Εμπειρίες με premium economy

  • Thread starter gate7
  • Ημερομηνία δημιουργίας

gate7

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
08/04/2016
Μηνύματα
2
Likes
1
καλησπερα σας
σκφετομαι να κανω ενα ταξιδι για νεα υορκη με premium economy (πιθανοτατα της lufthansa λογω μιλιων )
εχεις κανεις εμπειρια απο την συγκεκριμενη κατηγορια θεσης ή ακομα καλυτερα απο την συγκεκριμενη εταιρεια ?
αξιζει ,θεωρειτε , μια τετοια επιλογη

ευχαριστω πολυ
 
Re: premium economy

Εάν δεν υπάρχει πρόβλημα με τα χρήματα, η διαφορές στις θέσεις είναι ότι στην οικονομική το φάρδος των θέσεων είναι 17” ενώ στην Premium 18”. Το διάκενο των θέσεων μεταξύ των σειρών είναι στην οικονομική 31” ενώ στην Premium 38”. Η διάταξη των θέσεων είναι 2χ3χ2

Η αλήθεια είναι ότι αυτό κάνει την διαφορά σε ποιο ευχάριστο ταξίδι πολλών ωρών.

Η LH στα Α330-300 έχει 21 θέσεις, στα Α340-300 έχει 28 θέσεις Α340-600 έχει 32 θέσεις στο Α380 52 θέσεις και στο Β787-400 & -8 έχει 32 θέσεις σε 2χ4χ2 διάταξη.

Είσοδο στα lounge της Business θα πρέπει να πληρώσεις είσοδο €25
Το φαγητό είναι παρόμοιο με την οικονομική, ελάχιστες διαφορές (πραγματικό πιάτο) . Εάν έχεις ζητήσει ειδικό γεύμα, είναι το ίδιο με την οικονομική. Μην παραγγήλεις διαίτης (οτιδήποτε σε low) στην LH πραγματικά θα πεινάσεις .
Καλύτερο amenities kit από της οικονομικής.

Στο Β747-8
http://www.businesstraveller.com/tried- ... um-economy

Στο Α330/340
http://www.businesstraveller.com/news/1 ... onomy-seat
 
Εγώ είχα πετάξει με LH A380 στην premium economy πριν απο μερικούς μήνες. Προσωπικά θεωρώ πως αξίζει. Ειδικά για ταξίδι 7+ ωρών κάνει μεγάλη διαφορά.
Στο Α380 το premium economy cabin είναι σε ξεχωριστό χώρο από το economy cabin οπότε ειναι πιο ήσυχο. Επίσης βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους οπότε ειναι και σχετικα πιο ησυχο οσον αφορά τον ήχο απο τους κινητήρες.
Στο 747-8 είναι μεταξύ δυο economy class cabins οπότε ίσως να είναι πιο ενοχλητικό.
Αν θυμάμαι σωστα, η LH πεταει Α380 και 747-8 καθημερινα στο JFK απο FRA. Αν μπορείς να βρείς θέση στο Α380 αξιζεί!
 
Αναμφισβήτητα, οι καλύτερες Premium Economy τις έχουν οι εταιρείες Air New Zealand και Qantas που έχουν και παράδοση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Η Air New Zealand προσφέρει στα Β777-300 44 θέσεις Spaceseats, φάρδους 20” με διάκενο 42” σε διάταξη 2χ2χ2. Στα Β777- 200 36 θέσεις, φάρδους 18,5” με διάκενο 41” σε διάταξη 2χ4χ2 και στα Β787-9 21 θέσεις, φάρδους 19” με διάκενο 41” σε διάταξη 2χ3χ2.
Έχεις προτεραιότητα στην επιβίβαση και τα γεύματα σερβίρονται σε πραγματικά πιάτα και το menu είναι σχεδιασμένο από τον chef Peter Gordon.
Η Qantas προσφέρει στα Α380 35 Recaro θέσεις φάρδους 19,5” με διάκενο 42” σε διάταξη 2χ3χ2 στον άνω όροφο. Στα Β747 40 θέσεις, φάρδους 19” με διάκενο 38” σε διάταξη 2χ4χ2.
Έχεις ειδικό check-in στο αεροδρόμιο και προτεραιότητα στην επιβίβαση και τα γεύματα σερβίρονται σε πραγματικά πιάτα και το menu είναι σχεδιασμένο από τον chef Neil Perry.
Στην Τρίτη θέση γίνεται μάχη εάν είναι η Turkish ή η Lufthansa.
Οι υποστηρικτές της ΤΚ, που προσφέρει αυτή την κατηγορία στα Β777-300, εκθειάζουν το διάκενο των 46” αλλά με φάρδος 19,5” σε διάταξη 2χ3χ2 και το νοστιμότατο φαγητό. Ενώ οι υποστηρικτές της LH ότι προσφέρει διαφορετικό προϊόν από την Οικονομική θέση αν και κατακρίνεται για την έλλειψη διαχωριστικής κουρτίνας και το φάρδος των 18” με διάκενο 38” σε διάταξη 2χ3χ2 ΜΟΝΟ στο Α380 έχει φάρδος 19” σε διάταξη 2χ4χ2 το οποίο πετά για DEL,HKG,IAH,LAX,MIA,SFO,PVG,SIN.
Και οι δύο δεν προσφέρουν προτεραιότητα κατά την επιβίβαση ούτε τσάμπα πρόσβαση στα Lounge. Όπως είναι λογικό δεν θέλουν οι εταιρείες να ανεβάσουν το επίπεδο αυτής της κατηγορίας και να χάσουν πελάτες από την Business. Η AF έχει προτεραιότητα στην επιβίβαση αλλά οι 31 θέσεις στο Α380 έχουν φάρδος 19” με διάκενο 38” σε διάταξη 2χ3χ2 & στα Β777-300 18” με διάκενο 36” σε διάταξη 2χ4χ2.
Δεν αναφέρομαι στα amenities kits, κρασιά / οινοπνευματώδη ποτά, IFE και τις 2 βαλίτσες - που όλες προσφέρουν.

http://www.worldairlineawards.com/Award ... lines.html

Προσωπική εμπειρία είχα με την ΒΑ που οι διαφορές που προσφέρει δεν αντισταθμίζει το κόστος του εισιτηρίου. Οι θέσεις δεν μου έκαναν και ιδιαίτερη εντύπωση. Φυσικά δεν αναφέρομαι ότι στο Α380 με 55 θέσεις στον άνω όροφο με την χωριστή καμπίνα και την ευρυχωρία 18,5” με διάκενο 38” δεν είναι συντελεστής ευχάριστης πτήσης.!. Β747/777-200&300 36/40 θέσεις σε διάταξη 2χ4χ2, Β787 25 θέσεις σε διάταξη 2χ3χ2
Τέλος οι Aeroflot & Cathay είναι λίγο καλύτερες από την LH γιατί έχει φάρδος 20" & 19,5” με διάκενο 38”
 
με μια γρηγορη ματια που εριξα
μονο απο Γερμανια για Μιαμι βαζουν το Α380
απο εκει και περα με τα boeing απο οσο ειδα ειναι μεταξυ της economy class οποτε θεωρητικα δεν αξιζει τοσο γιατι εχω διαβασει αρνητικα σχολια
ευχαριστω για τις απαντησεις
 
Top