EUROPEAN AERONAUTIC DEFENCE AND SPACE COMPANY ( E.A.D.S. )

  • Thread starter Jass
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
380
Likes
39
EADS: Δεν θα μετάσχει άμεσα το γερμανικό Δημόσιο.


ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Η συμμετοχή της γερμανικής κυβέρνησης δεν θα είναι άμεση στον όμιλο αεροδιαστημικής της EADS ούτε μέσω της κρατικής τραπέζης KfW ούτε μέσω άλλου ιδρύματος είτε ομοσπονδιακού είτε σε επίπεδο κρατιδίων. Τα σχετικά δήλωσε ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. Η κυβέρνηση Μέρκελ επιθυμεί να περιφρουρήσει την επιρροή της στην EADS, τη μητρική της Airbus, εν όψει της μείωσης της συμμετοχής της γερμανο-αμερικανικής DaimerChrysler κατά 7,5% από 22,5% σε 15%.

Σύμφωνα με τον Τύπο στη Γερμανία, μία επιλογή είναι η μονάδα Dasa της Daimler να εκδώσει μετατρέψιμα ομόλογα συνδεδεμένα με το 7,5%, το οποίο θα μπορούσε να αγοραστεί από κοινοπραξία επενδυτών. Η κυβέρνηση ως μία εκ των επενδυτών θα συμμετείχε στην ΕADS χωρίς να αποκτήσει απευθείας μερίδιο. Οι επόμενες κινήσεις δεν έχουν ακόμα διασαφηνιστεί, όπως φαίνεται και από αντικρουόμενες δηλώσεις από αξιωματούχο της πόλης-κράτους του Αμβούργου. Σύμφωνα με τον τελευταίο, το 51% του μεριδίου, που θα πωλήσει η Daimler, θα εξαγοραστεί από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο από τράπεζες.

Εν τω μεταξύ, οι εισαγγελικές αρχές στο Παρίσι διεξαγάγουν έρευνα για να διαπιστώσουν το βάσιμο των καταγγελιών σχετικά με τη χρήση απόρρητων πληροφοριών για χρηματιστηριακές συναλλαγές σε μετοχές της EADS. Τον Ιούνιο η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Γαλλίας είχε ανακοινώσει έρευνες σχετικά με πωλήσεις μετοχών από πρώην στελέχη της EADS. O πρώην συμπρόεδρος του ομίλου, Νοέλ Φορζάρ, και τα παιδιά του είχαν ασκήσει το δικαίωμα πώλησης μετοχών της ΕΑDS τον Μάρτιο μόλις λίγες εβδομάδες προ της ανακοίνωσης για καθυστέρηση των Α380. Βέβαια, ο ίδιος είχε αρνηθεί όλες τις κατηγορίες για συναλλαγές με χρήση απορρήτων πληροφοριών.

Τέλος, ως προς το μέλλον των 3.000 εργαζομένων στα τρία εργοστάσια της Airbus στην Ισπανία, συνήφθη χθες συμφωνία μεταξύ διοίκησης και συνδικάτων για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας τους. Βασικός όρος της συμφωνίας είναι η προσωρινή ελάττωση των ωρών εργασίας το 2007 και το 2008, ο οποίος, όμως, δεν θα ισχύσει για όσους απασχολούνται στην προώθηση του μοντέλου Α350.



πηγη:Ροιτερς
 
Την επόμενη βδομάδα αναμένεται η πρώτη πτήση του Α400Μ, μεγάλου φιάσκο της εταιρείας. Να δούμε αν πετάξει: τα νέα είναι μέτρια κ για το Α350 το οποίο αναμένεται ένα νέο 380 στις παραγγελίες...

Να δούμε πόσο θα στηρίξουν ο Νικολά κ η Άνγκελα: μυρίζομαι γαλλικό χέρι στην τελευταία παραγγελία της Air Austral, οι πτήσεις της οποίας γεμίζουν από επιδοτούμενα εισιτήρια των ντόπιων "Γάλλων" της Reunion (κάτι σαν τα άγονα δικά μας) από τους συμπατριώτες τους στην μητρόπολη.
 
flesland":iyf5j3sz said:
...τα νέα είναι μέτρια κ για το Α350 το οποίο αναμένεται ένα νέο 380 στις παραγγελίες...

Δεν ξέρω που το στηρίζεις αυτό αλλά με 505 firm orders 4 χρόνια πριν την πρώτη του πτήση, δεν το λες και "νεο Α380 στις παραγγελίες". :rolleyes: Όταν μέσα στο 2009 παραγγέλθηκαν 22 νέα αεροσκάφη με τη γενική κρίση που υπάρχει ενώ για την κατηγορία του το Β787 είχε απλά.... 70 ακυρώσεις.

Θα συμφωνήσω με το Α400 το οποίο είναι όντως ένας μεγάλος πονοκέφαλος για την εταιρεία.
 
Ίσως έχεις δίκιο γιατί είναι νωρίς, αλλά βλέπεις είναι οι ψίθυροι στην Airbus, 500 παραγγελίες είναι απλά ένας αριθμός: το Α400 το πουλήσαν χωρίς να χρεώσουν την ανάπτυξη λογισμικού κ μπήκαν μέσα, θα περάσουν χρόνια μέχρι να γίνει κερδοφόρο (αν ποτέ). Το Α380 ακόμα κ αν έχει τις μισές παραγγελίες από ότι ελπίζαν, δεν θα είχε τόσο πρόβλημα όσο αν δεν πλήρωναν τις ρήτρες 2 κ 3 δις για καθυστερήσεις..Κ ακριβώς όπως είπες το 350 θα μπει το 2013 εως τότε πολλά μεσολαβούν , ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων που δέχονται πιέσεις για εκπτώσεις (δες Βγενό) κ όταν το 30% των παραγγελιών είναι από 2 πελάτες του σημερινού οικονομικού επίκεντρου της κρίσης, τον Κόλπο. Είναι βέβαια ενδιαφέρον πώς θα αντιδράσει κ η Boeing, ίδωμεν..
 
Παρ' όλες τις ζημιές τους, δηλώνουν ότι δεν έγινε και τίποτα που έχασαν την παραγγελία για τα tanker :rolleyes: ...

Ωστόσο, μάλλον γι' αυτό την έχασαν
But the deal would have seen us set up an assembly line in the United States and become a U.S. plane maker. This won't be possible now

Όχι, που θα σας άφηναν οι Βs...

:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE62A0X820100311
 
Μια νέα έκδοση τoυ EC145, το Τ2 παρουσίασε σήμερα η Eurocopter. Βασική διαφορά η προσθήκη του fenestron σε σχέση με την αρχική έκδοση, που αναμένεται να κάνει μεγάλη διαφορά κυρίως για αποστολές EMS.

http://www.youtube.com/watch?v=shWqF5li7GE
 
Top