Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
987
Likes
90
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δημοσιεύτηκε ο ισολογισμός 2009 της Olympic Air όπου τα στοιχεία του δεν είναι συγκρίσιμα με το 2008 αφού η εταιρεία λειτούργησε μόνο το τελευταίο 3μηνο και η Πάνθεον δεν είχε δραστηριότητα τα προηγούμενα έτη.

Συνοπτικά:

Πωλήσεις: €63,2 εκατ.
Μικτές ζημιές: €59,3 εκατ.
Ζημιές προ φόρων: €81,2 εκατ.

Κεφάλαιο στην αρχή της χρήσης (Pantheon): €61,5 εκατ.
Αύξηση Κεφαλαίου: €40,0 εκατ.
Ίδια Κεφάλαια στη λήξη της χρήσης: €18,7 εκατ.

Σύνολο Ενεργητικού: €151,7 εκατ.
Υποχρεώσεις: €133 εκατ. (€20,7 εκατ. είναι υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες εταιρείες)

Απασχολούμενο προσωπικό: 1.183 άτομα

Αν και τραγικά τα νούμερα δικαιολογούνται αφού μιλάμε για το πρώτο της τρίμηνο με σημαντικά έξοδα εγκατάστασης, διαφήμισης και με την επιθετική πολιτική που ακολούθησε κατά τη διάρκεια του πάρτυ!
 
Τι αγχώνεστε???Σαν την πορεία της μετοχής της MIG και της MAΡΦΒ θα κατέληγε και την ΝΟΑ ο οραματιστής Βγενό :twisted:
 
Μήπως γνωρίζεται συνάδελφοι,καί τί παίζει με το HANDLING ,γιατί καί εκεί η ζημά είναι μεγάλη ,καί δεν νομίζω το μαγαζί να συνεχίσει ,με αυτούς
τούσ ρυθμούς χασούρας
εγκαταστάσεις τεράστιες & χωρίς δουλεία
Τό μοντέλλο διοίκησηςγέρνει
Οι πρ'οσδοκίες δέν δικαιώθηκαν
Τά έσοδα έρχονται απο δραστηριοτήτες ,ενοικιασείς γραφείων σε μή αξιοπιστους συνεργάτες
Ποιο είναι το όραμᨨ¨¨::::::
 
και λογικο ειναι να υπαρχει χασουρα,οταν με λαθος κινησεις διωχνεις εταιριες και ακομα χειροτερα δεν μπορεις να παρεις αλλες...ειναι θεμα προσφορας;ειναι θεμα ανικανοτητας;το πανε λαου λαου για ξεπουλημα;οταν μπαινεις στο Cargo και το βλεπεις αδειο,σε πιανει η ψυχη σου......
 
Οταν ολο το οικονομικό επιτελείο στο handlling προερχόταν από την τραπεζιτική αγορά και οχι απο την αεροπορική τότε τι περιμένεις σε έναν τόσο δύσκολο τομέα. Οταν τους έλεγαν να προσέξουν τις προσφορές που έδιναν στις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες και οταν τους έλεγε ο Μπεν..... οτι δεν πρέπει με τίποτα να χαθεί η ALITALIA αυτοί έλεγαν οτι του χρόνου θα μας παρακαλάνε. Τώρα δείτε πως κατάντησαν την εταιρεία. Να δείτε που στο τέλος το μόνο που θα προσφέρουν ως εταιρεία θα είναι self handlling στις ΟΑ-Α3. Προσωπικά αυτός νομίζω πως είναι ο σκοπός τους. Α ρε χαρές στην Goldair.
 
από την παρουσίαση της MIG για τα αποτελέσματα 6μήνου
olympic air
sales 155.2mn
ebitda -61.2
net loss -61.1

olympic handling
sales 33.1mn
ebitda -8.7mn
net loss -14.3

olympic engineering
sales 1.9mn
ebitda -4mn
net loss -4.9mn
 
Για εμας τους τεχνολόγους μπορεί κάποιος να μας το αναλυσει ?
 
Sales= Πωλήσεις (εύκολο να το αντιληφθεί κανείς, είναι τα έσοδα).
Ebitda= Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων.
Net loss= Καθαρή ζημιά, δηλαδή το τελικό αποτέλεσμα, ότι απέμεινε αν αφαιρεθούν οι φόροι, τόκοι, αποσβέσεις κλπ.
 
Και όταν τα EBITDA είναι αρνητικά υπάρχει χοντρόοοοοο πρόβλημα.
 
Top