Ελπιζω το θεμα που θα ασχοληθω να μην εχει ξανατεθει. Αν και εψαξα καμποσο δεν βρηκα κατι παρομοιο. Συγχωρεστε αν εκανα λαθος και παρακαλω παραπεψτε με
Ειμαι και εγω ενας νεος υποψηφιος πιλοτος. Ειμαι σε διαδικασια ανευρεσης σχολης και μου δημιουργηθηκαν οι αποριες που πιθανον να ενδιαφερουν και αλλους υποψηφιους πιλοτους.Εψαξα απο Ελλαδα πηγα Πολωνια μετα Αγγλια και καταληγω USA.
Τι ειναι καλυτερο? Να πας σε μια τρομερη σχολη τυπου ΟΑΑ και να βγεις με 200 ωρες η να πας σε μια λιγοτερο αναγνωρισμενη η οποια θα σε προσλαβει σαν flight instructor και θα γραψεις απο 400-1000 ωρες?Πιθανοτατα θα μου πειτε και τα δυο. Ομως και τα 2 σου βγαινει ενα κασερι της ταξεως των 150.000 ευρω.
Ομως αυτο δεν ειναι το ζητουμενο. Μεγαλυτερη εμπειρια??Ο πιο εμπειρος δεν ειναι ο πιο ανταγωνιστικος? Λογω της κρισης φανταζομαι ο ανταγωνισμος αυξανεται. Οποτε εκει που καποτε ενας αποφοιτος τελιωνοντας μια ελληνικη σχολη με 200 ωρες εβρισκε πιο ευκολα δουλεια ενω τωρα δυσκολευεται πολυ. Για αυτο βλεπω πολυ γκρινια στο forum. Σπαραζει η ψυχη μου. Αν ημουν κανενας ανωριμος πιτσιρικας θα ελεγα...ρε μηπως να μην το κανω. Σαν την μανα μου...¨που θα πας παιδι μου τετοια εποχη να γινεις πιλοτος¨. Πραγματικα πιστευω αν θελετε να καθοδηγησετε καποιον νεο πιλοτο για το τι να κανει θα ηταν χρησιμο να απαντηθει η ερωτηση αυτη. Εγω πηγα στην πολωνια και μου ειπαν : μαγκα αν δεν εχεις 500 ωρες δεν μιλας σοβαρα με καμια αεροπορικη.
Και λεω εγω ο αμαθος να μου πειτε εσεις που σιγουρα ξερετε καλυτερα. Ποιες ειναι οι απαιτησεις σε ΩΡΕΣ μιας Αegean η μιας Οlympic για να προσλαβουν ενα πιλοτο? Τι αλλο ζητανε? Πραγματικα δεν το βρηκα πουθενα.
Ευχαριστω για την κατανοηση σας
Ειμαι και εγω ενας νεος υποψηφιος πιλοτος. Ειμαι σε διαδικασια ανευρεσης σχολης και μου δημιουργηθηκαν οι αποριες που πιθανον να ενδιαφερουν και αλλους υποψηφιους πιλοτους.Εψαξα απο Ελλαδα πηγα Πολωνια μετα Αγγλια και καταληγω USA.
Τι ειναι καλυτερο? Να πας σε μια τρομερη σχολη τυπου ΟΑΑ και να βγεις με 200 ωρες η να πας σε μια λιγοτερο αναγνωρισμενη η οποια θα σε προσλαβει σαν flight instructor και θα γραψεις απο 400-1000 ωρες?Πιθανοτατα θα μου πειτε και τα δυο. Ομως και τα 2 σου βγαινει ενα κασερι της ταξεως των 150.000 ευρω.
Ομως αυτο δεν ειναι το ζητουμενο. Μεγαλυτερη εμπειρια??Ο πιο εμπειρος δεν ειναι ο πιο ανταγωνιστικος? Λογω της κρισης φανταζομαι ο ανταγωνισμος αυξανεται. Οποτε εκει που καποτε ενας αποφοιτος τελιωνοντας μια ελληνικη σχολη με 200 ωρες εβρισκε πιο ευκολα δουλεια ενω τωρα δυσκολευεται πολυ. Για αυτο βλεπω πολυ γκρινια στο forum. Σπαραζει η ψυχη μου. Αν ημουν κανενας ανωριμος πιτσιρικας θα ελεγα...ρε μηπως να μην το κανω. Σαν την μανα μου...¨που θα πας παιδι μου τετοια εποχη να γινεις πιλοτος¨. Πραγματικα πιστευω αν θελετε να καθοδηγησετε καποιον νεο πιλοτο για το τι να κανει θα ηταν χρησιμο να απαντηθει η ερωτηση αυτη. Εγω πηγα στην πολωνια και μου ειπαν : μαγκα αν δεν εχεις 500 ωρες δεν μιλας σοβαρα με καμια αεροπορικη.
Και λεω εγω ο αμαθος να μου πειτε εσεις που σιγουρα ξερετε καλυτερα. Ποιες ειναι οι απαιτησεις σε ΩΡΕΣ μιας Αegean η μιας Οlympic για να προσλαβουν ενα πιλοτο? Τι αλλο ζητανε? Πραγματικα δεν το βρηκα πουθενα.
Ευχαριστω για την κατανοηση σας