Λάθος posts ...

Εδώ υπάρχουν ποστ που μετέφερε η ομάδα του [airliners.GR] από τις άλλες κατηγορίες του φόρουμ, λόγω μη συμμόρφωσης με τους Κανόνες του forum μας.
PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 65

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 14 Μάιος 2020, 15:12

Δεν μίλησα για το που καταθέτει ο ΔΥ αλλά που καταλήγουν και πάλι αλλάζεις τα λεγόμενα μου.

Είπα ότι στην μια περίπτωση το μεγαλύτερο ποσό το ξόδευε ο εργαζόμενος στην τοπική κοινωνία / οικονομία όπως θες πες το, άρα το κράτος έπαιρνε ξανά ΦΠΑ, έπαιρνε ξανά φόρο από τον επαγγελματία που πληρωνόταν από έναν ΔΥ.

Στην άλλη περίπτωση έχεις έναν μέτοχο ο ποιος βγάζει εκτός χώρας αρκετά εκατομμύρια € ώστε να γλιτώσει και την νόμιμη φορολογία των επενδύσεων του. Στη δεύτερη περίπτωση περίπτωση, μέρος των εσόδων του μετόχου δεν προέρχεται από μισθούς ΔΥ που ταξίδεψαν με την εταιρία, από χρήματα αγώνων γραμμών, από επιδοτήσεις ΟΑΕΔ κλπ;

Μάλλον δεν ξέρεις τι κόστη έχει μια πτήση και την συγκρίνεις με το κόστος φθοράς του αυτοκινήτου σου σε σχέση με τα κόστος του καυσίμου.

Ίσα ίσα εκείνη την εποχή μια εταιρία που ήταν σε προστατευμένο περιβάλλον κλπ ήταν μια καλή επένδυση για το κράτος και όπως γράφεται τα 3 πρώτα χρόνια μετά την κρατικοποίηση της ήταν κερδοφόρα. Εσύ τώρα υποστηρίζεις ότι ένα καταχρεωμένο κράτος όπως το Ελληνικό πρέπει να ρίξει χρήματα σε μια αεροπορική ; Να μοιραστούμε το χάσιμο όπως έγινε με τις τράπεζες ; Και γώ μαζί σου, αλλά γιατί μόνο για την Αιγαίου ; Άλλες επιχειρήσεις δεν προσφέρουν ;

Το ερώτημα είναι ένα: η «μια φορά» είναι όντως μία ή την επόμενη φορά που θα βρεθούν οι εταιρίες σε δύσκολη κατάσταση, θα υποστηρίξεις ότι το κράτος πρέπει να βοηθήσει και θα είναι διαφορετικό το επιχείρημα στο μέλλον ;

Από ότι φαίνεται ούτε για τον εαυτό σου τον ίδιο δεν μπορείς να δεσμευτείς ότι είναι «μια η φορά» που θα υποστηρίξεις ότι πρέπει το κράτος να στηρίξει την Aegean και μόνο την Aegean κατά τα λεγόμενα μερικών από εσάς. Λες και οι Κρητικές αερογραμμές πχ(τυχαίο παράδειγμα γιατί υπάρχουν και αλλες)δεν είναι Ελληνική εταιρία, δεν πληρώνει εισφορές, δεν έχει εργαζόμενους που θα μείνουν άνεργοι κλπ κλπ κλπ....
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 134

Re: Στόλος της Sky Express

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 14 Μάιος 2020, 15:16

Πες το όταν κοιμάται να σκεπάζεται για να βλέπει καλύτερα όνειρα.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 134

