Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Συμφωνα με αρθρο της Hellenic Business, αλλα και αυτα που ηδη εχουμε αναφερει στο φορουμ, η ΟΑ δεν εχει ακομα προσλαβει αρκετους πιλοτους για το ξεκινημα της. Αυτο που δεν ξεραμε και αναφερει το αρθρο, ειναι οτι πολλοι πιλοτοι της παλιας Ολυμπιακης εχουν δεχτει προτασεις απο της THY και μαλιστα πολυ καλες!

Συγκεκριμενα αναφερεται οτι απο τη νεα ΟΑ λειπουν τα 2/3 των πιλοτων που εχει υπολογισει για το ξεκινημα(100/310)!Αυτος ο αριθμος ειναι πολυ μικρος και η λογικη λεει οτι αν δεν βρεθει ο minimum απαιτουμενος αριθμος πιλοτων θα υπαρξουν προβληματα στο ξεκινημα της εταιριας.

Τελος αναφερεται οτι η νεα διοικηση "ρίχνει αρχικά βάρος σε δραστηριότητες όπως οι άγονες γραμμές, οι υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης και η τεχνική βάση".

***Edit***
Παραθετω και το λινκ το οποιο για καποιο λογο δε μου ανοιγε για λιγο!
http://www.hellenicbusiness.gr/index.php/permalink/13334.html
 
Το πήρανε χαμπάρι έγκαιρα και οπισθοχώρησαν όσοι έτοιμοι Α319/320 Κ1+Κ2 που πιθανώς παραμυθιάστηκαν και έκαναν αιτήσεις ,από τους επιφανείς πρωτο-αποστάτες της Α3 για να τους ακολουθήσουν, προφανώς υποσχόμενους αποδοχές "χιλίων και μιας Αραβικών νυχτών", υπογράφοντες όμως συμβάσεις προηγούμερνου αιώνα. Δεν τσίμπησαν στο κόλπο Βγενο, προκαλώντας ρήγμα στον ανταγωνιστή , προσλαμβάνοντας τα ηγετικά στελέχη του.Οι πιλότοι στην Ελλάδα ( ΟΑ+Α3 ) λίγο πολύ γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους σε όλα τα επίπεδα.Γιατί οι εμπειρότατοι πιλότοι της π.ΟΑ να πάνε στην MIG ( όπως προφανώς υπολόγιζε η MIG + τους A3 ,λόγω συγκυρίας , ανεργίας κλπ) ,αφού μπορούν π.χ να πάρουν τα διπλά στη Τουρκ Χαβαγιολαρί ή να πάνε ΥΠΑ ?? Πιθανότατα θα υπάρξει πρόβλημα χειριστών στη MIG, προβλέπω να μας καλοσωρίζουν Άραβες χειριστές στα ταξίδια μας!
 
Ανακοίνωση της ΜΙG για το θέμα των πιλότων πριν απο λίγο με αφορμή άρθρο της "Ελευθεροτυπίας" όπου μεταξύ άλλων αναφέρει τα έξής

«οι προσλήψεις στις οποίες αναφέρεται το συγκεκριμένο δημοσίευμα, προχωρούν ικανοποιητικά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Ήδη έχει προσληφθεί ή αποδέχθηκε την πρόσληψή του στη νέα εταιρεία, ο αναγκαίος αριθμός χειριστών. Είναι γεγονός ότι ορισμένοι πιλότοι της παλαιάς Ολυμπιακής προτιμούν τη συνταξιοδότηση ή την ενασχόλησή τους σε κρατικούς οργανισμούς όπως η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) βάσει των δυνατοτήτων που τους παρέχει το Δημόσιο, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς δεν επρόκειτο να προσληφθούν στη νέα εταιρεία, ούτως ή άλλως. Επισημαίνεται ότι το προσωπικό της νέας εταιρείας αερομεταφορών, προσλαμβάνεται με ανταγωνιστικές αποδοχές σε σχέση με την ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά και επιπλέον παροχές υγείας, περίθαλψης κλπ, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες εργασίας στον τομέα. Οι συγκρίσεις των αποδοχών που κάνει ο συντάκτης του δημοσιεύματος με προσφερόμενες αποδοχές από Αραβικές εταιρείες, πέραν των ανακριβειών που περιέχουν, είναι εντελώς αδόκιμες»

όλο το περιεχόμενο της ανακοίνωσης απο την Καθημερινή
 
Ο ενας παει απο ετερεια σε ετερεια αναλογα ποσο βουτυρο του βαζουν στο ψωμι του, ο αλλος βγηκε απο το ψυγειο της Αιγαιου και ερχεται να σωσει την ΟΑ, αφου τους ξερουν πολυ καλα τα καφενεια της Γλυφαδας.Ελεος......
 
ΜΙG":j4j77ds3 said:
Επισημαίνεται ότι το προσωπικό της νέας εταιρείας αερομεταφορών, προσλαμβάνεται με ανταγωνιστικές αποδοχές σε σχέση με την ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά και επιπλέον παροχές υγείας, περίθαλψης κλπ, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες εργασίας στον τομέα...

Εγώ πάλι άκουσα ότι δεν υπάρχει ασφάλεια πτυχίου στο πακέτο. Πώς αύτό θεωρείται αναβάθμιση?

Eλευθεροτυπια":j4j77ds3 said:
Αρχικά σχεδόν το 90% των πιλότων της σημερινής Ο.Α. δεν δέχθηκαν να δουλέψουν στη νέα εταιρεία με τις χαμηλές αμοιβές και τους όρους που τους προτάθηκαν. Οι περισσότεροι άλλωστε είναι περιζήτητοι από πολλές γνωστές αεροπορικές εταιρείες. ...

Καλά......πάρτο αλλιώς....θα βρείς. Εδώ εταιρείες και εταιρείες δεν ξέρουν τί να κάνουν τους πιλότους τους με την κρίση που υπάρχει. Στο 2009 είμαστε, όχι στο 1998!
 
Θελω και εγω να σχολιασω αυτα που αφορουν την προσληψη χειριστων , μιας και εγω περασα απο το interview, και μαλιστα μου προταθηκε και εργασια.
Αρχικα λοιπον, οπως οι περισσοτεροι εξ ημων, ειχαμε ενθουσιασθει με το project οπως αρχικα ειχε σχεδιαστει. Ομως οταν ενημερωθηκαμε για το "ποιον" της συμβασης, οι περισσοτεροι δεν δεχθηκαν να υπογραψουν. Μεγαλο "εμποδιο" επισης ειναι ο Ν3717/08, ο οποιος ισχυει μετα την "κρισιμη ημερομηνια" οπου θα εγκατασταθει ο εκκαθαριστης. Ετσι λοιπον, ο αριθμος των "απωλειων" μεγαλωσε, με αποτελεσμα οπως ακουω, να μην εχει ακομα συγκεντρωθει ουτε το 1/3 των απαιτουμενων χειριστων.
Σε οτι αφορα τις αποδοχες, αυτες δεν ειναι και τοσο καλες, υπολοιπονται δε πολυ των αντιστοιχως ευρωπαικων. Το μονο θετικο ειναι οτι διορθωθηκε η συμβαση εργασιας προς το καλυτερο, αλλα και παλι, η αποσταση που την χωριζει απο το να ειναι αποδεκτη, ειναι μεγαλη.
Πιστευω οτι ο "νομος της αγορας" θα ισχυσει, οταν θα ζωριστουν τα πραγματα, απο την πλευρα τους, μιας και εμεις σαν εργαζομενοι, εχουμε πολλες εναλακτικες λυσεις, οπως συνταξη, ΥΠΑ, με αποδοχες ανωτερες της προσφορας της εταιριας, και μαλιστα αν λαβει κανεις υπ'οψιν του οτι υπαρχει "μονιμοτητα" και το εισοδημα ειναι εγγυημενο απο το κρατος, τοτε ο πηχυς ανεβαινει ακομα ψηλοτερα, κανοντας επιβεβλημενη την αυξηση των αποδοχων στην συμβαση, πραγμα που με την σειρα του θα αναγκασει και τις αλλες ελληνικες εταιριες να αυξησουν αργα η γρηγορα, την μισθοδοσια τους.....
Διαβασα τα σχολια περι "κακομαθημενων χειριστων" και γελασα. Γελασα, διοτι το δικαιωμα της διαπραγματευσης των συνθηκων εργασιας, θεωρειται απο καποιους ως "μιασμα".
Γελασα επισης, για την δηλωση οτι "προτιμουνται οι εκ πολεμικης αεροποριας χειριστες διοτι ειναι πιο εμπειροι και πιο υπακουοι"!!!(sic).
Τι να πει κανεις! Αγαπητοι συναδελφοι και φιλοι, αλλα βρε παιδια 3 η 4 ειναι ολοι κι'ολοι στις ταξεις της ΟΑ! Οι υπολοιποι?
Αυτο που εγινει ειναι οτι περιμεναν να κανουμε ουρα εξω απο τα γραφεια τους, και να φωναζουμε "δωσε και σε εμενα μπαρμπα".
Δυστυχως για αυτους, και ευτυχως για τους ελληνες αεροπορους, αυτο δεν εγινε, διοτι μια φορα η ΕΧΠΑ εκανε αριστα την δουλεια της, και θωρακισε ολους μας, ουτως ωστε τελικα οι οροι αντιστραφηκαν.
Τελος, ενα ακομα θετικοτατο σημειο ειναι, οτι η ΕΧΠΑ επιτελους αλλαξε το καταστατικο της, και ετσι ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΛΗ, εφ'οσον εχουν επαγγαλματικο πτυχιο χειριστη.
Περισσοτερες πληροφοριες στο τηλεφωνο 2109342780.
Εστω και αργα, ειναι η μονη θωρακιση των επαγγελματιων του κλαδου, για τις δυσκολες στιγμες που ερχονται.
Ευχομαι τα γεγονοτα αυτα να προβληματισουν τους ιθυνοντες, και να αλλαξουν τακτικη, διοτι στο κατω-κατω της γραφης, η εταιρια θα πρεπει να δωσει "αναφορα" σε πολλους εξ ημων, που τυχαινει να ειμαστε μετοχοι, διαμεσου του ΧΑΑ.
Η εταιρια πρεπει να πεταξει, και πρεπει να ειναι ετοιμη την 1/10, οπως εχει σχεδιαστει.
Το δικο μου ερωτημα ειναι, θα εχει τους απαιτουμενους χειριστες (και οχι υπαλληλους), για να πεταξει?
Ιδωμεν!
 
docORL":2uukzp3s said:
Το μονο θετικο ειναι οτι διορθωθηκε η συμβαση εργασιας προς το καλυτερο, αλλα και παλι, η αποσταση που την χωριζει απο το να ειναι αποδεκτη, ειναι μεγαλη.
Μήπως μπορείς να μας δώσεις μερικά παραδείγματα όρων οι οποίοι δεν είναι αποδεκτοί?

docORL":2uukzp3s said:
Πιστευω οτι ο "νομος της αγορας" θα ισχυσει, οταν θα ζωριστουν τα πραγματα, απο την πλευρα τους, μιας και εμεις σαν εργαζομενοι, εχουμε πολλες εναλακτικες λυσεις, οπως συνταξη, ΥΠΑ, με αποδοχες ανωτερες της προσφορας της εταιριας, και μαλιστα αν λαβει κανεις υπ'οψιν του οτι υπαρχει "μονιμοτητα" και το εισοδημα ειναι εγγυημενο απο το κρατος, τοτε ο πηχυς ανεβαινει ακομα ψηλοτερα, κανοντας επιβεβλημενη την αυξηση των αποδοχων στην συμβαση, πραγμα που με την σειρα του θα αναγκασει και τις αλλες ελληνικες εταιριες να αυξησουν αργα η γρηγορα, την μισθοδοσια τους.....

Στο Link :http://www.hellenicbusiness.gr/index.php/permalink/13334.html αναφέρονται μεταξύ άλλων προς το τέλος και τα εξής:

"...Το επιτελείο της νέας Ολυμπιακής, ωστόσο, φαίνεται πως ποντάρει να εξασφαλίσει τη συνεργασία πολλών πιλότων μετά τον Οκτώβριο. Ο λόγος είναι ότι όλοι έχουν τη δυνατότητα -μέσω ειδικής ρύθμισης- να αναλάβουν θέσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με μηνιαίες αποδοχές ίσες με το 75%-80% των σημερινών τους ως πιλότων. Ταυτόχρονα, όμως, έχουν εξασφαλίσει τη συγκατάθεση της κυβέρνησης ώστε να παίρνουν άδειες άνευ αποδοχών διάρκειας από έξι μήνες έως για δύο χρόνια προκειμένου να εργάζονται σε αεροπορικές εταιρείες...."

Όντως ισχύει κάτι τέτοιο :?: Γιατί αν ισχύει είναι προφανές γιατί η νέα εταιρεία δεν έχει βρει ανταπόκριση ακόμη από τους παλαιούς και έμπειρους πιλότους της ΟΑ. Και ναι μεν στο εξωτερικό μπορούν για την ώρα να βρουν καλές αποδοχές αλλά οι συνθήκες κάθε άλλο παρά εύκολες είναι. Για την emirates π.χ. έχει βουίξει το διαδίκτυο για τις συνθήκες εργασίας οι οποίες χαρακτηρίζονται εξωντοτικές!!Δείτε τι έγινε τελικά με το πλήρωμα του Α340-500 μετά το συμβάν στην Αυστραλία.
Το να μου εξασφαλίσει λοιπόν κάποιος την "σιγουριά" του δημοσίου και με υψηλές αποδοχές και άμα και όποτε θελήσω να πετάω κιόλας ως ελεύθερος επαγγελματίας τι καλύτερο ? Μήπως λοιπόν οι περισσότεροι χειριστές περιμένετε αυτό? Και μήπως αυτοί που έχουν προσληφθεί μέχρι τώρα είναι οι νέοι οι οποίοι έτσι και αλλιώς δεν κατοχύρωναν το δικαίωμα μετάταξης στην ΥΠΑ ή αλλού στο δημόσιο?
 
773ER, οι οροι του συμβολαιου ειναι εμπιστευτικοι, και δεν μπορω να τους δημοσιοποιησω.
Να εισαι δε σιγουρος οτι αν ηταν αυτοι που επρεπε να ειναι, πολλοι δεν θα δισταζαν να υπογραψουν.
Αυτοι δε που υπογραψαν αφου εφυγαν απο την ΟΑ, οι λιγοι εστω αυτοι συναδελφοι, ρισκαρουν τα παντα σε οτι αφορα τις παροχες του 3717. Δικαιωμα τους ειναι αλλοστε αυτο, και δεν ειμαστε εμεις αυτοι που θα το κρινουν. Ο καιρος θα δειξει αν επραξαν σωστα.
Εγω προσωπικα, δεν ρισκαρω και δεν υπογραφω.
Σε οτι αφορα τις συνθηκες εργασιας στην εταιρια που ανεφερες, νομιζω οτι οι ιδιες συνθηκες ισχυουν και στην ιδιωτικη αγορα. Δεν υπαρχει ο "μαδυας" του δημοσιου που συγχωρουσε (κακως, κακιστα) λαθη και παραλυψεις.
Τελος, ο νομος ισχυει, η ΥΠΑ ειναι γεγονος, οι υπουργικες αποφασεις ψηφιστηκαν απο την βουλη, και ο κοσμος περιμενει τις εξεληξεις ΜΕΤΑ την εισοδο του εκκαθαριστη.
Αν θελουν χειριστες απο εμας, ας βαλουν το χερι στην τσεπη, μεχρι να γινουν δελεαστικες οι προσφορες τους.
Ελευθερη αγορα δεν θελαμε?
Ιδου λοιπον!
 
Πράγματι, λοιπόν, ας ισχύσει η 'ελεύθερη αγορά', και ας καταργηθεί άμεσα η πρόβλεψη ότι οι χειριστές της πρώην ΟΑ θα μπορούν να βρίσκονται σε αργομισθία με γενναίους μισθούς τους οποίους θα πληρώνει με τους φόρους του ο κάθε φορολογούμενος, μεταξύ των οποίων και η αφεντιά μου.
Ας καταργηθεί, λοιπόν, και θα δούμε τότε πόσο 'τζάμπα μάγκες' είναι ορισμένοι.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top