Germanwings / eurowings στην Ελλάδα

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Η germanwings αποδεικνυει καθημερινα οτι εκτος απο το οτι ειναι ειναι η πιο μεγαλη γερμανικων συμφεροντων Low cost,ειναι και η πιο αναπτυσσομενη και μαλιστα δειχνει οτι καταλαβαινει απολυτα τις εξελιξεις.
Ετσι λοιπον απο τωρα εχει ηδη κανει γνωστο ενα μερος του θερινου της προγραμματος,αλλα για το επομενο καλοκαιρι δηλαδη αυτο του 2007!χωρις καλα καλα να εχει τελειωσει το φετινο.
Στο νεο αυτο προγραμμα εχει σκοπο την επεκταση του δυκτου της στις χωρες της νοτιας Ευρωπης οπου πεταει και κυριως σε Κροατια,Μαλτα.Προς παρα πολυ ευχαριστη εκπληξη ολων εμας των Ελληνων η Ελλαδα θα εχει την τιμιτικη της σε αυτο το προγραμμα αφου εκτος απο τις ηδη υπαρχουσες πτησεις σε Αθηνα,Θεσσαλονικη και Ηρακλειο θα προσθεσει 7 νεες πτησεις στην Ελλαδα και 4 νεους ελληνικους προορισμους μεσα σε αυτες.
Τα νεα δρομολογια προς Ελλαδα ειναι:
Μυκονος-Βερολινο
Κερκυρα-Αμβουργο
Κερκυρα-Κολονια
Μυκονος-Κολονια
Ροδος-Κολονια
Αθηνα-Στουτγαρδη
Κερκυρα-Στουτγαρδη

Τι εχετε να πειτε;Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι προκειται για την μεγαλυτερη επελαση ξενης και δη χαμηλου κοστους εταιριας στην Ελλαδα.
Η χωρα μας εχει μελλον σε τετοιου ειδους πτησεις και αυτο ελπιζω να το δουν και οι 2 μεγαλοι οι οποιοι πετανε οπου να ειναι!
 
to sizitousame poli briefly me ton nofrills prin mia dio meres (sorry re si tora ksipnisa) kai sinfonisa me to scholio pou ekane o no frills... oti i german to echei dei charter airline enos tour operator alla me taktikes ptiseis...


ase pou meta tis krives chreoseis pou ekane -in excess ton 20 euro- tha prepei na "iremisei" ligaki.... idi opos echoume pei i easy, airberlin/flydba, alla kai i LTU kai i maersk..oupsss sterling ithela na po.. echoun parei provadisma
 
ειναι καλο δειγμα οτι ανοιγει καινουργια δρομολογια θα βοηθησει την τουριστικη αναπτυξη....αλλα ειναι προφανες πως δεν ειναι δορομολογια που στοχευουν να αποκτησουν ετησια λειτουργια....ειναι charteries με αμπλαζ...loz cost....χωρια που η εν λογω εταιρια εχει ξεχασει τι σημαινει λοκο.....οποιος βρισκει συστηματικα εισητηριο απο ελλαδα κατω των 100 euros... με germanwings....κακως αναλωνει την τυχη του στο νετ....ας παιξει τζοκερ να κερδισει 5 συνεχομενα jackpots....

α και κατι ακομα....η airberlin ειναι η τριτη μεγαλυτερη λοκο στην ευρωπη μετα την ryan kai thn easy....αρα η germanwings δεν ειναι η μεγαλυτερη γερμανικη λοκο....κατα την αποψη μου δεν ειναι καν λοκο....
 
Θα διαφωνισω μαζι σου No frills η germanwings einai mono low cost η Air Berlin επειδη την παρατηρω χρονια ειναι κατα ενα μερος εταιρια χαμηλου κοστους.Το μεγαλυτερο τμημα της ειναι τσαρτερ.
Αυτο φενεται και απο τους κωδικους πτησεων τοσο της ιδιας οσο και της συνεργατιδας Fly niki.
Οι τετραψηφιοι κωδικοι που αρχιζουν με 8 και 9 ειναι οι τακτικες πτησεις της εταιριας.Οι υπολοιποι ειναι τσαρτερ ναυλωμενα κυριως απο τον TUI.
H germanwings οχι μονο γιατι επεκτεινεται στην Ελλαδα,αλλα γενικα εχει να παρουσιασει πολυ εντυπωσιακη εικονα ως προς το δυκτιο.
Οι τιμες οφειλονται στη μεγαλη ζητηση που εχει η εταιρια.
Διαφωνω και με εσενα KGP διοτι χαρακτηριζεις μια εταιρια χαμηλου κοστους τσαρτερ χωρις να φενεται η να ταυτιζεται μια εποχικη πτηση με κατι τετοιο.
Μακαρι να ηταν για ολο το χρονο,αλλα αυτο δεν αναιρει τον χαρακτηρα τακτικων πτησεων.Η Easyjet κανει το ιδιο ακριβως πραγμα στην Ιμπιζα,δηλαδη πεταει μονο κατα τη θερινη περιοδο.
O ομιλος της Lufthansa εχει και τσαρτερ εταιρια την Condor η οποια πεταει τοσο στη Ροδο οσο και στην Κερκυρα!με ναυλωτη τους Neckermann,Thomas Cook.
 