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 14 Μάιος 2020, 15:24

Κύριοι, βλέπω ότι η συζήτηση και η αντιπαράθεση τραβάει μακριά. Βλέπω επίσης οργανωμένη επίθεση σε άτομα που εκφράζουν αντίθετες απόψεις. Υπάρχει εδώ μέσα μια ομάδα 5-6 ατόμων (προφανώς υπάλληλοι μιας συγκεκριμένης εταιρείας) που για το δικό τους συμφέρον έχουν βάλει παρωπίδες και δεν επιτρέπουν καν την έκφραση άλλης άποψης, πετώντας την μπάλα στην κερκίδα. Έγραψα σε προηγούμενη ανάρτησή μου ότι δεν θα απαντήσω σε προσωπικό επίπεδο και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και τώρα. Έτσι για εισαγωγή θα γράψω ότι η Ολυμπιακή υπήρξε Ιδιωτική Εταιρεία, Κρατικοποιήθηκε, λειτουργούσε όπως λειτουργούσε ως Κρατική Εταιρεία αλλά από το 1980 και μετά οι πολιτικές και οι μέσω την συνδικαλιστών παρεμβάσεις την διάβρωσαν σε σημείο που έπρεπε να κλείσει ή να ιδιωτικοποιηθεί από το 1990. Για να μην μακρηγορώ τελικά ιδιωτικοποιήθηκε όπως-όπως και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ όχι όμως με αυτό τον τρόπο. Πουλήθηκε άραγε ή ξεπουλήθηκε? Εισπράχθηκαν τα όποια χρήματα? Με το σήμα τι γίνεται? Πουλήθηκε? Νοικιάστηκε? Πόσο? Εισπράχθηκαν τα χρήματα? Αυτά για εισαγωγή και τα γράφω εδώ γιατί έχει άμεση σχέση με αυτή την εταιρεία.. Δεν θέλω απαντήσεις γιατί δεν τις γνωρίζεται.
Από το 1990 και μετά (30 χρόνια τώρα) πολλοί επίδοξοι επενδυτές αποφάσισαν να γίνουν Ωνάσηδες (πάνω από 50 AOC στην Ελλάδα) και να τα αποτελέσματα διότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι (κυβερνήσεις, πολιτικοί, ΥΠΑ). Άνοιξαν, έκλεισαν, φέσωσαν εργαζόμενους, ασφαλιστικά ταμεία, κράτος, συνεργαζόμενες εταιρείες κλπ. Κάποιοι άνοιξαν και ξανάνοιξαν αλλάζοντας την ταμπέλα και ξανά φέσωσαν. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τους υποχρέωσε να ανοίξουν, δεν τους έλεγξε το κεφάλαιο επένδυσης ούτε τον αριθμό και τους τύπους των α/φων, ήταν δικές τους αποφάσεις και τις πλήρωσαν. Σήμερα όμως δεν έχουμε Flag Carrier, έχουνε μια μεγάλη και 5-6 μικρότερες Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες με τα όποια προβλήματά τους.
Η κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας, οι πόλεμοι, ο κατευθυνόμενος τουρισμός, οι πυρκαγιές, οι τιμές των καυσίμων, οι πανδημίες κλπ. είναι απρόβλεπτοι παράγοντες και θα πρέπει να κάνουν ποιο επιφυλακτικούς τους επενδυτές. Τόσες και τόσες εταιρείες άνοιξαν και έκλεισαν αυτό δεν σημαίνει ότι το κράτος θα πρέπει να τις επιδοτεί επειδή κάποιοι εργαζόμενοι θα χάσουν την εργασία τους. Αν δεν είχαν ανοίξει και πάλι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δεν θα είχαν εργασία. Τώρα επιδοτούμε εργάτες για το μάζεμα της φράουλας, των κερασιών, και των ροδάκινων. Ασχολήθηκε κανείς με την Γεωργία, την Κτηνοτροφία, την Βιοτεχνία, την Βιομηχανία? Εγκαταλείψαμε το πάντα στο βωμό της παροχής υπηρεσιών τουρισμού αποκαλώντας τον μάλιστα και βαριά βιομηχανία. Σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε. Τα πάντα εισάγονται.
Δεν υποχρέωσε κανείς την Αιγαίου να έχει αυτό το στόλο α/φων ή να αντικαταστήσει τον στόλο της (επιμένουν να λένε ότι τα αγόρασε κιόλας, τρομάρα τους !!!) ή να εκτελεί ζημιογόνα δρομολόγια. Κανείς δεν κάνει αγαθοεργίες αν δεν αποσκοπεί κάπου. Το πολύ πρ πρ πρ κάνει και μπάμ μετά. Η εταιρεία είναι Ιδιωτική, εισηγμένη στο ΧΑΑ, έχει μεγαλομετόχους και μικρομέτοχους, ομολογιούχους που πιστεύουν στην βιωσιμότητά της. Δικό τους το ρίσκο της επένδυσης. Τα παιγνίδια του Χρηματιστηρίου και την χειραγώγηση των μετοχών την παρακολουθείτε?
Οι επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν θα βρουν τον τρόπο, το μέσο και την οικονομικότερη για εκείνους επιλογή. Αυτό δεν σημαίνει πως κάποια χώρα που δεν έχει τοπική εταιρεία είναι αποκομμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Δηλαδή αν δεν υπάρχει η Αιγαίου δεν θα έλθουν τουρίστες στην Ελλάδα? Το ότι πληρώνει φόρους στην χώρα-έδρα της εταιρείας αυτό είναι υποχρέωσή της και το γνωρίζει πριν την ίδρυσή της. Ποια όμως είναι η Φορολογική έδρα της κάθε εταιρείας? Είναι όλοι οι εργαζόμενοι στις Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες ακόμη και σε αυτές που έχουν παράρτημα στην Ελλάδα, ασφαλισμένοι, πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία, φορολογούνται για το εισόδημά τους στην Ελλάδα, παίρνουν ταυτόχρονα και σύνταξη, το έχουν γνωστοποιήσει στο ασφαλιστικό τους ταμείο, δεν φέρουν ευθύνη οι εργοδότες που τους καλύπτουν?
Μακρηγόρησα και προφανώς πίκρανα πολλούς. Συνοψίζω λοιπόν. Αφού όλες οι Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες είναι ιδιωτικές ΠΡΟΤΕΙΝΩ: ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους και με τους μετόχους τους ΟΧΙ όμως με χρήματα δικά μου και του Ελληνικού λαού. Ας συρρικνωθούν, ας μειώσουν τον στόλο τους, τους εργαζόμενους, τους μισθούς, το λειτουργικό κόστος, τα δρομολόγια, τους προορισμούς μέχρι να ανακάμψουν τα πράγματα και αν αντέξουν επεκτείνονται πάλι. Στην περίπτωση που το κράτος βοηθήσει, ΟΧΙ ΩΣ ΔΩΡΕΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ με την μορφή εγγύησης δανείου, τότε θα πρέπει να έχει και λόγο στα ΔΣ παίρνοντας και τις αντίστοιχες μετοχές. Γνωρίζω όμως πολύ καλά πως οι πολιτικοί τους φίλοι και συμμέτοχοι θα τους καλύψουν με χρήματα δικά μας φυσικά και δεν θα μπορέσουμε να πούμε τίποτα.
Περιμένω όμως ότι οι μόνοι που θα συμφωνήσουν σε λίγο μαζί μου είναι αυτοί που τώρα με χλευάζουν και σε λίγο θα χάσουν την δουλειά τους. Τότε θα γίνουν οι χειρότεροι εχθροί των εργοδοτών τους. Τώρα δεν μιλάει κανείς διότι φοβάται και πιστεύει πως θα διώξουν τον διπλανό του και όχι αυτόν. Καλή τύχη τους εύχομαι αλλά να μην την πληρώσω εγώ. Είναι κρίμα όμως. Αλλά στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Κάτι τελευταίο. Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούνται να μπλοκάρουν τις μεσαίες θέσεις δικαιολογώντας ότι η οικονομική υγεία των εταιρειών έχει μεγαλύτερη σημασία από την υγεία των υπαλλήλων και των πελατών των. Από βδομάδα λοιπόν μπέστε σκύλοι αλέστε στα αεροπλάνα σαν να μην έγινε τίποτα τους τελευταίους μήνες, ενώ στα άλλα ΜΜΜ κρατάμε αποστάσεις !!!!! Αυτό δεν είναι παροχή μετά από εκβιασμό?
1 x

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 65

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 14 Μάιος 2020, 15:56

Αγαπητέ Christos55, οι αεροπορικές εταιρίες είναι ιδιωτικές οπότε πρέπει να χρησιμοποιούν όλες τις διαθέσιμες θέσεις.

Τα ΜΜΜ ανήκουν στο κράτος, οπότε πρέπει να κρατάμε αποστάσεις άρα να γίνουν ακόμη πιο ελλειμματικές εταιρίες, να ιδιωτικοποιηθούν ώστε να χρησιμοποιούν όλες τις θέσεις σε μελλοντικές πανδημίες.

Τι δεν καταλαβαίνεις ; :twisted:
1 x


Pirate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 18:31
x 36

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό Pirate » 14 Μάιος 2020, 16:02

Αγαπητέ CHRISTOS55,

Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι τουλάχιστον καμιά 10αρια χώρες τις ΕΕ επιδοτούν άμεσα ή έμμεσα τις αεροπορικές τους, δε νομίζω ότι είναι ηλίθιοι - προφανώς σε κάτι αποσκοπούν.

Καλό λοιπόν θα ήταν να βοηθηθούν και οι Ελληνικές εταιρίες τουλάχιστον όλες όσες ήταν βιώσιμες προ κρίσης - αρκεί να το επιθυμούν.

Φυσικά και όταν βάζεις τα χρήματα σου κάπου θα ζητήσεις να πάρεις και ανταλλάγματα...αυτό το θεωρώ δεδομένο.

Γνωρίζοντας όμως πως λειτουργεί το ελληνικό δημόσιο και οι συνδικα-ληστές φόβος μου είναι ότι εταιρίες βιώσιμες προ covid-19 θα καταλήξουν ζόμπι αν δοθεί στο δημόσιο μεγάλο μέρος του έλεγχου και τότε είναι δεδομένο πως πότε δε θα πάρουμε πίσω τα χρήματα των φορολογούμενων, το πιο πιθανό είναι ότι θα χάσουμε και άλλα.

Παραθέτω ξανά ένα προηγούμενο post μου - για να καταλάβουμε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείτε από τις κρατικές επιδοτήσεις (αυτή τη φορά) των άλλων και όχι της Ελλάδας.

"Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???

Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.

Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html "
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OveLix » 14 Μάιος 2020, 16:10

Η AEGEAN έχει αποδείξει εδώ και 20 χρόνια ότι και καλή διαχείριση κάνει, και κέρδη έχει, και πληρώνει τις υποχρεώσεις της μέχρι δεκάρας. Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ), είναι από τις μεγαλύτερες και πιο εύρωστες εταιρείες στη χώρα (αν όχι η πρώτη) και η επιτυχία της αποτελεί παράδειγμα πανευρωπαϊκά.

Στη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία των αερομεταφορών αξίζει να βοηθηθεί έτσι ώστε να διαφυλαχτεί ο ρόλος της στη λειτουργία της κοινωνίας και της οικονομίας. Πολύ δε περισσότερο όταν οι ανταγωνιστές της ήδη λαμβάνουν δισεκατομμύρια κρατικού χρήματος.

Υ.Γ.
Κάθε σύγκριση με την παλιά ΟΑ και τι συνέβη πριν από 40 χρόνια είναι παντελώς άσχετη, off topic και μπάλα στην εξέδρα. Το ίδιο και τα μασίφ ποστ-σεντόνια χωρίς παραγράφους, χωρίς στίξη, χωρίς νόημα και χωρίς αναγνώστες.
3 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 113

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό menelaos » 14 Μάιος 2020, 16:18

Νομίζω όλη η ανάλυση που γίνεται είναι ενδιαφέρουσα αλλά η ερώτηση είναι βασικά μία. Είναι δεδομένο ότι οι αεροπορικές θα κλείσουν σχεδόν όλες άμεσα διότι δεν έχουν ούτε ρευστότητα ούτε κερδοφορία επαρκή για να ανταπεξέλθει στις παρούσες συνθήκες. Δεν έχει να κάνει με το αν είναι σε γενικές γραμμές βιώσιμες. Έχει να κάνει με τις συνθήκες. Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό.

Τις αφήνουμε να κλείσουν και μένουμε χωρίς, με αποτέλεσμα απλώς να ανοίξουν καινούριες από την αρχή με όσα (πάρα πολλά) ζητήματα αυτό θα δημιουργήσει, ή τις κρατάμε ανοιχτές προσφέροντας τη σχετική (μεγάλη) βοήθεια?

Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το μόνο ουσιώδες ερώτημα, και η απάντηση είναι προφανής, επίσης κατά τη γνώμη μου. Πέραν αυτού οκ, μπορούμε να δούμε τι payback θα ζητηθεί (ή αν θα υπάρξει κάποια κρατικοποίηση). Αλλά το να συζητάμε θεωρητικά για το "α, η κακιά η εταιρεία που ξεζουμίζει τον Παπαμιχαήλ αλλά θα δούνε τι θα πάθουνε όταν γίνει μεγάλη φίρμα στο τραγούδι και παντρευτεί τη Βουγιουκλάκη" είναι ολίγον εκτός. Δε βλέπω το νόημα σύγκρισης με την ΟΑ. Βρισκόμαστε στο 2020, υπάρχει πανδημία που έχει γονατίσει τον κλάδο. Το ερώτημα είναι "τι κάνουμε", όχι "τι έπρεπε να κάνουμε 20 χρόνια πριν".
0 x


ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 75

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό ECO » 14 Μάιος 2020, 18:59

