Αναγνωρισμενη σχολη VS Πολλες ωρες πτησεις

air love

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2010
Μηνύματα
28
Likes
0
Ελπιζω το θεμα που θα ασχοληθω να μην εχει ξανατεθει. Αν και εψαξα καμποσο δεν βρηκα κατι παρομοιο. Συγχωρεστε αν εκανα λαθος και παρακαλω παραπεψτε με

Ειμαι και εγω ενας νεος υποψηφιος πιλοτος. Ειμαι σε διαδικασια ανευρεσης σχολης και μου δημιουργηθηκαν οι αποριες που πιθανον να ενδιαφερουν και αλλους υποψηφιους πιλοτους.Εψαξα απο Ελλαδα πηγα Πολωνια μετα Αγγλια και καταληγω USA.

Τι ειναι καλυτερο? Να πας σε μια τρομερη σχολη τυπου ΟΑΑ και να βγεις με 200 ωρες η να πας σε μια λιγοτερο αναγνωρισμενη η οποια θα σε προσλαβει σαν flight instructor και θα γραψεις απο 400-1000 ωρες?Πιθανοτατα θα μου πειτε και τα δυο. Ομως και τα 2 σου βγαινει ενα κασερι της ταξεως των 150.000 ευρω.

Ομως αυτο δεν ειναι το ζητουμενο. Μεγαλυτερη εμπειρια??Ο πιο εμπειρος δεν ειναι ο πιο ανταγωνιστικος? Λογω της κρισης φανταζομαι ο ανταγωνισμος αυξανεται. Οποτε εκει που καποτε ενας αποφοιτος τελιωνοντας μια ελληνικη σχολη με 200 ωρες εβρισκε πιο ευκολα δουλεια ενω τωρα δυσκολευεται πολυ. Για αυτο βλεπω πολυ γκρινια στο forum. Σπαραζει η ψυχη μου. Αν ημουν κανενας ανωριμος πιτσιρικας θα ελεγα...ρε μηπως να μην το κανω. Σαν την μανα μου...¨που θα πας παιδι μου τετοια εποχη να γινεις πιλοτος¨. Πραγματικα πιστευω αν θελετε να καθοδηγησετε καποιον νεο πιλοτο για το τι να κανει θα ηταν χρησιμο να απαντηθει η ερωτηση αυτη. Εγω πηγα στην πολωνια και μου ειπαν : μαγκα αν δεν εχεις 500 ωρες δεν μιλας σοβαρα με καμια αεροπορικη.

Και λεω εγω ο αμαθος να μου πειτε εσεις που σιγουρα ξερετε καλυτερα. Ποιες ειναι οι απαιτησεις σε ΩΡΕΣ μιας Αegean η μιας Οlympic για να προσλαβουν ενα πιλοτο? Τι αλλο ζητανε? Πραγματικα δεν το βρηκα πουθενα.

