LoCo στην Ελλάδα; [split από ryanair]

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Πραγματικα θα ηθελα να μαθω τι πολιτικη εφαρμοζει η διοικηση του αεροδρομιου της Μαδριτης.Καλα με την Easyjet,αλλα για να ξεκινησει τοσα πολλα νεα δρομολογια η πιο τζαμπατζιδικια εταιρια στην Ευρωπη απο ενα αεροδρομιο κατηγοριας οπου ουτε σαν προορισμο δεν πετουσε μεχρι τωρα σημαινει οτι η η Ryanair εκμεταλλευεται κινητρα τα οποια ισχυουν για καθε ειδους νεα εταιρια η νεα δρομολογια στη Μαδριτη η και μαλλον αυτο αποκλειεται με σκανδαλωδη τροπο να χρεωνεται με μικροτερα τελη εναντι των αλλων.Με τη λογικη τις πρωτης αιτιας θα μπορουσε καλλιστα να βαλει και την Αθηνα.Τα κινητρα που δινει ειναι ακρως δελεαστικα μη ξεχναμε τις νεες φθινοπωρινες πτησεις απο Air one.norwegian,Aegean airlines,Tarom kai OA.
 
Tha bgalei kana eisitirio me 1 euro? :D De tha ti xrisimopoiousa oute tote
 
το αν επρεπε να υπαρχει ας αφησουμε να το κρινουν οι ειδικοι....ευρωπαικη εταιρια ειναι στο κατω κατω..οχι απο την ουγκαντα...αρα ευρωπαικους κανονισμους καλειται να ακολουθει.

αποψη μου ειναι πως δεν θα επρεπε να υπαρχουν εταιριες οπως η οα,η malev, η alitalia και οσες αμερικανικες κατεφυγαν στην λυση της χρεοκοπιας ενω παραλληλα ο νομος τους επιτρεπει να λειτουργουν κανονικα...(κατι σαν το αρθρο 44...)

το εχω πει πολλες φορες..πως οι εχθροι της ryan ειαι πολυ και ισχυροι...αν οντως υπηρχε κατι κακο που θα την οδηγουσε στην αφανεια...τοσο η ba οσο και η lingus θα το ειχαν ηδη κανει...

jetflight νομιζω πως στην μαδριτη κανανε ενα νεο τερμιναλ μεγαλυτερο απο αυτο που ειχε αναγκη η πολη. οποτε τρεχουν να γεμισουν το αεροδρομιο τους. το πιθανοτερο ειναι πως μολις τελειωσει η κατασκευη του νεου τερμναλ ολες τις λοκος να τις χωσουν σε ενα απο τα παλια. ειναι πλεον πρακτικη των μεγαλων αεροδρομιων να κατασκευαζουν λοκο τερμιναλς.

στην αθηνα δεν νομιζω να δουμε ryan...η μαδριτη πρεπει να προσφερει πολλες ερισσοτερες ευκολιες....αυτο τουλαχιστον δειχνει το γεγονος πως ετρεξαν οι δυο μεγαλοι να εγατασταθουν εκει...
 
Θα συμφψνησω,αν και το να κανει ευκολιες το αεροδρομιο της Μαδριτης σιγουρα θα προκαλεσει οχι μονο παραδοσιακες εταιριες,οπως η IBERIA η οποια στεκεται καλα παρολο που αυτη την εποχη δεχεται τον πιο σκληρο πολεμο στην Ευρωπη,αλλα και low cost.
Η Ισπανια πρεπει να αποτελει μοναδικη αυτη τη στιγμη περιπτωση συνεχως αναπτυγμενης αεροπορικης αγορας.
Ολα τα αεροδρομια ειτε ειναι ιδιωτικο το μανατζμεντ ειτε οχι εχουν ενα κοινο site (Aena.es) οπου βρισκεις τα παντα.
Ειναι η μοναδικη χωρα της Ευρωπης οπου λειτουργουν 3 full frills (IBERIA,Spanair,Air Europa) και μαλιστα και οι 3 ειναι μελη συμμαχιας.
Οι 2 μεγαλοι χαμηλου κοστους την εχουν <<ξεκοκαλισει>>και μεσα σε ολα αυτα υπαρχουν ακμαιοι τουριστικοι προορισμοι με τεραστιο αριθμο πτησεων charter.
Aν και κυριως ηπειρωτικη χωρα εχει πολυ μεγαλο αριθμο αεροδρομιων με πολλες πτησεις το καθενα.Κατι που η χωρα μας δυστυχως βρισκεται πισω.
Εχει κατακλειστει απο τα ΚΤΕΛ.και πολυ μεγαλες πολεις οπως η Πατρα ουτε καν σηζητουν την αποκτηση αεροδρομιου.
Μετα απο ολα οσα ειπα φενεται απολυτα λογικο γιατι ολοι πετανε σε χωρες οπως η Ισπανια οπου τηρουνται οι ανοικτοι ουρανοι της Ε.Ε και δεν πατανε στην Ελλαδα η οποια εχει βαλει την τουριστικη της αναπτυξη στον αυτοματο!Παρολο που εχει και υπουργειο,αλλα και υπουργο στα χαρτια.
 