Φίλε CHRISTOS55, όσα εκ των γεγονότων που αναφέρεις παραπάνω είναι του δόγματος της μισής αλήθειας και δεν έχουν θέση σύγκρισης με την Α3, ιδιαίτερα εν μέσω μιας πρωτόγνωρης καταστροφικής παγκόσμιας συγκυρίας, με άγνωστο ακόμα το πραγματικό ανάλογο μέγεθος των οικονομικών και κοινωνικών συνεπειών για κάθε χώρα.
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση τα δεδομένα και τα στοιχεία της περιόδου π.ΟΑ να συγκρίνονται με την λειτουργία της υγιούς Α3, σχετικά με το αν θα πρέπει στη παρούσα φάση να στηριχτεί/δανειοδοτηθεί ένεκα των συνθηκών Πανδημίας και των δυνάμει δυσμενών συνθηκών όπως διαμορφώνονται σήμερα, διαφορετικά δεν χρειαζόταν καμία έκτακτη στήριξη σε ομαλές περιόδους οικονομικής λειτουργικής κανονικότητας.
Ως εκ τούτου δεν θα επαναλάβω για ο, τι έχει ήδη αναλυθεί παραπάνω, αναφορικά με ο, τι αυτό σημαίνει για το 25% + της τουριστικής μας βιομηχανίας κι όχι μόνο.
Ο παραλογισμός σου “ Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα” κάτω από αυτές τις συνθήκες ξεπερνά κάθε ιδεοληπτική ανάλυση, ακόμα και αυτών που πίστεψαν σε βερμπαλιστικά προπαγανδιστικά συνθήματα του παρελθόντος, όπου το κόμμα θα κυβερνά και ο λαός θα είναι την εξουσία.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5548
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 561
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό GP707 » 14 Μάιος 2020, 22:08

Πως τα καταφέρνετε και βρίσκετε κάθε φορά ένα θέμα και ξεκινάτε μια συζήτηση λάου λάου και μετά από λίγα posts του αλλάζετε τα φώτα στο off topic με τις αντιπαραθέσεις περί Α3!!! Από το 2ο-3ο post της συζήτησης βγήκατε όλοι off.
Επειδή ήδη έχουμε δεχτεί αναφορές (και) για αυτή την συζήτηση θα πρέπει να κλειδώνουμε όποιο topic παρεκτρέπεται και βγαίνει εκτός θέματος για τους ίδιους λόγους, μέχρι στο τέλος να κάνουμε αναστολή όλου του φόρουμ για κάποιο διάστημα. Δεν έχει νόημα να κλειδώνεται ένα topic και να συνεχίζεται η ίδια ανούσια αντιπαράθεση στο πρώτο διαθέσιμο θέμα που ψιλοταιριάζει ο τίτλος.
Ο ένας κατηγορεί άλλους για "απαράδεκτη" και καλά οργανωμένη υπεράσπιση της Aegean από "άτομα που είναι υπάλληλοι και έχουν παρωπίδες" όταν και ο ίδιος κάνει το ίδιο ακριβώς και με την ίδια θέρμη αλλά εναντίον της Aegean. Και φυσικά πάντα έχουν άδικο οι άλλοι ενώ ο εκάστοτε γράφων ένα μήνυμα έχει όλα τα δίκια του κόσμου. Και περιμένετε έτσι να βγάλετε άκρη;

Όπως είχε πει και ένας μέλος παλαιότερα "Δεν γίνεται να έχουμε πάντα το τελευταίο λόγο"...
2 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 65

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 14 Μάιος 2020, 23:48

OveLix έγραψε:Η AEGEAN έχει αποδείξει εδώ και 20 χρόνια ότι και καλή διαχείριση κάνει, και κέρδη έχει, και πληρώνει τις υποχρεώσεις της μέχρι δεκάρας. Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ)


https://www.google.com/amp/s/www.tanea. ... aksan/amp/

21,5 εκ διεθνείς αφίξεις το 2019

https://www.kathimerini.gr/1060602/arti ... an-to-2019

8,7 εκ επιβάτες εξωτερικού,
Να είναι οι 4,5 εκ εξωτερικού αφίξεις ;

20% των αφίξεων εξωτερικού.

Ακόμη και αν λάβουμε υπόψιν ότι όλες οι αφίξεις είναι τουρίστες και ξεχνάμε το ποσοστό Ελλήνων που επιστρέφουν από διακοπές στο εξωτερικό.

Από το σύνολο των δαπανών ενός πακέτου διακοπών: αεροπορικά, ξενοδοχεία, ταξί η ενοικίαση μεταφορικού μέσου, διατροφή - διασκέδαση, ψώνια.
Τι ποσοστό αντιπροσωπεύει η δαπάνη των αεροπορικών εισιτηρίων;
30% ;
Μιλάμε
Για 30% του 20% των αφίξεων εξωτερικού του 25% του ΑΕΠ.

Ovelix αυτό εννοείς « Σε αυτήν στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό ο τουρισμός μας (25% του ΑΕΠ)» ;
1 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 344

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό OveLix » 15 Μάιος 2020, 02:03

Αυτό κατάλαβες; Όχι.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 65

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 15 Μάιος 2020, 04:08

Αγαπητέ Ovelix

Ακόμη και όταν υπήρχαν 2 μεγάλες εταιρίες στη χώρα, το 80-85% των τουριστών την καλοκαιρινή περίοδο ερχόταν στην Ελλάδα με ξένες αεροπορικές εταιρίες. Αυτό είχε ειπωθεί, εκείνη την εποχή, από στέλεχος της εταιρίας που έχει απομείνει.

Σύμφωνα με τα νούμερα, πλέον μιλάμε για 20 στους 100 επιβάτες (συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων) που χρησιμοποιούν την Aegean για να έρθουν από το εξωτερικό στην Ελλάδα.

Υπάρχει κάποιος που συμμετέχει στο forum και μπορεί να μας πει, τι ποσοστό του κόστους ενός εκδρομικού πακέτου αντιστοιχεί στην αεροπορική μεταφορά ; Μιλάμε για τα πιο δημοφιλή πακέτα σε διάρκεια: 5μερες ; 7μερες;

Μπορεί τελικά να συμφέρει, αντί να βοηθήσουμε τις αεροπορικές, να ενισχύσουμε τις υπόλοιπες υπηρεσίες ενός τουριστικού πακέτου, πχ ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, οργανωμένες παραλίες κλπ, και να τις προσαρμόσουμε στα μέτρα υγιεινής που απαιτούνται λόγω της κατάστασης. Να ενισχυθούν οι δομές του συστήματος υγείας στα τουριστικά μέρη.

Αν πάλι πιστεύεις ότι πρέπει να ενισχυθεί η Aegean επειδή συνδέεται με τον τουρισμό, φαντάζομαι θα απαιτείς να ενισχυθεί και οποιαδήποτε Ελληνική εταιρία πετάει πτήσεις charter(υπάρχει εταιρία που το 90% του έργου της είναι αυτό) και φέρνει τουρίστες από το εξωτερικό.
1 x

Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 579
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 101

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό solro » 15 Μάιος 2020, 05:46

Το ότι το περίφημο 20% αν η Aegean πτωχεύσει και δεν διασωθεί θα γίνει 0% και δεν θα επανέλθει ΠΟΤΕ σε ελληνικά χέρια περνάει από κανενός το μυαλό?
1 x


PILOT-737
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Μαρ 2005, 04:19
x 65

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό PILOT-737 » 15 Μάιος 2020, 11:23

Φυσικά, είναι όμως θέμα prestige ? Να λέμε ότι «έχουμε ελληνική αεροπορική εταιρία»;

Και τι εννοούμε ακριβώς, σε Ελληνικά χέρια, όταν οι μετοχές καταλήγουν σε εταιρίες του εξωτερικού ;

Με την ίδια λογική, αν τα οικονομικά της εταιρίας είναι τόσο χάλια, το ενδεχόμενο να δώσει το κράτος χρήματα και, παρ’ολα αυτά, να χρεωκοπήσει σε 1-1,5 χρόνο το έχει σκεφτεί κάνεις ;

Αφού έπεσαν έξω στην πρώτη πρόβλεψη, ποιος δίνει εγγύηση ότι δεν έχουν πέσει έξω και στη δεύτερη, με αποτέλεσμα τα οικονομικά να είναι πολύ χειρότερα από ότι πιστεύουν οι ίδιοι.

Επίσης το ενδεχόμενο να σωθεί η εταιρία από το κράτος και σε μερικά χρόνια να καταλήξει σε ξένα χέρια πχ LH το έχει σκεφτεί κάνεις ;
Τελευταία επεξεργασία από PILOT-737 σε 15 Μάιος 2020, 12:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3876
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 278
Επικοινωνία:

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δημοσίευσηαπό jerry » 15 Μάιος 2020, 11:39

Μπορείτε να σταματήσετε; :deadthread:
3 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA



Επιστροφή σε “Trash Area”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης