Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

mitsupitsu

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
24/09/2009
Μηνύματα
62
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
O.A
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Άρχισε από προχθες καθώς η απόφαση που εξέδωσε το αρμόδιο Εφετείο προβλέπει την είσοδο εκκαθαριστή στην Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες.

Μετά την παράταση που δόθηκε στην λειτουργία της εταιρείας λόγω των εθνικών εκλογών και η οποία έληγε προχθες, εκδόθηκε η απόφαση η οποία βάζει την Ο.Α.-Υπηρεσίες σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης. Ετσι ανοιγει ο δρόμος για την πρόωρη συνταξιοδότηση αλλά και τις μετατάξεις των εργαζομένων της εταιρείας.

Έτσι αναμένεται να τοποθετηθούν οι υπεύθυνοι εκκαθάρισης και να ξεκινήσει η διαδικασία που θα οδηγήσει στο οριστικό κλείσιμο της εταιρείας.
Πώς θα ενημερωθούν οι εργαζόμενοι για την αποχώρησή τους, για όσους συνταξιοδοτούνται;

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1) Ισχύουν οι ημερομηνίες που εδωσε η προηγούμενη Κυβέρνηση (30 Νοεμβρίου ή 31 Δεκεβρίου λογω των άγονων γραμμών)?

Ο Ευρ. Στυλιανίδης αναφέρθηκε πως είναι δυνατό έως και το τέλος του έτους να παραταθούν οι συμβάσεις Δημοσίου - Ολυμπιακών Αερογραμμών, προκειμένου η (υπό εκκαθάριση) εταιρεία να πραγματοποιεί τα δρομολόγια στους 24
"άγονους" προορισμούς. Η συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής που είχε ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο και αναθεωρήθηκε λίγους μήνες αργότερα, προβλέπει πως σε κάθε περίπτωση η εκκαθάριση των Ο.Α. θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ως την τελευταία μέρα του έτους.

2) Πότε θα συνταξιοδοτηθούν - μεταταγούν οι μέχρι σήμερα εναπομείναντες υπάλληλοι και τι διαδικασία προβλέπεται?
_____________________________________________________________________________________________________
Α) Πώς θα ενημερωθούν οι εργαζόμενοι για την αποχώρησή τους, για όσους συνταξιοδοτούνται

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να απευθύνονται στις διευθύνσεις προσωπικού των εταιρειών τους, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες του ασφαλιστικού τους φορέα προκειμένου να υποβάλλουν και να τεκμηριώσουν το αίτημα συνταξιοδότησης.

Β) Πότε θα πάρουν την αποζημίωσή τους αυτοί που θα αποχωρήσουν

Μετά την έκδοση της δικαστικής απόφασης για θέση σε ειδική εκκαθάριση της κάθε μιας από τις παλιές εταιρείες, οι εργαζόμενοι που αποχωρούν θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τη λήψη του εφάπαξ ποσού κοινωνικής ενίσχυσης εντός διμήνου από την ημερομηνία λύσης ή καταγγελίας της σύμβασής τους. Το εφάπαξ ποσό κοινωνικής ενίσχυσης θα τους καταβληθεί εντός δύο μηνών από την ημερομηνία υποβολής της σχετικής αίτησης. (Ν.3717/2008, άρθρο 4).

Γ) Αυτοί που θα μετακινηθούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου


Όσοι εργαζόμενοι, που ανήκουν σήμερα στο Τακτικό Προσωπικό των τριών εταιρειών (ΟΑΕ, ΟΑΥ, OlAv), επιθυμούν τη μεταφορά τους σε υπηρεσίες του δημοσίου, θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση. Η αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί μέσα σε διάστημα δύο μηνών από την ημέρα που θα τεθεί σε εκκαθάριση η εταιρεία στην οποία εργάζονται. Και η μεταφορά κάθε εργαζομένου θα ολοκληρωθεί σε διάστημα τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Στην απίθανη περίπτωση καθυστέρησης, προβλέπεται ειδικό επίδομα κοινωνικής μετάβασης, για την αποφυγή τυχόν αρνητικών επιπτώσεων στο εισόδημά τους. Η δυνατότητα μεταφοράς σε υπηρεσίες του δημοσίου ισχύει και για τους εργαζόμενους που θα παραμείνουν στην εταιρεία κατά τη διάρκεια της εκκαθάρισης. Στην περίπτωση αυτή, η μεταφορά θα ολοκληρωθεί μετά την αποδέσμευση του προσωπικού από τον εκκαθαριστή. (Ν.3717/2008, άρθρο 7)
 
Σε καθεστώς εκκαθάρισης η παλιά Ολυμπιακή

Από την περασμένη Δευτέρα η παλιά Ολυμπιακή έχει μπει σε καθεστώς εκκαθάρισης (εκκρεμεί να επιδοθεί και επισήμως η σχετική απόφαση του Εφετείου) ώστε να ξεκινήσει και η διαδικασία της απόλυσης του προσωπικού, αλλά και των αιτήσεων για μετάταξη στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Με τη διαδικασία αυτή η νέα κυβέρνηση δεν έχει αντίρρηση, όπως είπε χθες ο υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης. Αυτό σημαίνει ότι η σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της προηγούμενης κυβέρνησης θα ψηφιστεί από τη νέα Βουλή μέσα στο διάστημα των 40 ημερών που ορίζει ο νόμος.
 
Αγαπητέ mitsupitsu,

μια άλλη ειδική εκαθάριση έχει αρχίσει στα υπόστεγα της πΟΑ

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251

πάρτε τα όλα, πάρτε τα κ μην αφήνετε σημάδια πουθενά :wall: :wall: .

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τα Α340 είναι για εκαθάριση κ αυτά. Επίσης τα 20 'μικρά' :thx: . Τώρα αυτά τα φορτηγάκια πώς επέκτησαν πρόσβαση εκεί; Ή μήπως δεν χρειάζεται καν να έρθουν από έξω;

Πάντως στην γιάφκα ανταλλακτικών αεροσκαφών μπορεί να βρουν (αν ενδιαφέρονται για κάτι τέτοιο) και:

- Επάργυρα μαχαιροπίρουνα αεροπορικού στυλ '70s κ πορσελάνινα σερβίτσια πρώτης θέσης
- Ανταλακτικά για Β747
- Κινητήρα Eurocopter για Super Puma σε άριστη κατάσταση
- Χαρτική ύλη για τα παιδιά

ΑΒΑΔΙΣΤΑ
 
Απορία τού κεντροδεξιοαριστερού ψάλτη σέ ήχο πλάγιο:Τά 340 δέν είναι περιουσιακό στοιχείο τού υπουργείου Οικονομίας (τέως Οικονομικών);Πώς τά "εκκαθαρίζουν" μαζί μέ τά υπόλοιπα;

Δεύτερη απορία τού ώς άνω ψάλτη:Τά "στελέχη τής παλιάς ΟΑ" βλέπουν τά "φορτηγάκια" νά "μπαινοβγαίνουν" καί δέν το έχουν κάνει θέμα;Θεωρούν φυσικό να φεύγουν πράγματα από τίς αποθήκες υλικού χωρίς κάποιο παραστατικό,χωρίς κάποιος νά ελέγχη τί γίνεται;Αν είναί έτσι,νά πάω κι'εγώ να πάρω κανένα landing light,κανένα χερούλι πόρτας από 747 (τά "επάργυρα" μαχαιροπήρουνα τί να τά κάνω;άν ήταν τουλάχιστον χρυσά....).

Προβλέπω τελικά να "καθαρίζουν" κάποιοι την πΟΑ πρίν τελειώση η εκκαθάριση καί οι εκκαθαριστές δέν θά έχουν τί να εκκαθαρίσουν (η καθαριότης είναι μισή αρχοντιά)....

ΥΓ.Επίσης,άν δέν κάνω λάθος,όταν μιά εταιρεία μπαίνει σέ διαδικασία εκκαθάρισης,απαγορεύεται να προβαίνη σέ οποιαδήποτε επιχειρηματική ενέργεια,αφού έτσι μεταβάλλονται τά περιουσιακά της στοιχεία.Οπότε δέν αντιλαμβάνομαι τί εννοεί η παράγραφος 4 που παρέθεσε ο mitsupitsu...
 
Διαβάστε την μηνυτήρια αναφορά από εργαζόμενους στην Ολυμπιακή αεροπλοΐα,

στην εισαγγελία πλημ/κων Αθηνών, κατά …..

για να τα διαβάσετε κατεβάστε το αρχείο σε μορφή pdf.

http://www.nikost.gr/STOA_files/minitir ... 20olav.pdf
 
Εκκαθάριση ώρα " 0 "
Από βασιμες πληροφορίες προκύπτει ότι η 30η Οκτωβρίου, θα είναι η τελευταία μερα του εναπομείναντος σε απασχόληση ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ της πΟ.Α.
Καλά πληροφοριμένες πηγές αναφέρουν ότι Διοίκηση και Εκκαθαριστής δεν συνεφώνησαν σε περαιτέρω μετάθεση ημερομηνιών για προσδόκιμα ωφέλη ομάδας Τακτικού Προσωπικού.
Έτσι με την εξόφληση του μήνα, παύουν οι αργομισθίες,και ανοίγει ο δρόμος για την εθελούσια και μετατάξεις.
 
Ο δρόμος για την εθελουσία και τις μετατάξεις έχει ανοίξει και η διαδικασία προχωράει με κάποιες ασάφειες αλλά πάντως στον σωστό δρόμο.
Η προσπάθεια για την χρονική μετάθεση των απολύσεων των υπαλλήλων που προορίζονται για μετάταξη γίνεται ώστε να μην εξαντληθεί το τετράμηνο μέχρι την λήξη τις διαδικασίας μετά το πέρας του οποίου μειώνετε το επίδομα απ΄ τον ΟΑΕΔ
 
και μερικές νεότερες πληροφορίες για την εκκαθάριση από το "Το Παρόν της Κυριακής"
........Εκεί όμως που έχει γίνει… χαμός με τις επιλογές της κυβέρνησης, ακόμα και από τους ίδιους τους συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ, είναι το θέμα της εκκαθάρισης. Με εντολή του αρμόδιου υφυπουργού Ν. Σηφουνάκη, εκκαθαριστής ορίστηκε ο Μιχάλης Καραλής, υπάλληλος της Ολυμπιακής, μέλος του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος όμως βαρύνεται με την υπόθεση της καθυστέρησης της μεταφοράς της Τεχνικής Βάσης της ΟΑ το 2000 στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» από το Ελληνικό, αλλά και για τις 22 τροποποιήσεις που είχε κάνει αυθαίρετα στο αρχικό σχέδιο χωρίς την έγκριση των αρμοδίων οργάνων και υπηρεσιών της εταιρείας, οι οποίες είχαν ανεβάσει σημαντικά το κόστος.
Για το θέμα αυτό η ΝΔ το 2004 είχε υποβάλει μηνυτήρια αναφορά με κατηγορούμενους περίπου 13 παράγοντες της τότε διοίκησης και συνδικαλιστές, που ανήκαν όλοι στο ΠΑΣΟΚ, αλλά εναντίον του κ. Καραλή δεν είχε στραφεί! Απλώς ο κ. Καραλής είχε καταθέσει ως μάρτυρας κατηγορίας εναντίον των πρώην «συντρόφων» του στο ΠΑΣΟΚ και συνεργατών του στην εταιρεία! Αντί να είναι κατηγορούμενος δηλαδή έγινε… κατήγορος!..........
περισσότερα εδώ στο άρθρο και επειδή τη εφημερίδα δεν το ξεκαθαρίζει, το άρθρο αφορά μόνον την ΟΑ Υπηρεσίες.
 
