά ξαναγίνη "η παλιά Ολυμπιακή" από άποψη εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας.Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει,τά αεροπλάνα γενικώς είναι περισσότερα -καί ο ουρανός παραμένει ο ίδιος-και επομένως οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας πλέον είναι αναπόφευκτες



Αγαπητέ μου Hastaroth , εν έτει 2009 δεν μπορεί να γίνει αυτό. Η εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος. Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας (ελέω τεχνολογίας), μειώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και είναι γενικά ελάχιστες. Οι αναγγελίες στα ελληνικά αεροδρόμια για καθυστέρηση μιάς ή δύο ωρών λόγων εναερίου κυκλοφορίας είναι μούφα γαλβανιζέ.

Ένα τελευταίο θα πώ και σκεφτείτε το λίγο.

Αν σε άσχετο χρόνο, πρίν πχ 3-4 χρόνια, σας έλεγε κανείς ότι η ΟΑ θα έκλεινε (γιατί έκλεισε μην γελιόσαστε), 4 μέρες πρίν από βουλευτικές εκλογές, και στα κανάλια δεν θα λεγόταν κουβέντα (1μιση λεπτό ρεπορτάζ είχαν), οι εφημερίδες τίποτα στις πρώτες σελίδες, και οι συνδικαλιστές δεν θα βγάζανε κίχ...................τί θα λέγατε?

Τί εννοώ? Ότι αυτό που έχει συντελεστεί είναι απίστευτο. Το έλεγα έκπληκτος από τότε που μάθαμε το σχέδιο που ενέκρινε η ΕΕ. Αυτοί που βάφανε αεροπλάνα και καίγανε τροχόδρομους, πού πήγανε? Μήπως η λύση τελικά ήταν καταπληκτική γι'αυτούς και παρ'όλα αυτά θεωρούσαν τον αρμοδιο υπουργό persona non grata. Τον άνθρωπο που τους έσωσε?
Αυτά τα αποχαιρετώ με χαρά.

Και εγώ έχω τις εμπειρίες τις δικές σας και τις νοσταλγίες. Στενοχωριέμαι για τους φίλους μου αεροπόρους που θα πετάνε γραφεία από εδώ και στο εξής, αλλά τα πακέτα που θα πάρουν και θα παίρνουν μου απαλύνουν την στενοχώρια και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Το εννοώ όπως το λέω.
Όπως και να το κάνουμε όμως, στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο όταν έκλεισαν μικρότερες ελληνικές αεροπορικές, και άφησαν τον κόσμο στην κυριολεξία στο δρόμο, όχι μόνο χωρίς αποζημίωση, όχι μόνο χωρίς αποκατάσταση και μέριμνα για το τί θα γίνουν αλλά και ένα φέσι 3 ή 4 μηνών ακατάβλητων δεδουλευμένων.

Αυτούς δεν τους αποχαιρέτησε κανείς!
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 83

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό menelaos » 30 Σεπ 2009, 13:04

Ήθελα να γράψω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έγραψε ο GP707. Έχω πραγματικά συγκινηθεί βλέποντας τα video με τις τελευταίες απογειώσεις των 340. Πιστεύω πως αν ο Βγενο είχε κρατήσει πχ το JFK κανείς μας δε θα αισθανόταν αυτή τη θλίψη, γιατί κανείς μας δε θα αισθανόταν πως "τελείωσε" η εταιρία. Φεύγουν όμως τα τελευταία widebodies, και μάλιστα 340, όχι τίποτα 330 με δυο τουρμπινίτσες :D και κόβεται ο πιο prestigious προορισμός που μπορώ να φανταστώ, καθώς και όλες οι long-haul. Έχω την εντύπωση πως αυτός είναι ο λόγος που το αισθανόμαστε τόσο... "πολύ". Εύχομαι να επανέλθουν γρήγορα.

