Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας

osc4r

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2009
Μηνύματα
257
Likes
18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Η SWISS ανακοίωσε πως διακόπτει τις πτήσεις από/προς Θεσσαλονίκη από τις 28 Οκτωβρίου.

Πολύ άσχημη είδηση για το αεροδρόμιο της πόλης αφού ήταν ένα δρομολόγιο με μεγάλη κίνηση.
 
Aμαν κι αυτοί δεν περιμεναν να περάσει το 3μερο και να σταματήσουν 29;... :cry: Τι να πω να διασκεδάσω τον πόνο μας..Ακουγονται πολλά κι αντιφατικά..Αν το δρομολόγιο παει τοσο καλά--κι ετσι ακουγεται απο πολλά στόματα πρακτόρων-γιατι το κόβουν; Και μάλιστα τωρα που μας φτυνει κι η Αλιχαλια και υποθετικα όλη την κινηση την παιρνουν αυτοί για Ευρωπη..Η ειρωνεια ειναι ότι κοβει κι η Easy SKG-BSL(για χειμωνα) και παει η προσβαση στην Ελβετία..Επισης δεν ξερουμε αν κοβεται εντελώς ή μετατρεπεται κι αυτό σε seasonal..Θα ξαναρθει από Απριλη; Θεωρητικα θα μπορούσε να το αναλάβει το δρομολόγιο η Α3 με cs και να κάνει feeder στη LX, όπως κανει και στην LH, αλλά δεν το βλεπω...
 
Κι εγώ το ίδιο ακούω, ότι πήγαινε πολύ καλά το δρομολόγιο. Και ο ίδιος όσες φορές το χρησιμοποιήσα το είδα σχεδόν γεμάτο. Τι να πω...
 
Παιδιά ήμαρτον. Όσες φορές πήρα το συγκεκριμένο δρομολόγιο, ήταν φούλ. Κρίμα για τους επιβάτες της Θεσσαλονίκης γιατί εκτός του ότι οι ναύλοι της Swiss ήταν οι πλέον ανταγωνιστικοί έναντι των υπολοίπων εταιρειών, παρείχε και εξαιρετικές ανταποκρίσεις με ελάχιστο χρόνο παραμονής στο αεροδρόμιο. Κρίνοντας από τις πληρότητες των πτήσεων, πίστευα ότι το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης έπρεπε να ήταν από τα πιο πετυχημένα της εταιρείας. Τι να πω, ίσως για να το κόψαν θα έχουν τους λόγους τους.
 
Κρίμα.Πάντα γεμάτο πηγαινορχόταν από ότι ξέρω το A321 που επιχειρούσε.

Το δρομολόγιο αποτελούσε τον κόμβο για ένα αεροδρόμιο με πολλές ανταποκρίσεις και υπερατλαντικές πτήσεις.

ΥΓ.Αυτό το δρομολόγιο κάθε βράδυ που έρχεται στις 01.40 περίπου μου θυμίζει να πέσω για ύπνο όταν το ακούω. :D
 
Κρίμα, τις 1850/1 τις έκανα περίπου από δύο φορές τον χρόνο και ήμουν πάντα ευχαριστημένος. Τον Αύγουστο θα το ξανακάνω -μάλλον- για τελευταία φορά. Φυσικά, οι πληρότητες δεν κρίνονται με το μάτι, αλλά δεν πέταξα ποτέ με κάτω από 80% στις 7-8 φορές που έκανα το δρομολόγιο, σε αντίθεση με πτήσεις της Swiss μεταξύ ΗΒ και Ελβετίας που έχω πετύχει αρκετές φορές άδειες.

Θα λείψει το δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη, και πλέον -όπως ελέχθη και προηγουμένως- μαζί με τις άλλες αποχωρήσεις, οι επιλογές για πολλούς προορισμούς μειώνονται δραματικά (λέγε με A3+LH)
 
Αρχή πλακίτσας <<Θα καταλειφθεί η Μακεδονία από την FYROM οπότε την κάνουν όλοι με ελαφρά μέχρι να περάσει η μπόρα>> Τέλος πλάκας.

Η Αιγαίου θα μπορούσε να καλύψει πολλά κενά αλλά η Lufthansa θα το εγκρίνει? Το έχουμε δει και το ξέρουμε ότι οι αποφάσεις δεν παίρνονται 100% από την Αιγαίου…. Αααααα ρε ξεχάσαμε την ΟΑ με ένα Q400 κάνεις θαύματα!!
 
Ε καλά, δεν είναι μόνο η Aegean-Lufthansa που θα καλύψουν το κενό, αλλά και η Turkish Airlines. Απλά το πρόβλημα είναι ότι με τη Swiss ξέραμε ότι μέχρι τις 9-10 το πρωί ήμασταν σχεδόν οπουδήποτε στην Ευρώπη, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες στην καλύτερη των περιπτώσεων να μας φτάσουν μεσημέρι. Και επιστροφή νωρίς το πρωί με την Turkish αντί για αργά το βράδυ, οπότε χάνεις και μία ολόκληρη μέρα... Για να μη σχολιάσω και το γεγονός ότι οι πτήσεις ανταπόκρισης των Aegean-Lufthansa κοστίζουν περίπου στα 400 ευρώ...
 
Κίνηση χωρίς λογική; Δε μπορώ να το πιστέψω. Η Swiss είναι μια σοβαρή εταιρία που δε μας έχει συνηθίσει σε αψυχολόγητες ενέργειες. Ωστόσο, η λογική πίσω απ' αυτή την κίνηση μάλλον δεν είναι καθαρά οικονομικής φύσης. Το δρομολόγιο, κακά τα ψέματα, μοιάζει να 'ναι χρυσορυχείο. Οπότε, κάτι μου λέει πως περισσότερο με τις στρατηγικές της αστροσυμμαχίας έχει να κάνει παρά με την ίδια την εταιρία. Θέλει να δώσει χώρο στην Aegean - Lufthansa και τα δρομολόγια προς MUC; Θέλει να δώσει βάρος σε άλλες αγορές; Το μόνο σίγουρο είναι πως η κίνηση αυτή (αν τελικά γίνει και δεν αλλάξει κάτι τελευταία στιγμή) θα δρομολογήσει εξελίξεις στα αεροπορικά δεδομένα της Θεσσαλονίκης. Δε θα παραξενευόμουν αν έβλεπα π.χ. να αλλάζουν οι ώρες ή και να αυξάνονται οι συχνότητες της Turkish ή αν κάποια άλλη εταιρία ερχόταν να καλύψει το κενό που θ' αφήσει πίσω της η Swiss.
 
Ως κλοτσια στο στομαχι το νεο φανταζομαι και για την Swissport αφου η εταιρεια σε σχεση με περυσι το χειμωνα ηδη χανει την ΒΑ, την EasyJet στα MXP, BSL, DTM και την ΑΒ για STR. Απο εκει που ειχε το πανω χερι στο SKG μου φαινεται πως η Goldair φετος θα εξυπηρετει περισσοτερες πτησεις.
 
Top