dekti i apopsi sou jetflight alla tha ithela na mou tin olokliroseis legontas mou pos tautizete i kinisi tis auti.

o nofrills =an ton parakoloutho sosta= mallon anaferete oti den einai charaktira loco apo timologiaki apopsi.


pantos meta to skiniko pou egine me tis krifes iperchreoseis online choris kan o pelatis na to eperne champari kai egine psilopanikos stin eteria alla kai to agency tous echo chasei pasa idea gia autous.

kala domimeni eteria, kala aeroskafoi kai service alla eidika to teleuteo me chalase poloi....
 
jetflight":ozmg7l6g said:
Θα διαφωνισω μαζι σου No frills η germanwings einai mono low cost η Air Berlin επειδη την παρατηρω χρονια ειναι κατα ενα μερος εταιρια χαμηλου κοστους.Το μεγαλυτερο τμημα της ειναι τσαρτερ.
Αυτο φενεται και απο τους κωδικους πτησεων τοσο της ιδιας οσο και της συνεργατιδας Fly niki.
δεν διαφωνω σε καμια περιπτωση με τα παραπανω jetflight. εχω διατυπωσει πολλες φορες την αποψη μου για τις γερμανικες λοκος.....και για να μην παρεξιγουμαι δεν τις κατηγορω ουτε για το service ουτε για τα αεροπλανα ουτε για την δομη τους. απλως τις ηθελα πιο επιθετικες οπως περιπου κινειται η skyeurope που βαζω στοιχημα οτι μεσα στα επομενα 5 χρονια θα ξεπερασει σε μεγεθος την germanwings χωρις να εχει μια τεραστια γερμανικη εσωτερικη αγορα να την στηριζει....

jetflight":ozmg7l6g said:
H germanwings οχι μονο γιατι επεκτεινεται στην Ελλαδα,αλλα γενικα εχει να παρουσιασει πολυ εντυπωσιακη εικονα ως προς το δυκτιο.
Οι τιμες οφειλονται στη μεγαλη ζητηση που εχει η εταιρια.

προσωπικη μου αποψη ειναι πως το δικτυο που παρουσιαζει η εν λογω εταιρια ειναι πλασματικο. κατ αρχας το μισο δεν το εκτελει η ιδια..αλλα ο partner centralwings και επισης.....εκτελει αλλο δικτυο το χειμωνα και αλλο το καλοκαιρι....απλως τα παρουσιαζεται σαν να τα εκτελει ταυτοχρονα για να νομιζει ο πελατης πως προκειται περι μεγαλης εταιριας....την ιδια ακριβως πολιτικη ακολουθουν σχεδον ολες οι μικρες λοκος(wizz,skyeurope, hlx, centralwings,....) στο κατω κατω η μικρος ρυθμος αναπτυξης της επαληθευεται απο την μικρη εως ανυπαρκτη αυξηση αερσκαφων τα τελευταια χρονια....
το οτι παρουσιαζει μεγαλη κινηση σε μερικα ρουτς ειναι απολυτα φυσιολογικο...αλλα στην εν λογω εταιρια...ειναι αρκετα δυσκολο να βρεις φτηνο(οχι οικονομικο!!!) εισητηριο για τα περισσοτερα της ρουτς....

jetflight":ozmg7l6g said:
Η Easyjet κανει το ιδιο ακριβως πραγμα στην Ιμπιζα,δηλαδη πεταει μονο κατα τη θερινη περιοδο.
δεν απαιτω απο την german να πεταει μυκονο χειμωνιατικα... :D ουτε... πετρος κωστοπουλος δεν παει εκει τοτε...:D :D

jetflight":ozmg7l6g said:
O ομιλος της Lufthansa εχει και τσαρτερ εταιρια την Condor η οποια πεταει τοσο στη Ροδο οσο και στην Κερκυρα!με ναυλωτη τους Neckermann,Thomas Cook.