Ευχαριστω για την κατανοηση σας
 
Φίλε airlove με το ωραίο σου χιούμορ περί κασεριού, αφού διήλθες όλα τα σχετικά τόπικς του φόρουμ και δεν έβγαλες άκρη, εγώ ως «πατέρας» θα σε συμβούλευα, για τη παρούσα συγκυρία και με ο, τι διαφαίνεται για την επόμενη 3-5/ετία στο χώρο εργασίας των πιλότων, τόσο για την ελληνική όσο και την ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά , παρόλο που δεν μας είπες την ηλικία σου, επιγραμματικά τα κάτωθι:
1/ Μερικώς συμφωνώ με την άποψη της Μητέρας σου
2/ Αν είσαι σε σωστή ηλικία και δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα αφενός και για να αποφύγεις το συνολικό κασέρι αφετέρου, που ούτως ή άλλως δεν θα στο συνιστούσα ( τουλάχιστον για Ελλάδα και Ευρώπη ) , να προτιμήσεις Αναγνωρισμένη Σχολή integrated course των 200-250 ωρών, ιδιαίτερα στις παρούσες συνθήκες αγοράς εργασίας, όπου οι εταιρίες δεν προσλαμβάνουν πιλότους , αντίθετα απολύουν, οπότε όντας σε περίοδο 2-3/ετών ολοκλήρωσης σπουδών, αποφοιτώντας θα έχεις κάποιες ευκαιρίες εύρεσης εργασίας, αφού εν τω μεταξύ κατά τις εκτιμήσεις των ειδικών θα έχει αρχίσει να «ανοίγει» η αγορά εργασίας για νέους πιλότους.
3/ Συνήθως οι εταιρίες προτιμούν πιλότους από αναγνωρισμένες Ακαδημίες/Σχολές των 200-250 ωρών integrated courses , αλλά και modular ασχέτως αν έχουν πτυχίο instructor και περισσότερες ώρες ( τουλάχιστον για Ελλάδα και Ευρώπη )
3/ Δεν έχω άποψη τι μπορεί να ισχύει στη Πολωνία, πιθανώς να υπονοούσαν προϋπηρεσία 500 ωρών για ήδη εργαζόμενο FO και ίσως με τύπο ( type rating ) σε κάποιο α/φ
4/ Τόσο η Α3 όσο και η ΟΑ συνήθως προσλαμβάνουν με διαγωνισμό, πιλότους ηλικιακά νέους με καλά «χαρτιά» των 200-250 ωρών, integrated +MCC , αλλά και modular ,ελάχιστα λαμβάνουν υπόψη ως εμπειρία, αν έχουν παραπάνω ώρες ως instructor σε ένα π.χ piper ή ακόμα και τύπο α/φ, όντας άπειροι, αφού όταν προσληφτούν εκπαιδεύονται περαιτέρω από τις ίδιες εταιρίες, εκτός αν μιλάμε για προσλήψεις έμπειρων ήδη επαγγελματιών Κ2 και Κ1με προϋπηρεσία , που είναι άλλο πράγμα.
Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω, με λίγα λόγια αν διαθέτεις το κασέρι , προχώρα και βέβαια να μην έχεις το νου σου για εργασία μόνο την Ελλάδα, καθότι οι άνεργοι νέοι και έμπειροι πιλότοι στη παρούσα περίοδο είναι 100/άδες.
 
ευχαριστω αγαπητε ΕCO για την απαντηση σου. Δεν ηθελα να ειμαι ειρωνικος σε καμια περιπτωση. Γι αυτο πραγματικα αν υπαρχουν και αλλα post σχετικα με το θεμα θα παρακαλουσα πολυ αν επιθυμεις να με ενημερωσεις.

Θα ηθελα να προσθεσω κατιτις στην απαντηση σου.Α. ΕΙμαι 25 ετων.
Ευχαριστω για το compliment του χιουμορ!!!!

Πριν ομως θα ηθελα να μαθω το status σου.Δηλ. εργαζομενος πιλοτος-ανεργος- με ποσες ωρες-αποφοιτος απο ποια σχολη,ηλικια.
Δεν θελω να ειμαι αγενης αλλα απο οτι διαβασα υπαρχει μια ταση απο τους ανεργους πιλοτους που γραφουν εδω να αποτρεπουν τους υποψηφιους να ακολουθησουν το επαγγελμα. Κ πραγματικα αν καποιος ειναι ανεργος πολυ καιρο σημαινει οτι εχει κανει λαθος επιλογες η δεν ειναι και πολυ μαγκας...


Μου λες οτι Η ΟΑ και η Αegean προσλαμβανουν πιλοτους με διαγωνισμο. Και ρωτω...πως γινεται αυτος ο διαγωνισμος? Φανταζομαι οτι ο πιλοτος με την καλυτερη βαθμολογια κερδιζει την θεση. Δηλ πιλοτοι με 1000 ωρες και πιλοτοι με 200 ωρες θα κατσουν στο ιδιο θρανιο και θα δωσουν εξετασεις?? Αν οντως ειναι ετσι καποιος ειναι αξιος της μοιρας του αν χασει την δουλεια απο εναν νουμπα πιλοτο με 200 ωρες. Και πες οτι βγαζεις μια αγνωστη σχολη και κανεις αιτηση για δουλεια στην Αegean...υπαρχει περιπτωση να μην σου επιτρεψουν να λαβεις μερος στον διαγωνισμο γιατι η σχολη ειναι κατωτερη? Αν οχι τοτε η αναγνωρισμενη σχολη μετραει μονο σε περιοδους ζητησης πιλοτων η σε εταιρειες που δεν κανουν διαγωνισμους...
Ρε μηπως αν εισαι αλανι θα μπεις σε οποια εταιρεια θελεις και ας εχεις βγαλει μη αναγνωρισμενη σχολη?Απαντω μονος.ΝΑΙ!

