- Τα 55εκ είναι επένδυση των Duty Free ("ΚΑΕ" πρακτικά δεν υπάρχουν, γιατί δεν είναι "Κρατικά") άρα όχι της Fraport, και φυσικά ούτε του κράτους. Άρα δεν αφαιρούνται από τα 330εκ (επίσης τα έργα σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν πριν τα πάρει η Fraport, οπότε δεν μπορεί να πει ότι τα έκανε).
- 70εκ και να τα πάρει πίσω απο το Δημόσιο, θα πρέπει ήδη να έχει κάνει τις επενδύσεις, οπότε δεν αφαιρούνται γιατί πάλι 330εκ θα δώσει για τα έργα
- Αυτό το -15εκ έσοδα το 1ο χρόνο δεν το κατάλαβα. Δεν είχε έξοδα η εταιρεία και έπρεπε να βάλει τα έσοδα για επένδυση; Μισθούς; Security στα αεροδρόμια να πληρώσει;
Έτσι για μια πρόχειρη σύγκριση: 2010-2016 συνολικά έσοδα ΥΠΑ από τα 14 αεροδρόμια (πολύ) χονδρικά τα βγάζω 400 εκατομμύρια. Συνολικές επενδύσεις: Σίγουρα πολύ (μα πολύ) λιγότερο από 330εκ
Παρεπιπτόντως, και προ-fraport τα περισσότερα έργα στα περιφερειακά με λεφτά των ΚΑΕ/Duty Free γίνονταν στα αεροδρόμια αν δεν το γνωρίζετε.