Jass
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/10/2006
- Μηνύματα
- 380
- Likes
- 39
EADS: Δεν θα μετάσχει άμεσα το γερμανικό Δημόσιο.
ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Η συμμετοχή της γερμανικής κυβέρνησης δεν θα είναι άμεση στον όμιλο αεροδιαστημικής της EADS ούτε μέσω της κρατικής τραπέζης KfW ούτε μέσω άλλου ιδρύματος είτε ομοσπονδιακού είτε σε επίπεδο κρατιδίων. Τα σχετικά δήλωσε ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. Η κυβέρνηση Μέρκελ επιθυμεί να περιφρουρήσει την επιρροή της στην EADS, τη μητρική της Airbus, εν όψει της μείωσης της συμμετοχής της γερμανο-αμερικανικής DaimerChrysler κατά 7,5% από 22,5% σε 15%.
Σύμφωνα με τον Τύπο στη Γερμανία, μία επιλογή είναι η μονάδα Dasa της Daimler να εκδώσει μετατρέψιμα ομόλογα συνδεδεμένα με το 7,5%, το οποίο θα μπορούσε να αγοραστεί από κοινοπραξία επενδυτών. Η κυβέρνηση ως μία εκ των επενδυτών θα συμμετείχε στην ΕADS χωρίς να αποκτήσει απευθείας μερίδιο. Οι επόμενες κινήσεις δεν έχουν ακόμα διασαφηνιστεί, όπως φαίνεται και από αντικρουόμενες δηλώσεις από αξιωματούχο της πόλης-κράτους του Αμβούργου. Σύμφωνα με τον τελευταίο, το 51% του μεριδίου, που θα πωλήσει η Daimler, θα εξαγοραστεί από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο από τράπεζες.
Εν τω μεταξύ, οι εισαγγελικές αρχές στο Παρίσι διεξαγάγουν έρευνα για να διαπιστώσουν το βάσιμο των καταγγελιών σχετικά με τη χρήση απόρρητων πληροφοριών για χρηματιστηριακές συναλλαγές σε μετοχές της EADS. Τον Ιούνιο η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Γαλλίας είχε ανακοινώσει έρευνες σχετικά με πωλήσεις μετοχών από πρώην στελέχη της EADS. O πρώην συμπρόεδρος του ομίλου, Νοέλ Φορζάρ, και τα παιδιά του είχαν ασκήσει το δικαίωμα πώλησης μετοχών της ΕΑDS τον Μάρτιο μόλις λίγες εβδομάδες προ της ανακοίνωσης για καθυστέρηση των Α380. Βέβαια, ο ίδιος είχε αρνηθεί όλες τις κατηγορίες για συναλλαγές με χρήση απορρήτων πληροφοριών.
Τέλος, ως προς το μέλλον των 3.000 εργαζομένων στα τρία εργοστάσια της Airbus στην Ισπανία, συνήφθη χθες συμφωνία μεταξύ διοίκησης και συνδικάτων για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας τους. Βασικός όρος της συμφωνίας είναι η προσωρινή ελάττωση των ωρών εργασίας το 2007 και το 2008, ο οποίος, όμως, δεν θα ισχύσει για όσους απασχολούνται στην προώθηση του μοντέλου Α350.
πηγη:Ροιτερς
ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Η συμμετοχή της γερμανικής κυβέρνησης δεν θα είναι άμεση στον όμιλο αεροδιαστημικής της EADS ούτε μέσω της κρατικής τραπέζης KfW ούτε μέσω άλλου ιδρύματος είτε ομοσπονδιακού είτε σε επίπεδο κρατιδίων. Τα σχετικά δήλωσε ανώτατος κυβερνητικός αξιωματούχος, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του. Η κυβέρνηση Μέρκελ επιθυμεί να περιφρουρήσει την επιρροή της στην EADS, τη μητρική της Airbus, εν όψει της μείωσης της συμμετοχής της γερμανο-αμερικανικής DaimerChrysler κατά 7,5% από 22,5% σε 15%.
Σύμφωνα με τον Τύπο στη Γερμανία, μία επιλογή είναι η μονάδα Dasa της Daimler να εκδώσει μετατρέψιμα ομόλογα συνδεδεμένα με το 7,5%, το οποίο θα μπορούσε να αγοραστεί από κοινοπραξία επενδυτών. Η κυβέρνηση ως μία εκ των επενδυτών θα συμμετείχε στην ΕADS χωρίς να αποκτήσει απευθείας μερίδιο. Οι επόμενες κινήσεις δεν έχουν ακόμα διασαφηνιστεί, όπως φαίνεται και από αντικρουόμενες δηλώσεις από αξιωματούχο της πόλης-κράτους του Αμβούργου. Σύμφωνα με τον τελευταίο, το 51% του μεριδίου, που θα πωλήσει η Daimler, θα εξαγοραστεί από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο από τράπεζες.
Εν τω μεταξύ, οι εισαγγελικές αρχές στο Παρίσι διεξαγάγουν έρευνα για να διαπιστώσουν το βάσιμο των καταγγελιών σχετικά με τη χρήση απόρρητων πληροφοριών για χρηματιστηριακές συναλλαγές σε μετοχές της EADS. Τον Ιούνιο η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Γαλλίας είχε ανακοινώσει έρευνες σχετικά με πωλήσεις μετοχών από πρώην στελέχη της EADS. O πρώην συμπρόεδρος του ομίλου, Νοέλ Φορζάρ, και τα παιδιά του είχαν ασκήσει το δικαίωμα πώλησης μετοχών της ΕΑDS τον Μάρτιο μόλις λίγες εβδομάδες προ της ανακοίνωσης για καθυστέρηση των Α380. Βέβαια, ο ίδιος είχε αρνηθεί όλες τις κατηγορίες για συναλλαγές με χρήση απορρήτων πληροφοριών.
Τέλος, ως προς το μέλλον των 3.000 εργαζομένων στα τρία εργοστάσια της Airbus στην Ισπανία, συνήφθη χθες συμφωνία μεταξύ διοίκησης και συνδικάτων για να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας τους. Βασικός όρος της συμφωνίας είναι η προσωρινή ελάττωση των ωρών εργασίας το 2007 και το 2008, ο οποίος, όμως, δεν θα ισχύσει για όσους απασχολούνται στην προώθηση του μοντέλου Α350.
πηγη:Ροιτερς