Πέραν αυτών βέβαια, καλή συνέχεια στους εργαζόμενους που πλέον επέλεξαν να συνεχίσουν από διαφορετικό πόστο.
0 x

Άβαταρ μέλους
B747-400F
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 11 Αύγ 2005, 11:53
Τοποθεσία: EU

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό B747-400F » 30 Σεπ 2009, 13:37

Αγαπητε GONSO,Ο φιλος μας AirNewZealand αναφερεται σε σειρα απαντησεων και διαλογο, που σβηστηκε απο τους συντονιστες.

Θα συμφωνησω απολυτα με τις αποψεις σου για την Ελληνικη Δημοκρατια οπως διστυχως εχει καταντησει.

Θα ηθελα κι εγω να γραψω μερικα λογια για την παλια ΟΑ, της οποιας ειχα την ευκαιρια να ειμαι πιλοτος για μια τετραετια.

Αφησα μια δουλεια στο εξωτερικο με επικειμενη προαγωγη σε κυβερνητη Fokker50, για την ΟΑ και την ευκαιρια να πεταξω
αεριοθουμενα. Ειχα τοτε την εντυπωση οτι ειναι καλο βημα να πας σε κρατικο αερομεταφορεα. Διστυχως διαψευστηκα.

Καταλαβα πολυ γρηγορα πως ο τροπος που δουλευε η εταιρεια, την καταδικαζε να αποτυχει, στο πλαισιο των κανονων της ΕΕ.
Οι περισσοτεροι συναδελφοι δεν θελανε να το πιστεψουν, και το 'Η ΟΑ δεν κλεινει ποτε΄ ηταν κατι που ακουγοταν απο πολλους.

Μονο χαρη στα νομικα κολπα, και την ατολμια των πολιτικων μας η κατασταση κρατησε αλλα 8 χρονια απο τοτε.

Νοσταλγω την ΟΑ της δεκαετιας του 70, που στεκοταν ισαξια με αλλες εταιρειες, και μου προκαλουσε περιφανεια οποτε την εβλεπα απο το παραθυρο
της ταξης μου στον τελικο του τοτε διαδρομου 26 στην Στουτγαρδη.
Μετα ηρθε η κατρακυλα.

Τι διαφορα η εικονα της καμπινας του 720 οταν πεταγα για διακοπες στην Ελλαδα,τα βιβλιαρακια με το μενου, που εδιναν ακομα και στην οικονομικη,
με την καμπινα του 733 της HOLA που ειχε τουλαχιστον 5 διαφορετικα seatcovers, απο διαφορες εταιρειες του κοντινου παρελθοντος της Ισπανιας.

Αυτη η ΟΑ δεν ηταν πλεον κατι που με εκανε υπερηφανο σαν Ελληνα.

Στο περασμα μου απο την εταιρεια ειδα εξαιρετικους επαγγελματιες και καλους ανθρωπους. Ειδα και το αντιθετο.
Παντως πολλοι απο τους πρωην συναδελφους αξιζαν απολυτα μια ευκαιρεια για συνεχιση της καριερας τους, που δεν τους δοθηκε.
Εμενα προσωπικα με αγγιζει περισσοτερο, το τι θα γινει με αυτους, παρα το κλεισιμο της εταιρειας.

Ευχομαι στην νεα ΟΑ καλο ξεκινημα, και να σταματησει ο κυριος MIG της δικαστικες και αλλες δηθεν αντιπαραθεσεις, αντιγραφοντας τον κυριο της Ryanair.
Ντζαμπα δημοσιοτητα ψαχνει. Κανεις δεν μιλαει για την πληρης διακοπη των πτησεων προς Γερμανια. Εκει μια χαρα τα βρηκανε, και το πληρωνω ηδη απο την τσεπη μου.

Καλη συνεχεια σε ολους τους φιλους πρωην συναδελφους! Οποιος αξιζει δεν χανεται!
0 x


gregory-trelamenos me to
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 10 Φεβ 2007, 21:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό gregory-trelamenos me to » 30 Σεπ 2009, 13:41

Θα μας λειψει σε ολους :cry: !! Θα ειναι για παντα στις καρδιες μας και ας μας ειχε δωσει καποιες φορες λυπες και ασχημες στιγμες.....
Καλο ταξιδι ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΜΑΣ ....


ΥΓ. Μακαρι η νεα εποχη της Ολυμπιακης να εχει τους πιλοτους που ειχε πριν για ευνοητους λογους....
0 x

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 21

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 30 Σεπ 2009, 14:26

B747-400F έγραψε:Νοσταλγω την ΟΑ της δεκαετιας του 70, που στεκοταν ισαξια με αλλες εταιρειες, και μου προκαλουσε περιφανεια οποτε την εβλεπα απο το παραθυρο
της ταξης μου στον τελικο του τοτε διαδρομου 26 στην Στουτγαρδη.
Μετα ηρθε η κατρακυλα.

..η εικονα της καμπινας του 720 οταν πεταγα για διακοπες στην Ελλαδα,τα βιβλιαρακια με το μενου, που εδιναν ακομα και στην οικονομικη...!


Αγαπητέ Β747-400F, νά 'ξερες τί μου θύμησες τώρα. Μπορεί να μην είχε η τάξη μου τέτοια θέα, αλλά το βίωμα στο περιβάλλον της Στουτγάρδης που περιέγραψες είναι ίσως η ομορφότερη ανάμνηση που έχω από την ΟΑ.. μαζί με τις ταπετσαρίες του Β720 που λέρωνα ζωγραφίζοντας σαν παιδί χαζό εκεί στην 2Α, εκείνον τον Αύγουστο του 1979..

δικό μου
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 30 Σεπ 2009, 14:57

gonso έγραψε:
Hastaroth έγραψε:Εχω βάσιμες ελπίδες οτι η Olympic Air θά ξαναγίνη "η παλιά Ολυμπιακή" από άποψη εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας.Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει,τά αεροπλάνα γενικώς είναι περισσότερα -καί ο ουρανός παραμένει ο ίδιος-και επομένως οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας πλέον είναι αναπόφευκτες



Αγαπητέ μου Hastaroth , εν έτει 2009 δεν μπορεί να γίνει αυτό. Η εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κόστος. Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας (ελέω τεχνολογίας), μειώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και είναι γενικά ελάχιστες. Οι αναγγελίες στα ελληνικά αεροδρόμια για καθυστέρηση μιάς ή δύο ωρών λόγων εναερίου κυκλοφορίας είναι μούφα γαλβανιζέ.


Αγαπητέ gonso,η εξυπηρέτηση δέν ανάγεται μόνον στά αργυρά μαχαιροπήρουνα που ανέφερα σέ προηγούμενο post μου.Ανάγεται κυρίως στα χαμογελαστά πρόσωπα και την ευγένεια και προθυμία τών -αμφοτέρων τών φύλων- flight attendants που στίς δικές μου τουλάχιστον περιπτώσεις και μέ εξαίρεση μιά στρυφνή "ηγουμένη" σέ μιά καλοκαιριάτικη μεσημεριανή ATH-KVA ήταν εμφανής και αποτελεσματικώτατη.Αυτή η εξυπηρέτηση δέν κοστίζει τίποτε.
Γιά τίς καθυστερήσεις δέν επιμένω,ίσως να είναι και όπως τά λές (πάντως σέ ένα βιβλίο περί τού Ευρωπαϊκού ATC είχα διαβάσει άλλα πράγματα,ουχί τόσον ευχάριστα).Αλλά εγώ ακόμα θυμάμαι το "Ωρα αναχώρησης 11.30" τής τότε OA411 μέσω Παρισιού,που έγραφε στο βιβλιαράκι μέ τά timetables καί πού ΠΡΑΓΜΑΤΙ,11.30 τής Αυγουστιάτικης εκείνης μέρας τού 1970 αφήσαμε το parking ramp τού Ελληνικού.Οπως και τίς άλλες φορές,που πέταξα γιά Χίο με τά αείμνηστα YS11 καί πάντα,μά πάντα,έφευγαν στην ώρα τους καί ποτέ δέν μάς απασχόλησε το ενδεχόμενο "νά έχη καθυστέρηση η πτήση".


gonso έγραψε:Ένα τελευταίο θα πώ και σκεφτείτε το λίγο.

Αν σε άσχετο χρόνο, πρίν πχ 3-4 χρόνια, σας έλεγε κανείς ότι η ΟΑ θα έκλεινε (γιατί έκλεισε μην γελιόσαστε), 4 μέρες πρίν από βουλευτικές εκλογές, και στα κανάλια δεν θα λεγόταν κουβέντα (1μιση λεπτό ρεπορτάζ είχαν), οι εφημερίδες τίποτα στις πρώτες σελίδες, και οι συνδικαλιστές δεν θα βγάζανε κίχ...................τί θα λέγατε?

Τί εννοώ? Ότι αυτό που έχει συντελεστεί είναι απίστευτο. Το έλεγα έκπληκτος από τότε που μάθαμε το σχέδιο που ενέκρινε η ΕΕ. Αυτοί που βάφανε αεροπλάνα και καίγανε τροχόδρομους, πού πήγανε? Μήπως η λύση τελικά ήταν καταπληκτική γι'αυτούς και παρ'όλα αυτά θεωρούσαν τον αρμοδιο υπουργό persona non grata. Τον άνθρωπο που τους έσωσε?
Αυτά τα αποχαιρετώ με χαρά.

Φυσικά και ήταν καταπληκτική η λύση.Εκεί έγκειται άλλωστε η επιτυχία τού εγχειρήματος.Τό γιατί αυτό δέν έγινε νωρίτερα παραμένει μυστήριο-όταν διάβασα στίς ειδήσεις οτι ο Βγενόπουλος έκανε την προσφορά του αφού ματαιώθηκε ώς άγονος ο τελευταίος διαγωνισμός γιά την πώληση τής ΟΑ,μού θύμισε το ανέκδοτο τού καρδινάλιου που έβαλε υποψηφιότητα γιά Πάπας αφού είχε τελειώσει η εκλογή-αλλά υποθέτω οτι επειδή η ΟΑ ήταν κρατική,έπρεπε να τηρήσουν "τάς ισορροπίας" καί ο Βγενόπουλος τούς έδωσε ακριβώς αυτό.

gonso έγραψε:Και εγώ έχω τις εμπειρίες τις δικές σας και τις νοσταλγίες. Στενοχωριέμαι για τους φίλους μου αεροπόρους που θα πετάνε γραφεία από εδώ και στο εξής, αλλά τα πακέτα που θα πάρουν και θα παίρνουν μου απαλύνουν την στενοχώρια και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Το εννοώ όπως το λέω.
Όπως και να το κάνουμε όμως, στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο όταν έκλεισαν μικρότερες ελληνικές αεροπορικές, και άφησαν τον κόσμο στην κυριολεξία στο δρόμο, όχι μόνο χωρίς αποζημίωση, όχι μόνο χωρίς αποκατάσταση και μέριμνα για το τί θα γίνουν αλλά και ένα φέσι 3 ή 4 μηνών ακατάβλητων δεδουλευμένων.
Αυτούς δεν τους αποχαιρέτησε κανείς!


Παρομοίως κι'εγώ.Δέν ξέρω οι δικοί μου φίλοι πιλότοι τί έχουν αποφασίσει-έχω και αρκετό καιρό νά τους δώ-είναι όμως παλιοί και έμπειροι και ήταν πάντοτε καλοί στην δουλειά τους.Καί ο καλός και έμπειρος επαγγελματίας ποτέ δέν χάνεται.

Οσο γι'αυτούς που δέν τους αποχαιρέτησε κανείς,η εξήγηση είναι εύλογη.Οι εταιρείες τους δέν ήταν κρατικές και ώς εκ τούτου δέν έπαιρναν επιχορηγήσεις γιά τά ελλείμματά τους,δέν προσλάμβαναν άσχετο κόσμο και δέν εχρησιμοποιούντο γιά τζάμπα πτήσεις "ημετέρων" κομματικών.....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό aas59 » 30 Σεπ 2009, 15:24

Σκεπτικός αν θα έπρεπε να γράψω κάποιο "αποχαιρετιστήριο" post το αποφάσισα μόλις τώρα...

Δέν χρειάζεται "μνημόσυνο".

Όπως οι περισσότεροι που έγραψαν συναισθηματικά posts έτσι και εγώ με DC πρωτοπέταξα σαν μωρό με τους γονείς μου αλλά και σαν ασυνόδευτος.

Δεν θα γράψω "δακρύβρεχτο" post γιατί η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ γιατί:

1-Σαν όνομα συνεχίζει να υπάρχει και χαίρομαι γιαυτό (Θα μπορούσε να είχε κλείσει...)
2-Δεν είναι η πρώτη φορά που αλλάζει χέρια (Από τον Ωνάση πήγε στο Δημόσιο και τώρα στην M.I.G)
3-Δεν είναι πρώτη φορά που αλλάζει το δεύτερο συνθετικό ( airlines/airways/air)
4-Η πολύχρονη επαφή μου με αυτή , πλέον μου έχει αφήσει το "Αν σου κάτσει" σαν αυτόματο συνειρμό... (Θα πετάξεις η όχι , Με "καλό" πλήρωμα η όχι , Στην ώρα σου η όχι κ.ο.κ)

Η αντιστοιχία που μπορεί να περιγράψει την κατάσταση όπως την προσλαμβάνω εγώ είναι :
ΕΝΑ "Κλασικό" αυτοκίνητο (Π.Χ μία Rolls ) που όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν δακτυλοδεικτούμενη και ο ιδιοκτήτης της την "γυάλιζε" συνεχώς κρατώντας το "λαμπερό" , έφθασε όταν άλλαξε ιδιοκτήτη και το ανέλαβε "γραφείο ενοικιαζόμενων" να φθάσει σε αυτή την κατάσταση
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/4.jpg , ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/12.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/13.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/before/16.jpg ,
και ευελπιστώ ότι τώρα που έφυγε από την κακομεταχείριση που είχε σαν "ενοικιαζόμενο" και πήγε σε άλλον ιδιοκτήτη θα το επαναφέρει στη κατάσταση θαυμασμού που του αρμόζει κάπως έτσι δηλαδή
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/6.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/5.jpg ,
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/15.jpg
ώστε να επανέλθει έτσι :
http://www.frankdale.com/restoration_pics/after/1.jpg

Χαίρομαι λοιπόν που βλέπω να μην έχει πάει στην "πρέσα" για "παλιοσίδερα" (κλείσιμο) αλλά να γίνεται restoration .

Δεν λέω λοιπόν "αντίο" αλλά καλή συνέχεια.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1121
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 136

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 30 Σεπ 2009, 19:16

gonso έγραψε:
AirNewZealand έγραψε:Θερμή παράκληση : μην γ*****τε και αυτό το θέμα


Aν πούμε μιά λιγότερο δακρύβρεχτη άποψη, θεωρείται ότι γ****με το θέμα?


Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη αγαπητέ που εγώ είμαι ικανός να γράφω μόνο "δακρύβρεχτα" ποστ, και δεν έχω τη διάνοια για να κατασκευάζω χριστουγεννιάτικα quiz. Ευτυχώς, υπάρχουν και μέλη όπως ο B747-400F, που κατάλαβε σε τί αναφέρομαι,

B747-400F έγραψε:Αγαπητε GONSO,Ο φιλος μας AirNewZealand αναφερεται σε σειρα απαντησεων και διαλογο, που σβηστηκε απο τους συντονιστες.


και τον ευχαριστώ για αυτό.

Δεν ξέρω αν είναι δόκιμο, αλλά και σπίτι αλλάζεις, μπορεί και να το κατεδαφίσεις για να φτιάξεις κάποιο καλύτερο. Κεραμίδι εξακολουθείς να έχεις πάνω απ' το κεφάλι σου. Αλλά κάποιες αναμνήσεις είναι δεμένες με το παλιό σπίτι, όχι με το καινούριο ή το ανακαινισμένο.

Και σαν καλός Χριστιανός, γυρνάω και το άλλο μάγουλο για να φάω και από εκεί σφαλιάρα.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό gonso » 30 Σεπ 2009, 21:33

Τώρα γιατί αρπάχτηκες........είναι απορίας άξιο???

Αν είναι επειδή δεν κλαίω ώς θα όφειλα (προφανώς) σε αυτό το thred, να το διορθώσω αν απαιτείται.

Και μήν κάνεις το λάθος να με μπερδεύεις με αυτούς που κοκκορομαχούν ΟΑ-Α3 εδώ και μήνες εδώ μέσα. Δεν το έχω παίξει αυτό το παιχνίδι. Μία άποψη εξέφρασα. Αν δεν χωράει εδώ μέσα, μάλλον το πρόβλημα δεν το έχω εγώ.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1121
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 136

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 30 Σεπ 2009, 22:10

Αν πρόσεξες, ούτε ειρωνεύτηκα κάποιον για τα αρνητικά του σχόλια, ούτε τον παρότρυνα να γράψει μόνο θετικά σχόλια. Εσύ πάλι, δεν μπόρεσες παρά μόνο να χλευαστείς όποιον εξέφρασε κάποιο συναισθηματισμό. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

gonso έγραψε:Τώρα γιατί αρπάχτηκες........είναι απορίας άξιο???


Μεγάλης. Γιατί ούτε δουλεύω/δούλευα στην Ολυμπιακή, ούτε στην Aegean, ούτε έχω συγγενείς σε καμμία από τις δύο. Εσύ γιατί ειρωνεύτηκες, θα μου εξηγήσεις?
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Αποχαιρετισμος

Δημοσίευσηαπό OA701 » 30 Σεπ 2009, 22:57

Δλδ όσοι εκφραστήκαμε σε αυτό το thread κλαίμε (προφανώς???) ή είμαστε κατακριτέοι επειδή είπαμε μια καλή κουβέντα?

Καλώς, κακώς, ασχήμως, κάποιοι απο εμάς είχαμε ένα δέσιμο παραπάνω με την πΟΑ για τον χ,ψ,ω ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ λόγο. Να το κρύψουμε? Με την ίδια λογική και εγώ θα ήθελα σε αυτό το thread να μην γραφτεί, έστω και για μία φορά, κάτι απο αυτά που τα ξέρουμε χρόνια και τα λέμε και τα ξαναματαλέμε για το πόσο ζημιογόνα ήταν η πΟΑ και τι στοίχισε και θα στοιχίσει και μελλοντικά στην τσέπη μας κτλ κτλ...

Όμως δεν είπα τίποτα γιατί είμαστε νομίζω ελεύθεροι να εκφραζόμαστε και έτσι σεβάστηκα και τις αρνητικές, χιλιοειπωμένες και γραφικές πλέον γνώμες...

Στην τελική, αν κάποιος διαφωνεί με την τροπή του thread αυτού ας μην γράψει, όπως έκαναν και οι περισσότεροι, ή ας κάνει καμπάνια να το κλειδώσει...

Άλλωστε το thread έτσι ξεκίνησε απο τον Μακ και ανταποκριθήκαμε πρώτα εμείς οι κλάψες και μετά οι υπόλοιποι στυγνοί τεχνοκράτες...

Λυπάμαι(ας κλάψω λίγο :cry: )...

:deadthread:
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης