EL AL στην Ελλάδα

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Με δύο ώρες καθυστέρηση έγινε σήμερα η πτήση LY 542 για Τελ Αβίβ στις 12:20 μετά την κατάληψη της πύλης επιβίβασης από μέλη του ΠΑΜΕ. Ομάδα περίπου 20 ατόμων πραγματοποίησε κατάληψη στο check in της εταιρείας, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τον αποκλεισμό της Γάζας από τους Ισραηλινούς.
 
Σύμφωνα με την Haaretz,η κατάληψη έγινε στά check-in counters.

Λογικό άλλωστε,στά boarding gates δέν θα μπορούσαν να περάσουν-ειδικά τής EL-AL όπου οι διαδικασίες ασφαλείας είναι πιό αυστηρές και ισχύουν εδώ και δεκαετίες (ένας ξάδερφός μου μάλιστα είχε διατελέσει και υπεύθυνος ασφαλείας τής εταιρείας γιά κάποιο διάστημα,γύρω στό 1975-76,στό αείμνηστο LGAT).
 
Αισιόδοξο μήνυμα από τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνο για συνεργασία με την Ισραηλινή πλευρά και ήδη από μέσα Σεπτεμβρίου θα επιχειρηθεί από κοινού με το Ισραήλ το άνοιγμα της αγοράς της Ινδίας. :great:
Η ElAl πετά για Μουμπάι 3 φορές την εβδομάδα με Β767 οπότε μια επέκταση για τουρισμό και στην Ελλάδα θα ωφελούσε και τις δύο πλευρές και την πληρότητα της πτήσης.

Καλή αρχή γιατί αυτό θα ωφελήσει και τους Έλληνες που θα θελήσουν να επισκεφτούν αυτή την θαυμάσια, πολύχρωμη και απέραντη χώρα.
 
Όλες οι 4 αραβικές που πετάν ΑΤΗ έχουν σύνδεση με κάθε πιθανό διεθνή προορισμό στην Ινδία καθημερινά, η El Al είναι ο τρόπος για να ανοίξει η αγορά; Άσχετο ότι 15% των Ινδών είναι Μουσουλμάνοι, νομίζω με μεγαλύτερη συγκέντρωση στα δυτικά. Επίσης έχει γίνει κάποια επαφή με τις Ινδικές και είπαν δεν θέλουν; Η Jet Airways μας έχει προτιμήσει και στο παρελθόν :cool:
 
Και εγώ δεν είμαι ενθουσιασμένος που προτιμούμε την El Al για να εισέλθουμε στην αγορά της Ινδίας, γιατί η El Al δεν έχει και καλο όνομα στην αγορά για εξυπηρέτηση (άσε που οι μελλοντικοί επισκέπτες μας) θα ταλαιπωρηθούνε στο αεροδρόμιο με τις ερωτήσεις και τους ελέγχους. Αλλά εικάζω η πληρότητα του δρομολογίου δεν θα είναι και καλή οπότε συμφέρει και τους Ισραηλινούς να ανοίξουν νέες αγορές.
Δεν μιλάμε για μεμονωμένους ταξιδιώτες αλλά για γκρουπ, οπότε που κολλάνε οι Αραβικές; Μπορεί να μην τους ενδιαφέρει να καλυτερέψουν τις πληρότητες τους, και τα Ελληνικά γκρουπ πηγαίνουν Ινδία με την Royal Jordanian αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Που το μεμπτό δύο μέρη να συνεργάζονται για να επιτύχουν έναν στόχο.
Τώρα για την Jet δεν έχω ακούσει τίποτα. Αν θέλεις μπορείς να μας το αναφέρεις.
Εγώ πολύ παλιά είχα ακούσει ότι η Ολυμπιακή ενδιαφερόταν να ανοίξει δρομολόγιο αλλά ένα από τα σοβαρά προβλήματα (εκείνη την εποχή) ήταν η μεγάλη παραμονή του α/φ στο Ινδικό αεροδρόμιο λόγω υγειονομικών ελέγχων.
 
Η είδηση έχει αρκετό ενδιαφέρον. Μπορούμε να έχουμε την πηγή της είδησης για να το ψάξω καλύτερα;
 
Από χθεσινή ανακοίνωση του Κου Γερουλάνου μετά το ταξίδι του στην Ρωσία και τα αποτελέσματα της ροής Ρώσων τουριστών στην χώρα μας.
 
Κι όμως, ναι, πουλάει! Ενδεικτικά, τα εισιτήρια από Λονδίνο προς Μπανγκοκ ξεκινούν από £400 + φόρους.
 
flesland":2a6m41ec said:
Όλες οι 4 αραβικές που πετάν ΑΤΗ έχουν σύνδεση με κάθε πιθανό διεθνή προορισμό στην Ινδία καθημερινά, η El Al είναι ο τρόπος για να ανοίξει η αγορά; Άσχετο ότι 15% των Ινδών είναι Μουσουλμάνοι, νομίζω με μεγαλύτερη συγκέντρωση στα δυτικά. Επίσης έχει γίνει κάποια επαφή με τις Ινδικές και είπαν δεν θέλουν; Η Jet Airways μας έχει προτιμήσει και στο παρελθόν :cool:

Στις 4 αραβικές (Gulf, Etihad, Emirates, Qatar) πρόσθεσε και τις Turkish Airlines, Royal Jordan, Egypt Air και καμια 6αδα Ευρωπαϊκές και έχεις όλο το πακέτο. Το χω ξαναπεί και παλιότερα, όταν περήφανα υπουργοί τουρισμού μιλάγανε για άνοιγμα αγοράς στην Κίνα: για μένα άνοιγμα αγοράς σημαίνει ότι το αεροπλάνο έρχεται κατευθείαν στον προορισμό του, τέλος. (και προφανώς έχεις άρει και εξοντωτικές προϋποθέσεις visa). Όσο υπάρχουν τα connection flights, δε καταλαβαίνω γιατί μια ακόμα επιλογή να σημαίνει άνοιγμα αγοράς.
 
Top