Olympic Air και 261/2004 αποζημιώσεις, μια πονεμένη ιστορία!

gmmour

Business-Class-Member
Εγγραφή
06/02/2008
Μηνύματα
314
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Λοιπόν, κοιτάξτε να δείτε πόσο αλήτες είναι εκεί στη νέα "πολιτισμένη" ΝΟΑ!
Για μια αποζημίωση για ακυρωμένη πτήση με βάση τον κανονισμό 261/2004, με έχουν στο περίμενε ένα μήνα τώρα!
Και επίσης ούτε καν το refund των χρημάτων μου για την αγορά των εισιτηρίων δεν μου έχουν κάνει! Ένα μήνα μετά!!!

Γνωστή μου δε, η οποία είχε εισιτήριο για μέσα Ιανουαρίου από Τελ Αβίβ, δεν την είχαν καν ενημερώσει για την ακύρωση και πήγε στο αεροδρόμιο και έψαχνε Ολυμπιακή και Ολυμπιακή δεν έβρισκε...
Και όταν τους ζήτησε αποζημίωση 250 Ευρώ (όπως την συμβούλεψα) της είπαν ότι δεν δικαιούται...

Εγώ βέβαια το έχω προωθήσει το θέμα και στην ΥΠΑ και περιμένω απάντηση!

Αλλά αν είναι δυνατόν! Άλλες εταιρείες την αποζημίωση σου την δίνουν απευθείας σε μετρητά και η ΝΟΑ θέλει να την περάσει πρώτα προς έλεγχο από το νομικό τμήμα και την καθυστερεί τόσο καιρό!

Συν ότι την επιστροφή χρημάτων για τις ακυρωθείσες πτήσεις, την πάει μέσα από την κανονική διαδικασία του refund και κάνει 90 μέρες!
Αν είναι δυνατόν! Να μου πεις ότι έχεις flexible εισιτήριο και το ακυρώνεις και κάνουν ενάμιση μήνα να σου επιστρέψουν τα λεφτά να το καταλάβω, αλλά να σου ακυρώνουν την πτήση και να σου κρατάνε και τα λεφτά ενάμιση μήνα "γιατί έτσι δουλεύει το τμήμα refund" είναι απαράδεκτό!
Ποσώς με ενδιαφέρει πώς δουλεύει το τμήμα refund! Να κοιτάξουν, όταν πρόκειται για δική τους ευθύνη, τα refund να τα κάνουν άμεσα!!!

Τέλος πάντων, όποιος έχει παρόμοια εμπειρία με αποζημίωση με βάση τον κανονισμό 261/2004 ΕΚ για ακυρώσεις/καθυστερήσεις πτήσεων με την νέα "πολιτισμένη" ΝΟΑ, ας μας πει την εμπειρία του...

Ξεφτίλες!
Δεν πρόκειται για απειρία μιας νέας εταιρείας! Πρόκειται από ό,τι κατάλαβα για συνειδητή επιλογή να καθυστερούν όλη την διαδικασία ώστε να αποθαρρύνουν τους επιβάτες να διεκδικούν τα δικαιώματά τους!
Κανένας σεβασμός στον επιβάτη και στα δικαιώματά του! Κανονικά μία σωστή αεροπορική, πέρα από τα νόμιμα δικαιώματα αποζημίωσης του επιβάτη, θα έπρεπε να κάνει και δικές της κινήσεις για να δείξει ότι σέβεται τον επιβάτη, π.χ. η A3 που δίνει κουπόνια στους επιβάτες καθυστερημένων πτήσεων (πόσο μάλλον σε ακυρώσεις)! Κι εδώ σου βγάζουν το λάδι! Ωραία αντιμετώπιση του επιβάτη, αφού αυτοί υποτιμούν την νοημοσύνη μου, κι εγώ θα τους χαρακτηρίσω απλά "ξεφτίλες"...
 
αυτό το χάλι σε θέμα αποζημειωσης το έχουν όλες οι εταιρείες.
Πίστεψε με, το ξέρω καλά.
Καμία εταιρεία δε θα σου δώσει άμεσα λεφτά πίσω.
 
Θέλεις να μας πεις για ποια ακυρωμένη πτήση της Olympic Air πρόκειται καθώς και ποιά ήταν η αιτία της ακύρωσης;
 
Εϊναι που η MIG δεν είναι άλλος ένας όμιλος. :twisted:

Πάντως θα ήθελα να μάθω ονόματα εταιριών που ξέρετε από προσωπική εμπειρία ή εμπειρία γνωστού ότι δίνουν άμεσα τα 250 ευρώ αποζημίωση.
 
μου έχει τύχει να μου δωθούν εκείνη την στιγμή με την Lufthansa, και αργότερα σε άλλη περίπτωση με την KLM, όλα με αναχώρηση από OSL.
 
alex96":2emxm3cb said:
Θέλεις να μας πεις για ποια ακυρωμένη πτήση της Olympic Air πρόκειται καθώς και ποιά ήταν η αιτία της ακύρωσης;
πρόκειται για πτήσεις προς Βελιγράδι και Τελ Αβίβ (όπως γράφω και για την γνωστή μου κυρία) για τις οποιπες η ΝΟΑ ουδέποτε είχε λάβει άδεια από την ΥΠΑ και μέχρι τις 31/12/2009 τις εκτελούσε για λογαριασμό της OAL! Και ενώ ήξεραν ότι η OAL έκλεινε 31/12/2010 και ενώ στις 15/12/2009 βγήκε και η απόφαση της ΥΠΑ που έδινε αυτά τα δρομολόγια στην Α3, αυτοί συνέχισαν τουλάχιστον μέχρι τις 24/12 να πουλάνε εισιτήρια γι'αυτούς τους προορισμούς με δικό τους κωδικό μάλιστα (ΟΑ και όχι ΟΡ)!!!

Στην ροκαινένη περίπτωση δεν είναι απλά υπαιτιότητα του αερομεταφορέα η ακύρωση, αγγίζει τα όρια της κομπίνες και πολλοί επιβάτες δεν είχαν καν ενημερωθεί(όπως η κυρία που πήγε μέσα Γενάρη στο TLV και έψαχνε την ΟΑ)! Εγώ δηλαδή πρέπει να πω κι ευχαριστώ που με πήρε τηλ μια υπάλληλος της παλιάς ΟΑ από το Βελιγράδι (λίγες μέρες πριν κλείσει ο σταθμός, στις 30/12)!

lewton":2emxm3cb said:
Εϊναι που η MIG δεν είναι άλλος ένας όμιλος. :twisted:

Πάντως θα ήθελα να μάθω ονόματα εταιριών που ξέρετε από προσωπική εμπειρία ή εμπειρία γνωστού ότι δίνουν άμεσα τα 250 ευρώ αποζημίωση.
Μου είχε τύχει φέτος μια μέρα πριν τις εκλογές που πέταγα SKU-ATH με ΝΟΑ (σε πτήση ΟΡ που την είχα αγοράσει όμως μέσω Τηλεφνικού κέντρου της ΝΟΑ) και η πτήση ακυρώθηκε και έτρεχα να προλάβω το καράβι και μετά έκανα τον μισό γύρο της Ελλάδας με ΚΤΕΛ για να πάω να ψηφίσω (ήταν τις πρώτες μέρες που τα DH8 μόλις είχαν περάσει στη ΝΟΑ και δεν πέταγαν), να πάω τρεις μέρες μετά στα εκδοτήρια της ΝΟΑ στο Ελ.Βεν. και να πάρω τα 250 Ευρώ και το refund σε δευτερόλεπτα (και ήταν τότε που και τα γραφεία στο αερδρόμιο μόλις τα είχε πάρει η ΝΟΑ)!
Τώρα πλέον έχει πέσει εντολή για αποζημιώσεις όλοι οι επιβάτες να καλούν το customer care και μετά να περνάνε όλες από την νομική υπηρεσία, τα εκδοτήρια στα αεροδρόμια (όπως μου είπαν αυτολεξί όταν πήγα και έμεινα με το στόμα ανοιχτό) δεν επεξργάζονται refund και αποζημιώσεις σε παγκόσμια πρωτοτυπία!!! Και γιατί περνάνε τις αποζημιώσεις από το νομικό τμήμα όπου "η ουρά αναμονής είναι πολύ μεγάλη" (sic, κατά την υπάλληλο που με εξυπηρετεί στο 3550300); Για να δεις την γλύκα μια φορά και όταν τολμήσεις να ξαναζητήσεις αποζημίωση να το σκεφτείς διπλά και τρίδιπλα! Εδώ στην άλλη την κυρία που πήγε στο αεροδρόμιο και δεν πέταξε, της είπαν ότι δεν δικαιούται καν αποζημίωση! Τι να λέμε τώρα! Η ίδια εταιρεία λοιπόν, στις αρχές πριν αλλάξει την φιλοσοφία της προς το πιο κουτοπονηρο-αλήτικο (όπως επιτάσσουν τα νέα ελληνικά της χρώματα, τα παλιά κρατούσαν την ελληνική κουτοπονηριά κυρίως στις προσλήψεις και την εσωτερική διαχείριση), εφάρμοζε τις άμεσες διαδικασίες που εφάρμοζε η OAL και που εφαρμόζουν όλες οι σοβαρές εταιρείες όπως έγραψε ο φίλος παραπάνω!

Αυτό είναι που με εξοργίζει με τους αλήτες που το παίζουν ότι φέραν τον πολιτισμό στην ΟΑ, ότι στις αρχές της εταιρείας (Οκτώβριο, πριν ξετσ00τσ@@νέψουν) σε ίδια ακριβώς υπόθεση, ήταν τυπικότατοι! Τώρα και κάνανε πατάτα με την όλη υπόθεση και το παίζουν και βαριά πεπόνια, ότι "αμα θέλουμε σου απαντάμε κιόλας και είμαστε και πολύ busy να 'ούμε"!
 
καλησπέρα και από εμένα.λόγω της δουλειάς μου τυχαίνει να γνωρίζω τις διαδικασίες επιστροφής χρημάτων κ αποζημιώσεων από τις αεροπορικές εταιρείες. Καμία εταιρεία δεν επιστρέφει άμεσα τα χρήματα.Επίσης,όσον αφορά τις αποζημειώσεις για άρνηση επιβίβασης κτλ κτλ δίνονται άμεσα στο αεροδρόμιο, εφόσον δεν καλύψουν τον επιβάτη για άλλη πτήση ή διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο με γεύμα.Αυτό δεν ισχύει μόνο στην Ολυμπιακή..Ακόμα περιμένουμε από τον προηγούμενο Μάρτιο την Lufthansa να αποζημειώσει πελάτες που αντί για την Αθήνα τους πήγε στην Κρήτη και τους άφησε 7 ώρες μέσα στο αεροπλάνο.... :cool:
 
Μήπωςεννοείς τον Απρίλιο του 2008 για τη LH;
 
Alexandra30":2av4mg5t said:
...Επίσης,όσον αφορά τις αποζημειώσεις για άρνηση επιβίβασης κτλ κτλ δίνονται άμεσα στο αεροδρόμιο, εφόσον δεν καλύψουν τον επιβάτη για άλλη πτήση ή διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο με γεύμα...
Στα λόγια μου έρχεσαι! Ενάμιση μήνα για κάτι που όλοι το δίνουν άμεσα!
 
alex96":xvivsrx9 said:
Μήπωςεννοείς τον Απρίλιο του 2008 για τη LH;


παίζει να ήτανε και Απρίλιος....δεν καλοθυμάμαι, πάντως αποζημειώσεις δεν έχουνε δοθεί!και η απάντηση είναι πολύ επαγγελματική: δεν γνωρίζουμε.... :rolleyes:
 
Top