Long haul της πΟΑ

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 87

Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό menelaos » 28 Ιαν 2011, 13:54

Καλημέρα! Έχω την εξής απορία εδώ και καιρό, έψαξα και στο thread της πΟΑ αλλά δε βλέπω κάτι σχετικό εκτός από κάποια διάσπαρτα posts: από τα διάφορα μεγαλεπίβολα που είχε προσπαθήσει η πΟΑ και για τον ένα ή τον άλλο λόγο δεν κράτησαν, ή ακόμη κι απ'αυτά που κράτησαν μέχρι τέλους, ποια είχαν τα... φόντα να είναι επικερδή από μια σοβαρή εταιρία; Με λίγα λόγια, ποια από τα long haul των πΟΑ θεωρείτε ότι θα είχαν, εμπορικά, νόημα αν κάποια Ελληνική εταιρία είχε τον στόλο, τη σοβαρότητα, διάθεση και το ρευστό να τα ξεκινήσει;
0 x


SX-Petros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Φεβ 2009, 23:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΖΑ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό SX-Petros » 28 Ιαν 2011, 14:36

Καλημερα για εμενα που τα εχω δει και απο κοντα τις πληρωτητες θα ελεγα Νεα Υορκη - Τοροντο - Μοντρεαλ - Σικαγο - Βοστωνη - Τοκιο -και Σιδνευ μεσω καποιου ενδιαμεσου σταθμου
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό fotis » 28 Ιαν 2011, 15:05

Εγώ προσθέτω SXM, MIA, LAX (η Αθήνα θα λειτουργεί ως "σύνδεσμος" με τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία).
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1123
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 138

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 28 Ιαν 2011, 18:34

SX-Petros έγραψε:Καλημερα για εμενα που τα εχω δει και απο κοντα τις πληρωτητες θα ελεγα Νεα Υορκη - Τοροντο - Μοντρεαλ - Σικαγο - Βοστωνη - Τοκιο -και Σιδνευ μεσω καποιου ενδιαμεσου σταθμου


Φαντάζομαι ότι για σένα που έχεις δει από κοντά τις πληρότητες, ένα Α340 με 296 επιβάτες στη διαμόρφωση της πΟΑ, δηλαδή πληρότητα 100% είναι κερδοφόρο.
Σε ένα υποθετικό σενάριο που έχουν πληρώσει μέση τιμή πχ €100 έκαστος = €29.600 τζίρος, είναι κερδοφόρο?
Το έχουμε πει πολλές φορές, το ξαναλέμε άλλη μια. Μεγάλη πληρότητα δεν σημαίνει και κερδοφορία.

fotis έγραψε:Εγώ προσθέτω SXM, MIA, LAX (η Αθήνα θα λειτουργεί ως "σύνδεσμος" με τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία).


Εγώ θα βάλω και Auckland (AKL) λόγω κολλήματος με την Χώρα του Μεγάλου Λευκού Σύννεφου.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 87

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό menelaos » 28 Ιαν 2011, 19:49

Μια διευκρίνιση μόνο: το ερώτημα είναι ποια δρομολόγια είναι ρεαλιστικά βιώσιμα βάσει ρεύματος ταξιδιωτών, κενών της υπόλοιπης αγοράς, παρουσίας ελλήνων μεταναστών, "αντοχής" του δρομολογίου για καλές (για την εταιρία) τιμές κλπ. :)
0 x

Άβαταρ μέλους
tasos-SMI
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 17 Ιαν 2010, 22:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 6

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό tasos-SMI » 29 Ιαν 2011, 00:16

@menelaos

Με λίγα λόγια, ποια από τα long haul των πΟΑ θεωρείτε ότι θα είχαν, εμπορικά, νόημα αν κάποια Ελληνική εταιρία είχε τον στόλο, τη σοβαρότητα, διάθεση και το ρευστό να τα ξεκινήσει;


Μενέλαε νομίζω οτι και όλα αυτά να είχε μία ελληνική εταιρεία..αν δεν είχε κάποια στάνταρ πληρότητα,με τιμή εισητηρίου που να εξασφαλίζει οτι το αεροσκάφος δεν θα γράφει ζημιές σε κάθε πτήση του..το δρομμολόγιο θα πήγαινε άκλαφτο!! Τί εννοώ...;; Αν δεν έχει δίκτυο που φέρνει και αλλοδαπούς επιβάτες στην πτήση πώς θα πετάξει για Αμερική;; Μόνο με τους Έλληνες και τους Αμερικάνους που έρχονται στην Ελλάδα για τουρισμό;; Λίγο δύσκολο...