jetflight":2twk031l said:
Κατι που η χωρα μας δυστυχως βρισκεται πισω.
Εχει κατακλειστει απο τα ΚΤΕΛ.και πολυ μεγαλες πολεις οπως η Πατρα ουτε καν σηζητουν την αποκτηση αεροδρομιου.

Η Πάτρα διαθέτει πολιτικό αεροδρόμιο εδώ και 75 χρόνια (όχι πάντα το ίδιο). Απλώς προγραμματισμένα δρομολόγια δεν είναι βιώσιμα οικονομικά.

Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να πάω από το σπίτι μου στο αεροδρόμιο Αθηνών και να μπω στο αεροπλάνο, αν πήγαινα δυτικά, θα είχα φτάσει στην Πάτρα...
 
jetflight":2o55xtvi said:
Θα συμφψνησω,αν και το να κανει ευκολιες το αεροδρομιο της Μαδριτης σιγουρα θα προκαλεσει οχι μονο παραδοσιακες εταιριες,οπως η IBERIA η οποια στεκεται καλα παρολο που αυτη την εποχη δεχεται τον πιο σκληρο πολεμο στην Ευρωπη,αλλα και low cost.
οι ισπανοι με προοπτικη να παρουν τους ολυμπιακους χτισανε το τερμιναλ 4(το οποιο στεγαζει iberia και one world) το τερμιναλ αυτο ειναι τεραστιο. σημερα το αεροδρομιο της μαδριτης ειναι το μεγαλυτερο στον κοσμο απο πλευρας συνολικης εκτασης των τερμιναλς του. ομως δεν ειναι το μεγαλυτερο απο πλευρας κινησης. αρα εχει πολλα περιθωρια αναπτυξης.
βλεποντας λοιπον ρεαλιστικα το θεμα οι ισπανοι καταλαβαν οτι νεο heathrow δεν μπορουν να γινου, τουλαχιστον αμεσα... χασανε κα τους ολυμπιακους οποτε επρεπε να στραφουν καπου ωστε να βγαλουν τα σπασμενα.
ετσι στραφηκαν σ αυτο που ειναι πλεον πολυ λογικο στην ευρωπη. στη δημιουργια αρχικα λοκο κινησης και στην συνεχεια (ετσι τουλαχιστον ακουγεται..) ενα ολοκληρο τερμιναλ θα ανηκει στους λοκος. δεν ειναι οι μονοι που τοκανουν. το εκανε η marseille, η βουδαπεστη και η γλασκοβη το ετοιμαζει η lyon και η βρεμη σκεφτεται να το κανει το βερολινο και η γενεβη....αρα απλως ακολουθησε την αγορα....και καλα εκανε.

οι flags θα γκρινιαξουν..αλλα οι μεχρι σημερα εμπειριες δειχνουν πως τα αεροδρομια που τολμισαν δεν εχασαν....

εμεις διαλεξαμε αλλη στρατηγικη....περιμενουμε την αναγνωριση απο καποια εταιρια που θα μας φερει scheduled το 380....μονο που μερικες φορες η αναγνωριση ερχεται μετα θανατον...

εδω στην θεσσαλονικη κανουν επεκταση αεροδιαδρομου. και στην ετ3 ρωτουσε η δημοσιογραφος αν τωρα θα προσγειωνεται το 380....ας αποκτησει πρωτα κινηση το skg που οταν προσγειωνεται αεροπλανο που δεν γραφει olympic h aegean ανοιγουν σαμπανιες και μετα ας κανουν οσες επεκτασεις θελουν...
 
no frills":2vbx7wub said:
εδω στην θεσσαλονικη κανουν επεκταση αεροδιαδρομου. και στην ετ3 ρωτουσε η δημοσιογραφος αν τωρα θα προσγειωνεται το 380....

Ha ha ha ha ha !!!! :D Ntropi tous !!!

Ta 10 daily 744 den tous ftanoun ?
 
H Ισπανια οτι και να λεμε εχει σωστη πολιτικη στο θεμα των αερομεταφορων και φανταζομαι δεν ειναι ο μαναδικος οικονομικος κλαδος που σχετιζεται με τον τουρισμο οπου παει μπροστα.Αποδεικνυει σαν χωρα οτι δεν μπορουμε να μιλαμε για βαρια βιομηχανια μιας χωρας και να εννοουμε τον τουρισμο στα χαρτια.
Βασικο βεβαια ειναι και οτι για να υπαρξει και στη χωρα μας αναλογου μεγεθους προοδος θα πρεπει πρωτα οι Ελληνες να μαθουν το αεροπλανο σαν μεσο μεταφορας.Δυστυχως και αυτο το εχει πει και ο προεδρος της Aegean μονο το 17% των Ελληνων πετανε με αεροπλανο στις μετακινησεις τους.
Συνεχιζω και λεω οτι ειμαστε τοσο πισω που θεωρουμε λογικο μια πολη του μεγεθους της Πατρας να μην εχει αεροδρομιο δικο της.
Μπορει η Αθηνα να μην εβγαινε οικονομικα,αλλα δεν θα μπορουσε με τοσο κοσμο να εχει πτησεις με τη Θεσσαλονικη η κανονικες πτησεις εξωτερικου με εταιριες χαμηλου κοστους;
Σιγουρα εαν τα μυαλα των κατοικων και παραγοντων συμβαδιζαν με αυτα της συγχρονης νοοτροπιας που εχει επιφερει η Ε.Ε.
Εξαλλου δεν ειναι και διπλα στη Αθηνα,και ουτε φυσικα ειναι σωστο να συγκρινουμε την αποσταση απο την Αθηνα στα Σπατα με αυτην της Πατρας μη λεμε υπερβολες 4 ωρες με τα ΚΤΕΛ δεν ειναι και οτι καλυτερο.Ουτε θα θελαμε να εχει καθε μερα 20 πτησεις με αυτην ας ειχε 3!
Η Θεσσαλονικη πως διατηρει 20 πτησεις;Μηπως ειναι θεμα νοοτροπιας;
Σιγουρα ενας παραγοντας που δεν αυξανει η κινηση απο ξενες εταιριες στο μακεδονια ειναι το μανατζμεντ.Η ΥΠΑ το εχουμε πει πολλες φορες ειναι δημοσια υπηρεσια και δεν νοιαζεται να δοσει κανενα κινητρο για να ερθουν νεες πτησεις απο νεες εταιριες.Παλι καλα που πετανε κι αυτοι.
Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Γιατι να ερθει η Ryanair εδω οταν ξερει οτι υπαρχει κοσμος που βλεπει αεροπλανο και του φενεται σαν διαστημοπλοιο.
Ειναι τυχαιο οτι η Easyjet πεταει μονο στην Αθηνα; τη στιγμη που σε αλλες ευρωπαικες χωρες εχει ενταξει και πολεις των 40000 κατοικων;Οχι φυσικα εχει σιγουρη πελατεια στην Αθηνα και κυριως μια διοικηση που παρεχει ισχυρα κινητρα σε νεα δρομολογια γιατι ακριβως δεν ειναι ΥΠΑ!
 
jetflight συνφωνω με οσα λες εκτος απο το οτι η πατρα δεν εχει αεροδρομιο...

κατα την αποψη μου εχει αεροδρομιο...τον αραξο....απλως ειμαστε(ως ελλαδα..) τοσο πισω εμπορικα που δεν το πουλαμε ως....αεροδρομιο πατρας....ειναι σαν να λεμε πως το skg...διεθξνως θα το αποκαλουμε...αεροδρομιο μικρας....εχει την ιδια βαρυτητα για τον ξενο ο αραξος και η πατρα?!?!?!?

ενα απαραδειγμα φερνω. το αεροδρομιο του luton το 95 μετονομαστικε σε london-luton airport και αμεσως απεκτησε υπαρξξη στον χαρτη.

τελος παντων στην ελλαδα δεν θα δουμε ιδιαιτερη αναπτυξη στις αερομεταφορες αν δεν αλλαξουμε πολιτικη. αν δεν ελευθερωθει ο ανταγωνισμος θα μεινουμε με την ολυμπιακη παραμασχαλα...

(στην λεξη αερομεταφορες βαλτε οτι αλλο θελετε....η κατασταση ειναι η ιδια σε ολους τους τομεις.)

ενα παραδειγμα και τελειωνων με το off topic. ποιος ο λογος να ειναι προστατευομενο το δρομολογιο (με πλοιο) πειραιας ηρακλιο???μηπως ειναι αγωνη γραμμη?
 
Πρώτα από όλα είμαστε εντελώς offtopic γιαυτό παρακαλώ τον Άκη να φτιάξει ένα καινούργιο topic γιατί αυτό ελάχιστη σχέση έχει με τα νέα της Ryanair.

Ενα ένα τα θέματα.

1.Πρώτα απ' όλα είναι λάθος να συγκρίνουμε την Ισπανία με την Ελλάδα, χώρες που έχουν τεράστιες διαφορές στην έκταση και τον πληθυσμό. Ακόμη και τουρισμός που προσελκύει η Ισπανία είναι τετραπλάσιος απ'ότι αυτός της Ελλάδος. Δικαιολογημένα λοιπόν μια σοβαρή χώρα όπως η Ισπανία παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη στις αερομεταφορές της.

2.Οσον αφορά το αεροδρόμιο της Πάτρας.Οπως σωστά σημειώνει ο no frills αεροδρόμιο υπάρχει αν και απαξιωμένο. Απαξιωμένο όμως γιατί?? Πρώτον πτήσεις Αθήνα-Πατρα δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν ούτε τώρα ούτε στο μέλλον για ευνόητους λόγους. Η απόσταση περίπου 200χλμ. είναι αστεία, και σε ένα κράτος με σοβαρούς δρόμους, που υποτίθετε ότι θα φτιάξουμε, η απόσταση θα διανύετε σε 1 1/2 ώρα. Από την άλλη μεριά 1 1/2 ώρα γιά έναν τουρίστα που θα θέλει να έρθει στην Αθήνα από την Πάτρα αν πχ. η Ryan το χρησιμοποιήση σαν βάση, είναι αρκετή και δεν μπορεί να πλασαριστεί σαν αεροδρόμιο των Αθηνών.
Δεύτερον πτήσεις από το εξωτερικό, που θα εξυπηρετούν αποκλειστικά την Πάτρα, πάλι απίθανο μου φαίνεται να πραγματοποιηθούν ποτέ γιατί απλά η Πάτρα δεν παρουσιάζει και το μέγιστο τουριστικό ενδιαφέρον για τους Ευρωπαίους. Τα κοντινά νησιά εξυπηρετούνται ήδη οπότε??

3. Παιδιά όλοι αγαπάμε τα αεροπλάνα αλλά μην φτάνουμε στα άκρα. Το βασικό στις μεταφορές για μια χώρα είναι να φτιαχτούν πρώτα δρόμοι και δεύτερον σιδηρόδρομοι για την ασφαλή μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και ασφαλώς δεν είναι λύση κάθε πόλη να έχει το δικό της αεροδρόμιο. Ευτυχώς αεροδρόμια έχουμε σε πάμπολες πόλεις της χώρας μας, αλλά δυστυχώς πληθυσμό να τα εκμεταλευτεί δεν έχουμε. Οι πτήσεις που τον χειμώνα ιδίως, προσελκύουν κόσμο είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού οπότε με λύπη θα πω ότι αναλογικά για Ελλάδα είμαστε μιά χαρά. Μην ξεχνάτε ότι ο τουρισμός στη χώρα μας είναι εποχιακός και χειμερινό τουρισμό η Ελλάδα δεν θα προσελκύσει ΠΟΤΕ γιατί απλά είναι μια χώρα που ο τουρισμός της βασίζεται και σωστά βασίζεται στη θάλασσα.

4.Αυτά που ανέφερα όμως σε καμμιά περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάζουν την ΥΠΑ η οποία πρέπει να καταβάλει άοκνες προσπάθειες για την προσέλκυση καινούργιων δρομολογίων όπως επίσης και να φροντίζει για την ποικιλότροπη ανάπτυξη των αεροπορικών μεταφορών στη χώρα μας.
 
Top