Επιβατική κίνηση Olympic Air

B747-284B

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/12/2008
Μηνύματα
79
Likes
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
η MIG ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του 2009 και μαζί στοιχεία για την επιβατική κίνηση της Ολυμπιακής.

:arrow: Το πρώτο τρίμηνο (1/10/2009-31/12/2009) η ολυμπιακή μετέφερε 1 εκατ. επιβάτες σε 15.755 πτήσεις.
:arrow: το μερίδιο στην αγορά εσωτερικού αυξήθηκε από 29,6% που ήταν τη 1/10 σε 46,1% στο τέλος του Δεκέμβρη.
:arrow: την ίδια περίοδο ο αριθμός επιβατών εξωτερικού αυξήθηκε κατά 35,6% σε 135.590 επιβάτες το Δεκέμβριο ενώ η πληρότητα από 53% τον Οκτώβριο σε 61% τον Δεκέμβριο.

καλά αποτελέσματα και εύχομαι ακόμα καλύτερα του χρόνου. :great:

http://www.marfininvestmentgroup.com/dm ... _XPvDI.pdf
(σελ. 8-9)
 
Re: επιβατική κίνηση 2009

Μόνο 61% τον Δεκέμβριο? Παρά τις τιμές των εισιτηρίων που πιο χαμηλές δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν τη συγκεκριμένη περίοδο?
 
Re: επιβατική κίνηση 2009

Καλα , το να ανεβει ενα ποσοστο 10 % δεν ειναι λιγο....ειναι μεγαλη υποθεση.
Και κυριως στο δικτυο που υπαρχουν και αλλες ανταγωνιστικες εταιρειες.
Συν τοις αλλοις θα πρεπει να αναλογιστουμε και το γεγονος οτι ειναι ενα προιον που προσπαθει να αποκτησει ξανα
την φημη του παρελθοντος με αντιπαλο μια εταιρεια πολυ δυνατη οπως ειναι η Αιγαιου....με ηδη φτιαγμενη πελατεια
 
Re: επιβατική κίνηση 2009

Και αναφερόμαστε σε μια περίοδο για την οποία οι κρατήσεις γίνονται αρκετό χρονικό διάστημα νωρίτερα........
 
Re: OAir επιβατική κίνηση 2009

Στοιχεία για την επιβατική κίνηση της ΟΑ από το site της ΑΕΑ.

Το πρώτο τρίμηνο του 2010 μετέφερε ~ 993460 επιβάτες με μέση πληρότητα 59.8%.

[Ας σημειωθεί πως η πΟΑ το πρώτο τρίμηνο του 2009 είχε μεταφέρει ~918100 επιβάτες, δηλαδή είχαμε αύξηση της τάξης του 8%. Η πληρότητα (πάντα για την αντίστοιχη περσινή περίοδο) της μισοπεθαμένης ΟΑ προσέγγιζε μόλις το 47.8%.

@moderators : αφαιρέστε μάλλον από τον τίτλο το 2009
 
Re: OAir επιβατική κίνηση 2009

Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι οι συγκρίσεις γίνονται με την πΟΑ, που είχε μεγαλύτερο δίκτυο=περισσότερες πτήσεις, νομίζω ότι ο απόλυτος αριθμός επιβατών είναι πολύ ικανοποιητικός. Όσον αφορά την πληρότητα, δεν είναι τίποτα συγκλονιστικό αλλά σίγουρα αισθητή βελτίωση.
 
Aki, με τα στοιχεία που μας παραθέτεις καταρρίπτεται ένας μύθος: ότι η Olympic Air με καλύτερο προϊόν θα ήταν καλύτερη από την Olympic Airlines. Ευχαριστούμε για τα στοιχεία. Υπάρχουν στοιχεία για Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο 2009;
Παραθέτω ένα συγκριτικό πίνακα με τους μεταφερθέντες επιβάτες από Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο
2010..-.. 1.389.979
2009..-.. 1.344.089
2008..-.. 1.534.116
2007..-.. 1.636.666
2006..-.. 1.615.861
 
Νομίζω οτι κάνεις λάθος ανάγνωση των στοιχείων. Σκέψου σε πόσους περισσότερους προορισμούς πετούσε η κΟΑ και σε πόσους η καινούργια. Μόνο την Γερμανία να βάλεις καταλαβαίνεις. Μάλλον πολύ καλά τα πάει η νΟΑ σε σύγκριση με την παλιά...
 
Βγαλε και JFK, YUL, YYZ, DXB, MAN, DUS, TXL, FRA, MUC, STR, MAD, KWI, MOW, LIN, JNB συν απο εσωτερικο PVK και ολα τα αγονα που δεν εκτελουνται πλεον απο ΟΑ και θα δεις οτι τελικα στα ποσοστα κερδιζει σε πληρωτητα η νΟΑ...
 
Θα σκάσω άμα δε το γράψω! Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και μιλάμε και για πληθώρα αντίξοων συνθηκών. Και όμως "κάποιοι" δεν είναι ευχαριστημένοι. Και μιλάνε για χαμηλούς ναύλους, μη θέλοντας να παραδεχτούν ότι ακόμα και τα "φτηνά" εισιτήρια είναι η πιο οικονομική μορφή διαφήμισης. Τέλος πάντων, μη βγω και off topic...
 
Top