Και συνεχιζω...Γιατι αρχιζουν και πληθαινουν οι σχολες σε ευρωπη και αμερικη που σου εγγυονται δουλεια ως FO για να γραψεις ωρες? Μηπως κατι ξερουν αυτοι...?Και λεω,εγω προς το παρον ξερω μονο να διαβαζω και να ακουω.Διαβασα λοιπον στον site μιας αμερικανικης σχολης(νομιζω ειναι η πιο γνωστη) οτι οι μεγαλυτερες εταιριες πχ.Αmerican eagle ζηταει 400 ωρες τουλαχιστον(δεν γνωριζω ποσο καιρο ειναι αυτη η δημοσιευση).Ακουω (οχι ενας αλλα 3) λοιπον απο πολωνικες σχολες οτι πρεπει να εχεις τουλαχιστον 500 ωρες πτησεις για να εισαι ανταγωνιστικος και λεω ρε μηπως να παω να γραψω ωρες σαν flight instuctor?

Πραγματικα περιμενω και αλλες αποψεις απο τους φιλους που τριγυρνανε στο forum μηπως και βγαλω μια ακρη μια ωρα αρχιτερα.

Και εγω λεω να μην συμφωνεις με τη μανα την βλ.... γιατι και λογιστης να γινεις και σουβλατζης παλι θα δυσκολευτεις. Αν ειναι λοιπον να την κανεις την αγγαροδουλεια κανε την περιμενοντας να ανοιξει η αγορα και οχι εξαρχης. Σωστα δεν τα σπρεχαρο τα φονιεντα?? :D
 
Αγαπητέ φίλε Air Love
Καταρχάς αυτό που πρέπει να έχεις υπόψιν σου είναι οτι καλώς ή κακώς πρέπει να ακολουθούμε τα όνειρα μας αλλά μερικές φορές αυτά κοστίζουν. Τί να κάνουμε έτσι είναι η ζωη!!!
Η αλήθεια είναι οτι η προσφορά εργασίας αυτή την στιγμή σε Ελλάδα και Ευρώπη είναι πολύ περιορισμένη.Είμαι σίγουρος οτι θα απελπίζεσαι βλέποντας αγγελίες απο Recruitment Services θέσεις εργασίας για First Officers (συγκυβερνήτες) με minimum requirments 2000 ώρες και κανα 2-3 Type Ratings αυτό συμμβαίνει διότι η αγορά αυτή την στιγμή έχει με λίγα λόγια πολλούς πιλότους και λίγες θέσεις εργασίας και με βάση τον απλό νόμο προσφοράς ζήτησης ο οριακός λόγος σπάει ύστερα στην ποιότητα..δηλαδή αφού έχουμε τόσους πιλότους να διαλέξουμε θα διαλέξουμε και αυτούς με τις περισσότερες ώρες..απλό!!
Παρόλα αυτά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να κάνεις το ονειρό σου!!!
Τι θέλω να πω..μια Πολύ σωστή διατύπωση για τα Intergrated σου έδωσε πιο πάνω ο πάντα εμπεριστατωμένος ECO υπάρχουν καλές σχολές Ευρωπαϊκές που προσφέρουν Intergrated προγράμματα που πραγματικά σε βάζουν στην φιλοσοφία των Airliners και πραγματικά έχουν δίκτυο..προσωπικά και ας με κρίνουν απο ότι κυκλοφορεί αυτήν την στιγμή στην Ευρώπη το μόνο υπέρτιμημένο FTO (flight training organisation) είναι η ΟΑΑ oxford..και αυτό αν δείς το Fleet δεν νομίζω οτι αξίζει τα χρήματα υπάρχουν όμως πολύ καλύτερα πακέτα στην Ευρώπη..χωρίς να θέλω να κατηγορώ την Ελλάδα Intergrated ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ δεν υπάρχει παρόλα αυτά μια σχολή στην Βόρειο Ελλάδα είναι αρκετά καλή αλλά ρε παιδιά μέχρι εκέι όμως..χωρίς ενα δίκτυο Airline..sims..Type Ratings for Airline companies ..κλπ..
Το μέλλον για κάθε επάγγελμα είναι δύσκολο εχε υπόψιν σου όμως οτι το επάγγελμα μας μπορούμε να το πάμε εκεί που εμείς θέλουμε :D

