Flight into History

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 19 Νοέμ 2012, 22:30

Το μυαλουδάκι σου κατεβάζει παιδαριώδεις ιδέες.Αν είχες δουλέψει σε αεροπορική εταιρεία θα ήξερες ότι όλα είναι μιά ματαιοπονία.Και εγώ όταν ήμουν 13 χρονών έτσι σκεφτόμουν.Μεγάλωσα όμως.Τώρα ξέρω πώς όποιος φτιάχνει αεροπορική εταιρεία θα βασιστεί στην εκμετάλλευση.Θα αφήσει απλήρωτο το προσωπικό για μήνες όπως έκαναν πχ Venus,Princess και θα τήν κλείσει αφού πρώτα κάνει μία γερή αρπαχτή.Στεναχωριέμαι όμως πού καταλαβαίνω πώς τόσα νέα παιδιά έχουν "τσιμπήσει" σε κάτι νήματα που ήδη έχουν κάνει χιλιάδες προβολές σε λίγους μήνες....και κάποιοι θα χαμογελάνε πονηρά μ' αυτό.
Πρέπει να πώ όμως ότι υποτίθεται πώς εδώ είναι φόρουμ "Φίλων τής Αεροπορίας". Ποιών φίλων ποιάς αεροπορίας; φίλος-φίδι πού λένε.Με εννόησες φιλαράκο-φιδάκι; Άντε να λουφάξεις τώρα και σύ και τα φιλαράκια σου.
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 19 Νοέμ 2012, 22:33

Λίγες φορές είχα ταξιδέψει με την πΟΑ,αλλά έτυχε αυτές να εξαπλώνωνται σ'όλο το...φάσμα τού ιδιοκτησιακού της καθεστώτος-καί στον "Αρίστο" και στο κράτος.Διαφορές στην εξυπηρέτηση δέν είδα-μόνο μιά φορά,την τελευταία που ταξίδεψα,το καλοκαίρι τού 94 είχαμε καθυστέρηση στην αναχώρηση σε πτήση εσωτερικού και την ίδια αυτή φορά είδα δυστροπία από αεροσυνοδό (περιμέναμε επί ώρα μέσα στο αεροπλάνο,ντάλα μεσημέρι,με την πόρτα ανοιχτή και φυσικά χωρίς κλιματισμό και όταν ζήτησα ένα ποτήρι νερό,η "ηγουμένη" αρχικώς αρνήθηκε να μού φέρη διότι,όπως είπε,το απαγόρευε ο κανονισμός).Ολες τίς άλλες φορές,ΟΛΕΣ,απ'το 1970 που ήταν η πρώτη πτήση που θυμάμαι (είχα πετάξει και άλλες φορές τα προηγούμενα χρόνια αλλά ήμουν πολύ μικρός) μέχρι το 1994,η εξυπηρέτηση ήταν εφάμιλλη όποιασδήποτε άλλης ευρωπαϊκής εταιρίας:on-time στα ωράρια,ποιότητα στα φαγητά,φιλικά πληρώματα καμπίνας,καθαρά και περιποιημένα αεροπλάνα.Εντάξει,το 1970 είχαν ασημένια μαχαιροπήρουνα και το 1990 είχαν πλαστικά,αλλά αυτά είναι μικρολεπτομέρειες.

Εχω την εντύπωση λοιπόν πως τελικά οι ρεμούλες και λαμογιές δέν γινόντουσαν τόσο στο προσωπικό "αιχμής" (ιπτάμενους,τεχνικούς και όσους τού "εδάφους" ερχόντουσαν σε επαφή με τους επιβάτες),αλλά στους άλλους (διοικητικούς,οδηγούς κλπ),τους θεωρούμενους "βοηθητικούς" υπαλλήλους.Δηλαδή εκεί που η ποιότητα τής δουλειάς δέν γίνεται αντιληπτή από τον επιβάτη.Ναί,είναι γεγονός πως αρκετοί πιλότοι (κυρίως απ'τους "παλιούς") έβαζαν και τους γιούς τους,αλλά και αυτοί οι γιοί περνούσαν εξετάσεις,εκπαιδεύσεις και τελικά άν δέν ήταν καλοί στην δουλειά τους η εταιρία τους έδιωχνε (έχω φίλους,γιούς πιλότων που και αυτοί δούλεψαν ώς πιλότοι στην πΟΑ και μού είχαν πεί πόσο περισσότερο άγχος είχαν να είναι σωστοί στήν δουλειά τους ακριβώς γιά να μήν εκθέσουν τους πατεράδες τους που είχαν φροντίσει να προσληφθούν-έστω και με το "μέσον" αυτό).Αντιθέτως,είχα διαβάσει δημοσιεύματα σε εφημερίδες τής εποχής που μιλούσαν γιά μαγείρους στο Catering που δέν ξέραν να βράσουν ένα αυγό ή γιά δακτυλογράφους που πληκτρολογούσαν με το ένα δάχτυλο,κλπ-και οι οποίοι προφανώς είχαν μπεί επίσης με μέσον αλλά δέν τους πολυένοιαζε να είναι σωστοί εργαζόμενοι.Και αυτοί είναι που έβαλαν τα λιθαράκια τους (μαζί με τα "χοντρά" φαγοπότια τών πολιτικών) γιά την άσχημη εξέλιξη τής πΟΑ.....

Και ένα εύθυμο περιστατικό:Τον Σεπτέμβριο τού 1973,ταξίδεψα οικογενειακώς στην Βαρκελώνη μέσω Ρώμης (το σκέλος Ρώμη-Βαρκελώνη το κάναμε με την Alitalia,που και αυτή τότε δέν ήταν Alixalia),με 727 (το -CBD,άν θυμάμαι καλά).Είμαι έξω απ'την μπροστινή τουαλέτα και περιμένω να βγή ο προηγούμενος-που μάλλον είναι δυσκοίλιος,γιατί αργεί χαρακτηριστικά.Περνά ο φροντιστής και με ρωτά "are you with the group?" (προφανώς εννοούσε κάποιο γκρούπ τουριστών που ταξίδευε στην ίδια πτήση).Τού απαντώ "no sir,I'm travelling with my family" και απομακρύνεται.Καθώς εξακολουθώ να περιμένω τον δυσκοίλιο,έρχεται και με βρίσκει ο αδελφός μου και κάτι μού λέει (στα Ελληνικά βεβαίως).Εκείνη την στιγμή ξαναπερνά ο φροντιστής από μπροστά μας,μάς ακούει και..."καλά,Ελληνας είστε;" με ρωτάει."Τότε γιατί πρίν μού μιλήσατε Αγγλικά;"."Μά αφού εσείς αρχίσατε",τού απαντάω....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
Moderators Team
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 18 Μαρ 2011, 00:03
x 20

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Moderators Team » 20 Νοέμ 2012, 09:49

Από την πρώτη λέξη του πρώτου post ήταν ολοφάνερο που θα οδηγούσε ένα τέτοιο θέμα με έναν τέτοιο τίτλο. Τα μηνύματα εκτός θέματος και οι αντεκλίσεις ξεκίνησαν με το καλημέρα. Όποιος πίστεψε ότι ένα τέτοιο θέμα θα εξελισσόταν σε ... ύμνο για την ΟΑ, μάλλον σκεφτόταν κάτι άλλο.
Δεν το βλέπω να ζει για πολύ ακόμα το topic αλλά το αφήνουμε λίγο ακόμα μπας και αλλάξει κάτι (χλωμό)
0 x
Αυτό το μήνυμα στάλθηκε από την συντονιστική ομάδα του airliners.GR.
http://www.airliners.gr

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 20 Νοέμ 2012, 16:18

Αγαπητοί επιβάτες,
Σάς ομιλεί ο κυβερνήτης αυτής τής πτήσης.Περνάμε μία περιοχή με αναταράξεις.Παρακαλώ προσδεθείτε.
Προφανώς περνάμε από τη σκιά μιάς διπλής έκλειψης στό Σκορπιό και στον Αιγόκερω.Συμβαίνουν και στις καλύτερες εταιρείες.Σάς υπενθυμίζουμε ότι ό,σο η φωτεινή ένδειξη είναι αναμμένη να μη δώσουμε δικαιώματα γιατί ο σκοπός μου είναι ανεβάσω αεροπορικό υλικό και όχι να πλέξω το εγκώμιο της Ολυμπιακής,όπως κακώς καταλάβατε.Αν πάλι δεν συμφωνείτε,παρακαλώ να αποβιβασθείτε.Το νήμα αυτό θέλω να το θεωρώ προσωπικό μου.Κανείς δεν σάς υποχρέωσε να το επισκέπτεστε και ούτε να λερώνετε με τόσες λάσπες σαν ανεπιθύμητοι επισκέπτες.Θα προτιμούσα να το έχω κάπως σαν εκθεσιακό χώρο και δεν θέλω να διαβάσω άλλες απαντήσεις.(Αν συμφωνούν και οι συντονιστές θα έλεγα να μεταφέρετε όλα τα σκουπίδια στο Trash area εκεί όπου ανήκουν και να μού αφήσετε το πεδίο ελεύθερο).
0 x


Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 107

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό solro » 20 Νοέμ 2012, 16:39

Άμα δεν θες να σου λένε τίποτα οι άλλοι γράψε βιβλίο!
Το να ονειροπολείς και να απαντάς με χρησμούς, ζώδια και λοιπά ΔΕΝ δείχνει ότι αντιτίθεσαι στις διαπιστώσεις άλλων μελών αλλά είσαι ΤΟΣΟ τρομαγμένος απο την αλήθεια που μας αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι.
Μείνε λοιπόν στον κόσμο σου και λέγε ό,τι θες. Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να μιλάμε ορθά, για να μην γίνουμε σαν κι εσένα, δηλαδή ονειροπαρμένοι και ρομαντικοί χωρίς αιτία...
(και χωρίς λεφτά αφού δεν θα έχουμε καμία ΟΑ να μας θρέψει)
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1318
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 20 Νοέμ 2012, 16:53

Γιώργος Μάναρης έγραψε:Το νήμα αυτό θέλω να το θεωρώ προσωπικό μου.... Θα προτιμούσα να το έχω κάπως σαν εκθεσιακό χώρο και δεν θέλω να διαβάσω άλλες απαντήσεις.
Μήπως καλύτερα να άνοιγες ένα blog ? Δες το http://www.blogspot.com !
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1672
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 137

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό george_a » 20 Νοέμ 2012, 17:08

Γιώργος Μάναρης έγραψε:...παρακαλώ να αποβιβασθείτε. Το νήμα αυτό θέλω να το θεωρώ προσωπικό μου. Κανείς δεν σάς υποχρέωσε να το επισκέπτεστε και ούτε να λερώνετε με τόσες λάσπες σαν ανεπιθύμητοι επισκέπτες. Θα προτιμούσα να το έχω κάπως σαν εκθεσιακό χώρο και δεν θέλω να διαβάσω άλλες απαντήσεις.(Αν συμφωνούν και οι συντονιστές θα έλεγα να μεταφέρετε όλα τα σκουπίδια στο Trash area εκεί όπου ανήκουν και να μού αφήσετε το πεδίο ελεύθερο).


Ψάχνω εδώ και ώρα ένα κατάλληλο μουσικό υπόβαθρο για να ταιριάξει καλύτερα με το παραπάνω αριστουργηματικό κείμενο. ... για να δούμε. Τον παιάνα της 21ης Απριλίου 1967? Κάποιον αντίστοιχο από το ΨΝΑ?
0 x


Άβαταρ μέλους
thange
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 18 Οκτ 2010, 18:48
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGBB
x 1

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό thange » 20 Νοέμ 2012, 17:20

Εικόνα
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 181

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 20 Νοέμ 2012, 17:33

Γιώργος Μάναρης έγραψε:Θα προτιμούσα να το έχω κάπως σαν εκθεσιακό χώρο και δεν θέλω να διαβάσω άλλες απαντήσεις.


Κάτι σαν το ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α ένα πραμα. Να το στολίσεις με αεροπλάνα και να βάλεις τον εργατοπατέρα Πατέστο για διαχειριστή να σου διώχνει τις μύγες....(τους ενοχλητικούς συμφορουμίτες)..

Αφιερωμένο
http://www.youtube.com/watch?v=UNive5jpqx4

Υ.Γ. Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ Ε Κ Λ Ε Ι Σ Ε. Πάρ' το επιτέλους απόφαση.

To νήμα ξεκίνησε λάθος, προχώρησε ακόμα πιο λάθος και πλέον έχει καταντήσει γραφικό και κουραστικό. Οι διαχειριστές έδωσαν μια ευκαιρία, αλλά ο συγγραφευς το χαβά (γιολαρί) του.
0 x

Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 20 Νοέμ 2012, 18:07

Μπά,δεν το έκλεισαν ακόμα;Εντύπωση μού προκαλεί.Και έλεγα: Αυτό το Flight δεν θα προλάβει να προσγειωθεί στην Elbonia...Γιατί αυτό είναι το απωθημένο μου...
Άρα,προλαβαίνετε να πιείτε ένα χαμομηλάκι για τα νευράκια σας.Μπισκοτάκι;
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2156
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 327

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Νοέμ 2012, 18:59

Είσαι από τα μεγαλύτερα τρολ στην σύγχρονη ιστορία του φόρουμ... Γιατί να τα γράφεις στα σοβαρά όσα γράφεις, δεν παίζει...

Από την άλλη αν έχεις να προσθέσεις κάτι στο θέμα της ΟΑ, κάνε το σε παρακαλώ, είναι απόλαυση να σε διαβάζω. Ακόμα και να μην έχεις δηλαδή, που από ότι φαίνεται δεν έχεις.
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 20 Νοέμ 2012, 19:16

Καλησπερα αποφευγω να γραφω διοτι βλεπω συνεχεια αντιδικιες σε θεματα ΟΑ AEGEAN και αλλων εταιριων θα ηθελα να βλεπω αλλα πραγματα φωτογραφιες και θεματα αεροπορικου ενδιαφεροντος και για αυτο γραφτηκα σε αυτο το φορουμ πριν απο 8 χρονια και σε αυτα τα χρονια συνεχεια ελεγα,απαντουσα και δημοσιευα φωτογραφιες απο την δουλεια μου (δουλευω σε αεροπορικη εταιρια) ειμαι στεναχωρημενος με αυτα που βλεπω τα τρια τελευταια χρονια και σκεφτομαι να αποχωρησω κριμα κριμα..

συγνωμη για το offtopic αλλα τα πηρα στο κρανιο :evil: :cry: :cry: :cry:

image_id: 3310 image_id: 1778 image_id: 1504 image_id: 4844 image_id: 8001
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό alex96 » 20 Νοέμ 2012, 19:58

Κύριε ΜΑΝΑΡΗ,κάνεις το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες ό,τι επιδιώκεις.
Με προσωπική σου ευθύνη και πεισματική άρνηση να αποδεχθείς ό,τι "κι'όμως γυρίζει" ΔΥΣΦΗΜΕΙΣ την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.
ΕΣΥ,είσαι η κακή πλευρά της.Επιτέλους,ΣΤΑΜΑΤΑ ! ! !
0 x


Γιώργος Μάναρης
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: 28 Φεβ 2012, 15:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lgat

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Μάναρης » 20 Νοέμ 2012, 20:18

Βρε μανία με τήν Ολυμπιακή!Τώρα ανακάλυψα τήν Elbonia,τήν πατρίδα του OveLix!Για τη Ολυμπιακή θα μιλάμε τώρα; Κοίτα κόλλημα...βρέ μπάς και έχετε απωθημένα; Πιές ένα χαμομηλάκι,θα σού κάνει καλό.


Τι μού θύμησες lgav1966! Χαίρομαι πού επιτέλους μιλάω με κάποιον πού έχει δουλέψει στο αεροδρόμιο και όχι με επιβάτες πού τα ξέρουν όλα.Αυτό το αεροπλάνο το είχα δεί τρείς φορές.Όπως θα θυμάσαι,πάρκαρε στο Α07.Τρείς φορές είχα περάσει από μπροστά του και μού είχε κάνει εντύπωση το όνομά του.Αφού είναι Ελληνική τοποθεσία, αναρωτιόμουν και έτσι ονομάζεται το DFA.Γιατί σε Κυπριακό αεροσκάφος; Αυτό κι αν ήταν Flight into History! Έτσι δεν μπορούν να μάς πουν ότι βγήκαμε από το θέμα μας....
Τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Μάναρης σε 20 Νοέμ 2012, 20:47, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 181

Re: Flight into History

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 20 Νοέμ 2012, 20:32

Μαζί με τις wannabe, είσαι Ο,ΤΙ καλύτερο έχει βγάλει αυτό το forum τον τελευταίο χρόνο. Keep walking...

H απόλυτη κατρακύλα της
μεγαλύτερη και πληρέστερη ελληνόφωνη ιστοσελίδα της ελληνικής και διεθνούς πολιτικής αεροπορίας.


ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ .
0 x



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες