Μία κράτηση 2 πτήσεις / μου μεταθέτουν την πρώτη μετά τη δεύτερη...

  • Thread starter ckabi
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ckabi

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/10/2006
Μηνύματα
294
Likes
58
Website
taxidiaris.gr
Καλημέρα! έχω μία απορία

έχω κάνει μία κράτηση (ένας αριθμός κράτησης) η οποία αποτελείται από 2 πτήσεις με 2 διαφορετικές εταιρίες. Οι πτήσεις είχαν αρκετό περιθώριο μεταξύ τους (4 ώρες)

τώρα έγινε το εξής. Η πρώτη πτήση άλλαξε και πήγε πιο αργά (μετά τη δεύτερη), οπότε όπως καταλαβαίνετε μου είναι άχρηστη. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω από τη στιγμή που έχω κάνει μία κράτηση μπορούν να μου το κάνουν αυτό, χωρίς να μου δώσουν εναλλακτική; διότι μέχρι τώρα η μοναδική εναλλακτική που μου έχουν δώσει είναι να ακυρώσω την πρώτη πτήση κάτι που όμως δεν με βοηθάει σε κάτι.

Στην χειρότερη αν ακυρώσω, θέλω να πάρω όλο το ποσό πίσω όχι μόνο της πρώτης. Γίνεται αυτό;

Επειδή η πτήσεις είναι στην Βραζιλία (GOL, Azul) η επικοινωνία είναι δύσκολη (έχουν περάσει 20 μέρες και άκρη δεν έχουμε βγάλει!!!) και γίνεται μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας που έκλεισα, αλλά θέλω τη βοήθειά σας για το τι μπορώ να ζητήσω και τι όχι από το site και από την αεροπορική
 
Για να υπάρχει πλήρης κάλυψη, θα πρέπει το εισιτήριο να είναι ενιαίο, δηλαδή όλες οι πτήσεις να βρίσκονται υπό τον ίδιο αριθμό εισιτηρίου (όχι κράτησης). Εάν το γραφείο που έκλεισες το εισιτήριο, έβαλε και τις δύο πτήσεις σε μία ενιαία κράτηση, δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους και να το αναλάβουν οι ίδιοι. Συνήθως, εάν η αλλαγή στις ώρες είναι σημαντική, τότε δίνεται η δυνατότητα για full refund για την πτήση που άλλαξε ή ακυρώθηκε. Θέλει αρκετό «κυνήγι» πάντως, επειδή η Azul δεν έχει γραφεία στην Ελλάδα. Εάν την αλλαγή σου την έκανε η Azul, θα παιδευτείς αρκετά.
 
Κατά πάσα πιθανότητα το ταξιδιωτικό πρακτορείο σου έκλεισε εισιτήρια ανεξάρτητα τελείως μεταξύ τους γιατί ήταν ο φθηνότερος συνολικά ναύλος που μπορούσε να βρει.
Με το πρακτορείο αυτό πρέπει να επικοινωνήσεις ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ και να μην τους αφήσεις ήσυχους μέχρι να σου κάνουν αλλαγές που ούτε σου χαλάνε το ταξίδι σου ή που χάνεις λεφτά.
Ξέχνα τους Βραζιλιάνους.
Ψάξε βρες τηλέφωνο του πρακτορείου που το έκλεισες και παρτους.
 
ίσως δεν το περιέγραψα σωστά εγώ. εγώ έκανα την κράτηση online από το internet μόνος μου, απλά όχι από τα sites των βραζιλιάνικων εταιριών αλλά από την ελληνική ιστοσελίδα online. και ναι ήταν ο φθηνότερος συνδυασμός

Η GOL είναι αυτή που έκανε την αλλαγή, και τους απάντησε ότι δεν έχει κάποια άλλη πτήση που να με βολεύει.

υποτίθεται θα της ζήταγαν τις εξής εναλλακτικές:
-να με βάλει σε πτήση που με πάει απευθείας στον τελικό προορισμό μου (ιδανικό αλλά δύσκολο)
-να μου πληρώσει ξενοδοχείο για να φύγω από το προηγούμενο βράδυ (όχι και τόσο βολικό)
μου τα μασάνε και στο εξής δεν μου λένε αν δεν δεχθώ την αλλαγή αν θα πάρω χρήματα πίσω (θέλει νέο αίτημα λέει), και εκεί που έχει γέλιο είναι όταν τους ζητάω να μου πουν πόσα χρήματα αντιστοιχούν στο πρώτο σκέλος, μου απάντησε 151.90€ όταν εγώ έχω πληρώσει σύνολο 143.59 :)

με τα πολλά μείναμε ότι είναι μπερδεμένο λέει θα το ξαναδεί και θα με καλέσει να μου πει. πλέον θα τους καλώ 2 φορές τη μέρα (τηλεφωνικά μιλάμε) μη σου πω θα πάω από εκεί!!!

(και ναι ο aakunz έχει δίκιο έχω 2 διαφορετικούς αριθμούς εισιτηρίου...)
 
Μισό, το συνδυασμό αυτών των πτήσεων απο το Α στο Γ μέσω του Β στον πρότεινε η μηχανή αναζήτησης του πρακτορείου όταν εσύ ζήτησες να πας απο Α στο Γ ή μπήκες κάποια στιγμή και έκλεισες να πας απο το Α στο Β και μετά έκανες και μια άλλη κράτηση από το Β στο Γ υπολογίζοντας το χρονικό περιθώριο που έχεις για το connection?
Στη πρώτη περίπτωση παίρνεις το Ελληνικό πρακτορείο και τους ζητάς αλλαγή και για τις δυο πτήσεις γιατί το συνδυασμό αυτό στον πρότεινε το search engine τους.
Στη δεύτερη περίπτωση τρέχεις μόνος σου.

Η διαφορά στα λεφτά ίσως να οφείλεται στην αλλαγή των συναλλαγματικών ισοτιμιών απο τότε που έγινε η χρέωση στη κάρτα σου μέχρι σήμερα που υπολόγισαν την επιστροφή που πρέπει να σου δώσουν.
 
όχι η μηχανή αναζήτησης το πρότεινε (γι αυτό και έχω 1 αριθμό κράτησης και όχι 2)

"γιατί το συνδυασμό αυτό στον πρότεινε το search engine τους"
γι αυτό ζητάω τη συμβουλή σας. Η θέση μου πρέπει να είναι να απαιτήσω λύση που να με βολεύει όπως το θέτεις χωρίς έξτρα κόστος για εμένα. Τι είδους αλλαγές μπορώ να ζητήσω/προτείνω/απαιτήσω; στις ώρες; στις εταιρίες; στον ενδιάμεσο σταθμό; μία απευθείας πτήση;
 
Ζήτα τους να σου αλλάξουν τις πτήσεις από το Α στο Γ σε κάτι (είτε αυτό είναι άλλες πτήσεις με ανταπόκριση είτε απευθείας) που να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με τον αρχικό σου προγραμματισμο. Έτσι ώστε να μην χάσεις κρατήσεις ξενοδοχείων/αυτοκινήτων/οτιδήποτε.

Ή ευθύνη είναι σίγουρα δική τους αφού σου πρότειναν πτήσεις για το τελικό προορισμό σου με ανταπόκριση αλλά χωρίς ενιαίο PNR.
Πίεσε τους! Είναι δική τους ευθύνη και το γνωρίζουν.
 
Δυστυχώς, το online booking έχει εξελιχθεί τόσο, αλλά στην προσπάθειά τους να «τσιμπήσουν» τον πελάτη, κάνουν συνήθως το εξής σοβαρό -κατά τη γνώμη μου- λάθος:

Ψάχνουν ταυτόχρονα πολλούς oneway ναύλους, προκειμένου να βρουν τον οικονομικότερο συνδυασμό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κλείνονται πολλαπλά σκέλη σε αντίστοιχα εισιτήρια, με διαφορετικούς όρους το καθένα, σε μία ενιαία κράτηση. Το κάθε εισιτήριο αντιστοιχεί σε ένα συμβόλαιο ανάμεσα σε εσάς και την αεροπορική εταιρεία, το οποίο τη δεσμεύει μόνο για τις πτήσεις που περιλαμβάνονται σε αυτό. Στην περίπτωση, που επηρεαστεί μία πτήση ενός πολλαπλού δρομολογίου, οι υπόλοιποι αερομεταφορείς δε φέρουν και δεν αναλαμβάνουν κάποια ευθύνη, δεδομένου ότι για τις δικές τους πτήσεις έχουν εκδοθεί διαφορετικά εισιτήρια. Επιπλέον από τη στιγμή, που στο δρομολόγιο δεν εμπλέκονται αεροδρόμια ΕΕ, τότε δεν εφαρμόζεται η σχετική κοινοτική οδηγία και θα πρέπει να σας αποζημιώσουν στα πλαίσια της αντίστοιχης κρατικής οδηγίας που ισχύει (εάν ισχύει) για τη χώρα που ταξιδεύετε ή κάποια goodwill policy της αεροπορικής εταιρείας, για να μη σας χάσει από πελάτη.

Με άλλα λόγια, εάν εσείς έχετε κλείσει ένα εισιτήριο από Μάλτα για Αθήνα με την Air Malta και μετά στο καπάκι, ένα εισιτήριο από Αθήνα για Ικαρία με την Ολυμπιακή και η Air Malta αποφασίσει να ακυρώσει την πτήση, η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να σας κάνει τη χάρη και να σας κάνει δωρεάν αλλαγή, επειδή η Air Malta ακύρωσε την πτήση της.

Εύχομαι καλή δύναμη στο μέλος ckabi και προτείνω να ζητήσει refund ή να κάνει νέα arrangements με δική του πρωτοβουλία.
 
τελικά η απάντηση είναι ότι μου επιστρέφουν το ποσό μόνο για το κομμάτι που ακυρώνεται. Ενώ λοιπόν έδωσα για Α-->Β-->Γ 72ευρώ το άτομο, μου επιστρέφουν 38ευρώ το άτομο για το Α-->Β

έχω πλέον τις εξής επιλογές

α) Βρίσκω άλλο τρόπο να πάω εγκαίρως από το Α-->Β (βρίσκω με +59€) τελικό κόστος 93€
β) πάω απευθείας από το Α-->Γ και τελειώνει η ιστορία με +91€ τελικό κόστος 125€
γ) Δεν ακυρώνω, πάω από το Α-->Β και βρίσκω άλλο τρόπο να πάω από το Β-->Γ (το βρίσκω 30€) τελικό κόστος 102€
αχ αυτοί οι καταρράκτες Ιγκουαζού ακριβοί μου βγήκαν :wall:

και όλα αυτά επειδή διάλεξα 2 εταιρίες διαφορετικές περισσότερο για να έχω την εμπειρία να πετάξω και με τις 2, ενώ θα μπορούσα με την ίδια. Αλλά αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις...

2 απορίες τώρα
i) γενικά λοιπόν πώς ξέρουμε όταν κλείνουμε ένα εισιτήριο αν πρόκειται για ένα ενιαίο ή για 2 διαφορετικά; εννοώ πώς το ξέρουμε πριν το κλείσουμε γιατί μετά μπορούμε να το διακρίνουμε από το πόσοι αριθμοί εισιτηρίου εκδόθηκαν
ii)επίσης στην περίπτωση μου αφού είναι 2 διαφορετικά εισιτήρια υποθέτω αν δεν ταξιδέψω στο πρώτο σκέλος, μπορώ να ταξιδέψω στο δεύτερο χωρίς πρόβλημα. σωστα;

Αχ αυτό το ταξίδι στη Βραζιλία το σχεδίασα τόσο ωραία και τώρα έχω κουνούπια και αεροπορικές να με απειλούν :D

Ο αρχικός μου ενθουσιασμός μου κόπηκε αφού έβγαλα το εισιτήριο με τις Τούρκικες και μετά διάβασα τα σχόλια εδώ (Εντάξει δεν την είχα για την ασφαλέστερη εταιρία αλλά με ανησύχησαν περισσότερο τα όσα διάβασα εδώ). Αλλά 190€ με επιστροφή (από μιλάνο) για Σάο Πάολο, δεν μπορούσα να την αφήσω τέτοια τιμή!
 
Πλήρωσες 190 EUR από Μιλάνο για Σάο Πάολο και το συζητάμε ακόμη;;;;!!!! Νομίζω πως αξίζει το ρίσκο, παρά την αναστάτωση.
 
Top