Στην διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο
 
air love":3bae8rmx said:
Κ πραγματικα αν καποιος ειναι ανεργος πολυ καιρο σημαινει οτι εχει κανει λαθος επιλογες η δεν ειναι και πολυ μαγκας...
Δεν μπορείς να ξέρεις το ποιόν του καθένα εδώ μέσα. Μην κρίνεις λοιπόν... Στη ζωή υπάρχει και ο παράγοντας τύχη!
Ένα παράδειγμα. Τελειώνεις σχολή χειριστών σε εποχή που κανείς δεν ζητάει πιλότους. Δεν πρόκειται ούτε περί λάθους επιλογής, ούτε περι φλωριάς (μη μαγκιάς)! Πρόκειται περί ατυχίας. Και αν δεν τα παρατήσεις, κάποια στιγμή θα γυρίσει ο τροχός!

air love":3bae8rmx said:
Δηλ πιλοτοι με 1000 ωρες και πιλοτοι με 200 ωρες θα κατσουν στο ιδιο θρανιο και θα δωσουν εξετασεις??
Ναι.

air love":3bae8rmx said:
Αν οντως ειναι ετσι καποιος ειναι αξιος της μοιρας του αν χασει την δουλεια απο εναν νουμπα πιλοτο με 200 ωρες.
Ό,τι να ‘ναι! Αναθεώρησε τις απόψεις σου... Πίστεψε με, πολλές εταιρίες προτιμούν νέους για να τους διαμορφώσουν όπως θέλουν αυτοί
και όχι έμπειρους που θα κουβαλάνε κόμπλεξ και αρνητικά από τις προηγούμενες δουλειές τους!
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι λόγοι που έχουν αναφερθεί στο παρελθόν! Το θέμα "επάγγελμα αεροπορία" το έχουμε εξαντλήσει προ πολλού!

air love":3bae8rmx said:
Ρε μηπως αν εισαι αλανι θα μπεις σε οποια εταιρεια θελεις και ας εχεις βγαλει μη αναγνωρισμενη σχολη?Απαντω μονος.ΝΑΙ!
Και εγώ απαντώ ΟΧΙ (για την οικονομία της συζήτησης ;) )! Μήπως σε αυτό το σημείο μπορείς να μας εξηγήσεις τι εστί αλάνι χειριστικά;;;

air love":3bae8rmx said:
Και συνεχιζω...Γιατι αρχιζουν και πληθαινουν οι σχολες σε ευρωπη και αμερικη που σου εγγυονται δουλεια ως FO για να γραψεις ωρες? Μηπως κατι ξερουν αυτοι...?
Βεβαίως κάτι ξέρουν. Ονομάζεται marketing! Πάει ο άσχετος (με την καλή έννοια), τους πιστεύει, αγοράζει το προϊόν τους (αεροπορική εκπαίδευση) και στην πορεία (ή το αργότερο στο τέλος) διαπιστώνει πως δεν ίσχυαν αυτά που διαφήμιζαν! Από την άλλη, αν ισχύει η διαφήμιση, δεν το κάνουν απλά για να γράψεις ώρες. Για να βρείς δουλειά το κάνουν! Κάθε άνθρωπος που ξεκινάει αεροπορική εκπαίδευση, θέλει τελειώνοντας να πετάει αεροπλάνα! Αυτό προσπαθούν να προσφέρουν οι σχολές που σέβονται τον πελάτη.

air love":3bae8rmx said:
Διαβασα λοιπον στον site μιας αμερικανικης σχολης(νομιζω ειναι η πιο γνωστη) οτι οι μεγαλυτερες εταιριες πχ.Αmerican eagle ζηταει 400 ωρες τουλαχιστον(δεν γνωριζω ποσο καιρο ειναι αυτη η δημοσιευση).Ακουω (οχι ενας αλλα 3) λοιπον απο πολωνικες σχολες οτι πρεπει να εχεις τουλαχιστον 500 ωρες πτησεις για να εισαι ανταγωνιστικος και λεω ρε μηπως να παω να γραψω ωρες σαν flight instuctor?
Αυτά ισχύουν, αλλά η Αμερική είναι διαφορετική ιστορία από την Ευρώπη. Αποφασίζεις με το που θες να κάνεις καριέρα! Αν θες Αμερική, υπολόγισε πως με χιλιάδες άνεργους χειριστές, εσύ χωρίς πράσινη κάρτα δεν πας πουθενά!
Μπορείς ωστόσο να κάνεις αυτό που έχει περιγράψει ο 121.5 (γνωστός λύτης όλων των χειριστικών θεμάτων ανεργίας με φόρτε την ΣΙ :thx: )παλιότερα. Πας USA, εκπαιδεύεσαι, όσο διαρκεί η visa ψάχνεις για μέλλουσα σύζυγο, παντρεύεσαι, παίρνεις πράσινη κάρτα και κύριος πλέον ξεκινάς αεροπορική καριέρα στο Αμέρικα!


Τέλος κατά τη γνώμη μου, σαφής απάντηση στο αρχικό ερώτημα του topic δεν υπάρχει. Όπως προείπε και ο stergio, όλα είναι θέμα προσφοράς/ζήτησης!
Ίσως όμως η λύση είναι να πας σε αναγνωρισμένη σχολή ώστε μετά να βάλεις πολλές ώρες πτήσης (κοινώς να βρεις δουλειά ;) )
 
Ακριβώς αυτά ισχύουν και φυσικά έλεος με την νοοτροπία - κόντρα Ευρώπη -Αμερική άλλο το ένα άλλο το άλλο!!!...το θέμα είναι τι θέλεις να κάνεις και με conversion πήγαινε ελα διαμονές κλπ αν τα βάλεις κάτω τα ίδια έρχονται αυτό που πρέπει να κοιτάς είναι ποιά σχολή είναι αναγνωρισμένη και να εχει καλό AB-Initio Ιntergated πρόγραμμα και ναι και να σε υποστηρίζει για μια θέση εργασίας..(καμιά δεν σου δίνει εγγύηση βέβαια γι αυτό)..αλλά τουλάχιστον αν έχουν καλό δίκτυο πραγματικά σε βοηθούν οχι γιατί σε αγαπάνε αλλά και γιατί αυτή είναι και στην τελική και η διαφήμιση τους...
Ενοείται οτι οι εταιρείς προτιμούν AB-Initios απο modular που έκαναν 10 χρονια απο εδω και απο εκεί για να φτάσουν στο ATPL (και αυτό marketing είναι αλλά τι να κάνεις) χωρίς να σημαίνει οτι τα παιδιά απο τα modular δεν είναι πραγματικά άξιοι μην παρεξηγξθώ το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι τα ίδια πτυχία έχουν απλα είναι θέμα φιλοσοφίας και marketing that's all!!!
 
Φίλε airlove, συμφωνώντας με τα σχόλια των προλαλησάντων συνφορουμιτών nikos_k. και stergio, καλοπροαίρετα θα σχολιάσω γενικότερα τις απόψεις σου, διότι δεν σπρεχάρεις σωστά τα φωνήεντα, όπως λες, ούτε τα γράφεις σωστά, προσπάθησε να ενημερωθείς πληρέστερα, για να κατανοήσεις καλύτερα συνολικά το όλο θέμα «επαγγελματίας πιλότος» και να πάρεις ανάλογες και σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον σου. Ο αεροπορικός χώρος είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών και απαιτήσεων, αρκεί να τις γνωρίζεις, για να δεις αν καταρχήν είσαι κατάλληλος για τα περαιτέρω, πριν αναφερθείς επί της ουσίας στο τόπικ που άνοιξες.
Nα γνωρίζεις ότι, με αλανιές, λαμογιές, σκονάκια/τρίπλες, μαγκιές και βύσματα δεν προχωράς στην αεροπορία. Οι κατάλληλοι και αποφασισμένοι υποψήφιοι για το χώρο, αφού πληρούν τις προϋποθέσεις για να μπουν, πρέπει να γνωρίζουν ότι θα διαγωνίζονται και θα αξιολογούνται εξ’ αρχής και δια βίου, παράλληλα όμως και κύρια θα πρέπει να διαθέτουν ήθος, σοβαρότητα, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό!
Μου έκανε επίσης κακή εντύπωση αν κατάλαβα καλά ( πιθανώς να κάνω λάθος ) , το προσβλητικό και υποτιμητικό σχόλιο/υπονοούμενο «Βλ…..», που έκανες για την άποψη της Μάνας σου, λυπάμαι ιδιαίτερα γι αυτό, μου δίνεις την εντύπωση μάλλον επιπόλαιου και ανώριμου 25/άρη.
Αυτά ως γενικό σχόλιο, τα υπόλοιπα για την ουσία του θέματος που άνοιξες (περί επιλογών σπουδών/ Σχολών, συνθηκών αγοράς εργασίας και επαγγελματικής αποκατάστασης κλπ) , έπονται!!
Υ.Γ Το σχόλιό σου ως προς τους νέους ενδιαφερόμενους/υποψήφιους πιλότους, ότι δήθεν αποτρέπονται από εργαζόμενους ή άνεργους πιλότους δεν ευσταθεί, απεναντίας οι απόψεις τους είναι καλοπροαίρετες και βοηθούν τους νέους!
 
Για άλλη μια φορά δεν έχω παρά με το να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον αγαπητό ECO μόνο με σοβαρούς χειριστές κατασταλαγμένους ώριμους και οξυδερκείς ανθρώπους είναι το επάγγελμα αυτό το επίσης θα συμφωνήσω για το οτι δεν σε τιμά το να δίνεις τετοιους χαρακτηρισμούς για μέλη της οικογένειας σου όπως και οτι αγαπητέ φίλε με τέτοια μυαλά δεν κάνεις για αεροπόρος προσωπικά πάντα!....μου θυμίζεις κάτι έξυπνους Ελληναράδες που στην Florida logaρανε ώρες αφήνοντας τα ρελαντί....
 
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Δεν θα απαντησω στα σχολια σας γιατι δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου. Σκοπος μου ειναι να ενημερωθω…Οποτε θα συνεχισω με ερωτησεις

Ζητησα να μαθαινω το status των ανθρωπων που παιρνουν μερος στην συζητηση για να μπορεσω να κρινω καλυτερα...Θα παρακαλουσα πολυ να επιθυμειτε και αν επιτρεπεται να παραθετε το status σας.

Να με συγχωρεσετε για την αργκο… Αλανι= ανθρωπος σωστος με ηθος,υπευθυνοτητα, σοβαροτητα και επαγγελματισμος.

Επισης… πιλοτος με 1000 ωρες>πιλοτος με 200 ωρες. Που σημαινει οτι ειναι πιθανοτατα πιο εμπειρος και γνωστης για να χασει τον διαγωνισμο…

Αυτο που καταλαβαινω…ειναι οτι μου λετε, το καλυτερο ειναι αναγνωρισμενη σχολη και ωρες πτησεις…Αυτο ακουγεται πολυ ακριβο αν δεν εργαστεις ως FI.
Ομως διαβαζω οτι η Aegean κανει διαγωνισμο... οποτε δεν χρειαζεσαι αναγνωρισμενη σχολη για να πετυχεις... Το θεμα ειμαι ομως ποσες εταιρειες κανουν διαγωνισμο και ποσες οχι... Ξερεις κανεις ποια ειναι τα κριτηρια μεγαλων εταιρειων?

Αγαπητε Niko K. θα μπορουσες επιγραματικα να εξηγησεις γιατι οχι?
Επισης αν σε προσλαβει μια αεροπορικη εταιρεια πριν τελιωσει η Μ1 visa μπορεις να βγαλεις πρασινη καρτα.?
 
Τα κριτήρια μεγάλων εταιριών είναι ATPL-MCC για Ευρώπη unfrozen Intergrated AB-Initio JAA ICAO 5 και σαφώς και κάποιο πανεπιστημιακό πτυχίο φυσικά κάποιο Type Rating και 1000-2500 ώρες total time μερικές εταιρίες λένε total time as PIC (Pilot in Command) και οχι FI (Flight Instructor) και Αμερική μια απο τα ίδια...
Όπως καταλαβαίνεις μην έχεις το Instructorιλίκι σαν λύση για να βάλεις ώρες.Οι πιο πολλοί μπήκαν απο ΑΒ -Initios σε εταιρίες όταν η αεροπορία ήταν στο άνθος της και κάνανε τα Type Ratings τους και βάλανε ώρες όπως έχουν αναφέρει πολλοί συμφορουμίτες η αγορά είναι μέσα σε μια παγκόσμια κρίση αυτήν την στιγμή..μην αφήνεις τα όνειρα σου όμως σε 2 με 3 χρόνια τα πράγματα και οι ευκαιρίες θα είναι σαφώς σε καλύτερη κατάσταση.
 
Top