χωρις na pairnv orko h condor πλεον δεν ενηκει στον ομιλο της lufthansa αλλα στον θωμα τον μαγειρα(thomas cook)

no offence jetflight.....απλως ισως τρεφουμε διαφορετικα συναισθηματα περι γερμανικων λοκος.... ;) η αληθεια ειναι και εγω οπως και ο kgp εχουμε δει αρκετες υποπτες κινησεις απο την εν λογω εταιρια..και πλεον δεν νιωθουμε καλα μαζι της...αν εχεις αλλα info πμ plz...οτι λοκο με ενδιαφερει τρελα!
 
no frills":23aw4i5j said:
η αληθεια ειναι και εγω οπως και ο kgp εχουμε δει αρκετες υποπτες κινησεις απο την εν λογω εταιρια..και πλεον δεν νιωθουμε καλα μαζι της...αν εχεις αλλα info πμ plz...οτι λοκο με ενδιαφερει τρελα!
Φενεται οτι ασχολεισαι παρα πολυ με τις συγκεκριμενες εταιριες.
Το εαν η germanwings εχει εποχικα δρομολογια και ετσι δειχνει μεγαλη δεν ειναι η μονη.Το ιδιο ισχυει και για τους 2 μεγαλους και εχει να κανει καθαρα με την εντονη εποχηκοτητα που παρουσιαζουν η ιδιοι η προορισμοι.
Για παραδειγμα μην νομιζεις οτι πετανε Ryanair,Easyjet στο Grenoble!στη Γαλλια.Πετανε μονο το χειμωνα.Ακομα και το Αλικαντε μερικως πετανε το χειμωνα.Η Condor ανηκει και στον Thomas cook και στη Lufthansa oπως και η germanwings.Οι ρολοι αλλαζουν.
KGP δεν καταλαβα τι θελεις να πεις μπορεις να το πεις καλυτερα;
Η Centralwings συνεργαζεται μονο στα δρομολογια που εχουν να κανου με την Πολονια και αυτα γινονται μοιρασμενα,δηλ με αεροσκαφη και των 2 εταιριων.Στις υπολοιπες χωρες πεταει η ιδια 100%.
 
δεν διαφωνω πως και οι μεγαλοι κανουν εποχιακα δρομολοφια....αν και ειναι τεραστια μειοψηφια για τους 3 μεγαλους τα δρομολογια που εκτελουνται το μισο χρονο μονο!συνηθως μεταβαλλεται η πυκνοτητα των δρομολογιων και ειναι πολυτα σωστο και λογικο.

για να μην παραξηγηθω. δεν κατηγορω την german οτι κανει εποχιακα δρομολογια. στο κατω κατω εγω σου ειπα πρωτος πως και αλλες το κανουν.....απλως στην εκταση που το κανει η german το κανουν μονο οι μικρες νεοφερτες εταιριες.....

γενικως εγω διαφωνω με τον τροπο αναπτυξης της εταιριας. δεν ειμαι βεβαια ειδικος. αποψη λεω. το κακο ειναι πως δεν εχει αποκτησει ταυτοτητα....σε αντιθεση με τις ryan,easy airberlin kai skyeurope(αν και ειναι πολυ νεα για να εχει κατασταλαξει πληρως αλλα ολο το bussiness plan της μοιριζει ..πορτοκαλι...αρκετα υποπτα...οποιος καταλαβε καταλαβε ;) ...)

μακαρι να βρει τον δρομο της...στο κατω κατω μας προτιμαει..και εναι πολυ θετικο αυτο...

αλλα ο πολυ μικρος ρυθμος αναπτυξης με προβληματιζει....και δεν αργει η μερα που η γερμανια θα αναγκαστει να παιξει τιμια το παιχνιδι της ελευθερης αγορας....ηδη οι airberlin το μοιριστικε και συγχωμνευσαι οτι κινουνταν....

...η τριτη πορτοκαλι βαση δεν αργει..και θα ειναι στη βρεμη...η ryan και η infrantil πιεζουν για νεο αεροδρομιο στο berlin(oxi to bbi...)...και ερχονται κι αλλα....

ολες οι οικονομικες εκτιμησεις μιλουν για4-5 λοκος εν ενεργεια μεσα σε 10-15 χρονια....αν θελετε την γνωμη μου....german,central και wizz θα ειναι οι πρωτες σημαντικες που θα..απορροφηθουν...

jetflight no offence! απλως γραφω τις σκεψεις και τις εκτιμισεις μου. αν εχεις αλλα στοιχεια στειλε μου πμ....ενδιαφερομαι πολυ.
 
Η άποψή μου είναι, ότι η germanwings έχει ξεφύγει από το τρυπάκι που λέγετε loco. Η εταιρεία παίζει (ιδίως με τους παραπάνω νέους προορισμούς) και στην αγορά των scheduled charter, μιας και δεν μπορεί να αναπτυχθεί από CGN σε επιπλέον loco destinations και φοβάται να κάνει μεγαλύτερα και τολμηρά βήματα ανάπτυξης και σε άλλες βάσεις και χώρες.

Για εμένα η germanwings δεν είναι LoCo με την γνωστή σε όλους μας έννοια. Όχι ότι είναι κακό, απλά και η ίδια η εταιρία δεν ξέρει τι είναι και αυτό θα την δημιουργήσει προβλήματα στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Με ότι αυτό συνεπάγεται.
 
τελικα ακη....συμφωνουμε σε κατι!!!!!χαχαχαχα ισως επειδη παιζουμε σε ουδετερο γηπεδο.... :D :D :D
 
Top