Η εταιρεία παρέλαβε 1 Β787-9 τον 10/18 και 2 Β787-9 τον 12/18 τα οποία κάνουν
δρομολόγια εξοικείωσης
SZX-SHA HO1112 11:20-13:40 D
SZX-SHA HO1202 19:00-21:15 D
TPE-PVG HO1310 12:50-15:00 X3,6
Τον Φεβρουάριο 2019 ξεκινά την SIN καθημερινά με Β787-9
SIN-PVG H1606 22:30-03:40
Καθώς θα εξοικειώνεται η εταιρεία στην χρήση του Β787 θα επεκτείνει τα δρομολόγια της.
Περιμένει να παραλάβει 7 Β787-9 οπότε λογικό είναι να σχεδιάζει long-haul δρομολόγια.
Για αυτό σκέπτεται το HEL, η ΑΥ κάνει καθημερινά το δρομολόγιο HEL-PVG.
Το στοίχημα είναι,
αν τσιμπήσει για την ΑΤΗ, τι υποστήριξη θα έχει.

Με μόνο τουρίστες το δρομολόγιο δεν θα αντέξει, και εποχικό PVG-ATH (μεταφέροντας τουρίστες) που γινόταν με την Mahan μέσω ΙΚΑ δεν πολύ περπάτησε.
Το θέμα είναι η Α3 θα υποστηρίξει ή θα το σφυρίζει αδιάφορα και θα περιμένει με το codeshare να αρπάξει κάποιο ακριβό εισιτήριο.
Και το 2010 ο Υπουργός Τουρισμού κ. Γερουλάνος παρακαλούσε την Beijing Capital να κάνει δρομολόγια,
http://intl.jdair.net/και εδώ θάβαμε την CA γιατί τα τοπικά συμφέροντα είναι με περιτρεχάμενες αεροπορικές εταιρείες