British Airways στην Ελλάδα

Μόλις αφιχθη Β787-900 British airways G-ZBKA στην Αθήνα προερχόμενο από Kuala Lumpur .Medical η πιθανόν ανεφοδιασμός λόγω της έντασης μεταξύ Πακιστάν Ινδίας και κλειστού του εναέριου χώρου της πρώτης χώρας. :)
 
Παλι fumes-incident στην ΒΑ,αυτη τη φορα στην ΒΑ633 από ΑΤΗ με τον κυβερνητη να λιποθυμαει, με τη γνωστη μυρωδια κάλτσας (old socks)..

http://avherald.com/h?article=4d189839&opt=0

εδω το λινκ του...τρομου στα ελληνικα

https://www.newsit.gr/kosmos/dyo-lepta- ... o/2956623/

Υ.Γ. Τι γινεται με τα Αirbus και τα συνεχόμενα περιστατικά; (και η ΒΑ είχε αρκετά)
 
Η ΒΑ631 αλλάζει ώρα την εβδομάδα 3-9 Μαρτίου, και αντί 8:00 πμ θα αναχωρεί ξημερώματα, στις 2:40 πμ!!
SSBA.png

Στο flyertalk υποθέτουν ότι η αλλαγή μάλλον γίνεται για την προστασία των πολύ πρωινών (πρίν από τις 6:00 πμ) slot της ΒΑ στο Heathrow, που χρησιμοποιούσε για την ακυρωθήσα, λόγω COVID-19, πτήση προς Χονγκ Κονγκ.

Θα δούμε αν ισχύει αυτή η θεωρία, και αν η αλλαγή ώρας της 631 θα επεκταθεί περαιτέρω...
 
Bλεπω αυξηση το ATH-LHR σε 5daily και Παρ,Σαβ.Κυρ 6daily! (υπεραισιοδοξοι οι βρετανοι)

To δε SKG-LON, το βγάζει μισό μισό...Μέχρι 26 Μαιου LHR, μετά LGW..τι κουφο προγραμμα ειναι αυτο;
 
Σε σημερινό δημοσίευμα αναφέρεται ότι υπάρχουν σκέψεις από την εταιρεία να χρησιμοποιήσει αεροσκάφη ευρείας ατράκτου για τις καλοκαιρινές πτήσεις προς την Ελλάδα, πιστεύω προς Αθήνα μόνο.
Υπάρχει η διαθεσιμότητα αυτών των αεροσκαφών λόγω την περιορισμών πτήσεων προς διεθνής προορισμούς. Σε συνδυασμό με έναν πιθανό αυξημένο αριθμό κρατήσεων ίσως αποτελέσουν την αφορμή για την χρησιμοποίηση τους στις γραμμές προς Ελλάδα.
 
Μεταφερονται ξανα οι καλοκαιρινες πτησεις της ΒΑ από LGW σε LHR, δλδ SKG,KGS, HER,RHO..Ηδη τις βγαζει πια στο LHR
 
LHR- ATH - LHR με BOEING 787 DREAMLINER !!!!

H BA έχει βάλει το Β 787 κάθε Παρασκευή στο δρομολόγιο Αθήνα - Χίθροου. Επειδή έφευγα για Λονδίνο για μια εβδομάδα, ευκαιρία να σας πω την εμπειρία μου:

Σκέλος ATH-LHR 9-4-2021
Το όνλινε τσεκ-ιν απενεργοποιημένο ώστε να μπορούν να σου ελέγξουν όλα τα χαρτιά, οπότε στο Βενιζέλο πάω στο κάουντερ. Το χάντλιγκ το έχει η Swissport. Ελέγχουν το ελληνικό κόβιντ τεστ (που είχα κάνει την προηγούμενη στο αεροδρόμιο και μου έστειλαν το αποτέλεσμα αυθημερόν με μειλ). Επίσης ζήτησαν το ελληνικό QR code και το αγγλικό Travel declaration, καθώς και απόδειξη πληρωμής των κοβιντ τεστ Αγγλίας 2ης ημέρας. Επείδη θα έμενα λιγότερο από 8 ημέρες μπόρεσα και πλήρωσα μόνο το τεστ 2ης ημέρας - κόστος 110 λίρες !!!
Πληρότητα αεροσκάφους σχεδόν 100%. Η μπίζνες γεμάτη, ούτε μια θέση κενή. Το καλό ότι έχουν θέσεις που γίνονται flat beds επειδή κανονικά το αεροσκάφος δεν είναι για την Ευρώπη αλλά για πιο μακρινούς προορισμούς. Συγκριτικά η μπίζνες της Αιγαίου είναι μια απάτη ... Μάλλον η ΒΑ προσπαθεί να κάνει κάποια προσφορά, διότι πλήρωσα με επιστροφή 377 ευρώ, ενώ στην Αιγαίου μόνο το ένα σκέλος είχε περισσότερο τις ίδιες ημερομηνίες !
Σέρβις φανταστικό. Ανεβάζω φωτογραφίες για να μην σας λέω πολλά.
To μόνο αρνητικό ότι το lounge ήταν κλειστό στο Βενιζέλο. Τα άτομα της Swissport μας έλεγαν ψευδώς ότι είναι λόγω κόβιντ, αν και είναι αναληθες: με ευκαιρία τον κόβιντ κάνουν οικονομία. Το λάουντζ της Α3 κανονικά ανοιχτό είναι ...

Σκέλος LHR-ATH 16-4-2021
Το καλό στο Τ5 του Χίθροου είναι ότι όσοι έχουν εισιτήρια μπίζνες, προσωρινά κάνουν τσεκ-ιν μαζί με τους επιβάτες πρώτης θέσης στην άκρη του τέρμιναλ σε ειδικά κάουντερ στο "First Wing" και από τελείως ξεχωριστό έλεγχο αποσκευών μπαινουν απευθείας στο σαλόνι πρώτης θέσης (διότι τα άλλα σαλόνια είναι κλειστά). Μόνο για αυτήν την εμπειρία αξίζει τα λεφτά του. Παραγγέλνεις ότι θέλεις από το ίντερνετ και σε σερβίρουν στο τραπέζι σου. Χλίδα.
Στο αεροσκάφος είμαστε 100 επιβάτες. Πολύ καλό σέρβις και φαγητό. Το Β787 φανταστικό.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: αν η ΒΑ κρατήσει το Β787 και τις χαμηλές τιμές για μπίζνες το καλοκαίρι, βλέπω πάρα πολλούς να την προτιμούν. Ιδίως διότι αν έχεις 2 αποσκευές είναι φθηνότερο να πάρεις μπίζνες εισιτήριο για να μην πληρώσεις εξτρά αποσκευές. Επίσης η ανώτερη εμπειρία του Β787 δεν συγκρίνεται με τα Α320 της Α3. Χρόνια είχα να μπω σε τόση άνετη καμπίνα στο δρομολόγιο Αθήνα - Λονδίνο, από την εποχή της παλιάς Ολυμπιακής με τα πανέμορφα Α340.

Eπίσης κάτι πρέπει να γίνει με το κόστος των κόβιντ τεστ: δεν μπορεί να κοστίζουν περισσότερο από τα εισιτήρια !!!! Δεν θα ανακάμψουν ποτέ οι αερομεταφορές αν χρειάζεσαι 4 κόβιντ τεστ για μια εβδομάδα Αγγλία με συνολικό κόστος άνω των 300 ευρώ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΕΣΤ για ένα άτομο !!!
 

Attachments

  • IMG_3040.JPG
    IMG_3040.JPG
    2,7 MB · Προβολές: 29
  • IMG_3041.JPG
    IMG_3041.JPG
    2,9 MB · Προβολές: 27
  • IMG_3046.JPG
    IMG_3046.JPG
    3,3 MB · Προβολές: 28
  • IMG_3049.JPG
    IMG_3049.JPG
    1,4 MB · Προβολές: 27
  • IMG_3055.JPG
    IMG_3055.JPG
    643,3 KB · Προβολές: 29
  • IMG_3054.JPG
    IMG_3054.JPG
    1,6 MB · Προβολές: 29
  • IMG_3044.JPG
    IMG_3044.JPG
    3,1 MB · Προβολές: 29
  • IMG_3050.JPG
    IMG_3050.JPG
    2,4 MB · Προβολές: 30
  • IMG_3022.JPG
    IMG_3022.JPG
    1,4 MB · Προβολές: 27
  • IMG_3023.JPG
    IMG_3023.JPG
    1,6 MB · Προβολές: 26
Last edited:
Top