flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.467
- Likes
- 967
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Αγαπητοί συμφουρίτες,
μιας που η επιστροφή στην πατρίδα για τις γιορτές είναι λίγο ακρίβή, δηλαδή μια 450αρα, κοιτάω για πτήσεις πιο μακρυνές. Βρήκα ότι για Ιαπωνία υπάρχουν συνδέσεις με 610-750Ε, κάτι που βρίσκω παραπάνω από λογικό. Οι ημ/νιες είναι αναχώρηση 27-30Δεκ και επιστροφή γύρω στις 8-10Ιαν. Αναχώρηση από PAR προς οπουδήποτε Ιαπωνία, αλλά μάλλον Τόκυο (υπάρχει κάτι εναλλακτικό, που μπορεί να είναι πιο φτηνό λόγω χαμηλότερης ζήτησης για παράδειγμα.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν οι εξής επιλογές:
-ΒΑ με 700Ε με Β77W. Σίγουρα πράγματα.
-Aeroflot με 650Ε και Α330 και Α320 ( - ξέρει κανείς αν η πτήση SU260 πάει από Παρίσι μέσω Μόσχας στο Ναρίτα, χωρίς αλλαγή α/φους δηλαδή; Επίσης μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι η transit visa είναι διαθέσιμη στο SVO και δεν χρειάζεται λαδώματα κλπ;
-China Eastern με 610-670Ε και Α330 μέσω PVG Shanghai. Ξέρει κανείς τι βίζα χρειάζεται για πτήσεις μέσω Κίνας;
-Air china με Α340 και 630 περίπου. Μέσω PEK Pékin και PVG Shanghai.
Μπορεί κάποιος να συμβουλέψει για τις παραπάνω εταιρείες, σχετικά με το σέρβις και την συνολική εμπειρία; Ή για το θέμα της βίζα στην Κίνα και στην Ρωσία;
Επίσης όποιος γνωρίζει πληροφορίες για το τι να δεις, πού να μείνεις κλπ στην Ιαπωνία θα του είμαι υπόχρεος αν τις γράψει εδώ!
μιας που η επιστροφή στην πατρίδα για τις γιορτές είναι λίγο ακρίβή, δηλαδή μια 450αρα, κοιτάω για πτήσεις πιο μακρυνές. Βρήκα ότι για Ιαπωνία υπάρχουν συνδέσεις με 610-750Ε, κάτι που βρίσκω παραπάνω από λογικό. Οι ημ/νιες είναι αναχώρηση 27-30Δεκ και επιστροφή γύρω στις 8-10Ιαν. Αναχώρηση από PAR προς οπουδήποτε Ιαπωνία, αλλά μάλλον Τόκυο (υπάρχει κάτι εναλλακτικό, που μπορεί να είναι πιο φτηνό λόγω χαμηλότερης ζήτησης για παράδειγμα.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν οι εξής επιλογές:
-ΒΑ με 700Ε με Β77W. Σίγουρα πράγματα.
-Aeroflot με 650Ε και Α330 και Α320 ( - ξέρει κανείς αν η πτήση SU260 πάει από Παρίσι μέσω Μόσχας στο Ναρίτα, χωρίς αλλαγή α/φους δηλαδή; Επίσης μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι η transit visa είναι διαθέσιμη στο SVO και δεν χρειάζεται λαδώματα κλπ;
-China Eastern με 610-670Ε και Α330 μέσω PVG Shanghai. Ξέρει κανείς τι βίζα χρειάζεται για πτήσεις μέσω Κίνας;
-Air china με Α340 και 630 περίπου. Μέσω PEK Pékin και PVG Shanghai.
Μπορεί κάποιος να συμβουλέψει για τις παραπάνω εταιρείες, σχετικά με το σέρβις και την συνολική εμπειρία; Ή για το θέμα της βίζα στην Κίνα και στην Ρωσία;
Επίσης όποιος γνωρίζει πληροφορίες για το τι να δεις, πού να μείνεις κλπ στην Ιαπωνία θα του είμαι υπόχρεος αν τις γράψει εδώ!