Για την πΟΑ τώρα,μη το ψάχνουμε και πολύ...Αυτή η εταιρεία ήταν αδύνατο να βγάλει κέρδη! Οι λόγοι..προφανείς..
0 x

Άβαταρ μέλους
billos_340
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 17:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Μαρκόπουλο Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό billos_340 » 29 Ιαν 2011, 14:24

Φίλε tasos-SMI δεν νομίζω ότι η πΟΑ δεν είχε την σοβαρότητα και τον στόλο για ένα δρομολόγιο όπως η Νέα Υόρκη.
Το μόνο που την κατέστρεψε ήταν η αδιαφορία του κράτους.Άλλωστε 43 χρόνια λειτουργούσε αδιάκοπα αυτή η γραμμή.
Και επίσης τώρα οι εταιρίες που έχουν τα long haul δρομολόγια είναι μεγάλες εταιρίες που είναι σε συμμαχίες(το μεγαλύτερο ποσοστό) και έχουν κάποιες μικρότερες ώς feeders.Πώς εμείς πάμε ή απευθείας με delta,continental ή π.χ. μέσω Παρισιού,Λονδίνου ή Φρανκφούρτης.
0 x


Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06
x 71

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό Nontas » 29 Ιαν 2011, 16:15

Η ακύρωση της αγοράς των Β767 ήταν η κίνηση η οποία κατέστρεψε οχι μόνο τα long haul δρομολόγια αλλά και την ίδια την εταιρεία.
Οτιδήποτε έγινε απο εκεί και μετά ήταν ζημιογόνο και καταδικασμένο.
0 x

Άβαταρ μέλους
tasos-SMI
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 17 Ιαν 2010, 22:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 6

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό tasos-SMI » 02 Φεβ 2011, 15:45

Φίλε billos_340 νομίζω οτι για να πούμε μια εταρεία σοβαρή,δεν αρκεί μόνο να έχει άριστο τεχνικό και ιπτάμενο προσωπικό! Άλλο το "καλή και αξιόπιστη εταιρεία από πλευράς κατάστασης αεροσκαφών και καλών πιλότων" και άλλο το σοβαρή...Εξαρτάται βέβαια πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας..Γιατί μία εταιρεία με δημοσιουπαλληλικό προσωπικό,με τύπους που μπαίνουν στην εταιρεία απλά επειδή ψήφισαν το τάδε κόμμα και με όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια που παιζόντουσαν..μόνο σοβαρή δε τη λες! Επίσης δεν νομίζω οτι ήταν αδιαφορία απ'το κράτος,όταν τόσοι και τόσοι έπαιρναν θέσεις με πλάγια μέσα! Βάλαμε και εμείς το χεράκι μας για να λέμε και όλη την αλήθεια...
Το στόλο εννοείται οτι τον είχε για τέτοια δρομμολόγια και δυστυχώς...είναι πλέον παρκαρισμένος στο LGAV... :(

@Nontas
Είχε παραγγείλει Β767 η πΟΑ;; Ποιό "μοντέλο" του 767 είχε παραγγείλει και για ποιό λόγο ακυρώθηκε τελικά η παραγγελία;;
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3741
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 115

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Φεβ 2011, 15:52

tasos-SMI έγραψε:Είχε παραγγείλει Β767 η πΟΑ;; Ποιό "μοντέλο" του 767 είχε παραγγείλει και για ποιό λόγο ακυρώθηκε τελικά η παραγγελία;;


Κάντε και μια καμια αναζήτηση στο site...

Το airliners.gr δεν είναι μόνο forum... (παλιό αλλά αγαπημένο)... :wall:
0 x


Άβαταρ μέλους
tasos-SMI
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 17 Ιαν 2010, 22:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 6

Re: Long haul της πΟΑ

Δημοσίευσηαπό tasos-SMI » 02 Φεβ 2011, 16:42

Κάντε και μια καμια αναζήτηση στο site...


Xρήστο αποφάσισε...Μία ή καμία;; :D Έχεις δίκιο...Σόρρυ!
0 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Olympic A340

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 14 Μαρ 2012, 23:36

Η ερωτηση που θα κανω δεν ειναι και on topic,παρακαλω να μεταφερθει αν ενοχλει που ειναι εδω,απλα δεν ηξερα που να τη γραψω.

Στα μεσα της δεκαετιας του 90 ποιο ηταν το δρομολογιο(βασικα που εκανε σταση με απασχολει περισσοτερο) που ακολουθουσε το αεροπλανο(τι τυπος ηταν?) απο αθηνα για μελβουρνη?

Ευχαριστω για τις οποιες απαντησεις!
0 x

Άβαταρ μέλους
KOSTAS1966
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 24 Σεπ 2011, 17:06
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 12

Re: Olympic A340

Δημοσίευσηαπό KOSTAS1966 » 15 Μαρ 2012, 00:06

Τύπος Β-747 ΑΤΗ-ΒΚΚ-SYD-MEL ή ATH-BKK-MEL-SYD ανάλογα με την μέρα αναχώρησης άλλαζε και ή προσέγγιση εκεί.ΒΚΚ είναι η Μπανγκόγκ .Πιστεύω να σε βοήθησα λίγο.
0 x


nick15801
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Φεβ 2012, 02:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGNX
x 1

Re: Olympic A340

Δημοσίευσηαπό nick15801 » 15 Μαρ 2012, 00:56

92/93 B747 Athens – Bangkok – Melbourne – Sydney – Bangkok – Athens.
Happy?
0 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Olympic A340

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 15 Μαρ 2012, 02:13

Ευχαριστω!

Ειχα μια διαφωνια με καποιους που ελεγαν για χονγκ κονγκ και αντι για μπανγκοκ.
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες