Long haul της πΟΑ

menelaos

First-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2009
Μηνύματα
837
Likes
128
Καλημέρα! Έχω την εξής απορία εδώ και καιρό, έψαξα και στο thread της πΟΑ αλλά δε βλέπω κάτι σχετικό εκτός από κάποια διάσπαρτα posts: από τα διάφορα μεγαλεπίβολα που είχε προσπαθήσει η πΟΑ και για τον ένα ή τον άλλο λόγο δεν κράτησαν, ή ακόμη κι απ'αυτά που κράτησαν μέχρι τέλους, ποια είχαν τα... φόντα να είναι επικερδή από μια σοβαρή εταιρία; Με λίγα λόγια, ποια από τα long haul των πΟΑ θεωρείτε ότι θα είχαν, εμπορικά, νόημα αν κάποια Ελληνική εταιρία είχε τον στόλο, τη σοβαρότητα, διάθεση και το ρευστό να τα ξεκινήσει;
 
Καλημερα για εμενα που τα εχω δει και απο κοντα τις πληρωτητες θα ελεγα Νεα Υορκη - Τοροντο - Μοντρεαλ - Σικαγο - Βοστωνη - Τοκιο -και Σιδνευ μεσω καποιου ενδιαμεσου σταθμου
 
Εγώ προσθέτω SXM, MIA, LAX (η Αθήνα θα λειτουργεί ως "σύνδεσμος" με τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία).
 
SX-Petros":3jzy9i6w said:
Καλημερα για εμενα που τα εχω δει και απο κοντα τις πληρωτητες θα ελεγα Νεα Υορκη - Τοροντο - Μοντρεαλ - Σικαγο - Βοστωνη - Τοκιο -και Σιδνευ μεσω καποιου ενδιαμεσου σταθμου

Φαντάζομαι ότι για σένα που έχεις δει από κοντά τις πληρότητες, ένα Α340 με 296 επιβάτες στη διαμόρφωση της πΟΑ, δηλαδή πληρότητα 100% είναι κερδοφόρο.
Σε ένα υποθετικό σενάριο που έχουν πληρώσει μέση τιμή πχ €100 έκαστος = €29.600 τζίρος, είναι κερδοφόρο?
Το έχουμε πει πολλές φορές, το ξαναλέμε άλλη μια. Μεγάλη πληρότητα δεν σημαίνει και κερδοφορία.

fotis":3jzy9i6w said:
Εγώ προσθέτω SXM, MIA, LAX (η Αθήνα θα λειτουργεί ως "σύνδεσμος" με τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία).

Εγώ θα βάλω και Auckland (AKL) λόγω κολλήματος με την Χώρα του Μεγάλου Λευκού Σύννεφου.
 
Μια διευκρίνιση μόνο: το ερώτημα είναι ποια δρομολόγια είναι ρεαλιστικά βιώσιμα βάσει ρεύματος ταξιδιωτών, κενών της υπόλοιπης αγοράς, παρουσίας ελλήνων μεταναστών, "αντοχής" του δρομολογίου για καλές (για την εταιρία) τιμές κλπ. :)
 
@menelaos

Με λίγα λόγια, ποια από τα long haul των πΟΑ θεωρείτε ότι θα είχαν, εμπορικά, νόημα αν κάποια Ελληνική εταιρία είχε τον στόλο, τη σοβαρότητα, διάθεση και το ρευστό να τα ξεκινήσει;

Μενέλαε νομίζω οτι και όλα αυτά να είχε μία ελληνική εταιρεία..αν δεν είχε κάποια στάνταρ πληρότητα,με τιμή εισητηρίου που να εξασφαλίζει οτι το αεροσκάφος δεν θα γράφει ζημιές σε κάθε πτήση του..το δρομμολόγιο θα πήγαινε άκλαφτο!! Τί εννοώ...;; Αν δεν έχει δίκτυο που φέρνει και αλλοδαπούς επιβάτες στην πτήση πώς θα πετάξει για Αμερική;; Μόνο με τους Έλληνες και τους Αμερικάνους που έρχονται στην Ελλάδα για τουρισμό;; Λίγο δύσκολο...

Για την πΟΑ τώρα,μη το ψάχνουμε και πολύ...Αυτή η εταιρεία ήταν αδύνατο να βγάλει κέρδη! Οι λόγοι..προφανείς..
 
Φίλε tasos-SMI δεν νομίζω ότι η πΟΑ δεν είχε την σοβαρότητα και τον στόλο για ένα δρομολόγιο όπως η Νέα Υόρκη.
Το μόνο που την κατέστρεψε ήταν η αδιαφορία του κράτους.Άλλωστε 43 χρόνια λειτουργούσε αδιάκοπα αυτή η γραμμή.
Και επίσης τώρα οι εταιρίες που έχουν τα long haul δρομολόγια είναι μεγάλες εταιρίες που είναι σε συμμαχίες(το μεγαλύτερο ποσοστό) και έχουν κάποιες μικρότερες ώς feeders.Πώς εμείς πάμε ή απευθείας με delta,continental ή π.χ. μέσω Παρισιού,Λονδίνου ή Φρανκφούρτης.
 
Η ακύρωση της αγοράς των Β767 ήταν η κίνηση η οποία κατέστρεψε οχι μόνο τα long haul δρομολόγια αλλά και την ίδια την εταιρεία.
Οτιδήποτε έγινε απο εκεί και μετά ήταν ζημιογόνο και καταδικασμένο.
 
Φίλε billos_340 νομίζω οτι για να πούμε μια εταρεία σοβαρή,δεν αρκεί μόνο να έχει άριστο τεχνικό και ιπτάμενο προσωπικό! Άλλο το "καλή και αξιόπιστη εταιρεία από πλευράς κατάστασης αεροσκαφών και καλών πιλότων" και άλλο το σοβαρή...Εξαρτάται βέβαια πως το αντιλαμβάνεται ο καθένας..Γιατί μία εταιρεία με δημοσιουπαλληλικό προσωπικό,με τύπους που μπαίνουν στην εταιρεία απλά επειδή ψήφισαν το τάδε κόμμα και με όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια που παιζόντουσαν..μόνο σοβαρή δε τη λες! Επίσης δεν νομίζω οτι ήταν αδιαφορία απ'το κράτος,όταν τόσοι και τόσοι έπαιρναν θέσεις με πλάγια μέσα! Βάλαμε και εμείς το χεράκι μας για να λέμε και όλη την αλήθεια...
Το στόλο εννοείται οτι τον είχε για τέτοια δρομμολόγια και δυστυχώς...είναι πλέον παρκαρισμένος στο LGAV... :(

@Nontas
Είχε παραγγείλει Β767 η πΟΑ;; Ποιό "μοντέλο" του 767 είχε παραγγείλει και για ποιό λόγο ακυρώθηκε τελικά η παραγγελία;;
 
tasos-SMI":3nrk0747 said:
Είχε παραγγείλει Β767 η πΟΑ;; Ποιό "μοντέλο" του 767 είχε παραγγείλει και για ποιό λόγο ακυρώθηκε τελικά η παραγγελία;;

Κάντε και μια καμια αναζήτηση στο site...

Το airliners.gr δεν είναι μόνο forum... (παλιό αλλά αγαπημένο)... :wall:
 
Top