ΤΑ ΒΡΗΚΕ .....ΣΚΟΥΡΑ
Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ απεχωρισε μπρός στο μπάχαλο που αντικρυσε στην ...διαλλυμένη Ο.Α και η κυβέρνηση επιστρατευσε 2 ....ΕΠΙΦΑΝΗ στελέχη της Εταιρείας, με πλούσιο μητρώο στην καταχρηση εξουσίας (Μιχάλη Καραλή & Αρετή Ραυτοπούλου)να βρούν άκρη στα ...."λερωμένα τ΄άπλητα τα παραπεταμένα".
Αλήθεια απορώ τι έχουν ακόμη να μοιράσουν?
Τα μπόνους των 10 εκατ. ευρώ τα πήραν ήδη οι τυχεροί καθώς και τα στελέχη τις "επιταγούλες" τους.
Κατα τα άλλα η εταιρεία δανείστηκε να πληρώσει το προσωπικό της τον Σεπτέβρη και το αφησε απλήρωτο τον Οκτώβρη.
Μήπως τώρα αρχίζει το μεγάλο φαγοπότι?
Μήπως τα παραπεταμένα αξίζουν ακόμα πολλά εκατομύρια?
Ποια είναι πραγματικα η αξία της Ο.Α που στην απαξίωσή της επι Ν.Δ. έψαχναν να την πουλήσουν έστω και 1 ευρό?
Ποιοί ακόμα είναι οι "ημέτεροι" για τους οποίους κόπτονται τα μεγαλοστελέχη?
Θα λογοδοτήσουν άραγε ποτέ οι υπεύθυνοι ή θα πρέπει να τους πούμε και ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;

Αααα.... ρε κατακαϋμένη Ρούμελη.
 
mitsupitsu":3qrqzq4a said:
Ποια είναι πραγματικα η αξία της Ο.Α που στην απαξίωσή της επι Ν.Δ. έψαχναν να την πουλήσουν έστω και 1 ευρό?

Θες πραγματικα να αρχισουμε μια κουβεντουλα για το πως και ποιος εφτασε την ΟΑ στη διαλυση? Θες? Ε? :cool: :mrgreen: Βγαλτε τις χρωματικες παρωπιδες και δειτε τα γεγονοτα ως εχουν. Αν θελετε να βαλετε διαπλεκομενα συμφεροντα, μιληστε απο το 1981 και μετα και οχι απο το 2004 και μετα! Μιληστε για τους 45000 υπαλληλους της το 1989, μιληστε για τα δωρεαν εισιτηρια ακομη και για συγγενεις εργαζομενων μεχρι 3ου βαθμου τη δεκαετεια του 80 και τα μεσα του 90, και και και. Την ΟΑ δεν την απαξιωσε η ΝΔ, αυτος που πηδιοταν (σικ) με αεροσυνοδους της (και τις παντρευονταν μετα) και οποιοι κυβερνουσαν μαζι του την απαξιωσαν και την εσπρωξαν στο χειλος του γκρεμου. Πολιτικα σημερα ειμαι ουδετερος. Μπορει η απερχομενη κυβερνηση να εκανε πολλες "χοντρες" αλλα ηταν η μονη κυβερνηση που πηρε το πολιτικο κυριως κοστος για να πουλησει το κουφαρι.. Να το κρατουσε, για ποιο λογο? Για να λεμε οτι εχουμε κρατικο αερομεταφορεα? Ξυπνηστε ρε! Τι κερδιζες φιλε mitsupitsu οσο ειχες εθνικο αερομεταφορεα? Ξερεις ομως τι πληρωνες και τι θα πρεπει να πληρωνουν τα εγγονια σου για μαμησιατικα οχι δικα σας?

Α! Και πιο μεγαλες εταιρειες εχουν πουληθει συμβολικα για 1 νομισματικη μοναδα. Και τι εγινε?
 
Top